Вакансии на бюджетные места

«Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру саласындағы мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 20 қаңтардағы №19 бұйрығына сәйкес Жол-көлік колледжінде мемлекеттік тапсырыспен оқитын топтар арасында бос бюджеттік орындардың бар екенін хабарлаймыз:

 

1. 01140100 - «Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі»

9 сынып негізінде

  • I курс - 3 орын (қазақ топ)
  • I курс - 2 орын (орыс топ)

 

11 сынып негізінде

  • I курс - 7 орын (қазақ топ)

 

2. 06120100 - «Есептеу техникасы және ақпараттық желілер (түрлері бойынша)»

11 сынып негізінде

  • I курс - 1 орын (орыс топ)

 

3. 06130100 - «Бағдарламалық қамтамасыз ету (түрлері бойынша)»

9 сынып негізінде

  • I курс - 4 орын (қазақ топ)
  • I курс - 9 орын (орыс топ)
  • II курс - 1 орын (қазақ топ)

 

4. 10120100 - «Шаштараз өнері»

9 сынып негізінде

  • I курс - 3 орын (қазақ топ)
  • I курс - 3 орын (орыс топ)

  

5. 10150100 - «Туризм»

9 сынып негізінде

  • I курс - 3 орын (қазақ топ)
  • I курс - 1орын (орыс топ)

 

6. 01120100 - «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту»

9 сынып негізінде

  • I курс - 2орын (қазақ топ)

11 сынып негізінде

  • I курс - 1 орын (қазақ топ)

 

7. 06120100 - «Есептеу техникасы және ақпараттық желілер (түрлері бойынша)»

11 сынып негізінде

  • I курс - 1 орын (қазақ топ)

 

8. 07230100- «Тігін өндірісі және киімдерді үлгілеу»

11 сынып негізінде

  • I курс - 1 орын (қазақ топ)

 

 

Студенттік парламент

 

Октамов Зафар

Президент Колледжа

 

 

Ишков Алексей

Мәдениет және өнер

 


Асанов Нурсултан

Ұлдар комитеті

 


Ағабек Гүлсезім

Пікірсайыс фракциясы


Жалғасбек Назерке

Қамқорлық фракциясы

 


Мироненко Валерия

Ақпарат фракциясы


Асанхан Аида

Экология және еңбек фракциясы

 

Қылышбай Еркебұлан

Құқық және тәртіп фракциясы


Султанов Кенан

Спорт және салауатты өмір салты фракциясы



Тасболат Жамал

Өзін-өзі тану және бақыт фракциясы

 


Бегебат Сара

Қыздар Комитеті

 


Мамедов Имран

Техник

 

 

Модульдік білім беру бағдарламалары

Модульдік оқыту - бұл оқу ақпараты модульдерге (аяқталған және дербес бірліктер, ақпарат бөліктері) бөлінетін білім беру процесін ұйымдастыру. Модуль ұғымы «қандай да бір нақты жұмысты орындау үшін кейбір теориялық және тәжірибелік дағдыларды бастапқы меңгеру қамтамасыз етілетін оқу материалының осындай көлемін» қамтиды.

Колледждің міндеті білім алушыларда өз оқуы үшін табыстылық пен жауапкершілік атмосферасын құру, ал одан әрі – кәсіби өсу мен еңбек саласының өзгермелі жағдайында бейімделуге жауапкершілік.

Мамандықтар бойынша модульдік оқыту:

  • қызметкерлердің арнайы дайындығы;
  • пәндік модульдерді әзірлеу;
  • дидактикалық және әдістемелік құралдар;
  • студенттер үшін де, педагогтар үшін де оқу тиімділігінің сапасын бағалау.

Колледжде модульдік оқыту ақпарат, қызмет, үдеріс алу үшін тұтас құрылымдық бірлік немесе ұйымдастыру - әдістемелік негіз болып табылады. Сондықтан мұндай оқытуды оқыту тәсілі, дербестік деңгейі және қарқыны бойынша жеке бағдарлама ретінде қарастыруға болады.

Модульдік оқыту құзыретті мамандарды даярлау сапасына кепілдік беретін оқытудың анағұрлым үйлесімді, түсінікті және нәтижелі технологиясы болып табылады. Модульдік технология бойынша құрылған бағдарламалар бойынша оқытылған мамандар тек білімді ғана емес, сонымен қатар таңдап алынған кәсіп пен мамандық: шешім қабылдау, қызметтер мен өндірістік жұмыстарды орындау дағдыларын да меңгерген.

 

«Мирас» колледжі мекемесінде 2019-2020 оқу жылынан бастап үш мамандық бойынша модульдік оқыту жүйесі енгізілді.

0511000 «Туризм»

1. Білім беру бағдарламасының деңгейі.

Білім беру бағдарламасын әзірлеуге түсіндірме жазба.

0511000 «Туризм» мамандығы бойынша білім беру модульдік бағдарламасы аймақтық еңбек нарығының қажеттілігін, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативтік құжаттарының талаптарын ескере отырып әзірленген және білім беру процесін ұйымдастыруға арналған құжаттар жүйесі болып табылады. Білім беру бағдарламасы білім беру үдерісін іске асырудың мақсаттарын, күтілетін нәтижелерін, мазмұнын, шарттары мен технологияларын, осы дайындық бағыты бойынша бітірушінің дайындық сапасын бағалауды регламенттейді және бітірушінің кәсіби қызметінің бағдарламасы мен бағытының сипаттамасын, оқу нәтижелері мен алған құзыреттерін, оқыту нәтижелерін бағалау саясатын, білім алушылардың дайындық сапасын қамтамасыз ететін білім беру процесін ұйымдастыруды, білім беру бағдарламасын құрайтын модульдердің сипаттамасын, әдістемелік материалдарды, білім беру бағдарламасын, сәйкес білім беру технологияларын іске асыруды қамтамасыз ету. Білім беру бағдарламасының мазмұны модульдік форматта әзірленген оқу жоспары арқылы жүзеге асырылады, онда білім берудің бірінші деңгейі үшін пәндердің үш циклы қарастырылған: жалпы білім беретін пәндер циклы, базалық пәндер циклы және бейінді пәндер циклі, сондай-ақ оқытудың қосымша түрлері (кәсіптік тәжірибе, дене шынықтыру және т.б.) және қорытынды аттестаттау.

