6В01301 – «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» білім беру бағдарламасы бастауыш сынып мұғалімдерін даярлау бағыты аясында педагогикалық ғылымдар саласында кадрлар даярлау үшін әзірленген.
Білім беру бағдарламасының мақсаты: өзгермелі әлеуметтік шындық жағдайында бастауыш сыныптарда білім беру және тәрбие процесін тиімді жүзеге асыруға қабілетті бәсекеге қабілетті педагогтарды даярлау.
Білім беру бағдарламасы оны білім беру стандарттары шеңберінде әрбір нақты білім алушының жеке қажеттіліктеріне бейімдеуге мүмкіндік беретін етіп жобаланған.
Білім беру бағдарламасының ерекшеліктері:
- Білім беру бағдарламасы білім алушыларда табысты оқыту мен оқу процесінің өзі үшін қажетті негізгі педагогикалық дағдыларды, білім мен біліктіліктерді қалыптастыруға бағдарланған.
- Оқытудың жеке тәсіл, топтық жұмыс, практикалық жұмыс және т. б. сияқты әртүрлі әдістері.
- Бағдарлама білім алушының жеке басын, оның өзін-өзі тануын, өзін-өзі бағалауы мен уәждемесін дамытуға бағытталған.
- Білім беру бағдарламасы дуальды оқыту элементтерін, академиялық ұтқырлықты, қосымша білім беру бағдарламасын (Minor) игеру мүмкіндігін қамтиды.
Білім алушыларды даярлау бейініне қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында, Minor бағдарламалары іске асырылуда, бұл тақырыптық байланысты элективті пәндердің трегі.
Білім беру бағдарламасы бойынша қол жетімді Minor:
Аудармашы
Филолог
Адам денсаулығы
Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттеріБастауыш мектептің мемлекеттік білім беру стандартында көзделген пәндер бойынша жалпы оқу білімін, іскерлігін және дағдыларын және білім жүйесін қалыптастыру;
Бастауыш білім беру бағдарламасына сәйкес пәндерді оқыту процесін жүзеге асыру; бағдарлама тақырыптары мен бөлімдерінің ерекшеліктерін ескере отырып және оқу жоспарына сәйкес пәндер бойынша оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу;
Пәндерді оқытудың заманауи ғылыми-негізделген тәсілдерін, әдістері мен құралдарын, соның ішінде оқытудың техникалық құралдарын, ақпараттық және компьютерлік технологияларды пайдалану;
Оқу және тәрбие нәтижелерін бақылауды ұйымдастыру; пәндер бойынша оқу нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдарын қолдану;
Оқуға мотивация жасау мақсатында білім алушылардың білім алуына және дамуына жеке-бағдарлы көзқарасты іске асыру;
Білім алушылардың дамуындағы ауытқуларды ескере отырып, оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмыс; нақты тәрбиелік міндеттерді шешу;
Оқытушылық қызмет процесінде ғылыми-зерттеу жобаларын іске асыру; ғылыми-әдістемелік жұмысты орындау, ғылыми-әдістемелік бірлестіктердің жұмысына қатысу;
Оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту мақсатында оқу үдерісін ұтымды ұйымдастыру; білім беру процесі кезінде оқушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз ету;
Оқушылардың өзіндік жұмысын және сабақтан тыс іс-әрекетін ұйымдастыру; оқу үрдісінде эмпирикалық әдістерді қолдана білу;
Сынып жетекшісінің қызметін орындау; мектеп және сынып құжаттарын жүргізу; мектеп ұжымын басқару және өзін-өзі басқаруға қатысу;
Зерттелетін саланың проблемаларын шешу, дәлелдеу және пікір қалыптастыру үшін тақырыптық ақпаратты жинауды жүзеге асыру;
Білім беру саласындағы алдыңғы қатарлы отандық педагогикалық тәжірибені зерттеу және қорыту, сонымен қатар педагогикалық зерттеулер әдістемелерін қолданудың халықаралық тәжірибесін зерттеу;
Оқушыларды тәрбиелеу және олардың бойында рухани және адамгершілік құндылықтар мен патриоттық сенімдерді қалыптастыру;
Оқушылардың жалпы мәдениетін қалыптастыру; жалпыұлттық идеяны дамыту контекстінде өскелең ұрпақты тәрбиелеуді жүзеге асыру;
Білім беру бағдарламасы бойынша негізгі құзыреттіліктерПедагогикалық мақсат қою, педагогикалық инноватика, педагогикалық технологиялар және педагогикалық интеграция теориясы принциптерін; білім беру мекемелерінде оқыту үшін қолданылатын модельдер мен технологиялар туралы ғылыми түсініктерді; ойын технологияларын жүзеге асыру бағдарламасын әзірлеудің теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеру;
Практикада нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану;
Time management тәсілдерін және Public Speaking дағдыларын меңгеру;
Дифференциалды және интеграцияланған оқытудың лайықты педагогикалық технологияларын таңдау; педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық менеджментті іске асыру;
Сабақтың мақсатына сәйкес оқу материалдарын әзірлеу;
Психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, алынған нәтижелерді түсіндіру, өзін-өзі бағалау мен өзін-өзі бақылауға ұмтылу қабілеті;
Ақпараттық орта мүмкіндіктерін пайдалану арқылы кәсіби ақпарат көздерінде бағдарлау және кәсіби білім мен іскерлікті жетілдіру тәсілдерін меңгеру.
Кәсіби қызмет түрлеріПедагогикалық;
Ұйымдастырушылық-басқарушылық;
Ақпараттық-талдамалық;
Жобалық;
Әдістемелік, ғылыми-зерттеу.
