Күндізгі бөлім

Online (қашықтықтан)

6B06101 – «IT бағдарламалау және басқару» білім беру бағдарламасы ІТ саласында көшбасшылық қасиеттері, коммуникативтік дағдылары және практикалық білімі бар жоғары білікті мамандарды дайындау үшін әзірленген.

Білім беру бағдарламасының мақсаты – ақпаратты өңдеудің жоғары тиімді әдістерін меңгерген және ақпараттық жүйелер саласында алған білімдерін қолдана алатын, практикалық дағдылар мен көшбасшылық қасиеттерге ие, жоғары білімі бар мамандардың сапасына қойылатын қазіргі заманғы талаптарға жауап беретін, экономиканың барлық салаларының әртүрлі деңгейдегі кәсіпорындары мен ұйымдарының жұмыс істеуінің үнемі өзгеріп отыратын жағдайларын талдауға қабілетті білікті мамандарды даярлау болып табылады, сондай-ақ олардың ақпараттық технологиялар саласындағы талаптары, білім деңгейін және кәсіби қасиеттерін арттыру дағдыларын меңгерген.

Білім беру бағдарламасы оны білім беру стандарттары шеңберінде әрбір нақты білім алушының жеке қажеттіліктеріне бейімдеуге мүмкіндік беретін етіп жасалған.

Білім беру бағдарламасының ерекшеліктері:

- Өңірлік экономиканың, мәдениет пен тілдің ерекшеліктерін ескере отырып, жергілікті еңбек нарығы мен индустрияның қажеттіліктеріне бейімделу, бұл түлектерге IT саласына ұлттық және халықаралық деңгейде табысты енгізуге мүмкіндік береді.

- Онлайн ресурстар мен ашық курстарға қол жеткізу арқылы білім беруді демократияландыруға ықпал ететін бағдарламалық мәселелерді шешу және оқыту арқылы сыни ойлауды ынталандыру.

- Дуальды оқыту элементтерін оқу процесіне енгізу арқылы болашақ кәсіби қызмет саласына ену мүмкіндігі. Білім алушыларды даярлау бейініне қосымша құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында тақырыптық байланысты элективті пәндердің трегі болып табылатын Minor бағдарламалары іске асырылуда.



Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері

Оқу процесінің ғылымдардың дамуымен байланысын қамтамасыз ету;

Тәжірибеге бағдарланған оқытуды ұйымдастыру;

Болашақ мамандардың кәсіби қызметі үшін негіз болып табылатын коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру;

Пайдаланушылардың сұраныстарын, пәндік саланың модельдерін және техникалық құралдардың мүмкіндіктерін талдау негізінде кәсіби қызмет объектілерінің қонақ үй компоненттерінің талаптары мен ерекшеліктерін әзірлеу, кәсіби қызмет объектілерін сертификаттау;

Аппараттық-бағдарламалық кешендер компоненттерінің архитектурасын, аппараттық-бағдарламалық кешендердің адам-машиналық интерфейсін жобалау;

Ақпаратты өңдеу мен басқарудың компьютерлік жүйелерінің компоненттерін құра білу, Берілген сападағы бағдарламалар мен бағдарламалық кешендерді шығару;

Есептеу жүйелері мен желілерінің жүйелік, аспаптық және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуін орнату, баптау және қызмет көрсету;

Әртүрлі жүйелердің бағдарламалық өнімдерін сүйемелдеу;

Теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін, алгоритмдерді, бағдарламаларды, аппараттық-бағдарламалық кешендер мен жүйелерді талдау;

Білім алушылардың дербес зерттеу және талдау қызметі үшін алғышарттар жасау;

Әр түрлі ақпаратпен жұмыс істеу, кәсіби қызметте отандық және шетелдік тәжірибені пайдалану, алынған ақпаратты жүйелеу дағдыларын қалыптастыру.

Әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру және дамыту: мақсаттылық, еңбексүйгіштік, жауапкершілік, Азаматтылық, толеранттылық, этикалық нормаларды ұстану, командада жұмыс істей білу.

Кәсіптік практиканы ұйымдастыру арқылы білім беру бағдарламасының түлектерін жұмысқа орналастыруға жәрдемдесу.

Білім беру бағдарламасы бойынша негізгі құзыреттіліктер

Өз ойларын қазақ, орыс және шет тілдерінде сауатты тұжырымдай білу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдылары;

Жалпы білім беру пәндері саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті көрсету қабілеті;

Мәселелерді талдауды, мақсаттар мен міндеттерді қоюды, зерттеу объектісі мен пәнін бөліп көрсетуді, зерттеу тәсілі мен әдістерін таңдауды, ақпарат көздерімен жұмыс істеуді, академиялық жазуды меңгеруді, Академиялық адалдық мәдениетін көрсетуді қоса алғанда, зерттеу және жобалау қызметін жүргізу қабілеті;

Командада жұмыс істеу, ұжыммен өзара әрекеттесу, өндірістік міндеттерді бірлесіп шешу, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгеру қабілеті;

