6B01527 - "Математика және информатика" білім беру бағдарламасы жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдерді даярлау бағыты шеңберінде педагогика ғылымдары саласында кадрлар даярлауға арналған.
Білім беру бағдарламасының мақсаты кәсіби қызметті жүзеге асыруға және белгісіздік жағдайында білім беру саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті бәсекеге қабілетті, білікті математика және информатика мұғалімдерін даярлау
Білім беру бағдарламасы оны білім беру стандарттары шеңберінде әрбір нақты білім алушының жеке қажеттіліктеріне бейімдеуге мүмкіндік беретін етіп жобаланған.
Білім беру бағдарламасының ерекшеліктері:
- Дараланған тәсіл: бағдарлама академиялық деңгейін, қызығушылықтары мен оқу қажеттіліктерін ескере отырып, әр студент үшін оқуды жеке-жеке реттеуге мүмкіндік береді. Бұл әрбір білім алушыға өз қарқынымен дамуға және материалды барынша тиімді игеруге мүмкіндік береді.
- Икемді оқу жоспары: бағдарламаның оқу жоспары икемді және теңшелетін, студенттерге қызығушылықтары мен мақсаттарына қарай әртүрлі курстар мен модульдерді таңдауға мүмкіндік береді. Бұл сонымен қатар академиялық немесе кәсіби қызығушылықтар өзгерген жағдайда оқу процесін бейімдеуге мүмкіндік береді.
- Математика және информатика интеграциясы: бағдарлама математикалық және информатика тұжырымдамалары мен оқыту әдістерінің терең интеграциясын қамтамасыз етеді. Студенттер тек математикалық теорияларды ғана емес, сонымен қатар олардың информатикадағы қосымшаларын да үйренеді, бұл олардың түсінігін кеңейтеді және жан-жақты ойлауды дамытады.
- Практикалық бағыт: бағдарламада оқыту практикалық дағдыларға және математика мен информатиканы нақты қолдануға бағытталған. Студенттер жобаларға, зертханалық жұмыстарға және тәжірибелерге қатыса алады, бұл оларға нақты тапсырмалар мен жағдайлармен тәжірибе жинауға көмектеседі.
- Заманауи технологияларды қолдану: бағдарлама компьютерлік модельдеуді, бағдарламалауды, деректерді талдауды және машиналық оқытуды қоса алғанда, оқытуда заманауи технологияларды белсенді қолданады. Бұл студенттерге математика және информатика саласындағы заманауи құралдар мен жұмыс әдістерін игеруге көмектеседі.
Білім алушыларды даярлау бейініне қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында, Minor бағдарламалары іске асырылуда, бұл тақырыптық байланысты элективті пәндердің трегі.
Білім беру бағдарламасы бойынша қол жетімді Minor:
Интернет-технологиялар жөніндегі маман
Медиация негіздері және тұлғаның позитивті ойлауы
Аудармашы
Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттеріПәндік және интеграцияланған өмірлік міндеттерді шешу негізінде одан әрі оқыту үшін қажетті пәндік және әмбебап оқу дағдыларының жиынтығын қалыптастыру;
Қолдану және практикалық қызмет үшін, сабақтас пәндерді оқу үшін, білім беруді жалғастыру үшін қажетті математикалық білім мен дағдылар жүйесін берік және саналы меңгеруді қамтамасыз ету; зияткерлік дамуды қамтамасыз ету, Математикалық қызметке тән және қоғамда толыққанды өмір сүру үшін қажетті ойлау сапасын қалыптастыру;
Математиканың идеялары мен әдістері туралы, математика туралы сипаттау формасы және қоршаған әлемді тану әдісі ретінде идеяларды қалыптастыру;
Жалпыадамзаттық мәдениеттің бөлігі ретінде математика туралы идеяларды қалыптастыру, математиканың әлеуметтік прогресс үшін маңыздылығын түсіну;
Оқушыларға сараланған көзқарас негізінде математикаға тұрақты қызығушылықты қалыптастыру;
Стандартты емес, ойын-сауық сипаттағы тапсырмалар негізінде математикалық және шығармашылық қабілеттерді анықтау және дамыту.
Білім беру бағдарламасы бойынша негізгі құзыреттіліктерКез келген күрделілік мәселелерін шешу үшін логикалық ойлауды меңгеру;
Өз білімін іс жүзінде қолдану және типтік есептердің модельдерін жасау және оларды шешу жолдарын табу;
Қойылған міндеттерді шешу үшін сандық және аналитикалық әдістерді қолдану.
КӘСІБИ ҚЫЗМЕТ ТҮРЛЕРІБілім;
Эксперименттік-зерттеу;
Әлеуметтік-педагогикалық;
Ұйымдық-басқарушылық;
Оқу-тәрбие;
Оқу-технологиялық.
Мамандарды жұмысқа орналастыру болашағыЖалпы білім беретін мектептің математика және информатика пәнінің мұғалімі;
Түрлі типтегі және үлгідегі мемлекеттік және мемлекеттік емес оқу орындарында жұмыс істеуге дайындалған оқытушы;
Қосымша білім беру мекемелеріндегі педагог.
