Күндізгі бөлім

Online (қашықтықтан)

6B04104 – «Менеджмент. Маркетинг. Сауда-саттық» менеджмент және маркетинг саласында кадрлар даярлау үшін экономика және бизнес бакалаврларын Қазақстан Республикасының білім саласындағы нормативтік құқықтық актілерінің талаптарына сәйкес дайындау бағытында әзірленді және экономиканың нақты секторы ұйымдарының өкілдерімен келісілді.

6B04104 – «Менеджмент. Маркетинг. Сауда-саттық» білім беру бағдарламасының мақсаты бұл менеджмент пен жылжыту саласындағы мамандарды даярлау, персоналды басқару және команда құру, көрнекі дизайн құралдары және SMM маркетинг, операциялық менеджменттің негіздерін, қаржылық-экономикалық талдау мен жоспарлауды, дағдарысты басқару мен мониторингті біледі.

6B04104 – «Менеджмент. Маркетинг. Сауда-саттық» білім беру бағдарламасының өзектілігі Маркетинг. Сату »еңбек нарығында маркетинг және маркетинг саласындағы мамандарға, маркетологтар мен жаңа буын менеджерлеріне сұраныстың артуына байланысты. Интернет-технологиялардың, әлеуметтік желілер мен мобильді қосымшалардың дамуы нәтижесінде тұтынушылармен байланыстың жаңа цифрлық арналары пайда болады. Бағдарламада студенттер арасында аналитикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру ерекше орын алады, өйткені статистикалық мәліметтер мен аналитика маркетингтік шешімдер қабылдауға негіз болады. Компаниядағы маркетингтік шешімдердің мәселелері және маркетингтің аналитика мен цифрлық маркетингке назар аудара отырып, компанияның стратегиясындағы маркетингтің рөлі.
6B04104 – «Менеджмент. Маркетинг. Сауда-саттық » заманауи маркетингтің қазіргі тенденцияларын, Қазақстан мен одан тыс жерлердегі әртүрлі кәсіпорындар мен ұйымдарда сәтті жұмыс жасау үшін қажетті кәсіби және жеке құзіреттіліктерді ескере отырып әзірленді.

Бұл білім беру бағдарламасының артықшылығы - жұмысқа орналасудың кең таңдауы, жалақысы жоғары, тұрақты жұмыс, жақсы мансаптық мүмкіндіктер, еңбек нарығындағы сұраныс, сонымен қатар тұтынушылар мен бәсекелестердің ерекшеліктерін, кәсіпорынның ішкі мүмкіндіктерін, саланың ерекшеліктерін ескере отырып, қызметті жүзеге асыру және бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету мүмкіндігі. Технологиялар, өндірісті ұйымдастыру және басқару.

s
БББ коды Жылдық оқу ақысы 1 ECTS кредитінің құны Игерілетін ECTS кредиттерінің саны
6B04104 300 000 теңге 5 000 теңге 60

Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері

Толық, сапалы білім алу, маркетинг, өндірісті ұйымдастыру және басқару саласындағы кәсіби құзыреттілікке ие болу;

Дамудың жоғары жалпы зияткерлік деңгейіне, сауатты және дамыған сөйлеу шеберлігін, гуманитарлық мәдениетті, жоғары моральдық, этикалық және құқықтық нормаларды, еңбекті ғылыми ұйымдастыруда ойлау мәдениеті мен дағдыларын игеру;

Шығармашылық, бастамашылдық пен жаңашылдықты дамыту;

Мамандық бойынша тезірек жұмысқа орналасуға мүмкіндік беретін еңбек нарығындағы түлектердің бәсекеге қабілеттілігі;

Жеке білім беру бағдарламаларын таңдаған студенттер;

Ұйымдарды мақсатты оқытуды қамтамасыз ету;

Ғылымдар қиылысында фундаменталды курстарды игеру, олардың халықаралық деңгейде кәсіби ұтқырлыққа кепілдік беруі;

Таңдаған оқыту жолымен студенттердің теориялық, практикалық және жеке дайындықтарын тереңдету;

Оқушылардың өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қабілеттерін, тәуелсіздік қажеттіліктері мен дағдыларын дамыту.

Білім беру бағдарламасы бойынша негізгі құзыреттіліктер

Өз білімін жалпы білім беретін пәндер, Қазақстанның тарихы мен экономикасы, қоғамның дамуы мен әлемдік мәдениет саласында көрсету;

Командада жұмыс істеу, өндіріс үдерісіне қатысушылармен сұхбат жүргізу, адамдармен тікелей қарым-қатынаста сындарлы қатынастар орнату, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгеру;

Ақпарат жинау және өңдеу дағдыларын пайдалану, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру;

Экономикалық қызметтің мәселелері мен жағдайларын сипаттау және талдау, математика ғылымдарының тілі мен аппаратын қолдана отырып;

Кәсіпорын қызметінде маркетингтік әдістер мен маркетингтік зерттеулерді меңгеру, алға жылжу стратегиясын қалыптастыру кезінде алынған талдауларды пайдалану, жарнама түрлері мен олардың артықшылықтарын бағдарлау;

Бренд құру, оны жылжыту стратегиясын әзірлеу, брендтің танымалдығын арттыру, жарнамалық, презентациялық және ресми мәтіндерді жасау, әлеуметтік желілерде ресми аккаунттарды дамыту және жылжыту;

Негізгі басқару теорияларын, маркетингтік, қаржылық және өндірістік талдаулардың әдістемесін, зерттелетін салалардағы стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдерді әзірлеу принциптерін түсіндіру;

Қаржылық есептілікті талдау және негізделген инвестициялық, кредиттік және қаржылық шешімдерді қабылдау, әртүрлі есептеу және шығындарды бөлу жүйелерін пайдалану тиімділігін бағалау;