Колледжде 0511000 «Туризм» мамандығы бойынша модульдік оқыту бойынша келесі біліктілікті алуға болады:

  1. 051102 2 «Экскурсовод»
  2. 051103 2 «Туристік агент» біліктілігі
  3. Орта буын маманы біліктілігі 051104 3 – «Менеджер»

  

1.1 Нормативтік құжаттар білім беру бағдарламасы келесі нормативтік құжаттар негізінде әзірленген:

  1. Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі №319-III ҚРЗ «Білім туралы» Заңы
  2. Техникалық және кәсіптік білім беру мамандықтары бойынша үлгілік оқу бағдарламалары мен үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы
  3. Орта, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгерімін ағымдағы бақылау, аралық және қорытынды мемлекеттік аттестаттау жүргізудің үлгі ережесі («орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгерімін ағымдағы бақылау, аралық және қорытынды мемлекеттік аттестаттау жүргізудің үлгі ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 Бұйрығы 26.11.2019ж).
  4. Жалпы білім беретін пәндер сағаттары 1448 сағат ҚР БҒМ 2015 жылғы 15 маусымдағы №384 бұйрығына 617-қосымша негізінде бөлінді.

 

2. Білім беру бағдарламасының ПАСПОРТЫ

2.1. Оқу мерзімі

Күндізгі оқу нысанының білім беру бағдарламасын игерудің нормативтік мерзімі мен еңбек сыйымдылығы

Біліктілік атауы

 

Негізгі орта білім базасында

(9 сынып)

Жалпы орта білім базасында (11 сынып)

051102 2 «Экскурсовод»

1 жыл 10 ай

10 месяцев

051103 2 «Туристік агент»

2 жыл 10 ай

1 жыл 10 ай

051104 3 – «Менеджер»

3 жыл 10 ай

2 жыл 10 ай

Білім беру бағдарламасының еңбексыйымдылығында білім алушының аудиториялық және өзіндік жұмысының барлық түрлері, бақылау іс-шараларына бөлінген тәжірибе мен уақыт ескерілген.

 

2.2 Білім беру бағдарламасы түлектерінің кәсіби қызметі

2.2.1 Кәсіби қызмет саласы

Білім беру бағдарламасы түлектерінің кәсіби қызмет саласы туризм және қонақжайлылық индустриясы, сондай-ақ туризммен тікелей немесе жанама байланысты ғылым, білім, мемлекеттік реттеу және адам қызметінің басқа да салалары болып табылады.

Туризм жөніндегі Менеджер - бұл клиенттердің туристік сапарларын ұйымдастырумен айналысатын туризм саласындағы маман. Қазіргі уақытта бұл демалыс және ойын-сауық индустриясында сұранысқа ие мамандықтардың бірі. «Мирас» колледжі мекемесі келесі турагенттіктермен жұмыс істейді: «Кумбез kz» ЖШС, «Hawaitour» ЖК, «Горизонт Мега Tour» ЖШС, «Шымтур» ЖШС, «Шүкенова» ЖК, «Қуаныш» ЖК, «Лайм трэвэл» ЖШС, «Евсеев В. И» ЖК, «Fantasy Travel», «Vezunchik», «Prestige tour», «Suan Travel» ЖШС, «Бізбен бірге жүр», «Еуро Тур Сервис» ЖШС, «Ювел» ЖШС. hotel «Rixos», «Сanvas» ЖШС, «Альпинизм Федерациясы, спорттық туризм және мұздан тазарту» ҚБ және т. б.

Олар сол мамандық бойынша біздің тәжірибе базалары болып табылады. Тәжірибе базасы-студенттердің тәжірибе өткізу үшін жарамды кәсіпорын, мекеме, бағыныстылық пен меншіктің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру және тиісті білім беру-біліктілік деңгейі үшін тәжірибе бағдарламасының орындалуын қамтамасыз етеді. Олардың базасында тәжірибеден өткеннен кейін, біздің әлеуметтік серіктестеріміз біздің студенттеріміздің жұмыскерлері болып табылады. Қазіргі уақытта біздің түлектер «Горизонт Мега Tour» ЖШС, «Куаныш» Турагентсво, «Vezunchik», «Prestige tour», «Бізбен бірге жүр», «Лайм трэвэл» ЖШС, «Canvas» ЖШС, «Федерция Альпинизм, спорттық туризм және мұздан шығу» қоғамдық бірлестігінде жұмыс істейді. 2018-2019 оқу жылының түлектерін жұмысқа орналастыру 86% құрады. Осы мамандық бойынша жоғары жалақымен қызықты жұмыс табу өте оңай, өйткені осы саланың мамандары қазіргі уақытта жоғары сұранысқа ие!

   

«Туризм» мамандығы бойынша кәсіби қызметтің міндеттері: Қазақстан Республикасындағы және шетелдегі қоғамдық-саяси және әлеуметтік-экономикалық жағдайдың өзгеруін есепке ала отырып, туристік қызметті перспективалық және ағымдағы жоспарлау;

  • туристік қызметтердің жаңа түрлерін әзірлеу және жылжыту
  • басқару процесін оңтайландыру мақсатында есеп пен бақылауды ұйымдастыру, туристік бизнестің әр түрлі салаларында туристік қызмет көрсету бойынша жұмысты басқару
  • туристік сату тиімділігін арттыру мақсатында маркетингтік зерттеулер жүргізу
  • туристік қызметтің қауіпсіздігі бойынша профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыру
  • туристік ұйымның қызметі мен экономикалық қауіпсіздігі. 

 

3. Білім беру бағдарламасын іске асыру кезінде білім беру процесін ұйымдастыру.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативтік құжаттарына сәйкес білім беру бағдарламасын іске асыру кезінде білім беру процесінің мазмұны мен ұйымдастырылуы оқу жоспарымен, практика бағдарламаларымен, білім алушыларды даярлау сапасын қамтамасыз ететін материалдармен (бақылау тапсырмаларының қорлары), тиісті білім беру технологияларын (пәндердің оқу-әдістемелік кешендері) іске асыруды қамтамасыз ететін әдістемелік материалдармен және т. б. регламенттеледі. 

