6B01721 - "Қазақ тілі мен әдібиеті" білім беру бағдарламасы Қазақстан Республикасының Білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерінің талаптарына сәйкес тілдер мен әдебиеттер бойынша мұғалімдерді даярлау бағыты шеңберінде педагогика ғылымдары саласында кадрлар даярлау үшін әзірленген және білім беру ұйымдарының өкілдерімен келісілген.
Білім беру бағдарламасының мақсаты ҚР Еңбек нарығының талаптарына сәйкес келетін жоғары білікті кадрларды даярлау; кәсіби және педагогикалық дағдыларды дамыту, тілдік және әдеби заңдылықтарды бағалау және талдау саласындағы құзыреттіліктерді берік меңгеру; командада жұмыс істей алатын маманның заманауи тұжырымдамалары мен әдістерін дәлелдей білу және шығармашылық тұлғаны қалыптастыру болып табылады.
Білім беру бағдарламасы оны білім беру стандарттары шеңберінде әрбір нақты білім алушының жеке қажеттіліктеріне бейімдеуге мүмкіндік беретін етіп жобаланған.
Білім беру бағдарламасының ерекшеліктері:
- Бірнеше функционалды салаларды: педагогика, психология, әдістеме, тарих, философия, ақпараттық технологияларды зерттеу мақсатында пәнаралық тәсілдің болуы.
- Білім беру және аударма орталықтарында, жеке репетиторлықта, инклюзивті білім беруде, гид, аудармашы, лингвистикалық сарапшының бизнес-қызметтерін көрсету мақсатында білім алушылардың кәсіпкерлік дағдыларын дамыту мүмкіндігі.
- Тарихты, қазақ тілін, қазақ әдебиетін, шет тілдерін тереңдетіп зерделеу білім алушының одан әрі шетел әдебиетін оқытуда, сондай-ақ журналистік және баспа қызметін жүргізу мүмкіндіктерін кеңейтеді.
- Заманауи оқыту бағдарламалары: Kitap.kz., Tilqural., Abbey, Anatili, Tilmedia.
- Студенттерді тәжірибеге бағытталған дағдыларды алу құралы ретінде қолданбалы жобаларға тарту.
Білім алушыларды даярлау бейініне қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында, Minor бағдарламалары іске асырылуда, бұл тақырыптық байланысты элективті пәндердің трегі.
Білім беру бағдарламасы бойынша қол жетімді Minor:
Аудармашы
Филолог
Адам денсаулығы
Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттеріТілдік құзыреттіліктерді қалыптастыруға қойылатын стандартты деңгей талаптарын ескере отырып оқыту процесін сапалы ұйымдастыру үшін Қазақ тілі бойынша тілдік дағдыларды қалыптастыру;
Оқыту үдерісінің ғылымдарды дамытумен байланысын қамтамасыз ету; тәжірибеге бағдарланған оқытуды ұйымдастыру;
Білім беру процесін құру, оқушылар ұжымында тәрбие жұмысын ұйымдастыру, сабақтан тыс іс-шараларды жоспарлау және өткізу дағдыларын қалыптастыру;
Кәсіби құжаттамамен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; білім беру процесінің мониторингін жүзеге асыру дағдылары;
Білім алушылардың дербес зерттеу және талдау қызметі үшін алғышарттар жасау;
Кәсіби қызметте пайдалану, алынған ақпаратты жүйелеу үшін мамандандырылған ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру;
Әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру және дамыту: мақсатқа ұмтылу, еңбекқорлық, жауапкершілік, азаматтық, этикалық нормаларды ұстану;
Кәсіптік практиканы ұйымдастыру арқылы білім беру бағдарламасының түлектерін жұмысқа орналастыруға жәрдемдесу;
Кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану;
Сараланған және интеграцияланған оқытудың сәйкес педагогикалық технологияларын таңдау;
Педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық менеджментті іске асыру;
Зерттеу жұмысын ұйымдастыру, нәтижелерді талдау қабілеті;
Өзін-өзі ұйымдастыру, өзін-өзі бақылау және өзін-өзі бағалау дағдыларын меңгеру.