Ұйымдастыру-басқару шешімдерін қабылдау мен іске асырудың, ынталандыру мен ынталандырудың, жауапкершілікті бөлудің, персоналды бақылау мен бағалаудың қазіргі заманғы әдістерін меңгеру;

Деректерді талдау технологиясын, болжаудың, проблемаларды анықтаудың, баламаларды анықтаудың және басқаруда оңтайлы шешімдерді таңдаудың негізгі әдістерін меңгеру, макроэкономикалық ортаның жай-күйін, оның өзгеру серпінін талдау, мемлекеттік және коммерциялық ұйымдарға олардың әсерін бағалау үшін салалық нарықтар;

Жаңа ұйымдарды құру мен дамытудың бизнес-жоспарларын (қызмет бағыттарын, өнімдерді және т.б.); ұйымның корпоративтік, Бәсекелестік және функционалдық даму стратегиясын әзірлеу; бизнес-процестерді модельдеу және оңтайландыру үшін саланың бәсекелестік саласына Талдау жүргізу;

Дағдарыстық жағдайларды мемлекеттік реттеу тетігін білу; дағдарыстық жағдайды диагностикалау әдістемесін білу және ұйымды дағдарысқа қарсы Басқару стратегиясы мен тактикасын әзірлей білу.

Мамандарды жұмысқа орналастыру болашағы

Әр түрлі салалардағы, өрістердегі және меншік нысандарындағы ұйымдардың экономикалық, қаржылық, маркетингтік, өндірістік, экономикалық және аналитикалық қызметтері;

Республикалық және жергілікті деңгейдегі мемлекеттік органдар;

Қаржы, несие және сақтандыру мекемелері;

Бизнес құрылымдар;

Өнеркәсіптік өндіріс;

Маркетингтік зерттеулер жүргізу, бизнес-жоспарлар мен маркетингтік жоспарлар құру, кәсіпорындарда маркетингтік менеджмент принциптерін енгізу, жарнамалық науқандарды әзірлеу бойынша қызметтер ұсынатын ұйымдар;

Кәсіпорынның маркетинг бөлімдері;

Агроөнеркәсіптік кешендер;

Энергетикалық нысандар;

Банктер;

Туристік, медициналық, құрылыс компаниялары;

Білім беру ұйымдары, ғылыми-зерттеу институттары мен орталықтары;

Академиялық және ведомстволық ғылыми-зерттеу ұйымдары;

Халықты әлеуметтік қорғау, білім беру, денсаулық сақтау, мәдениет органдары;

Әлеуметтік өндіріс саласындағы әлеуметтік қызметтер;

Коммерциялық емес үкіметтік емес ұйымдар;

Консалтингтік және аудиторлық фирмалар;

Инвестициялық компаниялар.


ДАҒДЫЛАР МЕН ҚҰЗІРЕТТЕР

Компания қызметкерлерін басқару. Команда құру. HR management, мотивация және қызметкерлердің біліктілігін арттыру. Көшбасшылық мектебі

Компанияның басқару саясатын талдау, оңтайландыру және бизнес процестерді құру. Өзгерістерді басқару, инновацияларды енгізу

Дағдарысқа қарсы менеджмент. Тәуекелдерді басқару

Талдау. Нарық пен бәсекелестік ортаны талдау, маркетингтік стратегияның тиімділігін бағалау

Брендинг және Бренд менеджмент. Бренд имиджін әзірлеу және оны жылжыту стратегиясын әзірлеу. Имидждік копирайтинг

Брендтің танымалдылығын арттыру және сатуды ұлғайту.SMM маркетинг. Production көрнекі фото және жарнамалық материалдарды бейнелеу

Дербес құндылықтарды және жеке мотивацияларды трансформациялау. Күйзеліске бейімделу және медиация. Салауатты өмір салтына баулу. Мәдени және рухани даму

Шет тілдерін көп деңгейлі оқытудың авторлық әдістемесі

Кәсіби салада дербес компьютермен, офистік техникамен және бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеудің озық дағдылары. Бизнес жоспарлау негіздері


СПИКЕРЛЕР МЕН ТӘЛІМГЕРЛЕР





СЕРІКТЕСТЕР







ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРУ

Сауда компаниялары

Сатылымдар мен бизнес кәсіпорындар, банктер, қонақүйлер клиенттерін тарту бөлімі

PR агенттігі

Жарнамалық компаниялар

МАНСАП МЕН ТАБЫС

Интернет-маркетолог — 165 000 бастап ₸

SMM-менеджер — 100 000 бастап ₸

CEO — 200 000 бастап ₸

Sales Manager (Белсенді сатылымдар менеджері) — 120 000 бастап ₸

Маркетолог аналитик — 180 000 бастап ₸

ҚАЛАЙ ТҮСУГЕ БОЛАДЫ

Мектеп базасында

  • Құжаттар өткізу:
    ҰБТ, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Жоқ

  • Оқу ұзақтығы:
    3 жылдан бастап
Екінші жоғары білім

  • Құжаттар өткізу:
    Диплом, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Әңгімелесу

  • Оқу ұзақтығы:
    1 жыл 8 айдан бастап
ТжКБ базасында

  • Құжаттар өткізу:
    ҰБТ, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Жоқ

  • Оқу ұзақтығы:
    2 жыл 6 айдан бастап


Камбарова Карина. Бітірген жылы: 2013ж. Қазіргі кезде: Шымкент қаласының http://kuplu.kz/ коммерциялық интернет порталының басшысы, ҚР-нда, ОҚО және Шымкент қаласында халықты жұмысқа орналастыру жөніндегі әлеуметтік жобаның басшысы

Дәулет Ниязбек. 2018 жылғы түлек. Шымкент қаласының әкімдігі "Жастар тәжірибесі" бағдарламасымен

Фролкина Людмила. 2016 жылғы үлек. "PHYTO APIPHARM" ЖШС, маман

Білім беру саласындағы сапаны қамтамасыз ету жөніндегі Қазақстандық тәуелсіз агенттік – IQAA. Мамандандырылған аккредиттеу туралы куәлік 2018 жылдың 29 қаңтарынан 2023 жылдың 27 қаңтарына дейін; SA №0130/4