 

4. Материалдық ресурстар

Модульдік білім беру бағдарламасындағы материалдық ресурстар – бұл білім беру қызметтері бойынша барлық қызметті қамтамасыз ететін ұйымның ресурстары. "Мирас" колледжінің оқу үдерісін сапалы өткізу үшін қажетті материалдық-техникалық жағдайы бар. Материалдық-техникалық қамтамасыз ету Оқу процесі үшін қажетті оқу және қосалқы алаңдарды, жеткілікті инфрақұрылымды, оқу процесін есептеу және ұйымдастыру техникасымен, оқу материалдарының жеткілікті санымен қамтамасыз етуді қамтиды. Қазіргі уақытта 0511000 "Туризм" мамандығы бойынша білім беру бағдарламаларын жүзеге асыру үшін мамандықтың МЖМБС сәйкес икемділіктер мен дағдыларды қалыптастыруды қамтамасыз ететін кең көлемді оқу-материалдық базасы бар. Колледжде оқу үдерісін жүзеге асыру үшін модульдік білім беру бағдарламасы аясында оқу аудиториялары, соның ішінде компьютерлік сыныптар, лингафондық кабинет, туризм бойынша арнайы кабинет, оқу залы бар кітапхана және басқа да қосымша бөлмелер бар.

 

0506000 «Шаштараз өнері және сәндік косметика»

1. Білім беру бағдарламасының деңгейі.

Білім беру бағдарламасын әзірлеуге түсіндірме жазба.

0506000 «Шаштараз өнері және сәндік косметика» мамандығы бойынша білім беру модульдік бағдарламасы аймақтық еңбек нарығының қажеттілігін, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативтік құжаттарының талаптарын ескере отырып әзірленген және білім беру процесін ұйымдастыруға арналған құжаттар жүйесі болып табылады. Модульдер бойынша сағаттарды бөлу кезінде уақыт және модульдік бағдарлама талаптарының өзектілігін көрсететін өзгерістер енгізілді. Әлеуетті жұмыс берушілердің қолданыстағы оқу жұмыс жоспарларына өзгерістер енгізуге тілектері ескерілді. Сондай-ақ, дуальды білім беру жүйесін енгізу тәжірибесі ескерілді.

Оқу жоспарының ерекшелігі:

  • білім беру жүйесінің вариативтік деңгейін қолдау;
  • жеке пәндерді интегративті оқыту тәжірибесін қолдау;
  • түрлі пәндерде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану;
  • экономикалық және экологиялық құзыреттілікті қалыптастыру;
  • кәсіптік білім беру компоненттерінің аймақтық құрылымы.

Оқу жоспары стандарт талаптарын қолданысқа енгізуді және іске асыруды қамтамасыз етеді, Модульдер (оқу жылдары) бойынша міндетті пәндік салалардың құрылымын анықтайды. Оқу жоспары «Кәсіпқор»  Холдингі  КЕАҚ Білім беру бағдарламасын жүзеге асырудың құрылымдық элементі және құралы болып табылады.

ТжКБ мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына сәйкес ақпараттық-коммуникациялық технологиялар барлық оқу пәндерінде (дене шынықтырудан басқа) қолданылады. Осыған байланысты оқу жоспарында ақпараттық технологияларды интеграциялау туралы жазбалар жоқ.

Білім беру бағдарламасының мазмұны модульдік форматта әзірленген оқу жоспары арқылы жүзеге асырылады, онда білім берудің бірінші деңгейі үшін пәндердің үш циклы қарастырылған: жалпы білім беретін пәндер циклы, базалық пәндер циклы және бейінді пәндер циклі, сондай-ақ оқытудың қосымша түрлері (кәсіптік тәжірибе, дене шынықтыру және т.б.) және қорытынды аттестаттау (дипломдық жұмыстарды/жобаларды қорғау).

     Колледжде 0506000 «Шаштараз өнері және сәндік косметика» мамандығы бойынша модульдік оқыту бойынша келесі біліктілікті алуға және үйренуге болады:

  1. Біліктілігі 050608 1 – «Шебер-шаштаразшы»
  2. Біліктілігі 050601 2 – «Шаштараз-модельер»
  3. Орта буын маманы біліктілігі 050606 3 – «Суретші-модельер»

 

2.3 нормативтік құжаттар білім беру бағдарламасы келесі нормативтік құжаттар негізінде әзірленген:

  1. Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі №319-III ҚРЗ «Білім туралы» Заңы
  2. Техникалық және кәсіптік білім беру мамандықтары бойынша "үлгілік оқу бағдарламалары мен үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы
  3. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің «2016 жылғы 21 қаңтардағы № 50 бұйрығына сәйкес»
  4. Орта, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгерімін ағымдағы бақылау, аралық және қорытынды мемлекеттік аттестаттау жүргізудің үлгі ережесі («орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгерімін ағымдағы бақылау, аралық және қорытынды мемлекеттік аттестаттау жүргізудің үлгі ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 Бұйрығы 26.11.2019ж).
  5. Жалпы білім беретін пәндер сағаттары 1448 сағат ҚР БҒМ 2015 жылғы 15 маусымдағы №384 бұйрығына 617-қосымша негізінде бөлінді. 

 

2. Білім беру бағдарламасының ПАСПОРТЫ

2.1. Оқу мерзімі

Күндізгі оқу нысанының білім беру бағдарламасын игерудің нормативтік мерзімі мен еңбек сыйымдылығы

Біліктіліктің коды және атауы

Негізгі орта білім базасында (9 сынып)

Жалпы орта білім базасында (11 сынып)

050608 1 - "Шаштараз шебері"

1 жыл 10 ай

10 ай

050601 2-" Шаштараз-модельер "

2 жыл 10 ай

1 жыл 10 ай

050606 3 - "Суретші-модельер"

3 жыл 10 ай

2 жыл 10 ай

Білім беру бағдарламасының еңбек сыйымдылығында білім алушының аудиториялық және өзіндік жұмысының барлық түрлері, бақылау іс-шараларына бөлінетін тәжірибе мен уақыт ескерілген.

 

2.3 Кәсіби қызметтің міндеттері

     Шаштараз - шаш көмегімен адам бейнесін жасау саласындағы маман. Оның міндетіне шаш қию, бояу, форма беру және бұйраларды күту кіреді.

     Қазіргі заманғы «Шаштараз» мамандығы осы қолөнердің білімі мен нюанстарын қамтиды. Қызмет саласына байланысты оларды осындай түрлерге бөлуге болады:

►Ерлер шебері (ерлер Шашы мен шаш маманы)

►Әйелдер шебері (әйелдер шаш маманы)

►Колорист (шашты бояумен айналысады)

►Тоқу маманы (соның ішінде косичек, дредов, афро-коса және т. б.)