Мамандарды жұмысқа орналастыру болашағыОрта жалпы білім беретін және мамандандырылған мектептер, колледждер, гимназиялар, шағын жинақты мектептер);
Орта кәсіптік оқу орындарында (колледждерде, училищелерде);
Ғылыми-зерттеу ұйымдарында (институттарда);
Мемлекеттік және мемлекеттік емес мекемелерде (біліктілікті арттыру институттары, баспалар);
6В01301 - «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» білім беру бағдарламасының түлектері өз ісін: тренингтер, репетиторлық, даму орталықтары және т.б. Құра алады және дамыта алады
Дуальды оқыту жүзеге асырылатын ұйымдардың атауы«В.Комаров атындағы №8 орта мектеп» КММ;
"Мирас" Колледжі Мекемесі;
МКҚК «Оқушылар сарайы»;
ДАҒДЫЛАР МЕН ҚҰЗІРЕТТЕР
Кіші мектеп жасындағы балаларды оқыту, олардың жеке қасиеттерін талдау, зерттелген материалды игеру деңгейін талдау
Кіші мектеп жасындағы балалардың спецификалық жас ерекшеліктерінің айырмашылықтарын білу (балалар ойлауының нақтылығы мен қиялдылығы: зейінің тұрақсыздығы, белсенді іс-әрекет, эмоционалдылық)
"Кәсіби емес отбасы тәрбиешілерімен" кәсіби педагогтің іс-әрекеті
Жеке компьютермен заманауи жұмыс жасау дағдысы, кәсіби саладағы бағдарламалық қамтамасыз ету және офистік техникамен жұмыс жасаудың озық дағдыларын игеру
Шет тілдерінің көп деңгейлі оқытудың авторлық әдістемесі
Жеке құндылықтар мен тұлғалық уәждің өзгеруі. Күйзеліске бейімделу және Медиация. Салауатты өмір салтына баулу. Мәдени және рухани даму
СПИКЕРЛЕР МЕН ТӘЛІМГЕРЛЕР
Искакова Лаура"Өрлеу" БАҰО ПҚБАИ АҚ Түркістан облысындағы филиалының директоры – профессор, педагогика ғылымдарының докторы
Кемелова Зарипа"Жанель" мектепке дейінгі орталығының басшысы
Гүлназ ӘбілдаеваПедагогичка ғылымдарының магистрі, №1 А.С.Пушкин атындағы мектеп-гимназияның директоры
СЕРІКТЕСТЕР
"Назарбаев Зияткерлік мектептері" дербес білім беру ұйымы
"Өрлеу" біліктілікті аттыру ұлттық орталығы АҚ
№1 А.С.Пушкин атындағы мектеп-гимназия
"Алиар" балалар даму орталығы
№9 Ө.Жолдасбеков атындағы лицей
ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРУ
Мектепке дейінгі мекемелер
Мектептер
Колледждер
Ғылыми-зерттеу орталықтары
Білім беру орталықтары
ТАБЫС
97 000-нан 350 000-ға дейін ₸
ҚАЛАЙ ТҮСУГЕ БОЛАДЫ
Мектеп базасында
- Құжаттар өткізу:
ҰБТ, жеке куәлік
- Қабылдау сынақтарынан өту:
Арнайы емтихан
- Оқу ұзақтығы:
3 жылдан бастапЕкінші жоғары білім
- Құжаттар өткізу:
Диплом, жеке куәлік
- Қабылдау сынақтарынан өту:
Әңгімелесу, Арнайы емтихан
- Оқу ұзақтығы:
1 жыл 8 айдан бастапТжКБ базасында
- Құжаттар өткізу:
ҰБТ, диплом, жеке куәлік
- Қабылдау сынақтарынан өту:
Арнайы емтихан
- Оқу ұзақтығы:
2 жыл 6 айдан бастап
Пәндердің атауы | Пән циклі | ECTS | Пәннің қысқаша сипаттамасы |
Қазақ (орыс) тілі 1 | ЖБП | 5 | Оқытылатын мәселелер: қазақ тілінің фонетикалық ерекшеліктері, грамматикалық құрылысы; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері, фразеологиялық бірліктер; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; Қазақстанның мәдениеті мен дәстүрлері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативтік мінез-құлық ережелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; электрондық пошта арқылы байланыстарды қолдау; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары. | Шетел тілі 1 | ЖБП | 5 | Оқытылатын мәселелер: фонетикалық ерекшеліктер, грамматикалық құрылым, ағылшын тілі; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайларында мәдениаралық ерекшеліктер және коммуникативтік мінез-құлық ережелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары. | Құқық негіздері | ЖБП | 5 | Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу. | Дене шынықтыру 1 | ЖБП | 2 | Оқытылатын мәселелер: пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру. | Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері | ЖБП | 5 | Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу. | Шешендік өнер | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру. | Экология және тіршілік қауіпсіздігі | ЖБП | 5 | Оқытылатын мәселелер: экологияның мазмұны мен міндеттері; экожүйе мен биосфера ұғымдары; экожүйелердегі заттар айналымы мен энергия ағыны; адамзаттың жаһандық проблемалары; табиғатты қорғау жөніндегі заңнамалық шаралар; экологиялық қауіпті және төтенше жағдайлардың туындау жағдайлары, олардың көріну заңдылықтары; ТЖ жіктемесі, сипаттамасы және болжауы; адам мен мекендеу ортасын теріс әсерлерден қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру, алғашқы медициналық көмек және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: экологиялық факторлардың адам денсаулығының жай - күйіне әсерін бағалау; адам мекендейтін ортаның негізгі қауіптерін сәйкестендіру; қауіптерден қорғау әдістерін таңдау; төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологияларын меңгеру; алғашқы медициналық өзіндік және өзара көмек көрсете білу; төтенше жағдайлар мен ТЖ қаупі және туындауы кезінде тиімді әрекет ету; жарақат кезінде адам ағзасы жағдайының симптомдарын анықтау; медициналық дәрі қобдишасы құралдарын дұрыс қолдану. | Әлеуметтік-саяси білім модулі (саясаттану, әлеуметтану, мәдениеттану, психология) | ЖБП | 8 | Оқытылатын мәселелер: саясаттану, әлеуметтану, мәдениеттану және психологияның негізгі санаттары; қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтары; қоғамның қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі контекстіндегі әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттары және олардың жұмыс істеу қағидаттары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану, Психология ұғымдарын, идеяларын, теорияларын түсіндіру және түсіндіру; қазіргі қазақстандық қоғамның өзекті проблемаларын, әлеуметтік процестерді сипаттау, талдау; әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі тұрғысынан олардың ерекшеліктерін талдау; қазақстандық қоғамның даму перспективаларын жобалау, әлеуметтік, саяси, жеке мәселелерді, тұлғааралық және әлеуметтік жанжалдарды шешу; әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін білдіру;; қоғамның әлеуметтік-саяси даму мәселелері бойынша идеяларды генерациялау және оларды таныстыру. | Экономика және кәсіпкерлік