Нұрдана Насипова. "Өз ісім-2019" стартап-жобалардың IV халықаралық конкурсына қатысу

Фролкина Виктория, Байсапаров Абдулазиз. "Өз ісім-2018" стартап-жобалардың ІІІ халықаралық конкурсына қатысу;

Дәулет Әсілбекұлы. "Өз ісім-2019" стартап-жобалардың II өңірлік конкурсында 3 орын

Цай Дмитрий, Рамзе Асыл, Гимадиев Руслан. "Өз ісім-2017" стартап-жобалардың I өңірлік конкурсына қатысу

6B04104 – Менеджмент. Маркетинг. Сауда-саттық білім беру бағдарламасының типтік оқу жоспары

Пәндердің атауы Пән циклі ECTS Пәннің қысқаша сипаттамасы
Қазақ (орыс) тілі 1 ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: қазақ тілінің фонетикалық ерекшеліктері, грамматикалық құрылысы; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері, фразеологиялық бірліктер; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; Қазақстанның мәдениеті мен дәстүрлері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативтік мінез-құлық ережелері
Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; электрондық пошта арқылы байланыстарды қолдау; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Шетел тілі 1 ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: фонетикалық ерекшеліктер, грамматикалық құрылым, ағылшын тілі; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайларында мәдениаралық ерекшеліктер және коммуникативтік мінез-құлық ережелері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде) ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мазмұны мен даму үрдістері; ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістері, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдері; компьютерлік жүйелер, операциялық жүйелер мен желілер архитектурасының тұжырымдамалық негіздері; Компьютерлік жүйелер мен желілер архитектурасы, негізгі компоненттердің мақсаты мен функциялары; желілік және веб-қосымшаларды, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету құралдарын әзірлеу тұжырымдамалары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста және басқа да мақсаттарда қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдылары; нақты міндеттерді шешу үшін неғұрлым қолайлы технологияны таңдауды негіздеу; ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және тарату үшін ақпараттық Интернет ресурстарын, бұлтты және мобильді сервистерді пайдалана білу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілерді бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді қолдана білу; ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын таңдауды талдау және негіздеу; әртүрлі қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу іскерлігі; қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып жобалау қызметін жүзеге асыру.
Қазақстанның қазіргі заман тарихы ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер:  «Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы» курсының пәні, мақсаты мен міндеттері; қазіргі Қазақстан тарихының негізгі кезеңдері және олардың сипаттамасы; дүниежүзілік және еуразиялық тарихи процесс мәнмәтінінде тәуелсіз қазақстандық мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи негіздері мен кезеңдері; Қазақстанда мемлекеттік құрылыстың кеңестік моделін іске асыру; ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы экономикалық және саяси реформалар; тәуелсіз Қазақстанның қалыптасуы мен дамуы.
Қалыптастырылатын құзыреттер: Тарихи өткеннің жекелеген құбылыстары мен оқиғаларын сыни, ретроспективті, салыстырмалы-тарихи талдау арқылы әлемдік-тарихи процестің жалпы парадигмасымен байланыстыра білу; қазіргі Қазақстанның тарихи процестерін, құбылыстары мен тарихи тұлғаларын талдау; тарихи дерек көздермен жұмыс істеу біліктері мен дағдылары; тарихи оқиғалар мен құбылыстарды бағалау және сипаттау; оқиғалар мен құбылыстардың себеп-салдарлық байланыстарын түсіндіру; логикалық ойлау, өз пікірін еркін талқылау және қорғау, негізгі тарихи ұғымдардың мәні мен мағынасын түсіндіру қабілеті.
Философия ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: философия категориялары, білім, ғылым, техника, технология, адам, өнер, бостандық, мәдениет, қоғамдағы діннің рөлі мен орнын философиялық түсіну және түсіну, ғылыми таным әдістері, ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі философиялық ойдың эволюциясы.
Қалыптастырылатын құзыреттер: шындықты философиялық ұғынудың ерекшелігін түсіну және түсіндіру; мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұны мен өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру және негіздеу; жобалау және зерттеу қызметін жүзеге асыруда әлемді ғылыми және философиялық танудың әдістерін көрсету; қазіргі қоғамның өзекті философиялық мәселелеріне, жаһандық проблемаларына қатысты өз ұстанымын дәлелдеу.
Құқық негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.
Дене шынықтыру 1 ЖБП 2 Оқытылатын мәселелер: пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру.
Макроэкономика БП 5 Зерттелетін мәселелер: макроэкономиканың пәні мен әдісі; макроэкономикалық көрсеткіштер; макроэкономикалық тұрақсыздық; қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді кезеңдердегі нарықтық тепе-теңдіктің макроэкономикалық модельдері. AD-AS моделі; тұтыну және жинақтау; нарықтардың өзара әрекеттесу модельдері. IS-LM моделі; нарықтардың өзара әрекеттесу модельдері. IS-LM моделі; бюджет-салық саясаты және ақша-кредит саясаты; экономикалық өсу теориясы; бюджет тапшылығы және мемлекеттік қарыз; төлем балансы және валюта бағамдары; айырбас бағамы режимдері және жиынтық сұраныс; халықаралық сауда және сауда саясаты.