Қазіргі заманғы қоғамның дамуындағы ақпарат пен ақпараттық технологиялардың рөлі мен маңызын түсіну, ақпаратпен, қазіргі заманғы ақпараттық желілермен жұмыс істеу әдістерін меңгеру, әртүрлі дереккөздер мен дерекқорлардан ақпаратты іздеуді, сақтауды, өңдеуді және талдауды жүзеге асыра білу, кәсіби міндеттерді шешуде ақпараттық технологияларды қолдану;

Нақты мәселелерді шешуде ақпаратты шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау, талдау, синтездеу қабілеті, өз көзқарасын дәлелдей білу;

Өзінің болашақ кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын түсіну қабілеті, жеке дамуға, кәсіби қызметті жүзеге асыруға мотивациясы бар;

Физика-математикалық есептерді шешуде теориялық және практикалық дағдыларды көрсету қабілеті;

Қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерінде бағдарламалық кодтарды шешу және жазу алгоритмдерін құру;

Ақпараттық жүйелер мен БҚ-ның өмірлік циклын дұрыс жоспарлау мүмкіндігі, әртүрлі түрлерді пайдалану мүмкіндігі;

Веб-платформаларды, мультимедиялық қосымшаларды әзірлеу қабілеті, сондай-ақ білім алушылар мен мультимедиялық форматтағы бағалау тапсырмаларын орындай білу;

Деректер модельдері мен дерекқорды жоспарлау және дамыту мүмкіндігі, SQL сұраныстарын жазу мүмкіндігі;

Веб-сайт бөліктерінің фронтэндін және бэкэндін әзірлеу қабілеті, Android және iOS құрылғыларына арналған мобильді қосымшаларды жаза білу, сондай-ақ Smart технологияларды пайдалану дағдыларына ие болу;

IT саласындағы әзірлеушілер тобын басқару қабілеті және робототехника элементтерін қолдана отырып, сараптамалық және зияткерлік жүйелерді жобалау қабілеті;

Компьютерлік қауіпсіздік саласындағы білім мен дағдыларды көрсету қабілеті, сондай-ақ ақпарат қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін әртүрлі қорғау әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын меңгеру.

Кәсіби қызмет түрлері

Жобалау-конструкторлық;

Өндірістік-технологиялық;

Ұйымдастырушылық-басқарушылық;

Пайдалану;

Сараптамалық-аналитикалық.

Мамандарды жұмысқа орналастыру болашағы

Орта жалпы білім беретін және мамандандырылған мектептер, колледждер, гимназиялар, институттар, университеттер, білім бөлімдері және білім беру саласының басқа да ұйымдары, ғылыми-зерттеу институттары және экономиканың түрлі салаларындағы басқа да мекемелер, клиникалар, оңалту, медициналық орталықтар және денсаулық сақтау саласының басқа да ұйымдары, қаржы, кредит және сақтандыру мекемелері; мемлекеттік және жергілікті билік органдары, көлік, телекоммуникациялық компаниялар, машина жасау, станок жасау салалары, металлургия кешендері, ауыл шаруашылығы және қызмет көрсету саласы, халықаралық және шетелдік компаниялар, республикалық және жергілікті деңгейдегі мемлекеттік басқару органдары, әртүрлі салалар, салалар мен меншік нысандары ұйымдарының экономикалық, қаржылық, маркетингтік, өндірістік-экономикалық және талдамалық қызметтері.

Дуальды оқыту жүзеге асырылатын ұйымдардың атауы

"Мирас" Колледжі Мекемесі;

"Қазтелерадио" АҚ Түркістан ОДРТ;


ДАҒДЫЛАР МЕН ҚҰЗІРЕТТЕР

Python, Ruby, JavaScript программалаудың заманауи тілдерін қолдана отырып компьютерлік, мобильді және интернет-бағдарламаларды әзірлеу

Oracle, MySQL және Microsoft SQL Server деректер қорын жобалау, әзірлеу, әкімшелендіру және басқару

MS Power BI, QlikView және Tableau құралдары бар бизнес-талдау және бизнес-процестерді басқару

Ақпараттық және интелектуалды басқару жүйелерін жобалау және басқару

Шетел тілдерін көп деңгейлі оқытудың авторлық әдістемесі

Жеке құндылықтар мен жеке мотивацияның өзгеруі. Күйзеліске бейімделу және Медиация. Салауатты өмір салтына баулу. Мәдени және рухани даму


СПИКЕРЛЕР МЕН ТӘЛІМГЕРЛЕР

СЕРІКТЕСТЕР

"UniKassa" ЖШС

"Алма-ТВ" ЖШС

"Транстелеком" ЖШС ШФ

ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРУ

1-ші курстан бастап мына ұйымдарға жұмысқа орналасу:

Барлық ұйымдардың ақпараттық және ІТ-бөлімдері

Телекоммуникациялық компаниялар

Ғылыми-зерттеу орталықтары

Білім беру және денсаулық сақтау салалары

Банктер

Сақтандыру компаниялары

Қаржы ұйымдары

Мемлекеттік мекемелер

МАНСАП МЕН ТАБЫС

Жүйелік талдаушы — до 500 200 ₸

ІТ-маман — 500 000-ға дейін ₸

PHP-бағдарламашы — 300 000-ға дейін ₸

ІТ-менеджер — 300 000-ға дейін ₸

Веб-әзірлеуші — 400 000-ға дейін ₸

SMM-менеджер — 250 000-ға дейін ₸

ҚАЛАЙ ТҮСУГЕ БОЛАДЫ

Мектеп базасында

  • Құжаттар өткізу:
    ҰБТ, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Жоқ

  • Оқу ұзақтығы:
    3 жылдан бастап
Екінші жоғары білім

  • Құжаттар өткізу:
    Диплом, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Әңгімелесу

  • Оқу ұзақтығы:
    1 жыл 8 айдан бастап
ТжКБ базасында

  • Құжаттар өткізу:
    ҰБТ, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Жоқ

  • Оқу ұзақтығы:
    2 жыл 6 айдан бастап

Танхыбаев Бауыржан. бағдарламашы «Жаңа строительство» ЖШС.