негіздері | ЖБП | 5 | Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру. | Инноватика және инновациялық қызмет негіздері | ЖБП | 5 | Оқытылатын мәселелер: ""инновациялар"", ""инновациялық қызмет"", ""инновациялық жоба"" ұғымдарының мәні; инновацияларды жіктеу; инновациялық қызметті айқындайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру. | Көшбасшылық және команда құру негіздері | ЖБП | 5 | Оқытылатын мәселелер: ""көшбасшылық"", ""команда"", ""команда құру"" ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын бағалау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері. | Академиялық жазу негіздері | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: ""академиялық жазу"" түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау білігі мен дағдысы; ғылыми көздермен талдау жұмысы дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау. | Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: табиғаты, құрылымы, функциялары, модельдері, ынталандыру әдістері, сыни және креативті ойлау түрлері; шешім қабылдаудың заманауи теориялары; шешім қабылдау процесін тұжырымдамалық қамтамасыз ету; сыни және креативті ойлау құралдары. Қалыптасқан құзыреттіліктер: ойлау тәсілдерін ажырата білу; шешім қабылдауда креативті ойлаудың, сыни талдаудың әдістері мен әдістерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада қолдану; тұжырымдау, өз ұстанымын дәлелді түрде қорғау, қарсыластың позициясын дұрыс теріске шығару. | Қарым-қатынас психологиясы және жанжалдарды басқару | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: мәні, тараптары, функциялары, құрылымы, түрлері, модельдері, деңгейлері, байланыс құралдары; әлеуметтік табиғат, себептер, қақтығыс түрлері; жанжалдың динамикасы мен механизмдері; қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте қарым-қатынас техникасы мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынаста мінез-құлықты өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; себептерді анықтау, жанжалдарды талдау; жанжал процесін басқару білімін практикада пайдалану; келіссөздерді ұйымдастыру және келіссөздер технологияларын пайдалану | Қазақстан тарихы | ЖБП | 5 | Оқытылатын мәселелер: тарихи процестің тұтастығы мен жүйелілігін сипаттайтын негізгі фактілер, процестер мен құбылыстар, ұғымдар, теориялар, гипотезалар; дүниежүзілік және отандық тарихты кезеңге бөлу; отандық және дүниежүзілік тарихтың маңызды мәселелерінің заманауи нұсқалары мен түсіндірмелері; Қазақстанның тарихи жолының ерекшеліктері, оның әлемдік қоғамдастықтағы рөлі. тарихи процестің маңызды әдіснамалық тұжырымдамалары, олардың ғылыми және дүниетанымдық негіздері; өткен оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды тарихи, тарихи-әлеуметтанулық, тарихи-саясаттанушылық, тарихи-мәдени, антропологиялық талдаудың ерекшеліктері; қоғамдық институттардың, әлеуметтік өзара іс-қимыл жүйелерінің, адам мінез-құлқының нормалары мен уәждерінің қалыптасуы мен эволюциясының тарихи шарттылығы; Қазақстан мен әлем тарихының, ұлттық және өңірлік, конфессиялық, этноұлттық, жергілікті тарихтың өзара байланысы мен ерекшеліктері. қоғамдық даму заңдылықтары; Қазақстанның даму ерекшеліктері; Қазақстанның дамуының барлық кезеңдеріндегі әлеуметтік-экономикалық және саяси өмірінің негізгі тарихи фактілері мен оқиғалары. Қалыптасатын құзыреттер: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі негізгі кезеңдері туралы, этногенездің үздіксіздігі мен сабақтастығы, қазақ халқының мемлекеттілігінің қалыптасуы мен дамуы туралы объективті тарихи білімді қалыптастыру; адамзат қоғамының ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі әлеуметтік, экономикалық, саяси, рухани және адамгершілік салалардағы дамуының негізгі кезеңдері туралы білімді ерекше назар аудара отырып меңгеру Қазақстанның әлемдік-тарихи үдерістегі орны мен рөлі; тарихшылдық қағидатын басшылыққа ала отырып, өткен және қазіргі оқиғалар мен құбылыстар туралы әртүрлі дереккөздердегі ақпаратты талдау қабілетін дамыту, олардың динамикасы, өзара байланысы мен өзара тәуелділігі және тарихи ойлауды қалыптастыру — оқиғалар мен құбылыстарды олардың тарихи шарттылығы тұрғысынан қарау, тарихи оқиғалар мен тұлғалардың әртүрлі нұсқалары мен бағалауларын салыстыру, олардың көзқарастары мен принциптерін өзара байланыстыру тарихи пайда болған дүниетанымдық жүйелер өткен және қазіргі заманның пікірталас мәселелеріне өзіндік көзқарасын анықтайды. | Дене шынықтыру 2 | ЖБП | 3 | Оқытылатын мәселелер: пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру. | Шетел тілі 2 | ЖБП | 5 | Оқытылатын мәселелер: фонетикалық ерекшеліктер, грамматикалық құрылым, ағылшын тілі; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайларында мәдениаралық ерекшеліктер және коммуникативтік мінез-құлық ережелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары. | Қазақ (орыс) тілі 2 | ЖБП | 5 | Оқытылатын мәселелер: қазақ тілінің фонетикалық ерекшеліктері, грамматикалық құрылысы; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері, фразеологиялық бірліктер; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; Қазақстанның мәдениеті мен дәстүрлері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативтік мінез-құлық ережелері Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; электрондық пошта арқылы байланыстарды қолдау; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары. | Педагогикалық этика және имиджелогия негіздері | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: педагогикалық этика және имиджология негіздері, Жалпы және кәсіби мәдениет, кәсіби-педагогикалық саладағы коммуникациялар, этикалық принциптер мен нормалар, имиджді қалыптастырудың теориялық негіздері мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби салада этика мен коммуникацияның мазмұнын, нысандары мен ерекшеліктерін білу, түсініктерін қалыптастыру; кәсіби-педагогикалық салада қажетті коммуникативтік дағдыларды дамытуға жәрдемдесу; өзіндік имиджін және коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру; этикеттік қарым-қатынас дағдыларын практикада қолдану. | Білім беру мекемелеріндегі педагогикалық менеджмент және басқару | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: теория, технология, мәні , ерекшеліктері, негізгі түсініктері, мақсаттары, міндеттері, функциялары, жүйе құраушы факторлары, сапа критерийлері, білім беру мекемелеріндегі педагогикалық менеджменттің әдіснамалық тәсілдері, білім сапасы және ғылыми басқару нәтижесі; білім беру жүйесін басқарудың мемлекеттік-қоғамдық сипаты. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру менеджменті саласындағы теориялық және практикалық білімді, дағдыларды қалыптастыру; білім беру ұйымын басқарудың әдістері мен әдістерін іс жүзінде меңгеру және қолдану қабілетін оңтайлы қамтамасыз ету. | Оқу іс-тәжірибе | БП | 2 | Оқу практикасы білім беру саласында бастапқы кәсіби дағдылар мен дағдыларды алуға, Педагог мамандығына тұрақты қызығушылықты қалыптастыруға, кәсіптік бағдарлауға бағытталған. | Философия | ЖБП | 5 | Оқытылатын мәселелер: философия категориялары, білім, ғылым, техника, технология, адам, өнер, Бостандық, мәдениет, қоғамдағы діннің рөлі мен орнын философиялық түсіну және түсіну, ғылыми таным әдістері, ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі философиялық ойдың эволюциясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: шындықты философиялық ұғынудың ерекшелігін түсіну және түсіндіру; мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұны мен өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру және негіздеу; жобалау және зерттеу қызметін жүзеге асыруда әлемді ғылыми және философиялық танудың әдістерін көрсету; қазіргі қоғамның өзекті философиялық мәселелеріне, жаһандық проблемаларына қатысты өз ұстанымын дәлелдеу. | Педагогика | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері, функциялары, категориялық аппараты; дидактикалық тұжырымдамалар, принциптер, формалар, оқыту құралдары; білім беру процесінің тұтас құрылымындағы тәрбиенің мәні, түрлері, орны; отбасында тәрбиелеу Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін, дидактика қағидаттарын және оларды іске асыру тәсілдерін білу; оқыту мен тәрбиелеу бағдарламаларын талдау және әзірлеу қабілеті; ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін қолдану, білім беру процесінің сапасын бағалау; алған педагогикалық білімді практикада қолдану. | Дене шынықтыру 3 | ЖБП | 3 | Оқытылатын мәселелер: пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру. | Жобалық қызметті ұйымдастыру | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану. | Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: педагогтің кәсіби қызметінде ақпараттық технологияларды қолдану құрамы, функциялары, мүмкіндіктері; ""Ақпараттық жүйелер"", ""ақпараттық технологиялар"" ұғымдары; мәліметтер базасының теориялық негіздері, түрлері мен құрылымдары; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану, жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстары. | Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, Педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру. | Жалпы және жас психологиясы | БП | 7 | Оқытылатын мәселелер: жалпы және жас психологиясының пәні, міндеттері мен әдістері; психикалық процестер; психиканың құрылымы, ерекшеліктері; негізгі теориялар, принциптер, проблемалар, жас кезеңдері, психикалық қасиеттері , жеке тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен ерекшеліктері; Қалыптасқан құзыреттер: жалпы және жас психологиясының негіздерін, психикалық процестердің ерекшеліктері мен заңдылықтарын, даму кезеңіндегі тұлғаның психологиялық сипаттамаларын білу; психологиялық зерттеу жүргізу дағдыларын меңгеру; тұлғаны дамытудың стратегиялары мен құралдарын қолдану. | Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: балалардың жас анатомиясы, физиологиясы, гигиенасы пәні; балалар ағзасының өсуінің, дамуының негізгі заңдылықтары; балалар гигиенасының негіздері; денсаулықты сақтаудың, нығайтудың гигиеналық нормалары; балалардың денсаулығына қоршаған ортаның әсер ету ерекшеліктері. Қалыптасқан құзыреттіліктер: бала ағзасының құрылымы, жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру; баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін анықтай білу; Қоршаған орта факторларының балалардың денсаулығына әсер ету ерекшеліктерін білу; балалардың гигиеналық тәрбиесін ұйымдастыра білу; балалардың мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру. | Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар | ЖБП | 5 | Оқытылатын мәселелер: ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мазмұны мен даму үрдістері; ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістері, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдері; компьютерлік жүйелер, операциялық жүйелер мен желілер архитектурасының тұжырымдамалық негіздері; Компьютерлік жүйелер мен желілер архитектурасы, негізгі компоненттердің мақсаты мен функциялары; желілік және веб-қосымшаларды, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету құралдарын әзірлеу тұжырымдамалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста және басқа да мақсаттарда қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдылары; нақты міндеттерді шешу үшін неғұрлым қолайлы технологияны таңдауды негіздеу; ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және тарату үшін ақпараттық Интернет ресурстарын, бұлтты және мобильді сервистерді пайдалана білу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілерді бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді қолдана білу; ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын таңдауды талдау және негіздеу; әртүрлі қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу іскерлігі; қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып жобалау қызметін жүзеге асыру. | Инклюзивті білім беру | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық, психологиялық негіздері; инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, шарттары, үлгілері мен нысандары; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; бастауыш сыныптарда түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру; инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқыту, тәрбиелеу, дамыту