Қалыптастырылатын құзыреттер: экономикалық саясаттың нәтижелілігін объективті бағалау мақсатында макроэкономиканың принциптері, әдістері туралы, негізгі макроэкономикалық модельдер туралы түсініктерді қалыптастыру; макроэкономикалық көрсеткіштер мен макроэкономикалық модельдерді талдау,мемлекеттік макроэкономикалық саясаттың тиімділігін бағалау дағдыларын меңгеру.
Басқару есеп БП 5 Зерттелетін сұрақтар: басқарушылық есеп туралы жалпы түсінік; шығындарды жіктеу; өндірістік шығындарды есепке алуды ұйымдастыру; өнімнің өзіндік құнының калькуляциясы; шығындарды есепке алудың және өнімнің өзіндік құнын калькуляциялаудың тапсырыс бойынша әдісі; өнімнің (жұмыстардың, қызметтердің) өзіндік құнын калькуляциялаудың процесс бойынша әдісі: оның ерекше ерекшеліктері мен қолданылу аясы; шығындарды толық бөле отырып және ауыспалы шығындар бойынша өзіндік құнды калькуляциялау (Директ-костинг); шығындарды есепке алудың және өнімнің өзіндік құнын калькуляциялаудың нормативтік әдісі; кешенді өндіріс шығындарын бөлу әдістері; жанама өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау; шығынсыздықты талдау; бюджеттеу, бюджеттердің түрлері және бюджеттік бақылау; басқарушылық шешімдер қабылдау.
Қалыптастырылатын құзыреттер: басқару функциялары туралы теориялық және практикалық білімді меңгеру: жоспарлау, үйлестіру, бақылау, талдау, басқарушылық шешімдерді қабылдау, коммуникацияны ынталандыру; шығындарды есепке алудағы проблемалық жерлерді зерттеу, өзіндік құнды калькуляциялау әдістерін дұрыс анықтау, өндіріс жағдайын талдау және бағалау жүргізу дағдылары.
Қызметкерлерді ынталандыру және бағалау КП 5 Зерделенетін мәселелер: персоналды басқару жүйесіндегі персоналды бағалаудың рөлі; персоналды бағалау әдістері; бағалау рәсімі; бағалау нысандарының құрылымы; бағалау шәкілі; бағалау сұхбаты; бағалау жүйесінің персоналды материалдық және материалдық емес уәждемесімен байланысы.
Қалыптастырылатын құзыреттер: персоналды басқару жүйесінде персоналды бағалау бойынша білімі мен дағдылары; персоналды бағалау әдістерін, бағалау рәсімдерін, бағалау нысандарының құрылымын білу; бағалау жүйесінің персоналды материалдық және материалдық емес уәждемесімен байланысын білу.
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.
Микроэкономика БП 5 Зерттелетін мәселелер: микроэкономиканың пәні мен әдістері; экономиканы реттеудің нарықтық механизмі; сұраныс пен ұсыныстың икемділігі; салықтардың әсері; тұтынушының мінез-құлық теориясы; сұраныстың салыстырмалы статикасы және оны талдау; өндіріс теориясы; өндіріс шығындары; мінсіз бәсекелестік жағдайындағы фирманың мінез-құлқы; монополистік фирманың мінез-құлқы; монополиялық бәсекелестік және олигополия жағдайындағы фирманың қызметі.
Қалыптастырылатын құзыреттер:экономикалық процестер саласындағы теориялық және практикалық білімді микро деңгейде көрсету, сондай-ақ кәсіби қызметте қажетті жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіптік құзыреттерді қалыптастыру.
Қаржылық есеп БП 5 Зерделенетін мәселелер: ақша қаражаты мен оның баламаларын есепке алу; ақшаның уақытша құны; дебиторлық берешек пен өзге де активтерді есепке алу; қорларды есепке алу; негізгі құралдарды есепке алу; материалдық емес активтерді есепке алу; активтердің құнсыздануы.
Қалыптастырылатын құзыреттер: ішкі қаржылық есепті жүргізу тәртібі, халықаралық стандарттарға және «Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы» ҚР Заңына сәйкес шоғырландырылған қаржылық есептілікті жасау кезінде оның мәні туралы білімді қалыптастыру; ұйымның қызметі және оның мүліктік жағдайы туралы толық және шынайы ақпаратты қалыптастыру.
Маркетинг және жарнама негіздері БП 5 Зерделенетін мәселелер: маркетинг басқарудың нарықтық тұжырымдамасы ретінде; маркетинг ортасы; маркетингтік зерттеулер жүргізу; нарықты сегменттеу; маркетингтік коммуникациялардың негіздері мен қазіргі заманғы тұжырымдамалары; жарнаманы тарату арналары; жарнама: PR және брендинг; жарнамалық қызметті ұйымдастыру; жарнамалық науқанды жоспарлау; жарнама тиімділігін бақылау және бағалау; жарнама қызметін реттеу; маркетинг жүйесіндегі тауар және тауар саясаты; маркетинг жүйесіндегі баға саясаты; өткізу және тарату саясаты; маркетингтегі коммуникация; маркетингті жоспарлау және бақылау.
Қалыптастырылатын құзыреттер: маркетингтің негізгі әлеуметтік-экономикалық түсініктері туралы білім; кәсіпорынның ішкі және сыртқы ортасын талдай білу; маркетинг пен жарнаманың әдіснамасы мен практикасы саласындағы дағдылар мен іскерліктер; ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып ақпаратты талдау және бағалау дағдылары; ұйым қызметінің негізгі көрсеткіштерін жоспарлауға қатыса білу.
Салалар бойынша маркетингтік зерттеулер және маркетинг БП 5 Зерделенетін мәселелер: маркетингтік зерттеулердің мәні, мазмұны және ұйымдастырылуы (МЗ); МЗ-дегі ақпарат; маркетингтік зерттеулер процесі; маркетингтік зерттеулер әдістері; МЗ-да деректер жинауға арналған нысандарды әзірлеу; деректерді талдау және зерттеу нәтижелерін ұсыну; маркетингтік зерттеулердегі этика; нарықты маркетингтік талдау; өнеркәсіптік кәсіпорындардың маркетингі; агробизнестегі маркетинг; көтерме саудадағы маркетинг; бөлшек саудадағы маркетинг; қызмет көрсету саласындағы маркетинг; өңірлік маркетинг; коммерциялық емес қызметтің маркетингі.