►Шаштараз - универсал (көптеген салондар іздейді дәл осындай шеберлерді)

Мамандық бойынша оқу үдерісінің міндеті үйлену тойы, кешкі, подиум шаштарын жасау, бояу техникасы мен колористикасы, салонды қырқулардың сәнді тенденциялары, әртүрлі шаш түрлерін өру, постижер бұйымдары (шаштардан жапсырмалар, шиньондар, париктерді жасау) және оларды бекіту техникасы, шаш күтімі бойынша заманауи технологияларға үйрету. Сондай-ақ колледжде жоғарыда көрсетілген түрлер бойынша қосымша дағдыларды факультативтік сабақтарда алуға болады.

Колледжде үлкен әріппен кәсіпқойлар жұмыс істейді, олар білім алушыларды креативтілікке үйретеді, сән ілімдерін ұстануға өз ісінде бірінші және үздік мамандар болуға үйретеді.

Оқу барысында студенттер тек жеке бейнені жасап қана қоймай, пішін мен түсін сезінуді, жаңа идеяларды тауып, оларды іске асыруды, сонымен қатар өз жұмыстарын: суретке түсіруді, композицияны құрастыруды, кәсіби портфолио жасауды үйренеді.

 

2.4 Мамандық болашағы

Қазір трендте сәнді және стильді көрінеді. Сұлулық салондарының, шаштараздар мен барбершоптардың үнемі өсіп келе жатқан саны өзі үшін дейді. Перспективалы шаштараз ешқашан жұмыссыз қалмайды, ең бастысы-сәнді үрдістерді ұстану және өз бәсекелестерінің алдында жарты адым болу.

0506000 «Шаштараз өнері және сәндік косметика» мамандығы бойынша біздің әлеуметтік серіктестеріміз: Шаштараз «Шик», «Гламур», «Восторг», «Мадонна», «Green light», «Beauty Room AR», «Анжелика», «Beauty kids moms», «Косметик студия», «A&G», «Аэлита», «Сұлу», 7 «Я», «Vip», «Shabnam» beauty studio, «Лиза», «Хадиша», «Ару»,  «Greatiff», «Шолпан маябасова», «Bloom Beauty concept Studio» студиясы. Олар сондай-ақ ұзақ жылдар бойы біздің жұмыс берушілеріміз бен тәжірибе базалары болып табылады. Тәжірибе іс-тәжірибе өткізу шарттары негізінде жүзеге асырылады, олардың қолданылу ұзақтығы шарт жасасу процесінде тараптармен келісіледі. Тәжірибе базасы нақты тәжірибе түрінің бір кезеңіне немесе 3 немесе 5 жыл мерзімге айқындалуы мүмкін.

Колледжде 0506000 «Шаштараз өнері және сәндік косметика» мамандығы бойынша дуалды оқыту бар. Дуалды оқыту-бұл теориялық бөлім 40%, ал тәжірибелік бөлім 60% құрайды. Қазіргі уақытта «Мирас» колледжінде дуальды жүйе бойынша оқитын топтар бар. Сондай-ақ «ШИК» шаштаразы, «Мадонна» сұлулық салоны, «Ару» сұлулық салоны және т.б. сияқты салондармен дуальді оқыту бойынша жеке келісімдер бар. 

 

3. Білім беру бағдарламасын іске асыру кезінде білім беру процесін ұйымдастыру

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативтік құжаттарына сәйкес білім беру бағдарламасын іске асыру кезінде білім беру процесінің мазмұны мен ұйымдастырылуы оқу жоспарымен, тәжірибе бағдарламаларымен, білім алушыларды даярлау сапасын қамтамасыз ететін материалдармен (бақылау тапсырмаларының қорлары), тиісті білім беру технологияларын (пәндердің оқу-әдістемелік кешендері) іске асыруды қамтамасыз ететін әдістемелік материалдармен және т. б. регламенттеледі.

Кәсіптік тәжірибені (өндірістік оқытудың барлық түрлері мен технологиялық) оқу курсы бойы теориялық сабақтарға да, өндірістік оқытуға да міндетті түрде сақталған жағдайда, оны теориялық сабақтармен кезектестіру жолымен шоғырланған немесе бытыраңқы түрде өткізуге болады.      Өндірістік оқыту оқу процесінің жалғасы болып саналады. Жергілікті жағдайларға байланысты тәжірибенің барлық түрлерін өткізу уақыты оқу курсы шегінде орын ауыстыруы мүмкін. 

 

4. Материалдық ресурстар

Модульдік білім беру бағдарламасындағы материалдық ресурстар – бұл білім беру қызметтері бойынша барлық қызметті қамтамасыз ететін ұйымның ресурстары. «Мирас» колледжінің оқу үдерісін сапалы өткізу үшін қажетті материалдық-техникалық жағдайы бар. Материалдық-техникалық қамтамасыз ету Оқу процесі үшін қажетті оқу және қосалқы алаңдарды, жеткілікті инфрақұрылымды, оқу процесін есептеу және ұйымдастыру техникасымен, оқу материалдарының жеткілікті санымен қамтамасыз етуді қамтиды. Қазіргі уақытта 0506000 «Шаштараз өнері және сәндік косметика» мамандығы бойынша білім беру бағдарламаларын жүзеге асыру үшін оқу-материалдық базасы бар, яғни мамандықтың МЖБС сәйкес икемділіктер мен дағдыларды қалыптастыруды қамтамасыз ететін кең ауқымды алаңы бар зертханалар бар. Колледжде оқу үдерісін жүзеге асыру үшін модульдік білім беру бағдарламасы шеңберінде оқу аудиториялары, соның ішінде компьютерлік сыныптар, лингафондық кабинет, салонға арнайы ресімделген шеберханалар, оқу залы бар кітапхана және басқа да қосымша бөлмелер бар.