Жумаханов Нурислам. АҚ "Казпочта", бағдарлашы.

Сейткасым Жандаулет. IT мамны «Стандарт Цемент» ЖШС.

Өтегенов Даниял Муратбековичю

Нұрсұлтан Молжұманов. Шымкент қаласы кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімі ММ.

Ғалия Сапарова. Шардара қ. әкімінің аппапары, ІТ-маман

Евгений Довгалюк. Алматы қ., АДБЖИ, инженер бағдарламашы

Үйсінбай Айжан. "Қазпочта" акционерлік қоғамы, бағдарламашы

Ержігіт Урумбеков. "Tolatin" латын қарпіне көшіру бадарламасы" WEB-сайтын әзірлегені үшін ҚР ӘМ авторлық куәлігі (№1532, 31.01.19ж.)
"Өз ісім-2019" стартап-жобаларының ІV халықаралық конкурсының супер-финал жеңімпазы "Business trade counter" тақырыбымен

Шертоев Нурдавлат. "Өз ісім-2019" стартап-жобаларының ІV халықаралық конкурсының жүлдегері, ІІ орын, "Көлікпен жүргізушілерге жылдам әрі оңай, қысқа уақытта Fast Food жүйесін ұйымдастыру" тақырыбымен.

6B06101 – IT жобалау және басқару білім беру бағдарламасының типтік оқу жоспары

Пәндердің атауы Пән циклі ECTS Пәннің қысқаша сипаттамасы
Қазақ (орыс) тілі 1
ЖБП5Оқытылатын мәселелер: қазақ тілінің фонетикалық ерекшеліктері, грамматикалық құрылысы; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері, фразеологиялық бірліктер; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; Қазақстанның мәдениеті мен дәстүрлері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативтік мінез-құлық ережелері Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; электрондық пошта арқылы байланыстарды қолдау; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Шетел тілі 1
ЖБП5Оқытылатын мәселелер: фонетикалық ерекшеліктер, грамматикалық құрылым, ағылшын тілі; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайларында мәдениаралық ерекшеліктер және коммуникативтік мінез-құлық ережелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология)
ЖБП8Оқытылатын мәселелерр: саясаттану, әлеуметтану, мәдениеттану және психологияның негізгі санаттары; қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтары; қоғамның қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі контекстіндегі әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттары және олардың жұмыс істеу қағидаттары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану, Психология ұғымдарын, идеяларын, теорияларын түсіндіру және түсіндіру; қазіргі қазақстандық қоғамның өзекті проблемаларын, әлеуметтік процестерді сипаттау, талдау; әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі тұрғысынан олардың ерекшеліктерін талдау; қазақстандық қоғамның даму перспективаларын жобалау, әлеуметтік, саяси, жеке мәселелерді, тұлғааралық және әлеуметтік жанжалдарды шешу; әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін білдіру;; қоғамның әлеуметтік-саяси даму мәселелері бойынша идеяларды генерациялау және оларды таныстыру.
Дене шынықтыру 1
ЖБП2Оқытылатын мәселелер: пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру.
Жетістік философиясы
ЖБП5Өздігінен білім алу технологиясы; Оқыту стилі; Тұлғалық және кәсіби өзін-өзі анықтау; Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері; Уақытты басқару технологиялары; Ақпараттық-технологиялық әлемдегі адам; Ресми тапсырмаларды орындау бөлігі ретінде компьютерлендіру; Электрондық технологиялар және ақпаратты өңдеудің негізгі түрлерінің манипуляциясы; Сәтті байланыс технологиясы. Конфликтология. Іскер қатынасхаттар. Іскерлік келіссөздер; Кәсіпкерліктің әлеуметтік-мәдени және технологиялық негіздері; Бизнесті жоспарлау
Философия
ЖБП5Оқытылатын мәселелер: философия категориялары, білім, ғылым, техника, технология, адам, өнер, Бостандық, мәдениет, қоғамдағы діннің рөлі мен орнын философиялық түсіну және түсіну, ғылыми таным әдістері, ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі философиялық ойдың эволюциясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: шындықты философиялық ұғынудың ерекшелігін түсіну және түсіндіру; мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұны мен өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру және негіздеу; жобалау және зерттеу қызметін жүзеге асыруда әлемді ғылыми және философиялық танудың әдістерін көрсету; қазіргі қоғамның өзекті философиялық мәселелеріне, жаһандық проблемаларына қатысты өз ұстанымын дәлелдеу.
Информационно-коммуникационные технологии (на английском языке)