Қалыптастырылатын құзыреттер: ұйымдарда ұсыныстар мен қызметтер жасау арқылы жеке тұлғалардың да, адамдар тобының да қажеттіліктері мен қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған әлеуметтік және басқару процестері туралы білім; маркетингтік зерттеуді жоспарлау, нарықты сегменттеу және дұрыс мақсатты аудиторияны таңдау дағдылары; маркетингтік арнада жарнаманы ұйымдастыру дағдылары; сатуды басқару және жеке сатуды жүргізу дағдылары.
Брендинг және бренд менеджмент БП 5 Зерттелетін мәселелер: брендингтің рөлі мен маңызы; стратегиялық бренд-менеджмент; бренд-маркетинг кешенін іске асыру; бренд-менеджменттің негізгі міндеті ретінде брендтің сәйкестілігі мен даралығы; бренд идентификаторларын әзірлеу; бренд-менеджменттегі зерттеулер; бренд-зерттеудің сапалық және сандық әдістері; брендті позициялау тұжырымдамасы; бренд коммуникациясын басқару; тұтынушылармен өзара іс-қимылды басқару; бренд портфелін басқару; бренд дамуындағы брендтік стратегиялар; брендингтегі мерчандайзинг саясаты; бренд капиталын басқару; брендингтің құқықтық аспектілері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: брендинг саласындағы негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру, яғни болашақта бәсекеге қабілетті және қорғауға қабілетті сауда белгілерін жасауға, олардың орналасуы мен имиджін анықтауға, компанияның маркетингтік стратегияларын ескере отырып, олардың дамуын басқаруға көмектесетін брендтерді құру және басқару қызметіне кәсіби көзқарасты дамыту.
SMM маркетинг БП 5 Зерделенетін мәселелер: маркетинг тұжырымдамасы; маркетингтік зерттеулер; интернет-маркетологтың құралдары; Web-сайт маркетинг құралы ретінде; сайтты іздеу бойынша жылжыту, оның негізгі қағидаттары мен ерекшеліктері; сайтты іздеу бойынша жылжыту, оның негізгі қағидаттары мен ерекшеліктері; интернет-сайтты жылжыту тиімділігін бағалау; әлеуметтік медиадағы маркетингтің стратегиялары мен құралдары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: SMM негізгі түсініктерін қалыптастыру; SMM-науқандарды бағалаудың негізгі әдістерін, SMM-ге аудиторияны тарту технологияларын білу; интерактивті желілік алмасуларды пайдалана отырып, медиаконтент алмасуды, медиаконтент алмасуды өндіруге аудиторияның қатысуын ұйымдастыру дағдылары.
Шешендік өнер БП 5 Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика.
Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.
Өнімді әзірлеу және дамыту КП 10 Зерделенетін мәселелер: корпоративішілік кәсіпкерлік ұйымдар дамуының қазіргі парадигмасы ретінде; кәсіпкерлік командалар – корпоративішілік кәсіпкерліктің негізгі субъектісі; қазіргі заманғы компания қызметіндегі тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді әзірлеу процестерінің рөлі мен орны; тұтынушылық антропология; проблеманы айқындау және құрылымдау; идеяларды генерациялау және тұтынушы проблемасының шешімдерін іздеу.
Қалыптастырылатын құзыреттер: «жаңа өнім» ұғымы, жаңа өнім нарығын зерттеу әдістемесі және оны әзірлеу процесі туралы білім; инновациялық процесс кезеңдерін және жаңа өнімнің дамуын басқару заңдылықтарын білу; нарыққа маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдылары және жаңа өнімнің бағасын есептеу; жаңа өнімді нарыққа жылжыту бойынша ұйымның маркетингтік саясатын әзірлеу дағдыларын меңгеру.
Өндiрiстiк менеджмент КП 10 Зерттелетін мәселелер: өндірістік менеджменттің объектісі мен пәні; жаңа өнімді жобалау; инновациялық жобаларды басқару; өндірістік процестердің түрлері; өндірістік цикл; өндірістік қуат; кәсіпорындарды орналастыру; кәсіпорынның өндірістік құрылымы; өндірісті ағынды емес әдістермен ұйымдастыру; өндірісті ағынды әдістермен ұйымдастыру.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіпорынның өндірістік (операциялық) қызметімен байланысты басқарушылық шешімдер қабылдау саласындағы Білім және практикалық дағдылар; өндірістік процестерді ұтымды ұйымдастыру әдістерін зерттеу дағдылары; кәсіпорынның өндірістік ресурстарын неғұрлым тиімді пайдаланудың практикалық дағдылары.
Маркетингті басқару БП 5 Зерттелетін мәселелер: маркетинг басқару шешімдерін қабылдаудағы біріктіруші функция ретінде; корпоративтік деңгейде маркетингті басқару; функционалдық деңгейде маркетингті басқару; аспаптық деңгейде маркетингті басқару; кәсіпорындағы маркетингтің функционалдық байланыстары; кәсіпорынның бәсекелестік артықшылықтары; маркетингтегі стратегиялық және жедел жоспарлау; маркетингті бақылау, бағалау және аудит.
Қалыптастырылатын құзыреттер: нарық жағдайында ұйымның маркетингтік қызметін басқару бойынша білім; бәсекелі орта жағдайында тұтынушыға бағдарлана отырып, оның әлеуетін тиімді пайдалану негізінде кәсіпорынның коммерциялық табыстарына қол жеткізу құралы ретінде маркетингті қолданудың практикалық дағдылары.
Интернет-маркетинг БП 5 Зерттелетін мәселелер: маркетинг негіздері; интернеттегі маркетингтік зерттеулер және веб-аналитика; Веб-аналитика; интернет-маркетингтің коммуникациялық стратегиялары; сайт және қону беті; интернет-жарнама; сайтты іздеу бойынша жылжыту; әлеуметтік желілерде жылжыту: SMM және SMO; интернет-маркетингтің тиімділігін бағалау.
Қалыптастырылатын құзыреттер: интернетте тауарлар мен қызметтерді жылжыту туралы білім; тұтынушыларға өнімді немесе қызметті сату және олармен қарым-қатынасты басқару мақсатында дәстүрлі Интернет-маркетингтің барлық аспектілерін пайдалану дағдылары; Интернет-нарықты зерттеу үшін қолданбалы экономикалық және математикалық әдістердің практикалық дағдылары.