тәсілдерін меңгеру. | Математика және цифрлық сауаттылық негіздері | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: Негізгі математикалық ұғымдар; ондық санау жүйесіндегі биттік бірліктер; жазықтық және кеңістіктік геометриялық фигуралар және оларды есептеу; бөлшектерді қосу және азайту ережелері; натурал сандар, шамалар бойынша арифметикалық амалдар; жиындардың ""қиылысуы"" және ""бірігуі"" амалдары; Қалыптастырылатын құзыреттер: Негізгі математикалық ұғымдарды білу; қажетті есептеулерді құру және жүргізу; математикалық, графикалық есептерді шешу дағдылары; ақпараттық процестерді, цифрлық сауаттылық компоненттерін, сандық ақпаратты іздеу, жүйелеу, өңдеу әдістерін пайдалану. | Инклюзивті білім берудегі тьюторлық қызмет | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім берудегі тьютордың мақсаты, міндеттері мен құзыреті; инклюзивті практика жағдайында ЕББҚ бар балаларды тьюторлық сүйемелдеуді ұйымдастыру кезеңдері; ЕББҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу; инклюзивті білім берудің педагогикалық шарттары мен технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудегі тьюторлықтың негізгі сипаттамаларын білу; ЕББҚ бар балалармен түзету-дамыту жұмыстарын ұйымдастыру дағдыларын игеру; инклюзивті білім беруді ұйымдастыру процесінде интеграцияны жүзеге асыру; кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. | Бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін диагностикалау және бағалау | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: оқушылардың оқу іс-әрекетін бақылау және диагностикалау түсінігі , мәні, функциялары, түрлері, нысандары, әдістері; бағалау критерийлері мен нормалары; оқушылардың үлгермеуінің алдын алу шаралары; Қалыптастырылатын құзыреттер: оқушылардың оқу деңгейін талдау қабілеті; оқу жетістіктерін диагностикалау және бағалау әдістері мен тәсілдерін, оқу процесінде қолдану дағдыларын меңгеруі; білім алушылардың оқытудың әрбір кезеңінде оқу материалын меңгеруіне мониторинг жүргізу; бастауыш сыныптардың жеке білім беру нәтижелерін диагностикалау мүмкіндігі | Психологиялық-педагогикалық іс-тәжірибе | БП | 5 | Психологиялық-педагогикалық практика оқушылардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру ортасында баланың дамуын психологиялық-педагогикалық қолдау дағдыларын қалыптастыруға; жалпы кәсіптік құзыреттілік модулі 2 пәндерін оқу кезінде алынған теориялық білімді қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған. | Ауызша аударма тәжірибесі (minor) | КП | 5 | Оқытылатын мәселелер: аудиторияның ерекшелігіне байланысты әртүрлі прагматикалық жағдайларда тілдік құралдар; жоғары арнайы мәтіндер негізінде Ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру; аударма техникасының әдістері мен құралдарын дамыту және бекіту; Қалыптастырылатын құзыреттер: аударма пәні бойынша біліміне сәйкес лексикалық бірліктерді таңдай білу, лексикалық және грамматикалық түрлендірулерді қолдану негізінде әртүрлі аударма түрлендірулерін орындау, арнайы бағыттағы терминдерді беру, жазылған сөйлемдерді дәйекті аудару және ""декодтау"" кезінде жазу техникасымен бөлектеу, аударма орны мен контекстіне сәйкес аударма қызметін жүргізу. | Қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары (minor) | КП | 5 | Оқытылатын мәселелер: когнитивтік лингвистика, тіл білімінің ғылыми бағыттары, когнитивтік лингвистика парадигмасының кезеңдері; шетелдік және орыс тіл біліміндегі когнитивтік лингвистика ғылымын зерттеудегі соңғы жетістіктер; Қазақ тіл біліміндегі ғылыми бағыттар; құрылымдық тіл білімі; антропоцентристік лингвистика ғылымын зерттеу тарихы. Қалыптасатын құзыреттер: антропоцентристік парадигма саласын, когнитивтік лингвистика парадигмасының кезеңдерін, мектептерді, өкілдерді, зерттеу барысын білу; қазақ тіл біліміндегі бағыттардың қалыптасуы; тіл біліміндегі құрылымдық, салыстырмалы-тарихи, антропоцентристік бағыттар. | Салауатты өмір салтының негіздері (minor) | КП | 5 | Оқытылатын мәселелер: салауатты өмір салтының негіздері, білімдерді, дағдыларды кеңейту, жүйелеу және тұлғалық делдалдық арқылы денсаулыққа мотивациялық-құндылық және белсенділік; Қалыптастырылатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыруға және насихаттауға, дене шынықтыру құралдарын, табиғаттың табиғи күштерін пайдалануға, жұмыс қабілеттілігін қалпына келтіруге, белсенді ұзақ өмір сүруді қамтамасыз етуге бағытталған. | Медиация негіздері (minor) | КП | 5 | Оқытылатын мәселелер: медиация саласында қолданылатын нормативтік актілердің негізгі ережелері; даулы мәселелердің алдын алу, реттеу және шешу, бейтарап делдалдың (медиатордың)қатысуымен келіссөздер ұйымдастыру саласындағы теориялық білім; Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: бұл білімді кейінгі практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі. | Жаратылыстану негіздері | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: жаратылыстану негіздерінің пәні, міндеттері, құрылымы, зерттеу әдістері, құралдары, қалыптасу кезеңдері мен шарттары, мазмұны, мәні және жіктелуі; жаратылыстану негіздерінің басқа ғылымдармен байланысы; жаратылыстану пәнін оқыту әдістемесінің қалыптасу және даму тарихы; бастауыш сыныптарда Жаратылыстану пәнін оқыту принциптері; қалыптастырылатын құзыреттер: жаратылыстану ғылымдарының негіздерін білу; Жаратылыстану пәнін оқыту принциптерін білу; Жаратылыстану пәнін жаратылыстану пәні бойынша практикалық жұмыс; Жаратылыстану пәнін оқыту процесінде көрнекі,практикалық әдістерді қолдану дағдылары. | Математиканы оқыту әдістемесі | КП | 5 | Оқытылатын мәселелер: бастауыш сыныптарда математиканы оқытудың мақсаты, міндеттері, мазмұны, формалары, әдістері, құралдары; есептерді шешу әдістері; логикалық пайымдауды, өлшеу және есептеу дағдыларын құруды оқыту әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: бастауыш сыныптардағы математиканың мазмұнын және оны оқыту әдістемесін білу; бастауыш сыныптарда іске асырылатын негізгі вариативті бағдарламаларды білу; есептеу әдістерін қалыптастыру; шамаларды зерттеу әдістемесін