ЖБП5Оқытылатын мәселелер: ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мазмұны мен даму үрдістері; ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістері, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдері; компьютерлік жүйелер, операциялық жүйелер мен желілер архитектурасының тұжырымдамалық негіздері; Компьютерлік жүйелер мен желілер архитектурасы, негізгі компоненттердің мақсаты мен функциялары; желілік және веб-қосымшаларды, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету құралдарын әзірлеу тұжырымдамалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста және басқа да мақсаттарда қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдылары; нақты міндеттерді шешу үшін неғұрлым қолайлы технологияны таңдауды негіздеу; ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және тарату үшін ақпараттық Интернет ресурстарын, бұлтты және мобильді сервистерді пайдалана білу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілерді бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді қолдана білу; ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын таңдауды талдау және негіздеу; әртүрлі қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу іскерлігі; қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып жобалау қызметін жүзеге асыру.
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
ООД5Оқытылатын мәселелер: ""Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы"" курсының пәні, мақсаты мен міндеттері; қазіргі Қазақстан тарихының негізгі кезеңдері және олардың сипаттамасы; дүниежүзілік және еуразиялық тарихи процесс мәнмәтінінде тәуелсіз қазақстандық мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи негіздері мен кезеңдері; Қазақстанда мемлекеттік құрылыстың кеңестік моделін іске асыру; ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы экономикалық және саяси реформалар; тәуелсіз Қазақстанның қалыптасуы мен дамуы. Қалыптастырылатын құзыреттер: Тарихи өткеннің жекелеген құбылыстары мен оқиғаларын сыни, ретроспективті, салыстырмалы-тарихи талдау арқылы әлемдік-тарихи процестің жалпы парадигмасымен байланыстыра білу; қазіргі Қазақстанның тарихи процестерін, құбылыстары мен тарихи тұлғаларын талдау; тарихи дерек көздермен жұмыс істеу біліктері мен дағдылары; тарихи оқиғалар мен құбылыстарды бағалау және сипаттау; оқиғалар мен құбылыстардың себеп-салдарлық байланыстарын түсіндіру; логикалық ойлау, өз пікірін еркін талқылау және қорғау, негізгі тарихи ұғымдардың мәні мен мағынасын түсіндіру қабілеті.
Құқық негіздері
ЖБП5Пән мемлекеттің, құқықтың және мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі түсініктерін; Қазақстан Республикасындағы азаматтық, еңбек және әлеуметтік қамсыздандыру туралы заңдардың жалпы ережелері; алған құқықтық білімімен, кәсіби қызмет дағдыларымен жұмыс істей білуін қалыптастырады
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
ЖБП5Адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуі және қауіпті және өте қауіпті жағдайлардағы жағымсыз факторлардан қорғаудың негіздері туралы білім мен дағдыларды; экологиялық дүниетаным, өмір қауіпсіздігі саласындағы заңнамалық және құқықтық актілер саласында; Қазақстан Республикасындағы азаматтық қорғаныс міндеттері, құрылу және жұмыс істеу принциптері; жеке қорғаныс құралдары туралы қалыптастыру
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
ЖБП5Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық және моральдық-этикалық аспектілері бойынша талдау және топтық пікірталас әдісімен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың мемлекеттік шараларын және қоғамда сыбайлас жемқорлықты қатаң қабылдамау ахуалын қалыптасуын үйретеді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл тетіктерін тәжірибеде қолдана білу және сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін бағалау дағдыларын қалыптастырады
Математика
БП6Пән жоғары математиканың негізгі ұғымдарын және олардың әртүрлі салалардағы қосымшаларын оқытады, классикалық және қазіргі математиканың іргелі ұғымдарын, заңдары мен теорияларын қалыптастырады, нақты есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін үйретеді; математикалық әдістерді қолдану, ғылыми дүниетаным мен логикалық ойлау дағдыларын қалыптастырады
Математикалық логика
БП5Пәннің мақсаты логикалық есептерді шешу тәсілдері туралы алынған білімді жүйеге келтіруге мүмкіндік беретін математикалық логика туралы тұтас түсінікті қалыптастыру; математикалық логиканың негізгі ұғымдарын, компьютерлерде математикалық есептерді шешу кезінде алгоритмдерді өңдеу, талдау және негіздеу әдістерін оқып үйрену болып табылады.
Оңтайландырудың математикалық әдістері
БП5Пән әртүрлі сферадағы конструкциялардың, бұйымдардың және процестердің параметрлік сипаттауының біліктері мен дағдыларын қалыптастырады; ОПР математикалық әдістерін практикалық қолдану, материалдар мен технологияларды тиімді таңдау дағдыларына үйретеді; үйлесімділік теориясының әдістері мен тәсілдері туралы негізгі түсініктерді қалыптастырады.