Дуальды оқыту жүзеге асырылатын ұйымдардың атауыАбай атындағы жалпы білім беретін орта мектеп КММ;
КГУ "Школа - лицей № 23 им. З.Космодемьянской";
ҚАЛАЙ ТҮСУГЕ БОЛАДЫ
Мектеп базасында
- Құжаттар өткізу:
ҰБТ, жеке куәлік
- Қабылдау сынақтарынан өту:
Жок
- Оқу ұзақтығы:
3 жылдан бастапЕкінші жоғары білім
- Құжаттар өткізу:
Диплом, жеке куәлік
- Қабылдау сынақтарынан өту:
Сұқбаттасу
- Оқу ұзақтығы:
1 жыл 8 айдан бастапТжКБ базасында
- Құжаттар өткізу:
ҰБТ, жеке куәлік
- Қабылдау сынақтарынан өту:
Жок
- Оқу ұзақтығы:
2 жыл 6 айдан бастап
6В01527 - Математика және информатика білім беру бағдарламасының типтік оқу жоспары
Пәндердің атауы Пән циклі ECTS Пәннің қысқаша сипаттамасы Шетел тілі 1 ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: фонетикалық ерекшеліктер, грамматикалық құрылым, ағылшын тілі; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайларында мәдениаралық ерекшеліктер және коммуникативтік мінез-құлық ережелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары. Қазақ (орыс) тілі 1 ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: қазақ тілінің фонетикалық ерекшеліктері, грамматикалық құрылысы; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері, фразеологиялық бірліктер; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; Қазақстанның мәдениеті мен дәстүрлері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативтік мінез-құлық ережелері Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; электрондық пошта арқылы байланыстарды қолдау; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары. Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) ЖБП 8 Оқытылатын мәселелер: саясаттану, әлеуметтану, мәдениеттану және психологияның негізгі санаттары; қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтары; қоғамның қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі контекстіндегі әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттары және олардың жұмыс істеу қағидаттары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану, Психология ұғымдарын, идеяларын, теорияларын түсіндіру және түсіндіру; қазіргі қазақстандық қоғамның өзекті проблемаларын, әлеуметтік процестерді сипаттау, талдау; әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі тұрғысынан олардың ерекшеліктерін талдау; қазақстандық қоғамның даму перспективаларын жобалау, әлеуметтік, саяси, жеке мәселелерді, тұлғааралық және әлеуметтік жанжалдарды шешу; әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін білдіру;; қоғамның әлеуметтік-саяси даму мәселелері бойынша идеяларды генерациялау және оларды таныстыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: Сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік-құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама;. Қалыптасатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты құқықтық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті тәжірибеде адамгершілік және құқықтық нормаларды сақтау; Дене шынықтыру 1 ЖБП 2 Оқытылатын мәселелер: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру. Инноватика және инновациялық қызмет негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: «инновациялар», «инновациялық қызмет», «инновациялық жоба» ұғымдарының мәні; инновацияларды жіктеу; инновациялық қызметті айқындайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру. Академиялық жазу негіздері БП 5 Оқытылатын мәселелер: «академиялық жазу» түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау білігі мен дағдысы; ғылыми көздермен талдау жұмысы дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау. Шешендік өнер БП 5 Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникациясының стратегиялары мен тактикасы; тиімді қоғамдық хабарлама құру алгоритмі; пікірталас және дау. Қалыптасқан құзыреттіліктер: өз ойларын нақты жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; сөйлеудің мәнерлілігін білу; тыңдаушылардың назарын басқару; қарсыластарды тиімді сендіру қабілеті Құқық негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: әлеуметтік реттеу жүйесіндегі құқық; құқықтың негізгі нысандары; құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; заңды мінез-құлық пен құқық бұзушылықтар; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары Қалыптасатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті тәжірибеде адамгершілік және құқықтық нормаларды сақтау; Экономика және кәсіпкерлік негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: қоғам өміріндегі экономиканың рөлі мен маңызы; материалдық тауарларды өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; Кәсіпкерлік қызметтің мазмұны, түрлері. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін анықтау; өз ісін ұйымдастыру үшін білімді пайдалану; Көшбасшылық және команда құру негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: «көшбасшылық», «команда», «команда құру» ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын бағалау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері. Экология және тіршілік қауіпсіздігі ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: экологияның мазмұны мен міндеттері; экожүйе және биосфера ұғымы; экожүйелердегі заттардың айналымы мен энергия ағыны; адамзаттың жаһандық мәселелері; Табиғатты қорғаудың заңнамалық шаралары; экологиялық қауіпті және төтенше жағдайлардың туындау шарттары, олардың көріну заңдылықтары; ТЖ жіктелуі, сипаттамасы және болжамы; адам мен тіршілік ету ортасын қоршаған ортадан қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру теріс әсерлер, алғашқы медициналық көмек және т. б. Қалыптасатын құзыреттер: адам денсаулығының жай - күйіне экологиялық факторлардың әсерін бағалау; адам мекендейтін ортаның негізгі қауіптерін сәйкестендіру; қауіптен қорғау әдістерін таңдау; төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологияларын меңгеру; алғашқы медициналық өзін-өзі және өзара көмек көрсете білу; төтенше жағдайлар мен ТЖ қаупі мен туындауы кезінде тиімді әрекет ету; Төтенше жағдайлар мен ТЖ кезінде адам ағзасының жай-күйінің белгілерін