меңгеру; бастауыш сыныптардағы математика бойынша бағдарламалар мен оқулықтарды талдау. | Сауаттылыққа үйрету әдістемесі | КП | 5 | Оқытылатын мәселелер: пәннің мақсаты мен міндеттері, сауаттылыққа оқыту әдістемесі; сауаттылыққа оқытудың негізгі әдістері; жазудың гигиеналық және каллиграфиялық дағдылары; сауаттылыққа оқыту әдістемесінің ғылыми және лингвистикалық негіздері; сауаттылыққа оқыту кезеңдері; бастапқы жазуды оқыту әдістемесі; жазу сабақтарының типтері мен құрылымы; бастапқы оқу тетігін қалыптастыру әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: бастауыш сыныптарда балаларды оқу мен жазуға оқытудың әдістемелік ерекшеліктерін білу; сауаттылыққа оқыту сабағын құру дағдылары. | Бастауыш сыныптарда ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: бастауыш сыныптарда ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың теориялық және әдіснамалық негіздері; ғылыми зерттеулерді ақпараттық қамтамасыз ету; Бастауыш сыныптардағы зерттеу әдістері; бастауыш сынып оқушыларының жобалық қызметі; бастауыш сынып оқушыларының зерттеу дағдыларының түрлері; мазмұны, жұмыс кезеңдері, зерттеу дағдыларын зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: зерттеу мәдениетін қалыптастырудың жолдары, әдістері мен құралдары туралы білімнің тұтас жүйесін меңгеру бастауыш сынып оқушыларында зерттеу дағдыларын қалыптастыру бойынша диагностикалық материалды әзірлеу дағдылары. | Көркем еңбекті оқыту теориясы мен әдістемесі | КП | 5 | Оқытылатын мәселелер: өнердің негізгі түрлері, жанрлары, құралдары, тәсілдері мен әдістері; бейнелеу және сәндік-көркемөнер жұмысының негізгі материалдары мен құралдары; шығармашылық идеяларды берудің мәнерлі құралдары мен тәсілдері; Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнеріндегі ұлттық дәстүрлер; мәнерлі өнер; түрлі көркем материалдар, техника қауіпсіздігі ережелері; Қалыптастырылатын құзыреттер: бастауыш сыныптарда көркем еңбекті оқытудың негізгі әдістерін білу; бастауыш сыныптарда көркем еңбекті оқыту саласындағы практикалық дағдылар.дылар. | Жазбаша аударма тәжірибесі (minor) | КП | 5 | Оқытылатын мәселелер: шетел тілін, әсіресе аудару; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; жазбалардың жабдық беру; таңдау барабар лексикалық материал; ерекше назар аудара тұрғысынан дұрыс қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст. | Когнитивті лингвистика (minor) | КП | 5 | Оқытылатын мәселелер: Когнитивтік лингвистиканың қалыптасу тарихы, оның ғылымның басқа салаларымен байланысы, тіл біліміндегі көріністері; тіл біліміндегі ғылыми бағыттар; тұжырымдама ұғымы, тұжырымдама және тұжырымдамалық құрылым, тілдік тұлға, әлемнің тілдік бейнесі, тұжырымдамалық метафоралар, когнитивтік фразеология, оның ішінде этнографиялық ғылымның когнитивтік аспектісі туралы ғылыми тұжырымдамалар. фразеологизмдер.Қалыптасқан құзыреттіліктер: тұжырымдама ұғымдарын түсіну және түсіну, мағынасы, сондай-ақ тұжырымдаманың құрылымы және оны сипаттау әдістемесі; студенттердің лингвистикалық көкжиегін қалыптастыру; ғылымның негізгі ұғымдарын жүйелеу дағдыларын қалыптастыру когнитивті лингвистика; заманауи ғылыми парадигманы, зерттеу және практикалық қызметте жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше игеру және пайдалану қабілетін меңгереді; Әлеуметтік және кәсіби байланыстардың барабарлығын қамтамасыз ететін әлеуметтік-мәдени және мәдениетаралық коммуникация дағдыларына ие. | Радиациялық қауіпсіздік негіздері (minor) | КП | 5 | Оқытылатын мәселелер: иондаушы сәулеленудің радиоактивтілігі мен дозиметриясы туралы жалпы ұғымдары, иондаушы сәулеленудің биологиялық объектілермен өзара әрекеттесу механизмдері, қоршаған ортаның радиоактивті ластануының табиғи және техногендік көздері, радиациялық бақылау әдістерін және радиоактивті сәулелену көздерімен қауіпсіз жұмыс істеу шарттары. Қалыптастырылатын құзыреттер: табиғатты қорғау проблемаларын диагностикалау, оны қорғау және тұрақты дамуды қамтамасыз ету бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі | Шығармашылық ойлау психологиясы (minor) | КП | 5 | Оқытылатын мәселелер: психологиялық құбылыстар, категориялар, психиканың заңдылықтары мен шығармашылық процесінің механизмдерін зерттеу және сипаттау әдістері, шығармашылық тұлғаның психологиялық ерекшеліктері және оның өмір жолы, шығармашылықтың адам өміріндегі орны мен рөлі қарастырады. Оқытылатын мәселелер: креативті ойлауды дамыту бойынша психологиялық әдістемелерді қолдану; кәсіби қызметтегі креативті рефлексия дағдылары; күрделі кәсіби жағдайларға бейімделу дағдылары; кәсіби қызмет процесінде ұжымның басқа мүшелерінің креативті әдістерді қолдану тәжірибесін беру дағдылары. | Жаратылыcтануды оқыту әдістемесі | КП | 5 | Оқытылатын мәселелер: жаратылыстануды оқыту әдістемесінің мәні, пәні, міндеттері, зерттеу әдістері, құрылымы мен мазмұны; жаратылыстануды оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы; бастауыш сыныптарда жаратылыстануды оқытудың жалпы педагогикалық және ерекше принциптері; жаратылыстану ғылымдары ұғымдарын қалыптастырудың негізгі кезеңдері мен шарттары; қалыптастырылатын құзыреттер: жаратылыстануды оқыту әдістемесін білу; жаратылыстануды оқыту принциптерін білу; жаратылыстану ғылымдары бойынша практикалық жұмыс жүргізу дағдылары жаратылыстану ғылымдарын оқыту процесінде көрнекі,практикалық әдістерді қолдану дағдылары. | Бастауыш сыныптардағы дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: бастауыш сыныптардағы дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесінің пәні, міндеттері, құралдары, әдіснамалық негіздері; балалардың дене тәрбиесін зерттеу әдістері; бастауыш сыныптарда дене тәрбиесін ұйымдастыру; спорттық ойындарды, жаттығуларды оқыту әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: балалардың дене тәрбиесінің ғылыми дүниетанымын және идеяларын қалыптастыру; дене тәрбиесі, балаларды дамыту әдістемесін меңгеру; бастауыш сыныптарда дене тәрбиесіне әдістемелік басшылықты жүзеге асыру; дене тәрбиесінің заманауи технологияларын меңгеру. | Педагогикалық шеберлік | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: педагогикалық шеберлік, педагогикалық мәдениет компоненттерінің мәні мен мазмұны; педагогикалық эрудиция және құзыреттілік; педагогикалық техника; педагогикалық қарым-қатынас; педагогикалық этика мен тактика; педагогтің өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби шеберлігін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен диагностиканың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану қабілеті; білім алушылардың әлеуметтенуін және кәсіби өзін-өзі анықтауын педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру қабілеті; білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-қимылға дайындығы; білім беру бағдарламаларын жобалау қабілеті | Балалардың тәрбие және мәдени-тынығу қызметін ұйымдастыру | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: бастауыш сыныптардағы бос уақыттың мақсаты, міндеттері; мәні, түрлері, түсінігі, функциялары мен әдіснамалық негіздері, балалардың мәдени-демалыс қызметінің ерекшеліктері; ұжымдық шығармашылық қызмет; Бастауыш сыныптардағы үйірме жұмысы. Қалыптастырылатын құзыреттер: бастауыш сыныптарда тәрбие жұмысын жоспарлау дағдылары; балалар ұжымын қалыптастыру, диагностикалау дағдылары; мәдени-бос уақытты ұйымдастыру алгоритмін, әдістерін меңгеру, бірлескен қызметті ұйымдастыру дағдыларын, олардың дамуының жас нормаларына сәйкес жеке бос уақытын меңгеру | Балаларды музыкалық тәрбиелеу әдістемесі | БП | 5 | Оқытылатын мәселелер: музыкалық сауаттылық негіздері; әндерді орындау ережелері; Қазақ дәстүрлі музыкасының негізгі түрлері, жанрлары, стильдері; халық музыкалық аспаптарының атауы, жіктелуі; Қазақ дәстүрлі және классикалық музыкасының орындаушылары, Қазақстан композиторларының, әлем халықтарының музыкасы; Қалыптастырылатын құзыреттер: балаларды музыкалық тәрбиелеу дағдыларын қалыптастыру; балаларды музыкалық тәрбиелеудің теориялық негіздерін білу; музыкалық білім берудің дәстүрлі және заманауи технологияларын зерделеу, талдау, бағалау қабілеті; балалардың музыкалық дағдыларын дамыту үшін жағдай жасау | Педагогикалық іс-тәжірибе | БП | 5 | Педагогикалық практика студенттердің сауаттылық дағдыларын, көркем еңбекті оқыту әдістемесін, қазақ (орыс) тілін,бастауыш сыныптарда дене тәрбиесі әдістемесін қалыптастыруға;ақпараттық-коммуникациялық технологиялар дағдыларын, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешу кезінде меңгеруге бағытталған. | Инновациялық аударма технологиялары (теория және практика) (minor) | КП | 5 | Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы аударма технологиялары. Қазіргі заманғы халықаралық трансфер нарығының талаптары. Translation Memory технологиясы. Translation Memory технологиясын пайдаланып бағдарламалық қамтамасыз ету. Wordfast жұмыс бағдарламасы және оның аналогтар принципі. Электрондық аударма ақпараттық ресурстары. Аударма процесі кезінде Интернетті пайдалану жолдары. Лингвистикалық ақпараттық ресурстары. Аударма электрондық ресурстарының кешенді пайдалануы. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік сөз процессор мен, негізгі ақпараттық-іздестіру және сараптамалық жүйелермен жұмыс жасау, білім өкілдік, синтаксистік және морфологиялық талдау, автоматты сөйлеу синтездеу және тану, жеке басын куәландыратын лексикографиялық ақпаратты және автоматтандырылған аударма өңдеу, автоматтандырылған жүйелер сәйкестендіру және тексеру бойынша аударылған мәтінді орындау стандартын бөлектеу қабілеті лингвистикалық қолдау ақпараттандыру саласындағы проблемалар және басқа да қолданбалы жүйелердің негізгі түрлерін шешу, ақпаратты дәстүрлі тасымалдаушылардың жұмыс істеу ғаламдық компьютерлік желідегі ақпаратпен жұмыс істеуге дерекқорларды және білімдерін тарату, лингвистикалық мәселелерді шешу үшін электрондық сөздіктер мен басқа да электрондық қорымен жұмыс жасай білу. | Этнолингвистика (minor) | КП | 5 | Оқытылатын мәселелер: когнитивтік лингвистиканың қалыптасу формалары, мақсаттары, міндеттері, тарихы, оның ғылымның басқа салаларымен байланысы, қазақ тіл біліміндегі көріністері; қазақ тіл біліміндегі ғылыми бағыттар; тұжырымдама ұғымы, тұжырымдама және тұжырымдамалық құрылым, тілдік тұлға, әлемнің тілдік бейнесі, тұжырымдамалық метафоралар, когнитивтік фразеология, оның ішінде когнитивтік фразеология туралы ғылыми тұжырымдамалар этнографиялық фразеология аспектісі.Қалыптасқан құзыреттіліктер: тұжырымдама ұғымдарын түсіну және түсіну, мағынасы, сондай-ақ оны сипаттау тұжырымдамасы мен әдістемесінің құрылымы; студенттердің лингвистикалық көкжиегін қалыптастыру; ғылымның негізгі ұғымдарын жүйелеу дағдыларын қалыптастыру когнитивті лингвистика; заманауи ғылыми парадигманы, зерттеу және практикалық қызметте жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше игеру және пайдалану қабілетін меңгерген; әлеуметтік-мәдени және мәдениетаралық коммуникация дағдыларына ие, Әлеуметтік және кәсіби байланыстардың барабарлығын қамтамасыз етеді. Қалыптастырылатын құзыреттер: этнолингвистикалық сөздіктермен, лексикалық атластармен жұмыс істей білу; мәтінмен жұмыс істеу кезінде алған теориялық және практикалық білімдерін қолдану; іске асырылатын пән шеңберінде бірегей білім беру өнімдерін жасау; мәдениеттердің әртүрлілік факторын ескере отырып, кәсіби қызмет саласында жұмыс жазу кезінде этнолингвистика бойынша білімдерін қолдану. | Нанотехнология (minor) | КП | 5 | Оқытылатын мәселелер: нанотехнологияның бағыттары, биологиялық және технологиялық әдістердің жиынтығы, табиғи ортада қалыпты функционалдық тіршілікті қамтамасыз ететін организмдердің тіршілік әрекетінің процесін басқару үшін нанобөлшектерді, наноқұрылымдарды, наноматериалдарды, наноқосылыстарды және басқаларды зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: наноматериалдардың құрылымы, құрамы мен қасиеттері арасында байланыс жасай білу, олардың құрылымы мен қасиеттері бойынша анықтамалық материалдарды қолдана білу. | Психосоматика (minor) | КП | 5 | Оқытылатын мәселелер: психосоматикалық бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, олардың адамдарындағы жағдайды оңтайландыруға бағытталған психологиялық әсерлер, негізгі психосоматикалық