Білім беру бағдарламасы бойынша негізгі құзыреттіліктерПедагогикалық мақсат қою саласындағы білімді, тұтас педагогикалық процесті жобалау және іске асыру дағдылары мен дағдыларын, ұлттық құндылықтар жүйесіне қосылған позитивті ойлау қабілетін меңгеру;
Синергетикалық, әлеуметтік, педагогикалық жүйелер саласындағы білімді, психологиялық-педагогикалық білімді іздеу, ресімдеу, құрылымдау және жүйелеу дағдылары мен дағдыларын, педагогикалық шындықты жүйелі ойлау және тұтас қабылдау қабілетін меңгеру;
Эпистемология, әдіснама, Педагогика және психология саласындағы білімді, ақпаратты басқара білу, психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді мониторинг жүргізу, педагогикалық рефлексияға қабілетті болу, зерттеу мәдениетін үнемі жетілдіруге ұмтылу.
КӘСІБИ ҚЫЗМЕТ ТҮРЛЕРІОқыту;
Бақылаушы;
Тәрбиеші;
Әдістемелік;
Зерттеу;
Әлеуметтік-коммуникативтік;
Өзін-өзі тәрбиелеу.
Мамандарды жұмысқа орналастыру болашағыБілім беру (педагогикалық) (жалпы білім беретін орта мектептерде, лицейлерде, гимназияларда, колледждерде);
Ғылыми-зерттеу (ғылыми-зерттеу мекемелеріндегі кіші ғылыми қызметкер);
Әдеби-шығармашылық (әдеби, мәдени мекемелерде, баспасөз органдарында);
Ұйымдастыру-басқару (орта мектептерде, лицейлерде, гимназияларда, колледждерде, мамандыққа тікелей байланысты ұйымдарда);
Әдеби кеңесші.
ҚАЛАЙ ТҮСУГЕ БОЛАДЫ
Мектеп базасында
- Құжаттар өткізу:
ҰБТ, жеке куәлік
- Қабылдау сынақтарынан өту:
Жок
- Оқу ұзақтығы:
3 жылдан бастапЕкінші жоғары білім
- Құжаттар өткізу:
Диплом, жеке куәлік
- Қабылдау сынақтарынан өту:
Сұқбаттасу
- Оқу ұзақтығы:
1 жыл 8 айдан бастапТжКБ базасында
- Құжаттар өткізу:
ҰБТ, жеке куәлік
- Қабылдау сынақтарынан өту:
Жок
- Оқу ұзақтығы:
2 жыл 6 айдан бастап
6B01721 - Қазақ тілі мен әдебиеті білім беру бағдарламасының типтік оқу жоспары
Пәндердің атауы Пән циклі ECTS Пәндердің қысқаша сипаттамасы Қазақ (орыс) тілі 1 ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: қазақ тілінің фонетикалық ерекшеліктері, грамматикалық құрылысы; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері, фразеологиялық бірліктер; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; Қазақстанның мәдениеті мен дәстүрлері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативтік мінез-құлық ережелері Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; электрондық пошта арқылы байланыстарды қолдау; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары. Шетел тілі 1 ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: фонетикалық ерекшеліктер, грамматикалық құрылым, ағылшын тілі; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайларында мәдениаралық ерекшеліктер және коммуникативтік мінез-құлық ережелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары. Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) ЖБП 8 Оқытылатын мәселелер: саясаттану, әлеуметтану, мәдениеттану және психологияның негізгі санаттары; қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтары; қоғамның қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі контекстіндегі әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттары және олардың жұмыс істеу қағидаттары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану, Психология ұғымдарын, идеяларын, теорияларын түсіндіру және түсіндіру; қазіргі қазақстандық қоғамның өзекті проблемаларын, әлеуметтік процестерді сипаттау, талдау; әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі тұрғысынан олардың ерекшеліктерін талдау; қазақстандық қоғамның даму перспективаларын жобалау, әлеуметтік, саяси, жеке мәселелерді, тұлғааралық және әлеуметтік жанжалдарды шешу; әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін білдіру;; қоғамның әлеуметтік-саяси даму мәселелері бойынша идеяларды генерациялау және оларды таныстыру. Инноватика және инновациялық қызмет негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: «инновациялар», «инновациялық қызмет», «инновациялық жоба» ұғымдарының мәні; инновацияларды жіктеу; инновациялық қызметті айқындайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру. Дене шынықтыру 1 ЖБП 2 Оқытылатын мәселелер: Оқытылатын мәселелер: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру. Көшбасшылық және команда құру негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: «көшбасшылық», «команда», «команда құру» ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын бағалау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері. Академиялық жазу негіздері БП 5 Оқытылатын мәселелер: ""академиялық жазу"" түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау білігі мен дағдысы; ғылыми көздермен талдау жұмысы дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау. Шешендік өнер БП 5 Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру. Қарым-қатынас психологиясы және жанжалдарды басқару БП 5 Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым-қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым-қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым-қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез-құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану. Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум БП 10 Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару. Құқық негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу. Экономика және кәсіпкерлік негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру. Экология және тіршілік қауіпсіздігі ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: экологияның мазмұны мен міндеттері; экожүйе мен биосфера ұғымдары; экожүйелердегі заттар айналымы мен энергия ағыны; адамзаттың жаһандық проблемалары; табиғатты қорғау жөніндегі заңнамалық шаралар; экологиялық қауіпті және төтенше жағдайлардың туындау жағдайлары, олардың көріну заңдылықтары; ТЖ жіктемесі, сипаттамасы және болжауы; адам мен мекендеу ортасын теріс әсерлерден қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру, алғашқы медициналық көмек және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: экологиялық факторлардың адам денсаулығының жай - күйіне әсерін бағалау; адам мекендейтін ортаның негізгі қауіптерін сәйкестендіру; қауіптерден қорғау әдістерін таңдау; төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологияларын меңгеру; алғашқы медициналық өзіндік және өзара көмек көрсете білу; төтенше жағдайлар мен ТЖ қаупі және туындауы кезінде тиімді әрекет ету; жарақат кезінде адам ағзасы жағдайының симптомдарын анықтау; медициналық дәрі қобдишасы құралдарын дұрыс қолдану. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу. Қазақ (орыс) тілі 2 ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: қазақ тілінің фонетикалық ерекшеліктері, грамматикалық құрылысы; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері, фразеологиялық бірліктер; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; Қазақстанның мәдениеті мен дәстүрлері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативтік мінез-құлық ережелері Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; электрондық пошта арқылы байланыстарды қолдау; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары. Шетел тілі 2 ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: фонетикалық ерекшеліктер, грамматикалық құрылым, ағылшын тілі; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайларында мәдениаралық ерекшеліктер және коммуникативтік мінез-құлық ережелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары. Қазақстан тарихы ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: тарихи процестің тұтастығы мен жүйелілігін сипаттайтын негізгі фактілер, процестер мен құбылыстар, ұғымдар, теориялар, гипотезалар; дүниежүзілік және отандық тарихты кезеңге бөлу; отандық және дүниежүзілік тарихтың маңызды мәселелерінің заманауи нұсқалары мен түсіндірмелері; Қазақстанның тарихи жолының ерекшеліктері, оның әлемдік қоғамдастықтағы рөлі. тарихи процестің маңызды әдіснамалық тұжырымдамалары, олардың ғылыми және дүниетанымдық негіздері; өткен оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды тарихи, тарихи-әлеуметтанулық, тарихи-саясаттанушылық, тарихи-мәдени, антропологиялық талдаудың ерекшеліктері; қоғамдық институттардың, әлеуметтік өзара іс-қимыл жүйелерінің, адам мінез-құлқының нормалары мен уәждерінің қалыптасуы мен эволюциясының тарихи шарттылығы; Қазақстан мен әлем тарихының, ұлттық және өңірлік, конфессиялық, этноұлттық, жергілікті тарихтың өзара байланысы мен ерекшеліктері. қоғамдық даму заңдылықтары; Қазақстанның даму ерекшеліктері; Қазақстанның