анықтау. медициналық дәрі-дәрмектерді дұрыс қолдану. Қарым-қатынас психологиясы және жанжалдарды басқару БП 5 Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым-қатынастың коммуникативтік, интерактивтік, перцептивтік жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым-қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум БП 5 Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан, креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жағдайы; Қалыптастырылатын құзыреттер: сыни және креативті ойлау тәсілдерін ажырата білу; креативті ойлау әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; Шетел тілі 2 ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: фонетикалық ерекшеліктер, грамматикалық құрылым, ағылшын тілі; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайларында мәдениаралық ерекшеліктер және коммуникативтік мінез-құлық ережелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары. Қазақ (орыс) тілі 2 ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: қазақ тілінің фонетикалық ерекшеліктері, грамматикалық құрылысы; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері, фразеологиялық бірліктер; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; Қазақстанның мәдениеті мен дәстүрлері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативтік мінез-құлық ережелері Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; электрондық пошта арқылы байланыстарды қолдау; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары. Қазақстан тарихы ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: тарихи процестің тұтастығы мен жүйелілігін сипаттайтын негізгі фактілер, процестер мен құбылыстар, ұғымдар, теориялар, гипотезалар; дүниежүзілік және отандық тарихты кезеңге бөлу; отандық және дүниежүзілік тарихтың маңызды мәселелерінің заманауи нұсқалары мен түсіндірмелері; Қазақстанның тарихи жолының ерекшеліктері, оның әлемдік қоғамдастықтағы рөлі. тарихи процестің маңызды әдіснамалық тұжырымдамалары, олардың ғылыми және дүниетанымдық негіздері; өткен оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды тарихи, тарихи-әлеуметтанулық, тарихи-саясаттанушылық, тарихи-мәдени, антропологиялық талдаудың ерекшеліктері; қоғамдық институттардың, әлеуметтік өзара іс-қимыл жүйелерінің, адам мінез-құлқының нормалары мен уәждерінің қалыптасуы мен эволюциясының тарихи шарттылығы; Қазақстан мен әлем тарихының, ұлттық және өңірлік, конфессиялық, этноұлттық, жергілікті тарихтың өзара байланысы мен ерекшеліктері. қоғамдық даму заңдылықтары; Қазақстанның даму ерекшеліктері; Қазақстанның дамуының барлық кезеңдеріндегі әлеуметтік-экономикалық және саяси өмірінің негізгі тарихи фактілері мен оқиғалары. Қалыптасатын құзыреттер: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі негізгі кезеңдері туралы, этногенездің үздіксіздігі мен сабақтастығы, қазақ халқының мемлекеттілігінің қалыптасуы мен дамуы туралы объективті тарихи білімді қалыптастыру; адамзат қоғамының ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі әлеуметтік, экономикалық, саяси, рухани және адамгершілік салалардағы дамуының негізгі кезеңдері туралы білімді ерекше назар аудара отырып меңгеру Қазақстанның әлемдік-тарихи үдерістегі орны мен рөлі; тарихшылдық қағидатын басшылыққа ала отырып, өткен және қазіргі оқиғалар мен құбылыстар туралы әртүрлі дереккөздердегі ақпаратты талдау қабілетін дамыту, олардың динамикасы, өзара байланысы мен өзара тәуелділігі және тарихи ойлауды қалыптастыру — оқиғалар мен құбылыстарды олардың тарихи шарттылығы тұрғысынан қарау, тарихи оқиғалар мен тұлғалардың әртүрлі нұсқалары мен бағалауларын салыстыру, олардың көзқарастары мен принциптерін өзара байланыстыру тарихи пайда болған дүниетанымдық жүйелер өткен және қазіргі заманның пікірталас мәселелеріне өзіндік көзқарасын анықтайды. Дене шынықтыру 2 ЖБП 3 Оқытылатын мәселелер: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру. Оқу практикасы БП 2 Элементарлы математика БП 5 Оқытылатын мәселелер: күштік тізбектердің қасиеттері мен прогрессиялары, сандық тізбектер, арифметикалық және геометриялық прогрессиялар, сандық тізбектердің шектері және шексіз азаятын геометриялық прогрессиялар, функциялар мен функциялардың үздіксіздігі шектері, функциялардың асимптоталары. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: есептерді шешуде туынды, элементар функциялардың туындылары мен олардың қасиеттерін, туынды көмегімен функцияларды зерттеуді қолдана алады. Координаттар әдісінің мәнін білу дағдылары қалыптасады; алмастырулар санының, жиынтықтың, қайта орналастырулардың формулаларының мәні. Математикалық талдау І, II, III БП 5 Оқытылатын мәселелер: Математикалық талдаудың негізгі ұғымдары, тізбектер теориясы, үздіксіз функциялар теориясы, Ландау белгілері, дифференциалды есептеу және бір айнымалыға тәуелді функцияның интегралды есептеуінің негізгі формулалары, бірінші және екінші типтегі ажырамас интегралдар теориясы. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі дағдыларды, дағдыларды, құзыреттерді меңгереді: негізгі ұғымдар мен терминдерді, әртүрлі объектілер мен нақты құбылыстар арасындағы қатынастар мен байланыстарды ашатын ғылым заңдарын, Математикалық талдау негізінде білімді қолдану. Негізгі мектепте математика бойынша білім нәтижелерін заманауи бағалаудың өлшеу технологиялары саласында мектепте сараланған оқытудың теориялық дайындығы жағдайында математиканы оқыту нәтижелерін бағалау кезінде заманауи құралдарды қолданудың практикалық дағдылары қалыптасады. Алгебра және геометрия БП 5 Оқытылатын мәселелер: иррационал теңсіздіктерді шешу әдістері; ықтималдықтарды қосу және көбейту формулалары, кеңістіктегі түзу және жазықтық теңдеулері; функцияның дифференциалын анықтау. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: есептерді шешуде туынды, элементар функциялардың туындылары және олардың қасиеттері, туынды көмегімен функцияларды зерттеу. Тригонометриялық, индикативті, Логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктердің шешімдерін; иррационал теңдеулердің шешімдерін бағалау дағдылары қалыптасады; статистикалық деректердің вариация көрсеткіштерінің мәндері. Философия ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: философия категориялары, білім, ғылым, техника, технология, адам, өнер, Бостандық, мәдениет, қоғамдағы діннің рөлі мен орнын философиялық түсіну және түсіну, ғылыми таным әдістері, ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі философиялық ойдың эволюциясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: шындықты философиялық ұғынудың ерекшелігін түсіну және түсіндіру; мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұны мен өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру және негіздеу; жобалау және зерттеу қызметін жүзеге асыруда әлемді ғылыми және философиялық танудың әдістерін көрсету; қазіргі қоғамның өзекті философиялық мәселелеріне, жаһандық проблемаларына қатысты өз ұстанымын дәлелдеу. Дене шынықтыру 3 ЖБП 3 Оқытылатын мәселелер: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру. Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы БП 5 Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, Педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагог қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика қағидаттары мен ережелерін қолдану; Жобалық қызметті ұйымдастыру БП 5 Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; Оқушының жас ерекшелік, педагогикалық психологиясы мен физиологиясы БП 7 Оқытылатын мәселелер: психиканың негізгі заңдылықтары; онтогенездегі психиканың дамуы, психиканың құрылымы мен функцияларының өзгеруі; бала мен жасөспірімнің психикасының дамуын зерттеудің негізгі әдістері; жас кезеңдерінің психологиялық ісіктері; негізгі жас дағдарыстарының мазмұны; әр түрлі жастағы балалар мен жасөспірімдердің психикалық даму шарттары; педагогикалық қызметтің психологиялық мәні; процестің психологиялық механизмдері тәрбие; эмоционалды, сенсорлық, ақыл-ой және сөйлеу дамуына әсер ететін негізгі факторлар және олардың оқу мен тәрбие процесіндегі табиғи өзгерістері. Пәнді оқу барысында білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: педагогикалық міндеттерді шешу үшін қолда бар білімді қолдану; оқушылар психикасының жас ерекшеліктерін анықтау және зерделеу; педагогикалық процестің жалпы және жеке ерекшеліктері, психикалық даму факторлары, психологиялық тетіктері туралы білімді ескере отырып, педагогикалық жағдайларды талдау; оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту, тәрбиелеу, педагогикалық әсер ету әдістерін таңдау; әріптестерімен және оқушылармен сындарлы қарым-қатынас орнату және қолдау, жеке және топтық мүдделердің арақатынасы Дифференциалдық теңдеулер КП 5 Оқытылатын мәселелер: дифференциалдық теңдеулер теориясының әдістері, қарапайым бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, шешілген туынды, қарапайым жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер, тұрақты коэффициенті бар сызықтық гетерогенді теңдеулер. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: болашақ мамандыққа байланысты әртүрлі құбылыстар мен процестерді талдау, есептерді шешуге мүмкіндік беретін математикалық әдістерді, математиканың жаңа әдістерін қолдану. Дифференциалдық теңдеулер курсының негізгі бөлімдерін талдауға, шешуге, практикалық дағдыларды меңгеруге, есептерді шешуге және нәтижені түсіндіруге, осы негізде ұсыныстар жасауға мүмкіндік беретін практикалық математика дағдылары мен теориялық білім қалыптасады. Аналитикалық геометрия БП 5 Оқытылатын мәселелер: Сандық жиынның нақты шекараларын өз бетінше табу, конвергенция тізбегін зерттеу, функцияның шектерін табу, үздіксіздікті зерттеу және туынды арқылы функцияны зерттеу, оның графигін құру, интегралды әртүрлі әдістермен есептеу және белгілі бір интегралды қолдану, меншікті интегралдарды зерттеу. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: үшбұрыштың ауданын, пирамиданың көлемін, үш вектордың компланарлық шартын, зерттеудің негізгі қасиеттері мен әдістерін қолдана алады. Геометриялық есептерді зерттеу мен шешудің негізгі әдістерін меңгеру дағдылары қалыптасады. Есептеуге берілген геометриялық есептер БП 5 Оқытылатын мәселелер: есептерде кездесетін қолданбалы теоремалар, геометрияның негізгі ұғымдары, қарапайым геометриялық фигуралардың қасиеттері туралы білім. Стандартты емес есептерді шешуде, үшбұрыштарды шешуде және Жазық фигуралардың аудандарын есептеуде алған білімдерін қолдана алады. Курста оқыған білім негізінде есептеу, дәлдік және құрылыс мәселелерін шешу дағдылары, негізгі тұжырымдарды дәлелдей білу және осы пәнде келтірілген негізгі ұғымдарды еркін пайдалану мүмкіндігі қалыптасады Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар БП 5 Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; ""ақпараттық жүйелер"", ""ақпараттық технологиялар""ұғымдары; Қалыптастырылатын құзыреттер: педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мазмұны мен даму үрдістері; ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістері, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдері; компьютерлік жүйелер, операциялық жүйелер мен желілер архитектурасының тұжырымдамалық негіздері; Компьютерлік жүйелер мен желілер архитектурасы, негізгі компоненттердің мақсаты мен функциялары; желілік және веб-қосымшаларды, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету құралдарын әзірлеу тұжырымдамалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста және басқа да мақсаттарда қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдылары; нақты міндеттерді шешу үшін неғұрлым қолайлы технологияны таңдауды негіздеу; ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және тарату үшін ақпараттық Интернет ресурстарын, бұлтты және мобильді сервистерді пайдалана білу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілерді бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді қолдана білу; ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын таңдауды талдау және негіздеу; әртүрлі қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу іскерлігі; қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып жобалау қызметін жүзеге асыру. Педагогика, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі БП 8 Оқытылатын мәселелер: педагогика мен тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің негізгі категориялары; педагогикалық процестің әдіснамалық тәсілдері, теориялары, құрылымы мен мәні; білім беру мазмұнын реттейтін нормативтік құжаттардың мазмұны; заманауи білім беру технологиялары; оқыту мен тәрбиелеудің заңдылықтары, принциптері, мақсаттары, мазмұны, әдістері; білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру нысандары; жеке тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың негізгі теориялары; тәрбие процесінің мәні және оның құрылымы; сынып жетекшісінің функциялары мен негізгі бағыттары. Пәнді оқу процесінде білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: Педагогикалық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру; оқыту мен тәрбиелеудің әдіснамалық тәсілдері мен теориялары тұрғысынан педагогикалық процесті талдау; білім беру-тәрбие міндеттерін анықтау және шешу; білім берудің нақты сатысының мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған білім беру және тәрбие процесін құру дағдылары; тәрбие әдістерін, құралдарын, нысандарын пайдалану; білім беру және тәрбие процесін басқару қабілеті мен дайындығын көрсету; оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістері мен әдістемелерін, педагогикалық іс-әрекеттің рефлексия дағдыларын меңгеру Психологиялық-педагогикалық іс-тәжірибе БП 5 Математиканы оқыту әдістемесі БП 7 Оқытылатын мәселелер: мектепте математиканы оқытудың негізгі принциптері; мектепте жаңартылған математикалық білімнің мазмұны мен құрылымы; ұғымдық аппарат және математиканы оқыту әдістемесінің негізгі теориялық ережелері; математиканы оқытудың әдістері, тәсілдері, құралдары, формалары; математиканы оқытудың нәтижелерін бағалаудың заманауи әдістері мен құралдары, критериалды бағалау. Пәнді оқу процесінде білім алушы келесі дағдыларды, құзыреттерді меңгереді: математика пәні бойынша білім беру мазмұны негізінде оқыту тәсілдері мен әдістерін таңдау; оқытудың көрнекі құралдарымен және техникалық құралдарымен жұмыс істей білу; сабақта математиканы оқытудың технологияларын, әдістерін, тәсілдерін меңгеру, өзінің педагогикалық қызметінің нәтижелері үшін жауапкершілікті сезіну және кәсіби рефлексияға дайындық; алған білімдерін практикада қолдану қабілеті мен дайындығын көрсету. Ақпараттың киберқауіпсіздігі [minor] КП 5 Оқытылатын мәселелер: әр түрлі қорғалған ақпараттық жүйелерді әзірлеу тәсілдері мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпараттық қоғамдағы қауіпсіздік туралы жалпы түсініктерді білу; ақпараттық қауіпсіздік технологияларын түсіну; қызметтің барлық салаларында киберқауіпсіздік ережелерін қолдана білу. Медиация негіздер [minor] КП 5 Оқытылатын мәселелер: медиация саласында қолданылатын нормативтік актілердің негізгі ережелері; даулы мәселелердің алдын алу, реттеу және шешу, бейтарап делдалдың (медиатордың)қатысуымен келіссөздер ұйымдастыру саласындағы теориялық білім; Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: бұл білімді кейінгі практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі. Ауызша аударма тәжірибесі [minor] КП 5 Оқытылатын мәселелер: шетел тілін атап түсіндіру; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; экономиканың мәнi; қазіргі даму кезеңінде экономикалық процестер мен халықаралық ұйымдар; макро- және микроэкономика; нарығының түсінігі және оның жұмыс істеуі; кәсіпкерлік; ақша және олардың функциялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст. Информатиканы оқыту әдістемесі БП 5 Оқытылатын мәселелер: информатиканы оқытудың негізгі принциптері; заманауи ақпараттық-коммуникациялық және білім беру технологияларын қолдана отырып, оқушыларды информатиканы оқытудың әдістері мен әдістерін практикада қолдану. Педагогикалық процесті модельдеу, білім беру бағдарламалары мен оқу-әдістемелік материалдарды жобалау және әзірлеу, оқу пәндері бойынша сабақтарды ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау, жеке тұлғаны тәрбиелеуге, интеллектуалды, физикалық және рухани дамытуға бағытталған сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды әзірлеу және өткізу бойынша практикалық дағдылар қалыптастырылады. Инклюзивті білім беру БП 5 Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім берудің рөлі мен теориялық-әдіснамалық негіздері; инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, шарттары, модельдері мен нысандары; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; бастауыш сыныптарда түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру; инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту тәсілдерін меңгеру. Алгоритмдеу және бағдарламалау БП 5 Оқытылатын мәселелер: есептерді Алгоритмдеу негіздері, бағдарламалаудың Автоматты негіздері, бағдарламалау тілінің жіктелуі, мәліметтер типтерінің тіл операторларының жіктелуі, кіші бағдарламаларды қолдана отырып бағдарламалау, стандартты модельдер, бағдарламалау стилі, пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: алгоритмдік тілдерді және бағдарламалауды автоматтандыру әдістерін меңгереді. Компьютерлік желілер БП 5 Оқытылатын мәселелер: компьютерлік желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу негіздері, желідегі дербес компьютерлердің жұмыс ерекшеліктері. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттіліктерді меңгереді: заманауи тораптық технологияларды, жергілікті тораптарды қолдану. Байланыс құралдарының негізгі түрлерінің функционалдық байланыс желілерімен, желілік адаптерлермен, көпірлермен және конденсаторлармен, маршрутизаторлармен, шлюздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. Деректер қорын басқару жүйелері КП 5 Оқытылатын мәселелер: ДҚБЖ негізгі функцияларын ажырата білу, кестелермен жұмыс істеу, консьюктор арқылы кестелер құру, мәліметтер базасын жобалау және құрастыру. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: бір жолды сұраныстарды құру, сұраныстарды орындау және кестелер құру әдістерін қолдану, консьюктор арқылы сұраныстарды орындау және кестелер құрылымын өзгерту, экран формаларын құру шебері, пішін параметрлерін конфигурациялау, нысандарды формада орналастыру, көп компонентті сұраулар мен сұраулардың өрістерін топтастыру, деректерді топтау, экран формаларын құру, пішінді құру үшін шеберді пайдалану, пішінді жіберу, пішін дизайнерінің терезелері және пішін құру, пішін параметрлерін конфигурациялау, нысандарды формада орналастыру,макростарды автоматты түрде өңдеу дағдылары қалыптасады. SQL тілінде бағдарламалау КП 5 Оқытылатын мәселелер: деректер қорын құрудың теориялық негіздері, деректермен жұмыс істейтін негізгі амалдар, деректерді баяндау мен басқарудың тілдік құралдары, деректерді іздеу және өңдеуді ұйымдастыру әдістері, SQL сұранымдардың стандартты тілі, деректердің негізгі үлгілерін құру мен оларды қазіргі деректер қорын басқару жүйесінде қолдану принциптерін біледі. ДҚ-ның қалыпты формаларын және деректермен жұмыс істейтін негізгі амалдар, деректерді баяндау мен басқарудың тілдік құралдарын, деректерді іздеу және өңдеуді ұйымдастыру әдістерін қолдана біледі. Деректердің семантикалық модельдерін өңдеу, ER-схемалардың қалыпты формаларын қалыптастыру, ER-жүйелерден реляциялық схемалар алу, ДҚ-ның қалыпты формалары, деректерді семантикалық модельдеу дағдылары қалыптасады. Бағдарламалау тілдері БП 5 Оқытылатын мәселелер: бағдарламалық жасақтаманы құрастыру технологиясында модельдер құра білу және олар бойынша есептер. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: бағдарламаларды құру кезінде анықтамалар мен техникалық құралдарды, бағдарламалау негіздерін, есте сақтау, адрестеу және есте сақтауды ұйымдастыру сыныптарын қолдана алады. Бағдарламалық жасақтаманы құрастыру технологиясының теориялық негіздерін, бағдарламалық жасақтаманы құрастыру дағдыларын, стандартты графикалық белгілерді меңгеру дағдылары қалыптасады JavaScript сценарийлер тілі [minor] КП 5 Оқытылатын мәселелер: JavaScript сценарий тілінің синтаксисі және оны Интернет қосымшаларын бағдарламалауда тиімді қолдану; JavaScript бағдарламалау тілінің негізгі мүмкіндіктері және интернет қосымшаларын бағдарламалаумен байланысты мәселелерді шешуде осы тілді практикалық қолдану. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: JavaScript тілін қолдана отырып, веб-бағдарламалау және интерактивті веб-сайттар құру дағдыларын игеру. Шығармашылық ойлау психологиясы[minor] КП 5 Оқытылатын мәселелер: психологиялық құбылыстар, категориялар, психиканың заңдылықтары мен шығармашылық процесінің механизмдерін зерттеу және сипаттау әдістері, шығармашылық тұлғаның психологиялық ерекшеліктері және оның өмір жолы, шығармашылықтың адам өміріндегі орны мен рөлі қарастырады. Оқытылатын мәселелер: креативті ойлауды дамыту бойынша психологиялық әдістемелерді қолдану; кәсіби қызметтегі креативті рефлексия дағдылары; күрделі кәсіби жағдайларға бейімделу дағдылары; кәсіби қызмет процесінде ұжымның басқа мүшелерінің креативті әдістерді қолдану тәжірибесін беру дағдылары. Жазбаша аударма тәжірибесі [minor] КП 5 Оқытылатын мәселелер: шетел тілін, әсіресе аудару; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; жазбалардың жабдық беру; таңдау барабар лексикалық материал; ерекше назар аудара тұрғысынан дұрыс қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст. Педагогикалық практика БП 5 Оқу практикасы құқық саласында бастапқы кәсіби дағдылар мен дағдыларды алуға, математика және информатика мамандығына тұрақты қызығушылықты қалыптастыруға, кәсіби бағдарлауға бағытталған. Web бағдарламалау БП 5 Оқытылатын мәселелер: білім Дүниежүзілік Желінің дизайнына негізделген тұжырымдамалық идеялар. Пәнді оқу барысында білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: Web-беттерді құрудың негізгі бағыттарын, аспаптық бағдарламаларда web-беттердің графикалық элементтерін қолдану. Веб-сайтты жариялау, интернетте өзіңіздің веб-сайтыңызды құру, интернет-жобаларды құру, ақпарат алмасу, сурет пен анимация негіздерін үйрену, графиканы дайындау процесі, HTML, DHTML және JAVA тілдерінде бағдарламалау негіздерін қамтамасыз ету дағдылары қалыптасады. Компьютерлік графика КП 5 Оқытылатын мәселелер: машиналық және компьютерлік графика және бағдарламалардың графикалық пакеттері негіздері; компьютерлік графиканы бағдарламалаудың негізгі әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: заманауи графикалық процессорларды пайдалана білу; заманауи графикалық пакеттерді қолдана отырып, үш өлшемді графикалық бейнелерді өңдеу дағдылары. Ықтималдықтар теориясы БП 5 Оқытылатын мәселелер: ықтималдық теориясының негізгі ұғымдары мен теоремалары туралы білім, жүргізілген ғылыми зерттеулерге математикалық болжамдар жасайды, кез – келген ықтималдық-статистикалық жүйе және оның құрылысы мен басқарудың жалпы заңдылықтары туралы. Жаратылыстанудың әртүрлі салаларынан қолданбалы есептерді шешудің математикалық модельдері мен әдістерін, Муавр – Лапластың жергілікті теоремасын, кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын, үздіксіз кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын, жуықтау өлшемдерінің қателіктерін, тікелей өлшемдердің кездейсоқ қателіктерін бағалауды, қолданбалы есептердің математикалық моделін құру үшін математикалық ақпаратты аналитикалық ұсынуды қолдану дағдылары қалыптасады. Білім берудегі цифрлық технологиялар БП 5 Оқытылатын мәселелер: ""цифрлық білім беру ортасы"", ""цифрлық білім беру технологиялары мен ресурстары"", ""электрондық оқыту"", ""қашықтықтан оқыту технологиялары"", ""білім беру порталы"" ұғымдарының мәні; цифрлық білім беру ресурстарының түрлері мен жіктелуі; мультимедиямен жұмыс істеуге арналған бағдарламалар; білім беру порталының құрылымы және жұмыс принциптері; Пәнді оқу барысында білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: білім беру қызметін ұйымдастыру үшін ақпараттық жүйелерді іріктеу; цифрлық білім беру орталары үшін шешімдерді жобалау; білім беру міндеттерін шешу үшін ақпараттық және коммуникациялық құралдарды таңдау, оқытудың цифрлық құралдарын жобалау; электрондық