Өнімділікті басқару КП 5 Зерделенетін мәселелер: өнімділікті басқару, дамудың негізгі бағыттары; ұйымдардың өнімділігі мен өзара тәуелділігі; кәсіпорын басқару объектісі ретінде; шешімдер қабылдау және өнімділік; кәсіпорындар мен ұйымдарда өнімділік пен нәтижелілікті өлшеу әдістері; өнімділікті өлшеудің нормативтік әдісі; еңбек өнімділігін басқару.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қоғамның еңбек әлеуетін қалыптастыру және пайдалану процесінде әлеуметтік-еңбек қатынастары саласындағы білім мен практикалық дағдылар.
Жобаларды басқару және бизнес басқару БП 6 Зерделенетін мәселелер: жобаларды басқару: теория және практика; жобаларды басқару сапасының мақсаттары мен критерийлері; жобаларды жоспарлау процесі; жобаны орындау жоспарын жасау; жобаларды іске асыру процестері; жобаларды орындау мониторингі және аяқтау.
Қалыптастырылатын құзыреттер: бизнес-әкімшілендіру мен жобалаудың негізгі ұғымдары мен тұжырымдамаларын білу; басқару мәселелерін анықтау және талдау дағдылары немесе қолданыстағы компания аясында да, жаңа бизнес-жоба форматында да бизнесті дамыту мүмкіндіктері; кәсіпкерлік мақсаттарды қалыптастыру және оларды іске асыруды ұйымдастыру дағдыларын игеру.
Жобалар мен инновацияларды басқару БП 6 Зерделенетін мәселелер: инновациялық жобаларды басқару негіздері; инновациялық жобаны басқару тұжырымдамасын әзірлеу; жобаларды жоспарлау процесі; инновациялық жобаны басқарудың инвестициялық фазасы; жобаны орындау жоспарын жасау; жобаларды іске асыру процестері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: жобалық менеджменттің негізгі тұжырымдамаларын, философиясы мен әдіснамасын білу; инновациялық жобаларды басқарудың базалық дағдылары, инновациялық жобаларды іске асыруда жобалық менеджменттің заманауи технологияларын қолдану, әртүрлі типтегі және масштабтағы инновациялық жобалардың жобалық құжаттамасын және бақылауын жасау.
Өндірістік ic-тәжірибе КП 5  
Өзгерістерді басқару КП 10 Зерделенетін мәселелер: өзгерістерді басқарудың негізгі аспектілері; стратегиялық өзгерістерді басқару; ұйымдардың сыртқы ортасындағы өзгерістер; ұйымдардың ішкі ортасындағы өзгерістер; құрылымдық және ұйымдық-функционалдық модельдер; басқару жүйелерінің процесс құрылысы; өзгерістерге қарсылық және оларды еңсеру әдістері; ұйымдардағы өзгерістерді жүзеге асыру.
Қалыптастырылатын құзыреттер: ұйымның даму заңдылықтары және ұйымдық өзгерістердің негізгі модельдері туралы білім; басқарудың қазіргі заманғы құралдары мен әдістерін пайдалана отырып, ұйымдағы өзгерістерді басқару дағдылары; қазіргі заманғы компанияларда өзгерістер жүргізудің әртүрлі тәсілдерін, ұйымдастырушылық өзгерістердің стратегиялық типтерін және өзгерістерді басқарудың қазіргі заманғы құралдарын білу.
Дағдарысқа қарсы менеджмент КП 10 Зерделенетін мәселелер: дағдарыстық жағдайлардың пайда болуының экономикалық негіздері; ұйымның дамуындағы дағдарыстар; дағдарыстық жағдайларды мемлекеттік реттеу тетіктері; ұйымдарды қаржылық сауықтыру мен банкроттықтың құқықтық негіздері; төлемге қабілетсіз кәсіпорындардың жай-күйін диагностикалау; банкроттықты болжау; дағдарысты басқарудағы стратегия; дағдарысты басқарудағы тактикалық шешімдер; төлемге қабілетсіз ұйымдарды қаржылық сауықтыру әдістері; төлемге қабілетсіз ұйымның қаржылық менеджменті.
Қалыптастырылатын құзыреттер: экономикалық жүйелердің даму заңдылықтарын, дағдарысқа қарсы басқарудың теориялық негіздерін, тану, диагностикалау әдіснамасын зерделеу негізінде нарықтық экономикадағы дағдарысқа қарсы басқару тұжырымдамасы туралы білім; ұйым дағдарысының алдын алу немесе оны еңсеру бойынша басқарушылық шешімдерді қабылдау және іске асыру дағдылары.
Деректерді талдау және экономикалық болжау КП 10 Зерттелетін мәселелер: математикалық модельдеу және экономикалық теорияны дамыту; тұтыну және өндіріс модельдері; тұтынушылар мен өндірушілердің экономикалық өзара әрекеті; статистикалық және регрессиялық талдау; уақыт қатарларын талдау; уақыт қатарларын болжау; көп өлшемді статистикалық талдау.
Қалыптастырылатын құзыреттер: микроэкономика деңгейінде де, макроэкономика деңгейінде де экономикалық-математикалық модельдеудің қазіргі заманғы бағыттары туралы білім; шешімдер қабылдауды негіздеу және әлеуметтік-экономикалық дамуды болжау үшін экономикалық деректерді талдаудың негізгі әдістерін білу.
Продакт менеджмент КП 10 Зерттелетін мәселелер: продакт-менеджменттің мәні мен мәні; продакт менеджменттің құрылымы мен ортасы; продакт менеджменттің әдістері мен көрсеткіштері; продакт менеджмент процестерін басқару негіздері; продакт менеджменттің жұмыс істеу механизмдерін модельдеу, зерттеу және басқару қағидаты; тауар стратегиясы; шешім қабылдау теориясының әдістері; өнімді менеджмент процестерін желілік жоспарлау және басқару; жұмыстарды ұйымдастыру стратегиясы; ұйымдастыру схемасын таңдау; қорларды жоспарлау және бақылау; өнімді менеджментті Жедел жоспарлау және бақылау.
Қалыптастырылатын құзыреттер: коммуникациялық жүйелерді әзірлеу және оларды басқару дағдыларын игеру, тауарларды жылжытудың әртүрлі құралдарын Маркетингтік коммуникациялар кешеніне біріктіру, ұйымның имиджін қалыптастыру және брендтерді басқару; жаңа өнімді жасауға мүмкіндік беретін өзіндік зерттеу жұмысының дағдылары.
Дене шынықтыру 2 ЖБП 3 Оқытылатын мәселелер: пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру.