Физика
БП5Пән әлемнің заманауи физикалық бейнесі және ғылыми дүниетаным туралы түсінікті қалыптастырады, іргелі заңдарды, физикалық зерттеулер әдістерін қолдану білімдері мен дағдыларын қалыптастырады; классикалық және қазіргі физиканың негізгі ұғымдарының, заңдылықтарының, теорияларының ішкі байланысы мен тұтастығындағы мәнін ашады
Алгоритмдер, деректер құрылымы және программалау
БП6Пәннің мақсаты студенттерді Python, C, Java және т. б. сияқты жоғары деңгейдегі тілді оқыту арқылы программалау есептерін шешу кезінде қазіргі заманғы компьютерлік техниканы тиімді пайдалануға дайындау; студенттерді теориялық білімге үйрету және таңдалған тілде бағдарламалаудың тәжірибелік базалық технологиялық дағдыларын қалыптастыру болып табылады
Комьпютерлік жүйелерді үйымдастыру және архитектурасы
БП5Пән әртүрлі мақсаттағы есептеуіш жүйелер мен желілерді құру, ұйымдастыру және зерттеу әдістері саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастырады және бекітеді, әртүрлі мақсаттағы компьютерлік және телекоммуникациялық жүйелердің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуінің базалық принциптерін оқытады, компьютерлік жүйелер мен желілерді құру, баптау және әкімшілендіру үшін практикалық білім береді.
Микропроцессорлық техника
БП5Пәнді оқытудың мақсаты микропроцессорлық негізде құрылған ақпаратты өңдеудің, басқарудың және бақылаудың электрондық құралдарын құру және жұмыс істеу принциптерін меңгеру; микропроцессорлық кешендер негізінде құрылған қазіргі микропроцессорлар мен микроЭЕМ, сонымен қатар құрылғылар мен жүйелерді қолдану және пайдалану тәсілдерін меңгеру болып табылады.
Операциялық жүйелер
БП5Пән компьютерлердің, жүйелер мен желілердің жүйелік бағдарламалық қамтамасыздандыру құралдарын құру және жұмыс істеу принциптерін, ОЖ мақсаты мен функциялары және олардың жұмыс істеу тұжырымдамасы туралы білімді; әртүрлі ОЖ басқаруымен жұмыс істейтін компьютерде жұмыс жасау дағдыларын, ОЖ ішкі жүйелерін бағдарламалық басқару әдістерін қалыптастырады
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
БП5Пән ықтималдықтың негізгі теориясы мен математикалық статистиканың өлшемдік кездейсоқ шамалар шеңберіндегі өлшеулер теориясы мен функционалды анализді қатал қолданбай, олардың әр түрлі салаларда негізгі қолданылуы туралы білімдерін; есептерді шығару әдістерін игеруді, нақты процестердің математикалық модельдерін құру дағдыларын қалыптастырады
Қолданбалы математикалық статистика
БП5Пән ыңғайлы түрде ұсыну үшін өңделетін мәліметтерді ықтималды интерпретациялау, статистикалық деректерді жинауды, есепке алуды, жүйелеуді ұйымдастыруға арналған математикалық әдістер мен модельдер туралы ғылыми көзқарастарды, кездейсоқ процестерді, нейрондық желілерді қолдануды қоса алғанда, статистикалық мәліметтерді өңдеу саласындағы теориялық білім және практикалық дағдыларды қалыптастырады
Сызбатехника
БП5Пән әртүрлі типті сандық сұлбаларды құру, зерттеу және пайдалану кезінде қажетті автоматтарды, триггерлерді, комбинациялық сұлбаларды логикалық құрудың негізгі принциптері мен әдістерін оқытады, ЭЕМ функционалдық элементтерін құру кезінде қолданылатын схемотехникалық шешімдер әдістерін түсінуді, сандық элементтерді талдау және синтездеу есептерін шешуді қалыптастырады.
Дискретті математика
БП5Пән ойлауды қалыптастырудың негізгі әдістерін, логикалық функциялар теориясының негізгі түсініктерін, алгоритмдер теориясын, графикалық теорияны, кодтау теориясын зерттейді; бірқатар дискреттік математикадағы негізгі есептерді шешу дағдыларын қалыптастырады, мысалы жиындар теориясы мен қатынастар, графикалық теория, логикалық алгебраның функциялары
Қолданбалы есептерді модельдеу
БП5Пән қолданбалы есептерді математикалық модельдеу принциптерін, жаратылыстану көпритериалды есептерін шешу тәсілдерін, қолданбалы есептердің математикалық модельдерін құру тәсілдерін оқып, шешім қабылдау мақсатында оларды зерттейді; ақпаратты өңдеудің компьютерлік жүйелерін қолдана отырып, желілік жүйелерді жобалау дағдысын және модельдеу есептерін шешу үшін қолданбалы бағдарламалық пакеттермен жұмыс істеу тәжірибесін қалыптастырады
Компьютерлік моделдеу негіздері
БП5Пән теориялық білімді, әдістерді, компьютерлік модельдеу технологиясын, ақпараттық жүйелерді зерттеу, жобалау және қолдану, алгоритмдер мен бағдарламаларды жасаудың объектілері мен тәсілдерін; пәндік мәселелерді шешуге арналған олардың практикалық қолданыстарын қалыптастырады