дамуының барлық кезеңдеріндегі әлеуметтік-экономикалық және саяси өмірінің негізгі тарихи фактілері мен оқиғалары. Қалыптасатын құзыреттер: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі негізгі кезеңдері туралы, этногенездің үздіксіздігі мен сабақтастығы, қазақ халқының мемлекеттілігінің қалыптасуы мен дамуы туралы объективті тарихи білімді қалыптастыру; адамзат қоғамының ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі әлеуметтік, экономикалық, саяси, рухани және адамгершілік салалардағы дамуының негізгі кезеңдері туралы білімді ерекше назар аудара отырып меңгеру Қазақстанның әлемдік-тарихи үдерістегі орны мен рөлі; тарихшылдық қағидатын басшылыққа ала отырып, өткен және қазіргі оқиғалар мен құбылыстар туралы әртүрлі дереккөздердегі ақпаратты талдау қабілетін дамыту, олардың динамикасы, өзара байланысы мен өзара тәуелділігі және тарихи ойлауды қалыптастыру — оқиғалар мен құбылыстарды олардың тарихи шарттылығы тұрғысынан қарау, тарихи оқиғалар мен тұлғалардың әртүрлі нұсқалары мен бағалауларын салыстыру, олардың көзқарастары мен принциптерін өзара байланыстыру тарихи пайда болған дүниетанымдық жүйелер өткен және қазіргі заманның пікірталас мәселелеріне өзіндік көзқарасын анықтайды. Дене шынықтыру 2 ЖБП 3 Оқытылатын мәселелер: Оқытылатын мәселелер: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру. Оқу практикасы БП 2 Тіл біліміне кіріспе БП 5 Оқытылатын мәселелер: Тіл білімінің негізгі нысаны тіл болғандықтан, оның табиғаты, қоғамдық мәні, тілдің пайда болу теориялары, оның құрылымдық және жүйелік сипаттары, құрылымдық элементтердің бір-бірімен байланысы, арақатынастары, тілдер дамуындағы ортақ қасиеттер мен ерекшеліктер жалпы халықтық тіл мен оның өмір сүру формалары, тілдердің типологиялық және генеологиялық топтастырулары, жазудың пайда болуы мен даму үрдістері, тіл білімінің зерттеу әдістері мен методологиясы, басқа ғылымдар жүйесімен байланысы және т.б мәселелер қарастырылады. Мектепте жазбаша жұмыстарды жүргізу әдістемесі БП 5 Оқытылатын мәселелер: негізгі міндет-білім алушыларды орыс тілі бағдарламасымен реттелетін талаптарға сәйкес ауызша және жазбаша түрде өз ойларын айтуға үйрету. Мәтінмен жұмыс екі бағытта жүреді: дайын мәтінді талдау дағдыларын қалыптастыру; мәтінді ауызша және жазбаша түрде қайта айтуға үйрету (презентация жазу), өз сөздерін құрастыруға (эссе жазу), зерттелген лексикалық және грамматикалық құбылыстарды олардың органикалық байланысында жан-жақты талдау мүмкіндігі. Қалыптастырылатын нәтижелер білімді бағалау екі параметрді ескере отырып жүргізіледі: мазмұны мен сауаттылығы, орыс тілі бойынша оқу қызметінің нәтижелерін бағалау нормалары негізінде; білім алушылардың ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін қалыптастыруға байланысты осы түрдегі оқыту жұмыстарының саны мен көлемі белгіленеді. Әдебиеттануға кіріспе БП 5 Оқытылатын мәселелер: Сөз өнері, тарихи-әдеби процесс, әдебиеттің даму заңдылықтары, көркем шығармалар,көркем әдебиеттің мәні мен мәнін көрсететін, тарихты зерттеуге, әдебиет сынының дамуына қажетті әдебиеттің теориялық мәселелерін қозғайтын пән. Философия ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: философия категориялары, білім, ғылым, техника, технология, адам, өнер, Бостандық, мәдениет, қоғамдағы діннің рөлі мен орнын философиялық түсіну және түсіну, ғылыми таным әдістері, ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі философиялық ойдың эволюциясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: шындықты философиялық ұғынудың ерекшелігін түсіну және түсіндіру; мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұны мен өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру және негіздеу; жобалау және зерттеу қызметін жүзеге асыруда әлемді ғылыми және философиялық танудың әдістерін көрсету; қазіргі қоғамның өзекті философиялық мәселелеріне, жаһандық проблемаларына қатысты өз ұстанымын дәлелдеу. Дене шынықтыру 3 ЖБП 3 Оқытылатын мәселелер: Оқытылатын мәселелер: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру. Білім беру философиясы, тарихы және әлеуметтануы БП 5 Оқытылатын мәселелер: пәннің ерекшелігі және негізгі категориялар мен білім беру философиясы, тарихы мен әлеуметтануының негізгі бөлімдері; білім беру мәселелерін философиялық талдаудың әдістері мен тәсілдері; білім беру институтының тарихи эволюциясы процесінің негізгі заңдылықтары; әлемдегі және ҚР Білім беру институтының даму кезеңдері; білім беру әлеуметтануының теориялық негіздері, Білім беру жүйесін салыстырмалы талдау, білім беру жүйесінің функциялары, оның құрылымдық компоненттері, білім беру саласындағы жетекші инновациялар; аймақтық білім беру жүйесінің негізгі әлеуметтік сипаттамалары мен мәселелері. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: білім беру саласындағы проблемалық жағдайларды талдауда тұжырымдамалық білімді пайдалану; білім беру философиясының, тарихының және әлеуметтануының әртүрлі проблемалары бойынша өз ұстанымын дәлелді қорғау, білім беру проблемалары бойынша ғылыми және публицистикалық әдебиетті дербес талдау, кәсіби міндеттерді шешу кезінде теретикалық және практикалық білімді, іскерлікті және секіруді пайдалануға дайындық Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы мен лексикологиясы БП 7 Оқытылатын мәселелер: Қазақ тілінің дыбыстық құрамына, әр дыбыстың жасалу орнына, жасалу жолына, жасалу тәсіліне, үннің және салдырдың ішкі сапасына, дыбыстардың жуан-жіңішке, қатаң-ұяң сыңар түзуі туралы теориялық тұрғыдан жүйелі білім беру. Сөз ішінде қолданылатын орнына қарай жан-жақты анализ жасатып, әр дыбысқа қажетті толық мінездеме беру, олардың табиғатын дұрыс таныту. тілдің лексикалық жүйесі жөнінде жан-жақты шолу жасалады. Сөз, тұрақты сөздер, сөздік құрам, сөздердің, күрделі сөздердің мағынасы мен шығу төркіні жөнінде, тұрақты тіркестердің, оның ішінде фразеологизмдердің құрамы мен құрылысы, өзіндік белгілері, даму тарихы жөнінде, олардың стильдік мәні мен сипаты жайында, қолданылу қабілеттілігі туралы,жалпы алағанда, сөздік құрам жайында өз дәрежесінде мағлұмат беріледі. Психологиялық-педагогикалық диагностика КП 5 Оқытылатын мәселелер: студенттердің психологиялық-педагогикалық диагностика саласындағы теориялық және практикалық дайындығы, олардың болашақ кәсіби қызметінде алған білімі мен дағдыларын қолдануды ескере отырып. Студенттерде психологиялық-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен практикасын зерделеу процесінде психологиялық - педагогикалық диагностиканың негізгі ұғымдарының жүйесін қалыптастыру, балалар мен ересектерді әлеуметтік-педагогикалық зерттеу жүйесіндегі психологиялық-педагогикалық әдістердің рөлі мен орны туралы түсінік, осы әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулері, диагностика негізінде түзету және дамыту жұмыстарын жоспарлау қабілетін қалыптастыру. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар БП 5 Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; ""Ақпараттық жүйелер"", ""ақпараттық технологиялар"" ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану білігі. Жобалық қызметті ұйымдастыру БП 5 Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану. Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы БП 5 Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, Педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру. Білім беру экономикасы, әлеуметтануы және құқығы БП 5 Оқытылатын мәселелер: пәннің ерекшелігі және экономиканың негізгі категориялары, білім беру және білім беру құқығы әлеуметтануы; білім беру саласының әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштері; ұлттық білім беру жүйесінің ерекшеліктері және оларды салыстырмалы талдау; білім беру экономикасы мен әлеуметтануының теориялық негіздері мен заңдылықтары, білім беру қызметтері нарығының ерекшеліктері және нарықта жұмыс істейтін субъектілер; білім беру жүйесінің функциялары оның құрылымдық компоненттері; білім беру саласындағы жетекші инновациялар; білім беру қызметін реттейтін нормативтік құқықтық құжаттар. Пәнді оқу процесінде білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: білім беру саласындағы проблемалық жағдайларды талдауда тұжырымдамалық білімді пайдалану; білім беру қызметтері нарығын талдау; білім беру қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарды кәсіби қызметте түсіндіру және қолдану; білім беру экономикасы мен әлеуметтануының, білім беру құқығының әртүрлі проблемалары бойынша өз ұстанымын қорғау; кәсіби міндеттерді шешу кезінде білім берудің