 

1211000 «Тігін өндірісі және киімдерді үлгілеу»

1. Білім беру бағдарламасының деңгейі

1211000 «Тігін өндірісі және киімдерді үлгілеу» мамандығы бойынша білім беру модульдік бағдарламасы аймақтық еңбек нарығының қажеттілігін, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативтік құжаттарының талаптарын ескере отырып әзірленген және білім беру процесін ұйымдастыруға арналған құжаттар жүйесі болып табылады. Білім беру бағдарламасы білім беру үдерісін іске асырудың мақсаттарын, күтілетін нәтижелерін, мазмұнын, шарттары мен технологияларын, осы дайындық бағыты бойынша бітірушінің дайындық сапасын бағалауды регламенттейді және бітірушінің кәсіби қызметінің бағдарламасы мен бағытының сипаттамасын, оқу нәтижелері мен алған құзыреттерін, оқыту нәтижелерін бағалау саясатын, білім алушылардың дайындық сапасын қамтамасыз ететін білім беру процесін ұйымдастыруды, білім беру бағдарламасын құрайтын модульдердің сипаттамасын, әдістемелік материалдарды, білім беру бағдарламасын, сәйкес білім беру технологияларын іске асыруды қамтамасыз ету. Білім беру бағдарламасының мазмұны модульдік форматта әзірленген оқу жоспары арқылы жүзеге асырылады, онда білім берудің бірінші деңгейі үшін пәндердің үш циклы қарастырылған: жалпы білім беретін пәндер циклы, базалық пәндер циклы және бейінді пәндер циклі, сондай-ақ оқытудың қосымша түрлері (кәсіптік тәжірибе, дене шынықтыру және т.б.) және қорытынды аттестаттау.

Колледжде 1211000 «Тігін өндірісі және киімдерді үлгілеу» мамандығы бойынша модульдік оқыту бойынша білім алуға және келесі біліктілікті алуға болады:

  1. Біліктілігі 121103 2 – «Тігінші»
  2. Біліктілігі 121106 2 – «Тігінші»
  3. Орта буын маманы біліктілігі 121109 3 – «Техник-технолог»

 

Нормативтік құжаттар білім беру бағдарламасы келесі нормативтік құжаттар негізінде әзірленген:

  • Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі №319-III ҚРЗ «Білім туралы» Заңы
  • Техникалық және кәсіптік білім мамандықтары бойынша үлгілік оқу бағдарламалары мен үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы
  • Орта, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгерімін ағымдағы бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгі ережесі («орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгерімін ағымдағы бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгі ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 Бұйрығы 26.11.2019ж);
  • Жалпы білім беретін пәндер сағаттары 1448 сағат ҚР БҒМ 2015 жылғы 15 маусымдағы №384 бұйрығына 617-қосымша негізінде бөлінді

 

2. Білім беру бағдарламасының паспорты

Оқу мерзімі

Күндізгі оқу нысанының білім беру бағдарламасын игерудің нормативтік мерзімі мен еңбек сыйымдылығы

Біліктіліктің коды және атауы

Негізгі орта білім базасында (9 сынып)

Жалпы орта білім базасында (11 сынып)

121103 2 – «Тігінші»

1 жыл 10 ай

10 ай

121106 2 – «Тігінші»

2 жыл 10 ай

1 жыл 10 ай

121109 3 – «Техник-технолог»

3 жыл 10 ай

2 жыл 10 ай

Білім беру бағдарламасының еңбек сыйымдылығында білім алушының аудиториялық және өзіндік жұмысының барлық түрлері, бақылау іс-шараларына бөлінетін практика мен уақыт ескерілген).

 

Кәсіби қызметтің міндеттері

Қазіргі уақытта тігін өнеркәсібі өзінің даму шыңында. Тұтынушы алдында үлгілердің кең таңдауы, түс шешімі және қазіргі заманғы үрдістермен анықталатын конструктивті сипаттамалары ашылады. Бүгін дизайнерлер ертеңгі күннің сән концепцияларын ұсынады. Осы салада жұмыс істейтін маман жалпы массадан тігін өнеркәсібінің басты міндетіне жауап беретін ең дұрыс шешімдерді таңдай отырып, халықтың жоғары сапалы, әр түрлі ассортименті мен қажетті жайлылық деңгейін сәнді киімге деген қажеттілігін қанағаттандыруды үйренуі қажет.

Осы мамандық бойынша біздің студенттеріміз «ШФ Гаухар» ЖШС, «Жібек Н.М» ЖШС, «КАЗПЛАСТ» ЖШС, «Alatex» ЖШС, «GRAND» ЖК ательесі, «Диана» ЖК және т.б. сияқты тігін фабрикаларында тәжірибеден өтуге мүмкіндігі бар. Өз құрылымында эксперименталды, дайындық, пішу және тігін өндірісі бар. Оқытудан кейін мұндай ірі тігін фабрикалары жұмыс беруші болады. 1211000 «Тігін өндірісі және киімдерді үлгілеу» мамандығы бойынша түлектерді жұмысқа орналастыру 83% құрайды. Тігін фабрикасындағы жұмыстан басқа біздің студенттер өз ательесін ашады. Мысалы, біздің әлеуметтік серіктесіміз, «Диана» ЖК ательесінің жетекшісі 2019 жылдың түлегі.

  

Оқу соңында оқушы біледі және жасай алады:

  • конструкциялаудың Бірыңғай әдісінің (ЕМК) талаптарына сәйкес тігін бұйымдарының барлық түрлерінің, оның ішінде Қазақ ұлттық киімінің берілген фасондарын құрастыру мен пішудің, көркем және техникалық үлгілеудің негіздері мен прогрессивті әдістері;
  • алдағы маусымға, жылға арналған заманауи және перспективалық сән бағыты;
  • жаңа модельдер мен модельдер коллекцияларын әзірлеу тәртібі, Сән көрмелері мен демонстрацияларын ұйымдастыру,
  • жаппай және жеке өндіріс үшін тігін бұйымдарын тігу технологиясы;
  • жеке өндіріс жағдайында түрлі пішілген киімдерді құрастыру әдістері;
  • бұйымдарға арналған стандарттар, техникалық шарттар, нормативтік құжаттаманы ресімдеу тәртібі;
  • бұйым конструкцияларының сызбаларын орындау;
  • сәндің перспективалық бағытын ескере отырып, тапсырыс берушінің Жеке сұрақтарына сәйкес киім композициясын әзірлеу;
  • сыртқы, жеңіл әйел, еркек және балалар киімін тігу;
  • еңбекті және жұмыс орнын ұйымдастырудың озық және ұтымды әдістері, жабдықтарды, құрал-саймандар мен құрылғыларды қауіпсіз пайдалану ережесі, реттеу тәсілдері, жабдық жұмысындағы ұсақ ақаулықтар мен ақаулықтарды жою;
  • қолданыстағы техникалық құжаттама, нарықтық экономика, Маркетинг және менеджмент негіздері, коммерциялық есеп айырысуларды жүргізу тәртібі;
  • бухгалтерлік есеп және салық салу, кәсіпкерлікті құқықтық қамтамасыз ету;
  • адамның адамға, қоғамға қатынасын реттейтін этикалық және құқықтық нормалар;
  • азаматтың және тұтынушының құқықтары мен міндеттері. 