С++ тілінде бағдарламалау
БП6Пән функционалды мүмкіндіктер, C ++ бағдарламалау тіліндегі НББ-ның жалпы құрылымы мен механизмі туралы білімді қалыптастырады; стандартты модульдер мен қолданушылық процедураларды, бағдарламаларды жөндеу және тестілеу әдістерін қолдана отырып, қосымшаларды әзірлеу тәжірибесін жинақтайды
С# тілінде бағдарламалау
БП6Бұл пән C# жоғары деңгейлі бағдарламалау тілінің функционалды мүмкіндіктерін және Net Framework кітапханаларын оқытады; кәсіби қызметтің есептері мен міндеттерін шешуде заманауи әдістер мен технологияларды қолдана отырып C# ортасында бағдарламалау дағдыларын қалыптастырады.
Python 3 бағдарламалау тілі
БП5Пәннің мақсаты Python 3 бағдарламалау тілінің заманауи синтаксисін, IDLE ортасының функционалдығын зерттеу болып табылады; Python 3-те тапсырмаларды шешуде заманауи бағдарламалау әдістерін қолдана отырып, бағдарламалау дағдыларын қалыптастырады
Swift тілінің негіздері
БП5Пән Swift тілінің синтаксисін үйретеді, Mac OS және iOS операциялық жүйелеріне арналған бағдарламалау дағдыларын қалыптастырады; Swift тілінде бағдарламалаудың практикалық тәжірибесін қалыптастырады және мобильді бағдарламалау саласында жаңа бағытты дамытады
Java тілінде объектілі-бағытталған бағдарламалау
БП5Пән Java-дағы НББ негізгі парадигмалары, инкапсуляция, полиморфизм және мұрагерлік механизмдері туралы білімді; алгоритмдер жазу және бағдарламалар құру, Java-да НББ механизмін қолдану арқылы әртүрлі мәселелерді шешу арқылы құрылымдық және объектілік-бағытталған бағдарламалау теориясын шоғырландыру дағдыларын қалыптастырады
.Net Framework платформасында бағдарламалау
БП5Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің объектілі-бағытталған бағдарламалау бойынша іргелі білім алу, Microsoft Visual Studio бағдарламалау ортасының құрамы мен құрылымын оқып үйрену және оны кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында пайдалану болып табылады; визуалды бағдарламалау тілдерінің көмегімен Windows-формаларды жасаудың әдістері мен тәсілдерін үйретеді.
Графикалық кескіндерді құру құралдары мен әдістері
БП5Пән компьютерлік графикада мәліметтер құрылымы мен модельдерін қолдану әдістерін, заманауи графикалық жүйелерді қолдану принциптерін зерттейді; компьютерде графикалық ақпаратты көрсету, өңдеу принциптерін; әр түрлі деңгейдегі графикалық жүйелермен жұмыс жасаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады
Ақпараттық жүйелердің интерфейстері
БП5Пән қолданушы интерфейстерін жобалау әдістерін, заманауи компьютерлік жүйелердегі бағдарламалық-аппараттық интерфейстердің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу принциптерін; АЖ талдау, таңдау және пайдалану негіздері туралы зерттейді; ақпараттық жүйелер интерфейстерін жобалау және дамыту үшін негізгі бағдарламалық жасақтама өндірушілерінің ішінен өндірушіні таңдау мүмкіндігін қалыптастырады
Бұлттық технологиялар
БП5Пән бұлтты есептеу технологиясының пайда болуы, дамуы және қолданылуы туралы базалық мәліметтерді оқытады, бұлтты есептеу технологиялары туралы теориялық және практикалық білімнің қажетті көлемін, заманауи бизнесте бұлтты технологияларды іс жүзінде жүзеге асыру, бұлтты технологиялардың аспаптық құралдары дағдылары мен біліктерін қалыптастырады,
Интернет заттардың технологиялары (IoT)
БП5Пәнді оқытудың негізгі мақсаттары Интернет-заттардың (IoT) жаңа білімдері мен дағдыларын оқыту, RaspberryPi және Beagle Bone Black Wireless платформаларын үйрену, студенттерде маңызды техникалық міндеттерді қабылдау дағдыларын қалыптастыру, Интернет заттардың (IoT) негізгі тенденциялары мен шарттарын, сондай-ақ әлеуметтік міндеттері мен мүмкіндіктерін зерттеу болып табылады.
JavaScript сценарийлер тілі
БП5Пән JavaScript сценарийлер тілінің синтаксисін және оны интернет қосымшаларды бағдарламалауда тиімді қолдануды; JavaScript бағдарламалау тілінің негізгі мүмкіндіктерін және интернет-қосымшаларды бағдарламалаумен байланысты есептерді шешуде осы тілдің практикалық қолданылуын оқытады.
Php тілінде web-қосымшаларды құрастыру
БП5Пәннің мақсаты Php веб-қосымшаларын бағдарламалау тілін үйрену, веб-сайттарды жасауға арналған Php тілінің функцияларының үлкен жиынтығын қарастыру, интернет-бағдарламалау саласында теориялық және практикалық білімді бекіту, Php веб-қосымшаларын жасау тілін қолдану білімін меңгеру.
Ақпараттық жүйелерінің негіздері
БП3Пән ақпараттық жүйелерде ақпаратты берудің теориялық негіздерін, ақпараттық-өлшеу жүйелерін өзара салыстыруды және олардың сипаттамаларын басқару объектісінің сипаттамасымен, негізгі ұғымдар мен анықтамаларды АЖ-мен байланысты анықтауларды білуді қалыптастырады; ақпаратты жинау, беру, өңдеу және сақтау дағдыларын, ақпараттық процесті оңтайландыру мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастырады
Ақпараттық жүйелерді жобалау
БП3Пәнді игерудің мақсаты жобалаудың этаптары мен кезеңдер құрамын және мазмұнын оқып-үйрену, жобалаудың әдістері мен құралдарымен танысу және жобалау жұмыстарын автоматтандыру, жобалаудың экономикалық-математикалық әдістерін меңгеру, деректер қорын құрудың теориялық негіздері, деректермен негізгі операциялар, деректерді іздеу мен өңдеуді ұйымдастыру әдістері туралы түсініктерді оқыту болып табылады
Ақпараттық жүйелердегі мәліметтер базасы
БП5Пән деректер қоры мен ақпараттық жүйелер жүйесі саласындағы білім мен іскерлікті, сондай-ақ ақпараттық жүйелердегі деректер қоры моделін әзірлеудің практикалық тәжірибесін қалыптастырады; деректер қоры модельдерінің жіктелуін зерттейді, ақпараттық жүйелерде оңтайландырылған ДББЖ жобалаудың және әзірлеудің практикалық дағдыларын қалыптастырады.
Жүйелік талдаушы
БП5Пәнді игерудің мақсаты когнитивтік әдістерге негізделген іскери деректерді талдаудың теориялық негіздерін оқып үйрену, мәліметтерді талдау модельдерін жасау дағдыларын дамыту, кәсіпорында бизнес-аналитикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану, мәліметтерді талдаудың қолданбалы жүйелерін жасау әдістерін үйрету болып табылады
IT-маман
БП5Бұл курстың мақсаты студенттерге экономикалық өмірді басқаруды оның өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде басқаруды ұйымдастыру туралы теориялық білім беру, АЖ құруды ұйымдастыруда практикалық дағдыларды қалыптастыру және оларды жүзеге асыру болып табылады; ақпараттық менеджмент бағыттары мен олардың ерекшеліктерін зерттейді, АЖ мен АТ саласында негізгі басқару функцияларын орындаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады
IT-менеджмент
БП5Пән АТ - менеджмент туралы ғылыми түсініктерді және білім беру ұйымының ақпараттық жүйелерін басқару бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады, білім беру ұйымының ерекшелігін ескере отырып, ат - менеджментінің қазіргі заманғы әдістерін зерделейді және білім беру ұйымының ақпараттық жүйесін басқарудың нақты міндеттерін шешу бойынша практикалық дағдыларды әзірлейді
Бағдарламалық қамтаманы құрастыруды басқару
БП5Пән бағдарламалық жасақтама құралдарын құру қағидалары туралы және бағдарламалық құралдарды құрудың заманауи әдістері мен технологияларының ерекшеліктері туралы білімді; бағдарламалық жасақтаманы және бағдарламалық жасақтаманы жасаудың сенімді әдістерін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады
Бағдарламалық қамтаманың метрологиясы
БП5Пәнді меңгеру мақсаты - бағдарламалық қамтамасыз етуді стандарттау және метрологияның негізгі әдістерін оқып үйрену, бағдарламалық өнімді тестілеу, дайын бағдарламалық өнімдер мен кешендерді пайдалану және сүйемелдеу әдістері мен тәсілдерін оқып үйрену, өлшеу құралдарының даму тенденциялары мен жай-күйін зерттеу және электрондық сигналдардың сипаттамаларын өлшеудің негізгі әдістерін, олардың дәлдігін бағалау болып табылады.
Компьютерлік желілер
КП5Пән компьютерлік желілердің мақсаты, құрамы, құру және жұмыс істеу принциптері, компьютерлік желілерді қолданудың тиімділігі көздерін түсіну, қазіргі заманғы компьютерлік желілерді құру принциптері (құрылуы, құрылымы мен сәулеті) және анализі, заманауи компьютерлік желілердің өнімділігі мен сенімділігін есептеуге арналған құрылыс модельдері туралы дағдылар мен білімдерді қалыптастырады.
Ақпараттық жүйелердегі Smart-технологиялар
КП5Пән жаңа ақпараттық жүйенің жаңа тұжырымдамалары мен smart-технологияларын, түрлі қызмет салаларында smart-технологияларды қолдануды оқытады; заманауи smart-технологиялар мен smart-құрылғылардың мүмкіндіктерін талдау, ғылыми-зерттеу жобаларын жасау мен әзірлеуде smart-технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастырады
Ақпараттың киберқауіпсіздігі
КП5Пәннің мақсаты студенттердің ақпараттық қоғамдағы қауіпсіздік туралы жалпы түсініктермен таныстыру және осының негізінде ақпараттық қауіпсіздік технологияларының негізгі ұғымдарын қалыптастыру және қызметтің барлық салаларында киберқауіпсіздік ережелерін қолдана білуді үйрету болып табылады; қорғалған ақпараттық жүйелердің әр түрлі типтерін жасау әдістері мен тәсілдерін оқытады.
Аппараттық-бағдарламалық кешенді сүйемелдеу, қызмет көрсету және жетілдіру