Дене шынықтыру 3 ЖБП 3 Оқытылатын мәселелер: пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру.
Шетел тілі 2 ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: фонетикалық ерекшеліктер, грамматикалық құрылым, ағылшын тілі; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайларында мәдениаралық ерекшеліктер және коммуникативтік мінез-құлық ережелері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Қазақ (орыс) тілі 2 ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: қазақ тілінің фонетикалық ерекшеліктері, грамматикалық құрылысы; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері, фразеологиялық бірліктер; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; Қазақстанның мәдениеті мен дәстүрлері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативтік мінез-құлық ережелері
Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; электрондық пошта арқылы байланыстарды қолдау; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Экология және тіршілік қауіпсіздігі ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: экологияның мазмұны мен міндеттері; экожүйе мен биосфера ұғымдары; экожүйелердегі заттар айналымы мен энергия ағыны; адамзаттың жаһандық проблемалары; табиғатты қорғау жөніндегі заңнамалық шаралар; экологиялық қауіпті және төтенше жағдайлардың туындау жағдайлары, олардың көріну заңдылықтары; ТЖ жіктемесі, сипаттамасы және болжауы; адам мен мекендеу ортасын теріс әсерлерден қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру, алғашқы медициналық көмек және т.б.
Қалыптастырылатын құзыреттер: экологиялық факторлардың адам денсаулығының жай - күйіне әсерін бағалау; адам мекендейтін ортаның негізгі қауіптерін сәйкестендіру; қауіптерден қорғау әдістерін таңдау; төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологияларын меңгеру; алғашқы медициналық өзіндік және өзара көмек көрсете білу; төтенше жағдайлар мен ТЖ қаупі және туындауы кезінде тиімді әрекет ету; жарақат кезінде адам ағзасы жағдайының симптомдарын анықтау; медициналық дәрі қобдишасы құралдарын дұрыс қолдану.
Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) ЖБП 8 Оқытылатын мәселелерр: саясаттану, әлеуметтану, мәдениеттану және психологияның негізгі санаттары; қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтары; қоғамның қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі контекстіндегі әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттары және олардың жұмыс істеу қағидаттары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология ұғымдарын, идеяларын, теорияларын түсіндіру және түсіндіру; қазіргі қазақстандық қоғамның өзекті проблемаларын, әлеуметтік процестерді сипаттау, талдау; әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі тұрғысынан олардың ерекшеліктерін талдау; қазақстандық қоғамның даму перспективаларын жобалау, әлеуметтік, саяси, жеке мәселелерді, тұлғааралық және әлеуметтік жанжалдарды шешу; әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін білдіру; қоғамның әлеуметтік-саяси даму мәселелері бойынша идеяларды генерациялау және оларды таныстыру.
Экономикалық теория БП 5 Зерттелетін мәселелер: экономикалық дамудың жалпы негіздері; экономикалық теорияның пәні мен әдісі; экономикалық қажеттіліктер мен мүдделер; қоғамның экономикалық жүйесі; меншік қатынастары; қоғамдық өндірісті ұйымдастыру нысандары және олардың эволюциясы; өтпелі экономикалардың даму заңдылықтары; нарықтың жалпы негіздері; Нарықтық экономика; нарықтық экономикадағы бәсекелестік және монополия; капитал, шығындар және пайда; ұлттық өндіріс және көбею; экономиканы мемлекеттік реттеу; экономиканың экономикалық өсуі және циклдік дамуы; әлемдік экономика; экономиканың жаһандануы.                                                                                                                                                                                            Қалыптастырылатын құзыреттер: экономиканың кез келген саласында талдау тәсілдерін, әдістерін, құралдарын өз бетінше қолдану үшін ғылыми экономикалық ойлауды көрсету; экономикалық дамудың жалпы проблемаларын және қоғамдық өндірістің теориялық негіздерін білу; арнайы экономикалық терминология мен лексиканы меңгеру; отандық және шетелдік экономикалық ойдың жетістіктеріне баулу.
Өндірістік іс-тәжірибе 2 БП 5 Өндірістік практика 2 теориялық білімді бекітуге, нақты жұмыс жағдайында кәсіби дағдылар мен дағдыларды дамытуға бағытталған.
Экономика және кәсіпкерлік негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.
Инноватика және инновациялық қызмет негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: «инновациялар», «инновациялық қызмет», «инновациялық жоба» ұғымдарының мәні; инновацияларды жіктеу; инновациялық қызметті айқындайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру.
Көшбасшылық және команда құру негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: «көшбасшылық», «команда», «команда құру» ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын бағалау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.
Академиялық жазу негіздері БП 5 Оқытылатын сұрақтар: «академиялық жазу» түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру.
Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау білігі мен дағдысы; ғылыми көздермен талдау жұмысы дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау.
Жобалық қызметті ұйымдастыру БП 5 Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.
Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум БП 5 Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.
Қарым-қатынас психологиясы және жанжалдарды басқару БП 5 Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым-қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым-қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым-қатынас процесінде өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез-құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.
Андеррайтинг БП 7 Оқытылатын мәселелер: андеррайтинг теориясы, банк ісіндегі сақтандыру тәуекелдерін басқару әдісі; андеррайтингтің экономикалық, қаржылық, құқықтық және математикалық негіздері; сақтандыру ұйымы мен банктің андеррайтинг қызметтерінің жұмысын ұйымдастыру принциптері; автоматты (скоринг) және жеке андеррайтинг.
Қалыптастырылатын құзыреттер: банктің несие берушінің қаржылық төлем қабілеттілігін бағалаудың негізгі көп деңгейлі тәртібін білу; сақтандыруда андеррайтерингтің практикалық әдістері бойынша дағдыларды қалыптастыру.
Бизнес және басқару саласындағы маманның кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар БП 5 Зерделенетін мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды бизнес және басқару саласындағы маманның кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; «ақпараттық жүйелер», «ақпараттық технологиялар» ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: бизнес және басқару саласындағы маманның кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану білігі.
Бизнес және басқару саласындағы маманның кәсіби жетістік технологиясы БП 5 Зерттелетін мәселелер: басқару және сату саласының әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, бизнес және басқару саласындағы маманның кәсіби қызметінің құндылық негіздері; бизнес және басқару саласындағы маманның жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; бизнес және басқару саласындағы маманның қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; менеджмент, маркетинг саласындағы көрнекті мамандар; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика.
Қалыптастырылатын құзыреттер: бизнес және басқару, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика және этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.
Оқу іс-тәжірибе [МН] БП 2 Оқу практикасы менеджмент және маркетинг саласында бастапқы кәсіби дағдылар мен дағдыларды алуға, мамандыққа тұрақты қызығушылықты қалыптастыруға, кәсіби бағдарлауға бағытталған.
Өндірістік ic-тәжірибе 1 [МН] БП 5 Өндірістік тәжірибе 1 менеджмент және маркетинг саласында кәсіби дағдыларды алуға, еңбек нарығында бағдарлануға және болашақ мамандықта өзін табуға мүмкіндік беретін мамандыққа қызығушылықты қалыптастыруға бағытталған.
Персоналды басқару БП 7 Зерделенетін мәселелер: персоналды басқаруға енгізу; персонал қызметі және оның жұмыс істеуіне қойылатын негізгі талаптар; ұйымдағы персоналмен жұмысты жоспарлау; кадрларды іріктеу және қабылдау; кадрларды іріктеу процесі және оның сипаттамасы; адами ресурстарды дамыту немесе персоналды оқыту процесі; кәсіпорындағы іскерлік мансапты басқару; ұсынуға арналған резервті басқару; персоналды ынталандыру тетіктері; қызметкерлердің еңбегін өтеу жүйесі; персоналды жаңалықтарға дайындау; персоналдың маркетингі; қызметкерлердің еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау; адами ресурстарды басқарудағы шетелдік тәжірибе.
Қалыптастырылатын құзыреттер: персоналды басқару қызметтерінің мақсаттары, міндеттері, құрылымы мен функциялары, осы жұмыстағы басшылардың рөлі туралы түсінік; персоналды басқарудың әдістері мен ұйымдық-құқықтық негіздерін білу; персоналды басқару тиімділігін бағалау дағдылары.
Адам ресурстарын басқару БП 7 Зерделенетін мәселелер: адами ресурстарды басқару негіздері; адами ресурстарды басқару практикасы; адами ресурстарды басқару жүйесін қамтамасыз ету; ұйымның кадрлық әлеуетін талдау; адами ресурстарды басқарудағы ұйымдастырушылық мінез-құлық; адами ресурстарды жоспарлау және болжау; персоналды іріктеу, іріктеу және жалдау процесі; персоналды бейімдеу, бағалау және оқыту; адами ресурстарды басқарудың тиімділігі; персоналдың еңбегіне ақы төлеу және оны нормалау; жанжалды жағдайлар, жанжалдарды басқару; персоналды басқарудағы заманауи үрдістер.
Қалыптастырылатын құзыреттер: ұйымның адам ресурстарын басқарудың жалпы теориялық негіздері туралы білім; адам ресурстарын басқарудың қазіргі заманғы технологияларын білу; кадрлық менеджмент саласындағы басқару жүйелеріне, адам ресурстарын басқарудың тиімділігін түсінуге, адам ресурстарын басқару саласындағы қазіргі заманғы технологияларды игеруге қазіргі заманғы көзқарас дағдылары.
Өндірістік ic-тәжірибе 3 [МН] КП 10 Өндірістік тәжірибе 3 технологиялық технологияны игеруге, кәсіби дағдыларды алуға, нақты жағдайда мамандық бойынша жұмыс ерекшеліктерімен танысуға бағытталған
Өндірістік ic-тәжірибе 4 [МН] КП 5 4-өндірістік практика кәсіби дағдыларды алуға және нығайтуға, бизнес және басқару саласында тәжірибе ресурсын құруға бағытталған
Дипломалды іс-тәжірибе [МН] КП 5 Диплом алдындағы практика-бұл болашақ маманды мамандық бойынша теориялық білімді бекітуге және практикалық жұмыс дағдыларын алуға бағытталған кәсіби қызметке даярлау, сондай-ақ дипломдық жұмысты орындаудың дайындық кезеңі, оның барысында білім алушы зерттеу жүргізу үшін бастапқы деректерді жинайды.
Дипломдық жұмысты/жобаны жазу және қорғау [МН] Қосымша пәндер циклі 12