 

Мамандықтың тәжірибелік дағдылары:

  • инженерлік-техникалық қызметті ұйымдастыру;
  • материалдарды тиімді пайдалану мен сақтауды ұйымдастыру.

 

 

3. Мамандық болашағы

Тігін өндірісі - бұл тиімді кәсіпорын. Мамандығы пайдаланады үлкен сұранысқа ие. Бұл маталарды тігу және өңдеу технологиясында белгілі бір білімді талап ететін барынша шығармашылық процесс.

 

4. Білім беру бағдарламасын іске асыру кезінде білім беру процесін ұйымдастыру

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативтік құжаттарына сәйкес білім беру бағдарламасын іске асыру кезінде білім беру процесінің мазмұны мен ұйымдастырылуы оқу жоспарымен, тәжірибе бағдарламаларымен, білім алушыларды даярлау сапасын қамтамасыз ететін материалдармен (бақылау тапсырмаларының қорлары), тиісті білім беру технологияларын (пәндердің оқу-әдістемелік кешендері) іске асыруды қамтамасыз ететін әдістемелік материалдармен және т. б. регламенттеледі.

 

5. Материалдық ресурстар

Модульдік білім беру бағдарламасындағы материалдық ресурстар – бұл білім беру қызметтері бойынша барлық қызметті қамтамасыз ететін ұйымның ресурстары. «Мирас» колледжінің оқу үдерісін сапалы өткізу үшін қажетті материалдық-техникалық жағдайы бар. Материалдық-техникалық қамтамасыз ету Оқу процесі үшін қажетті оқу және қосалқы алаңдарды, жеткілікті инфрақұрылымды, оқу процесін есептеу және ұйымдастыру техникасымен, оқу материалдарының жеткілікті санымен қамтамасыз етуді қамтиды. Қазіргі уақытта 1211000 «Тігін өндірісі және киімдерді үлгілеу» мамандығы бойынша білім беру бағдарламаларын жүзеге асыру үшін мамандықтың МЖМБС сәйкес іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыруды қамтамасыз ететін кең жалпы ауданы бар оқу-материалдық базасы бар. Колледжде оқу үдерісін жүзеге асыру үшін модульдік білім беру бағдарламасы аясында оқу аудиториялары, соның ішінде компьютерлік сыныптар, лингафондық кабинет, білім беру стандарттары бойынша жабдықталған тігін шеберханалары, тігін жабдықтары, Оқу залы бар кітапхана және басқа да қосымша бөлмелер бар.

 

Әкімшілік басқару персоналы

Колледждің әкімшілік-басқару қызметкерлерінің құрамына: колледж директоры, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары, директордың оқу-өндірістік жұмысы жөніндегі орынбасары, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, экономика және ақпараттық технологиялар бөлімінің меңгерушісі, гуманитарлық-педагогикалық бөлімнің меңгерушісі, сервис және технология бөлімінің меңгерушісі, бас бухгалтер, кадр қызметінің басшысы, колледж әдіскерлері, оқу бөлімінің меңгерушісі, білім алушылар кеңсесінің меңгерушісі, кітапханашы, педагог-психолог, медициналық пункт меңгерушісі, жастар ісі жөніндегі комитеттің төрағасы, оқу бөлімінің хатшылары, білім алушылар кеңсесінің хатшысы.

ӘБҚ қызметкерлерінің функционалдық міндеттерін тиімді және тиімді бөлу қызметкерлердің барлық санаттарының лауазымдық нұсқаулықтарында белгіленген.

ӘБҚ колледж қызметкерлері мен оқытушыларының лауазымдық міндеттерін орындауын бақылайды.  

ӘКІМШІЛІК-БАСҚАРУ ПЕРСОНАЛЫНЫҢ ҚҰРАМЫ

1

Абуева Нургуль Курбановна

Директор

2

Ховрина Ирина Валерьевна

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары м.а.