КП5Пән ұйымның ақпараттық инфрақұрылым элементтерін пайдалану тиімділігіне қойылатын талаптарды арттыру жағдайында қолданбалы бағдарламалық өнімдерді бейімдеу және сүйемелдеу процестерін жүзеге асыру ерекшеліктерін оқытады; БҚ үйлесімділігін анықтау, үйлесімділік мәселелерін анықтау және жою үшін әдістерді таңдау, салалық бағыт бойынша орнату және БҚ пайдаланушыларына кеңес беру сияқты практикалық дағдыларды қалыптастырады.
Параллельді есептеулер
КП5Пәнді игерудің мақсаты үлестірілген немесе жалпы жедел жадымен көппроцессорлық есептеу кешендерінде параллельді есептеулерді ұйымдастырудың негізгі технологияларын оқу болып табылады; параллельді бағдарламалау және деректерді параллель өңдеу негіздері бойынша түсініктерді қалыптастырады, сондай-ақ хабарламаларды тарату интерфейсін пайдалана отырып параллельді бағдарламалау дағдыларын қалыптастырады.
Бағдарламалау технологиясы
КП5Пән жоғары деңгейлі тілде алгоритмдеу және бағдарламалау, құрылымдық бағдарламалау, бағдарламалау тілдерінің классификациясын зерделеу, кіші бағдарламаларды, стандартты модульдерді, бағдарламалау стилін қолдана отырып, бағдарламаларды жасау әдістерін игеру, бағдарламаларды түзету және тестілеу әдістерін қолдану саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастырады.
Бағдарламалық қамтаманы құрудың заманауи құралдары мен әдістері
КП5Пән дербес компьютерлерді құру мен олардың жұмысының ұйымдастырылуының теориялық негіздерін, бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық проблемаларды шешудің заманауи техникалық құралдарын тиімді пайдалану әдістерін оқытады; алгоритмдік ойлауды дамыту; заманауи есептеу құралдарында жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады
Android Studio ортасында мобильді қосымшаларды құрастыру
КП5Пән Android платформасы, Java бағдарламалау тілі мен XML белгілеу тілін қолдана отырып, Android Studio дамыту ортасында мобильді қосымшалардың дамуы туралы теориялық білімді; Android Studio дамыту ортасында интернет қызметтерінің және интернет-дүкендердің мобильді нұсқаларына арналған мобильді бағдарламалау дағдыларын қалыптастырады
Mac OS үшін X-Code ортасында бағдарламалау
КП5Пәннің негізгі мақсаттары Х-Code визуалды бағдарламалау ортасында Swift және Objective-C бағдарламалау тілдерін оқып үйрену, сонымен қатар Mac OS және iOS операциялық жүйелері үшін бағдарламалау дағдыларын меңгеру болып табылады; Mac OS және iOS операциялық жүйелеріне арналған қосымшалар мен мобильді қосымшаларды бағдарламалау бойынша практикалық тәжірибені қалыптастырады.
Oracle-да желілік деректер қорын құрастыру
КП5Пән реляциялық деректердің негізгі ұғымдарын, МББЖ негізгі түсініктерін және Oracle МББЖ арқылы құрылымдалған SQL сұрау тілін оқытады; мәліметтер базасы жүйелері, үлкен көлемдегі деректерді өңдеу және басқару саласындағы бейін бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады
Big Data Management
КП5Пән «үлкен деректер» туралы негізгі ұғымдарды, үлкен көлемдегі деректерді басқару, үлкен деректерді қолдана отырып интеллектуалды және Smart-қосымшаларды жасау бойынша білімді; үлкен деректерді басқару, Big Data Management, үлкен деректер құрылымын жобалау және желілік деректер базасын құру саласындағы теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастырады
IT-да жобаларды басқару
КП5Пән жобаларды жоспарлаудың, бағалаудың және ұйымдастырудың негізгі әдістері, нақты жобалар үшін артефактілерді қолдану және құру туралы білімді; ІТ-жобаларды жоспарлау, бағалау және басқару бойынша практикалық дағдылар және оларды қолдануды қалыптастырады
Техникалық қызметкерлерді басқару
КП5Пән бағдарламалық жасақтама саласындағы мамандарды басқарудың негізгі мәселелерін, жобалардың өмірлік циклін дамытудың негізгі тенденцияларын және қызметкерлерді ынталандыруды зерттейді; жалған бағдарламалық жасақтама жасаушы ұйым үшін зерттеу, талдау және көшбасшылық қабілеттерін қалыптастырады
Сараптаушы және интеллектуалды жүйелер
КП5Пән мәліметтер базасы жүйесі мен сараптамалық жүйелер, мәліметтерді ұсыну модельдері, мәліметтер базасына тілдік сұраныстар, білімді ұсыну түрлері, сараптамалық жүйелер мен жасанды интеллект негіздерін құру туралы білімді; сараптамалық жүйелерді дамыту бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады
Робототехника және жасанды интеллект
КП5Пән нейрондық желілерді құруды үйретеді, тану және кластерлеу әдістерін қолдана білуді қалыптастырады, күйдіру және құмырсқа алгоритмі туралы білім береді; жасанды интеллектпен жұмыста қолданылатын тапсырмалар, әдістер мен тәсілдер туралы жалпы түсініктерді қалыптастырады.
Оқу іс-тәжірибесі
БП1
Өндірістік іс-тәжірибе
БП5
Дипломалды іс-тәжірибе
КП10
Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау немесе кешенді емтихан тапсыру
Қосымша пәндер циклі12