оқыту құралдарын, білім беру ресурстарын, Интернет желісін әдістемелік негізделген пайдалану; электрондық оқыту құралдарын пәннің мазмұны, электрондық оқыту құралдарын әзірлеу. Php тілінде веб-қосымшаларды әзірлеу [minor] КП 5 Оқытылатын мәселелер: Php веб-қосымшаларын бағдарламалау тілдері; веб-сайттарды жасауға арналған Php тілінің функциялары жиынтығы; интернет-бағдарламалау саласындағы теориялық және практикалық білім; Php веб-қосымшаларын білдіретін тілді қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Php тілін қолдана отырып, веб-беттер мен веб-қосымшаларды әзірлеу дағдыларына ие болу. Психосоматика [minor] КП 5 Оқытылатын мәселелер: психосоматикалық бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, олардың адамдарындағы жағдайды оңтайландыруға бағытталған психологиялық әсерлер, негізгі психосоматикалық теориялар, психосоматикалық бұзылулардың түрлері, адамның ауруға қатынасы және оның қалыптасу факторлары туралы зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі кәсіби қызмет түрлері шеңберіндегі өзгерістерді болжау және қалыпты және патологиядағы психиканың әртүрлі компоненттерінің қызметін түсіну қабілеті Инновациялық аударма технологиялары (теория және практика) [minor] КП 5 Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы аударма технологиялары. Қазіргі заманғы халықаралық трансфер нарығының талаптары. Translation Memory технологиясы. Translation Memory технологиясын пайдаланып бағдарламалық қамтамасыз ету. Wordfast жұмыс бағдарламасы және оның аналогтар принципі. Электрондық аударма ақпараттық ресурстары. Аударма процесі кезінде Интернетті пайдалану жолдары. Лингвистикалық ақпараттық ресурстары. Аударма электрондық ресурстарының кешенді пайдалануы. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік сөз процессор мен, негізгі ақпараттық-іздестіру және сараптамалық жүйелермен жұмыс жасау, білім өкілдік, синтаксистік және морфологиялық талдау, автоматты сөйлеу синтездеу және тану, жеке басын куәландыратын лексикографиялық ақпаратты және автоматтандырылған аударма өңдеу, автоматтандырылған жүйелер сәйкестендіру және тексеру бойынша аударылған мәтінді орындау стандартын бөлектеу қабілеті лингвистикалық қолдау ақпараттандыру саласындағы проблемалар және басқа да қолданбалы жүйелердің негізгі түрлерін шешу, ақпаратты дәстүрлі тасымалдаушылардың жұмыс істеу ғаламдық компьютерлік желідегі ақпаратпен жұмыс істеуге дерекқорларды және білімдерін тарату, лингвистикалық мәселелерді шешу үшін электрондық сөздіктер мен басқа да электрондық қорымен жұмыс жасай білу. Түзету педагогикасы арнайы психология негіздерімен БП 5 Оқытылатын мәселелер: арнайы психология мен түзету педагогикасының пәні, міндеттері, тарихы, мәні, мазмұны мен құрылымы; бұзушылықтардың принциптері, негізгі категориялары, механизмдері; дамуында ауытқулары бар оқушылардың психикалық процестерінің ерекшеліктері; даму бұзылыстарының негізгі жіктелімдері; дамудың шектеулі мүмкіндіктері бар дамудың негізгі заңдылықтары; сараланған және интеграцияланған оқыту тұжырымдамасы Денсаулық сақтау, әлеуметтік және білім беру интеграциясы мүмкіндігі шектеулі балалар; оқушылардың даму бұзылыстарын диагностикалау мен түзетудің рөлі; дамуы мен мінез-құлқында ауытқулары бар балаларды тәрбиелеу мен тәрбиелеудің ерекшелігі; түзету бағдарламаларын құру және іске асыру принциптері. Пәнді оқу барысында білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: оқыту мен тәрбиелеуде қиындықтарға тап болған балаларды сүйемелдеудің түзету бағдарламаларын құра білу; оқыту мен тәрбиелеудегі қиындықтарды түзетудің негізгі әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру; стандартты түзету бағдарламаларын жүргізу кезінде дидактикалық тәсілдерді іске асыру; оқушылардың дамуындағы және оларға көмек көрсетуді ұйымдастыру мәселелеріндегі бұзушылықтарды тану саласындағы базалық іскерліктер; алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын кәсіби қызметте қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсету Педагогикалық шеберлік БП 5 Оқытылатын мәселелер: педагогикалық шеберлік компоненттерін іске асырудың заңдылықтары мен принциптері; педагог шеберлігінің теориялық негіздері; Педагогикалық шеберліктің құрылымы; педагогикалық шеберлікті қалыптастыру және жетілдіру жолдары; педагогикалық қызмет түрлері; педагогикалық қарым-қатынас технологиялары, педагогикалық техниканың компоненттері және олардың ерекшеліктері; педагогикалық қарым-қатынастың функциялары, стильдері мен ерекшеліктері; педагогикалық және жанжалды жағдайларды шешу тәсілдері; педагогикалық міндеттерді шешу теориясы мен технологиясы; мұғалімнің педагогикалық тактикасы мен педагогикалық тактикасының ерекшелігі; мұғалімнің беделінің құрамдас бөліктері. Пәнді оқу барысында білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: педагогикалық шеберлікті қалыптастырудың әдіснамалық негіздерін меңгеру; білім беру процесінде практикалық қызметті жүзеге асыру әдістерін, тәсілдерін практикада қолдана білу; педагогикалық қарым-қатынас әдістері мен әдістерін меңгеру; Заманауи педагогикалық технологияларды әзірлеу қабілеті мен дайындығы; тиімді педагогикалық өзара іс-қимылды ұйымдастыру; педагогикалық жағдайларды талдау және педагогикалық міндеттерді шешу; педагогикалық қызметтегі мінез-құлықтың ең тиімді тактикасын таңдай білу; импровизация, педагогикалық қабілеттерді дамыту тәсілдері мен тәсілдерін, эмоционалды тұрақтылықты, сөйлеу мәдениеті мен техникасын, аудиторияға әсер ету әдістерін, педагогикалық әдептілікті, педагогикалық әртісті меңгеру Математикалық логика және дискретті математика КП 5 Оқытылатын мәселелер: математикалық логикалық функциялар теориясының негізгі түсініктері; Алгоритмдер, графиктер және кодтау теориялары; маңызды және маңызды емес айнымалылар; математикалық логика пәні; Қалыптасқан құзыреттіліктер: дискретті математиканың бірқатар бөлімдері бойынша негізгі есептерді шешу дағдылары; Дискретті математика мен математикалық логиканың теориялық және қолданбалы есептерін шешу дағдылары; мәлімдемелерді дәлелдеу, объектілер мен ұғымдардың модельдерін құру дағдылары. Java тілінде бағдарламалау КП 5 Оқытылатын мәселелер: Java платформасының негізгі қасиеттері, құралдары мен утилиталары туралы түсінік, студенттерді көптеген тапсырмалар үшін қосымшалармен жұмыс істеуге үйрету. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: құрылған деректер түрлеріне әдістерді қолдану. Басқарушы операторлардың дағдылары қалыптасады, деректерді файлға енгізу, шығару, массивтерді өңдеу, ерекшеліктерді өңдеу, пакеттер мен интерфейстерді қамтамасыз ету, модельдер құру және олар бойынша мәселелерді шешу. Сандық әдістер КП 5 Оқытылатын мәселелер: қолданбалы есептерді шешудің шамамен әдістері, Математикалық модельдеу әдістері, қателіктер көздері және нәтижелердің дәлдігі әдістері. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: компьютерлердің көмегімен математикалық есептерді шешу, Гомори әдісімен бүтін бағдарламалау есептерін шешу, есептеу алгоритмдерін құру және пайдалану. Сонымен қатар, оны нақты әлем зондтарында математикалық модельдеу, алгебралық сызықтық теңдеулер жүйесіндегі айнымалыларды біртіндеп жоюды игеру арқылы практикалық қызметте қолдану дағдылары қалыптасады. Жасанды интеллект және робототехника КП 7 Оқытылатын мәселелер: бағдарламалық жасақтама мен жасанды интеллект жүйелерін жобалау индустриясындағы логикалық бағдарламалау тілдерінің рөлі мен орны. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: практикалық бағдарламалау мен құрастыру ортасына негізгі тәсілдерді қолдану, рекурсивті-логикалық бағдарламалау негіздерін түсіндіру, практикалық бағдарламалау мен құрастыру ортасына негізгі тәсілдерді қолдану, логикалық бағдарламалау тілінің негізгі конструкцияларын, синтаксисін, семантикасын талдау, сараптамалық жүйелердің эргономикалық мәселелерін талқылау. Visual Prolog бағдарламалау ортасында қолданбалы бағдарламаларды әзірлеу, Visual Prolog ортасындағы сараптамалық жүйелер, бағдарламалық жүйелер мен жасанды интеллект жүйелерін жобалау дағдылары қалыптастырылады. Психологиялық-педагогикалық диагностика КП 5 Оқытылатын мәселелер: оқушылардың психологиялық-педагогикалық диагностикасының әдістері; диагностикалық процестің теориялық-әдіснамалық негіздері; психодиагностикалық әдістемелердің негізділігі мен сенімділігіне және алынған ақпараттың дұрыстығына қойылатын негізгі психодиагностикалық әдістер мен талаптар; психологиялық-педагогикалық диагностиканың этикалық нормалары; зерттеу нәтижелерін талдау. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: психологиялық-педагогикалық диагностиканың әдістері мен әдістерін меңгеру және қолдану; кәсіби мақсаттарға сәйкес психодиагностикалық міндет қоя білу; барабар психодиагностикалық құралдарды таңдау; Диагностика нәтижелерін өңдеу және талдау; түзету-дамыту жұмысының жолдарын анықтау; диагностикалық есептерді шешу бойынша әдістерді қолдану дағдыларын меңгеру Білім беру қызметін тьюторлық сүйемелдеу БП 5 Оқытылатын мәселелер: негізгі ұғымдардың мәні: "педагог-тьютор", "тьюторлық", "тьюторлық сүйемелдеу", "тьюторлық сүйемелдеу принциптері", "тьюторлық сүйемелдеу технологиясы", "жеке білім беру траекториясы"; тьюторлық қызметтің негізгі теориялық негіздері; тьюторлық іс-әрекеттің схемалары мен тәсілдері;тьюторлық сүйемелдеу әдістері; тьюторлық іс-әрекеттің тиімділігін бағалаудың жалпы тәсілдері; отандық және шетелдік білім беру практикасындағы тьюторлық тәжірибе. Пәнді оқу процесінде білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: жеке білім беру бағдарламаларын жоспарлау және әзірлеу; тьюторлық сүйемелдеуді жоспарлау және іске асыру; оқу-тәрбие процесін тьюторлық сүйемелдеу процесінде қол жеткізілген нәтижелерді бағалау; тьюторлық құзыреттерді игеруде тұрақты және жан-жақты кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілеті мен дайындығын көрсету; білім алушылармен тьюторлық қарым-қатынас жасау және тьюторлық сүйемелдеудің тиімді технологияларын пайдалану білім алушылар; оқушыларды әртүрлі нысандарда тьюторлық сүйемелдеуді ұйымдастыру; тьюторлық сүйемелдеуді жүзеге асыру кезінде тиісті оқу құралдарын іріктеу және пайдалану Білім беру стратегиялары және оқыту технологиялар БП 5 Оқытылатын мәселелер: заманауи білім беруді дамытудың тұжырымдамалары мен заманауи тенденциялары; білім беру жүйесінің қайшылықтары; қазақстандық білім беруді реформалаудың қазіргі жағдайы мен стратегиялары; оқытудың заманауи технологиялары; педагогикалық технологиялардың құрылымы, негізгі қасиеттері мен жіктелуі; оқу процесінде педагогикалық технологияларды іске асыру әдістемелері. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың оңтайлы нысандарын, құралдарын, әдістерін, технологияларын таңдау; оқу процесінде педагогикалық технологияларды жоспарлау және іске асыру; педагогикалық міндеттерді шешуге бағытталған стратегиялар мен технологияларды модельдеу; оқу-тәрбие процесінде оқытудың педагогикалық технологияларын іске асыру әдістерін меңгеру; кәсіби қызметте стратегиялар мен технологияларды іске асыру кезінде кәсіби-педагогикалық іс-әрекеттерді негіздеу қабілеті мен дайындығы Оқыту қиындықтарын диагностикалау және түзету КП 5 Оқытылатын мәселелер: оқуда қиындықтары бар білім алушыларды диагностикалау технологиялары; оқуда қиындықтары бар білім алушылардың білім беру қажеттіліктерін мониторингтеу әдістері мен әдістемелері. Пәнді оқу барысында білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: оқуда қиындықтары бар білім алушылардың білім алу қажеттіліктеріне мониторингті жүзеге асыру; оқуда қиындықтары бар білім алушылардың жеке даму және әлеуметтік бейімделу ерекшеліктерін саралау және түсіндіру дағдылары; оқуда қиындықтары бар білім алушыларда әмбебап оқу іс-әрекеттерін қалыптастыру тәсілдерін айқындау; түзету-білім беру қызметінің жеке шарттарын таңдауды жүзеге асыру; психологиялық-педагогикалық қорытындылар мен ұсынымдар жасау, оқушылармен түзету-дамыту, білім беру және сауықтыру іс-шараларын жүргізе білу Дипломалды практика КП 15 Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау немесе кешенді емтихан тапсыру Қосымша пәндер циклі 8