3

Махатова Зауре Орынбасаровна

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

4

Оспанова Гульмира Ахметовна

Директордың оқу-өндірістік ісі жөніндегі орынбасары

5

Джазибаева Жанат Сериковна

Гуманитарлық-педагогикалық бөлімінің меңгерушісі

6

Таубаева Алтынай Мамадалиевна

Сервис және технология бөлімінің меңгерушісі

7

Байгушева Акшолпан Налибаевна

Экономика және ақпараттық технологиялар бөлімінің меңгерушісі

8

Раимбекова Раушан Абдисаттаровна

Әдіскер

9

Көмек Айжамал Әбдіразахқызы

Әдіскер

10

Ким Ольга Анатольевна

Педагог-психолог

11

Елғондиева Қазына Нұрболатқызы

Педагог-психолог

12

Мырзабаева Эльмира Муратовна

Оқу бөлімінің меңгерушісі

13

Айбат Шынар Бақытжанқызы

Оқу бөлімінің хатшысы

14

Шырынқұл Фариза Баймаханқызы

Оқу бөлімінің хатшысы

15

Төлен Айдана Жомартқызы

Жастар ісі жөніндегі комитет төрайымы

16

Пирманова Улбосын Серикбаевна

Студенттер кеңсесінің меңгерушісі

17

Ерханова Женискуль Ерболқызы

Студенттер кеңсесінің хатшысы

18

Палыбек Жулдыз Дәулетқызы

Оқу-өндірістік бөлімінің хатшысы

19

Бакыбаева Динара Ержомартовна

Бас бухгалтер

20

Утебаева Жанар Нуржановна

Бухгалтер

21

Мусалимова Гулбану Шекербеккызы

Кадр қызметінің басшысы

22

Сарынбетова Жансая Сембековна

Денсаулық сақтау пунктінің меңгерушісі

23

Адилбекқызы Аружан

Офис-менеджер

24

Торебекова Гулшат Ибикеновна

Библиотекарь/архивариус

25

Турлыбекова Ляззат Болатовна

Кәсіби бағдар беруші

26

Жайлаубаева Құралай Нұрболатқызы

Кассир

27

Елшибек Канат Елшибекулы

Жүйелік әкімші

28

Құрал Еркебұлан Елжанұлы

АХЧ маманы

29

Ауелов Ердос Ержанович

Қауіпсіздік қызметінің маманы

Семинарлар

Психология бойынша семинарлар

Кикілжің және одан шығу жолдары» тренин-семинар

Соңғы кездері жастарымыздың, қала берсе ересек адамдар арасында түсінбеушілік, агрессияға тез берілу, жанымызға жақын адамдарды жазықсыз жазғырып, әлде болмаса қызбалыққа салынып, болмашы эмоцияға ерік беріп өз жақындарымыз бен достарымыздың көңіліне қаяу түсіріп алатын кездер болып тұрады. Оның себебі не де?! Әрине, қазір ғаламдық жаһандану, қарбалас тіршілік, қала берсе нейтротехнология заманы. Мұның бәрі адам психикасына әсер етпей қоймайды. Ал, заман талабына сай өзгелерге ілесіп жүрмесек, көп нәрседен қапыдан қалыс қалатынымыз тағы бар.

Осы мақсатта, жаңа әдістемелерді пайдалана отырып, жастар арасында  кикілжіңді шешу, компромиске келу жолдарын, сонымен қатар ішкі балансты тұрақты ұстауға септігін тигізетін кәсіби жұмыстарын жүргізді.Тағы айтар болсақ, «Кикілжің және одан шығу жолдары»-семинар тренингде, көптеген қызықты ойындар мен өз ой әлемін өзгертуге әсер ететін тренингтерден өтті.

 


 

 

«Бес терек» жобасы бойынша жасөспірімдер арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықты анықтау жұмыстары

Ақпан айының 24-25 жұлдызы аралығында білім беру ұйымдарының педагог-психологтарына арналған «Бес терек» жобасы аясында жұмыстар жүргізді. Жұмыс барысында  білі алушылардан «Үй.Адама.Ағаш» проективті әдісі, сауалнамалар, Отбасылық сурет, «Менің арманым» немесе «Менің отбасым» тақырыбында эссе, М.Люшердің «түрлі түстер» әдістемелері жүргізіп, қорытындыларын алды.

Жобаның мақсаты: жастар мен жасөспірімдер арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу.

Жобаның міндеті: бес терек мүшелерінің байланысын нығайтып, бірлескен жұмыс регламенті мен жоспарын анықтау.

Бұл жоба жұмыстарын жүргізуге колледж медбикесі, инспекторы, әлеуметтік педагог пен топ жетекшілер тартылды.

 


 

 

Жаһан жастарының дерті- Суицид

Жасөспірімдеріміздің арасында  кейбірі түйткілдерге тап болып, күзеліске түсіп шыға алмай жатады  немесе сәтсіз махаббат хикаясы, отбасынан шектен тыс талаптар мен қалауларын орындатқысы келіп, өз ойындағыдай нәтижелерге жете алмай қалған сәтттерде, дос тарынан бөлектеніп бұл әлемде жалғыз қалғандай сезініп нәтижесінде жағымсыз ойлар мен эмоциялар әсерінен болашғы жоқ қараңғы жолдарды таңдайды. Осы мәселе бойынша арнайы мамандардың қатысуымен  колледж білім алушыларына біршама ағарту жұмыстарын жүргізді. Жасөспірім шақта биологиялық даму мен акселерация нәтижесінде эмоционалды тұрақсыздықтар қалыпты жағдай екендігін түсіндіріп, арнайы видеороликтер мен брашуралар таратылды.

Іс-шараға қатысқандар:

№13  емхананың психологтары: Жакыпбекова Ж.Б, Бекмуратова К.У

№13  емхананың терапевт дәрігері:Джаймаганбетова Д.Д, Дуйсенова Л медбикесі

«Мирас» колледжінің медпункт меңгерушісі: Сарымбетова Ж.С

Психолог: Қалдарова А.Е

Әйгілі психолог Дж.Лок айтуынша: «Біз өз өміріміздің суретшісіміз, ал суреттің керемет шығу сіздің қолыңызда!».

 


 

Тәжірибеге келген студенттермен жұмыс

17.02.2020- 28.02.2020 ж аралығында «Мирас» универиситетінің «Педагогика және психология» кафедрасының біршама студенттері колледжімізге тәжірибе алмасуға,оқып білгендерін тәжірибе жүзінде қолдануға келді. Болашақ мамандар сбілім алушылармен етене жұмыс жасай отырып, үлкен және кіші топтармен жұмыс жасауды үйренді. Тәжірибе барысында болашақ мамандар білім алушылармен тығыз жұмыстар жүргізді. Атап айтар болсақ, арт-терапия саласының бір бөлігі сурет-терапиясымен жұмыс жасап қорытындылар ала білуді, сауанама нәтижелерін өңдеу жолдарын тереңнен үйренді. Тәжірибе алмасуға келген студенттер бес минутсыз дайын маман екендігін дәлелдеді.

 

Дебаттар

«Ақпараттық технологиялар және экономикалық пәндер»  ПЦК декадасының аясында колледж оқушылары арасында пікір-сайыс өтті.

Мақсаты: студенттердің қабілеті ашық білдіруге, өз ойын дамыту, сөйлеу мәдениетін, олардың дағдысы, қабілеті анық білдіруге, өз ойлары мен дәлелдер, ойлауды дамыту, зерттеу, білім, мәдениет.

Дебатқа екінші курс студенттері қатысты. Алдымен дебаттар тақырыбы беріліп, студенттер екі топқа бөлініп, жеребе тарту жұмыстары жүргізіліп, партияларға бөлініп, ойын шарттары түсіндірілді.