теориялар, психосоматикалық бұзылулардың түрлері, адамның ауруға қатынасы және оның қалыптасу факторлары туралы зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі кәсіби қызмет түрлері шеңберіндегі өзгерістерді болжау және қалыпты және патологиядағы психиканың әртүрлі компоненттерінің қызметін түсіну қабілеті | Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін дидактикалық дайындау | КП | 7 | Оқытылатын мәселелер: бастауыш сыныптардағы біртұтас педагогикалық процестің құрылымы; мұғалімнің дидактикалық дағдылары; бастауыш сыныптарда оқытудың заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары мен формалары; бастауыш сынып оқушыларының оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау және оқытуды ынталандыру; сабақта оқушылардың белсенді танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру; Қалыптасқан құзыреттіліктер: педагогикалық жүйелер мен технологиялардың ерекшеліктерін білу; бастауыш сыныптардағы педагогикалық процесті модельдеу дағдылары; бастауыш сынып оқушыларының танымдық іс-әрекетін ынталандыру дағдылары. | Дефектология негіздері | БП | 8 | Оқытылатын мәселелер: дефектологияның объектісі, пәні, міндеттері, ұғымдары; ЕББҚ бар балалардың сипаттамасы, отбасымен жұмыс; интеллектуалды дамуы, сөйлеуі, тірек-қимыл аппараты, мінез-құлқы, сенсорлық бұзылыстары және күрделі ақаулары бар баланы оқыту ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ЕББҚ бар балаларды сараланған және интеграцияланған оқыту тұжырымдамасын қалыптастыру; ЕББҚ бар балалардың дамуындағы бұзылулардың негізгі жіктемелерін білу; Арнайы педагогика ұғымдарын қолдана білу, ЕББҚ бар балалармен қарым-қатынас жасау дағдылары | Сыныптан тыс оқытудың теориясы мен әдістемесі | КП | 7 | Оқытылатын мәселелер: оқуды ұйымдастырудың сабақтан тыс нысандары; сыныптан тыс жұмыстар шеңберінде мектепте оқытуды ұйымдастыру; сабақтан тыс жұмыстарда педагогтар мен ата-аналардың бірлігін қамтамасыз ету; сыныптан тыс, сыныптан тыс сабақтардың өзара байланысы; оқушылардың құзыреттілігін арттыру үшін әртүрлі пәндер бойынша сыныптан тыс іс-шараларды өткізу әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: сыныптан тыс оқыту әдістемесін білу; сыныптан тыс оқыту принциптерін білу; сыныптан тыс жұмысты жүргізу дағдылары; сыныптан тыс оқыту процесінде көрнекі, практикалық әдістерді қолдану дағдылары. | Коррекциялық педагогика негіздері | БП | 8 | Оқытылатын мәселелер: түзету педагогикасының объектісі, пәні, міндеттері, мәселелері, принциптері мен негізгі ұғымдары; түзету жұмысының ережелері; педагогика ғылымының саласы ретінде арнайы педагогика; білім берудің ғылыми негіздерін арнайы білу; Ерекшелігі бар балаларға түзету-педагогикалық көмектің мазмұны. Қалыптастырылатын құзыреттер: Түзету педагогикасының мәнін, негізгі ұғымдарын, мазмұны мен құрылымын білу; түзету педагогикасын дамытудың негізгі кезеңдерін анықтай білу; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға жеке көзқарастың ерекшеліктерін білу. | Әдеби оқу практикумымен балалар әдебиеті | БП | 8 | Оқытылатын мәселелер: балалар әдебиеті жалпы әдебиеттің бөлігі ретінде: балалар әдебиетінің пәні,міндеттері, ерекшелігі, құрылымы мен мазмұны; балалар әдебиетінің жанрлық ерекшеліктері; ауызша халық шығармашылығы мен балалар әдебиетінің шығармалары; негізгі идеяны, көркем шығармалардың композициясын анықтау; Қалыптасқан құзыреттіліктер: бастауыш сыныптарда оқу дағдыларын қалыптастыру; балалар әдебиетінің шығармаларын талдай білу; балалар әдебиетінің теориялық білімін меңгеру; жазушылардың шығармашылығын сыни бағалау дағдыларын меңгеру; бастауыш сынып оқушыларының әдеби білімін жетілдіру | Бастауыш сыныптардағы әдеби білім және оқу | БП | 8 | Оқытылатын мәселелер: балалардың әдеби білімі туралы заманауи түсінік; балалардың әдеби білімінің негізгі функциялары; ауызша халық шығармашылығы; шығармалардың негізгі жанрлары; мәтінмен жұмыс істеу әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: бастауыш сыныптарда әдеби білім беру процесін ұйымдастыру; балалар фольклорының, әдебиетінің жанрлық жүйесін білу; балалар әдебиетінің көркем шығармаларын талдау дағдылары; балалар оқуының анықтамалық басылымдарымен жұмыс істеу дағдылары; әдеби оқу сабақтарында білім беру процесін ұйымдастыру әдістерін меңгеру. | Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік қызметі | КП | 7 | Оқытылатын мәселелер: бастауыш сыныптардағы әдістемелік жұмыстың түсінігі, міндеттері, мәні, функциялары, мазмұны және жүйесі; әдістемелік қамтамасыз ету, мектептегі басқару функциясы ретінде жоспарлаудың мәні мен принциптері; басқару қызметіндегі бақылау функциясы; бастауыш сыныптардағы әдістемелік жұмыс технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: бастауыш сынып мұғалімінің білімін, әдістемелік қызметін меңгеру; білім беру-тәрбие жұмысын жобалау, жоспарлау; әдістемелік жұмыстың мазмұнын, нысандарын, әдістерін іріктеудің әдіснамалық тәсілдерін меңгеру. | Дүниетануды оқыту әдістемесі | БП | 7 | Оқытылатын мәселелер: әлемді тануды оқытудың теориясы мен технологиясы; негіздері, мазмұны, мазмұны мен құрылымын таңдау принциптері, әлемді тану пәнінің әдістері мен әдістері; әлемді тану пәнін оқытуды ұйымдастыру формалары. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: әлемді тануды оқыту саласындағы дағдылар; бастауыш сыныптардағы экологиялық білім, Бастауыш білім беру жүйесіндегі пәннің объектісі, мақсаты, міндеттері мен орны, оқыту әдістемесін білу; оқытудың әртүрлі құралдарын пайдаланудың мінездемесі мен әдістемесін меңгеру дағдылары | Дипломалды іс-тәжірибе | КП | 15 | Дипломалды іс-тәжірибе дипломдық жұмыс тақырыбы бойынша материалдарды жүйелі түрде жинауға бағытталған | Дипломдық жұмысты/жобаны жазу және қорғау | Қосымша пәндер циклі | 8 | Оқытылатын мәселелер: Шетел тілін атап түсіндіру; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; экономиканың мәнi; қазіргі даму кезеңінде экономикалық процестер мен халықаралық ұйымдар; макро- және микроэкономика; нарығының түсінігі және оның жұмыс істеуі; кәсіпкерлік; ақша және олардың функциялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст. |