Ойын шарттары:

  1. Тақырыпты ашу (Үкімет)
  2. 1-спикер 4 мин,
  3. Оппозиция 5 мин 1 мин қарсы тұру, 4 мин өз тақырыбы туралы айту
  4. Сұрақ қойылған кезде төреші 30 сек-1 мин ішінде жауап беруге міндетті
  5. 5 мин оппозиция спикері, 5 мин үкімет спикері сөз сөйлейді
  6. Оппозиция спикері 5 мин
  7. Сараптама, қорытынды жасалады, дайындыққа 1 мин беріледі
  8. Егер екі команда бір-біріне сұрақтар қойса, қабылдау де, ауытқу да командалардың қалауы бойынша қалады. Сұрақ қою үшін 15 секунд және жауап беру үшін 30-45 секунд қажет.
  9. Қорытынды

 

Экономика бойынша семинарлар, ойындар

«Бизнес-старт» зияткерлік ойыны

Экономикалық пәндер оқытушылары «Бизнес-старт» интеллектуалды ойынын өткізді. Оған экономикалық мамандықтар мен менеджмент студенттері қатысты.

«Бизнес-старт» зияткерлік ойынының мақсаты білім алушылардың ұйымшылдығын, командалық жұмысын, шешендік қабілетін дамыту. Студенттер белсенді қатысып, әділқазылар алқасы экономика және қаржы сауаттылығы бойынша білімдерін бағалады

 


 

 

«Қалай табысты болу керек»

«Қалай табысты болу керек» атты сыныптан тыс іс-шара колледж қабырғасында өтті. Студенттермен кездесуге кәсіби бухгалтер-сарапшы Крыкпаева Оксана Семеновна қатысты, ол бухгалтер мамандығына өзінің Жеке жолы туралы өте қызықты және эмоционалды түрде айтып, ұйым қызметінде есепке алудың рөлін, есеп бойынша маманның кәсіби және жеке ерекшеліктерін - өз ісін білу, есепке алу мәселелеріндегі құзыреттілікті, бастамашылдықты, өзін-өзі тәртіпті, жауапкершілікті, дербестікті, коммуникабельдікті, өзін-өзі іске асыру мен креативтілікті, еңбек нарығында кәсіптің қажеттілігін атап өтті. Колледждің барлық білім алушылары мен оқытушыларына кәсіби бухгалтермен кездесу өте ұнады.

 

Семинарлар

1 желтоқсан «Президент күні»

1 желтоқсан «Президент күні»  күнін мерекелеу құрметіне Қазақстан Республикасы Тұңғыш Президентінің «Мирас» колледжінде салтанатты жиын өтті, тақырыбы «Елін сүйген, елі сүйген Елбасы». Жиында Қазақстан халқының тұңғыш Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың дүниеге келген, білім алған және қызмет еткен өмірінің қызықты фактілері туралы айтылды. Іс-шараның мақсаты-студенттерге азаматтық, патриоттық сезімдерін ояту, Отанға, халыққа деген сүйіспеншілік пен құрметке тәрбиелеу.

Іс-шараға Қазақстан халқы Ассамблеясы Иран орталығының төрағасы - Қапар-Пур Нұрысбек Құрбанұлы, «Нұр Отан» партиясының мүшесі, профессор Әлімбек Болысбек, медиация, құқық және психологиялық қолдау орталығының төрағасы, заңгер-медиатор Оразқұлова Нұрбала Алтынқанқызы қатысты.


 

 

Адал ұрпақ - жарқын болашақ

«Мирас» колледжі мекемесінде «Адал ұрпақ - жарқын болашақ» клубымен Жастар ісі жөніндегі комитет жетекшісі С. Д. Арыстанова колледж білім алушыларымен еркін форматта ашық отырыс өткізді.

«Саналы ұрпақ» жобасының тиімділігін арттыру мақсатында «Түркістан-адалдық сквері» жобалау офисі аясында «Мирас» колледжі мекемесінде «Саналы ұрпақ-жарқын болашақтың кепілі»» тақырыбында флешмоб өткізілді.

Бүгін «Мирас» колледжінде «Түркістан-адалдық алаңы» жобалық кеңсесі аясында «Sanaly urpaq» жобасы жұмысының тиімділігін арттыру мақсатында құқық қорғау органдарының қызметкерлерімен «Ұйым ішіндегі сыбайлас жемқорлықтың табиғаты және оның алдын алу» тақырыбында кездесу өтті.

«Мирас» колледжінің студенттерімен «Парасыз» тақырыбында кездесу өтті. Кездесу барысында оқушыларға сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және алдын алу, оның зияны туралы түсініктеме берілді.

Жаңалықтар

03.07.2024 жылы Мирас колледжі мекемесінде бітіруші түлектерге арналған диплом табыстау рәсімі өтілді. Салтанатты іс-шараны колледж директоры Абуева Нургуль Курбановна ашып, үздік үлгіде диплом алушы ...
10.06.2024 жылы Мирас колледжі мекемесінде «Ең үздік оқырман» тақырыбында іс-шара өтті. Іс-шара барысында білім алушылар өз өнерлерін көрсетіп, жылдық есеп бойынша арнайы орындармен және сыйлықтармен ...
11.06.2024 жылы Мирас колледжі мекемесінде «Нашақор болмаудың 100 себебі» тақырыбында пікірталас ұйымдастырылды. Мақсаты: Жастарды ескірткіден , нашақор болудан сақтау. Есірткілерді тұтыну ...
03.06.2024 жылы Мирас колледжі мекемесінде Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздер күніне байланысты іс-шара өткізілді. 1992 жылы маусым айының 4-ші жұлдызы - Мемлекеттік рәміздер күні ...
Өткен ғасыр қазақ халықы үшін ауыр нәубет пен қасіретке толы кезең болды. Сол уақыттарда қаншама жазықсыз адам қамауға алынды, елден қуылды, түрмеге тоғытылды. Осы орайда Мирас колледжі мекемесінің ...
24.05.2024 жылы Мирас колледжі мекемесінде «Адал адам-Адал еңбек-Адал табыс» атты іс-шара  және топ сағаттары өткізілді. Іс-шараның маңызы: адамдардың және азаматтардың құқықтары мен бостандықтары ...
Мирас колледжі мекемесінде «Бір ел - бір кітап» акциясы аясында қазақ прозасына өзгеше өрнек, ғажайып сыр-сипат әкелген көрнекті қазақ жазушысы, балалар әдебиетінің классигі, 2024 жылы 100 жылдығы ...
9-мамыр – Ұлы Жеңіс Күнімен шын жүректен құттықтаймыз! Мирас колледжі мекемесі сіздерді жанқияр ерліктің, еңселі елдіктің рухы өрлеп, Жеңіс жалауы желбіреген күн 9 мамыр жеңіс күнімен құттықтайды! ...