заманауи мәселелерін білуін пайдалануға дайындық Оқыту қиындықтарын диагностикалау және түзету КП 5 Оқытылатын мәселелер: оқытудағы қиындықтары бар білім алушыларды диагностикалау технологиялары; оқытудағы қиындықтары бар білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін бақылау әдістері мен әдістері; оқытудағы қиындықтары бар білім алушылар үшін вариативті білім беру жағдайларын жасау процесінде білім беру қатынастарына қатысушылардың өзара әрекеттесу технологиялары; психологиялық-педагогикалық сипаттамаларды, профильдерді, даму карталарын және психологиялық-педагогикалықмониторинг нәтижелері бойынша педагогикалық қорытындылар; оқуда қиындықтары бар білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, олардың білім беру қызметін ұйымдастыру бойынша ұсынымдар әзірлеуге қойылатын талаптар. Пәнді оқу процесінде білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: оқытуда қиындықтары бар білім алушылардың білім алу қажеттіліктеріне мониторинг жүргізу; оқытуда қиындықтары бар білім алушылардың жеке дамуы мен әлеуметтік бейімделу ерекшеліктерін саралау және түсіндіру дағдылары; оқытуда қиындықтары бар білім алушылардың әмбебап оқу іс-әрекеттерін қалыптастыру тәсілдерін айқындау; түзету-білім беру қызметінің жеке жағдайларын таңдауды жүзеге асыру; мониторинг нәтижелері бойынша оқуда қиындығы бар білім алушылардың психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын, бейіндерін және жеке даму карталарын жасау; психологиялық-педагогикалық қорытындылар мен ұсынымдар жасау, оқушылармен түзету-дамыту, білім беру және сауықтыру іс-шараларын жүргізе білу Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мазмұны мен даму үрдістері; ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістері, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдері; компьютерлік жүйелер, операциялық жүйелер мен желілер архитектурасының тұжырымдамалық негіздері; Компьютерлік жүйелер мен желілер архитектурасы, негізгі компоненттердің мақсаты мен функциялары; желілік және веб-қосымшаларды, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету құралдарын әзірлеу тұжырымдамалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста және басқа да мақсаттарда қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдылары; нақты міндеттерді шешу үшін неғұрлым қолайлы технологияны таңдауды негіздеу; ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және тарату үшін ақпараттық Интернет ресурстарын, бұлтты және мобильді сервистерді пайдалана білу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілерді бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді қолдана білу; ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын таңдауды талдау және негіздеу; әртүрлі қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу іскерлігі; қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып жобалау қызметін жүзеге асыру. Педагогика, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі БП 5 Оқытылатын мәселелер: Педагогика және тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің негізгі категориялары; педагогикалық процестің әдіснамалық тәсілдері, теориялары, құрылымы мен мәні; білім беру мазмұнын реттейтін нормативтік құжаттардың мазмұны; заманауи білім беру технологиялары; оқыту мен тәрбиелеудің заңдылықтары, принциптері, мақсаттары, мазмұны, әдістері; білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру формалары; тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың негізгі теориялары; тәрбие процесінің мәні және оның құрылымы; сынып жетекшісінің қызметі мен негізгі бағыттары. Пәнді оқу процесінде білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: Педагогикалық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру; педагогикалық процесті оқыту мен тәрбиелеудің әдіснамалық тәсілдері мен теориялары тұрғысынан талдау; білім беру-тәрбие міндеттерін айқындау және шешу; білім беру және тәрбие қызметін құрастыру дағдылары. Психологиялық-педагогикалық практика БП 5 Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясы БП 5 Оқытылатын мәселелер: Cөздердің Морфологиялық құрылымы, негізгі грамматикалық ұғымдарға жалпы шолу. Сөздің құрамы және морфемалардың түрлерін, сөз формалары және олардың жасалу тәсілдерін үйрену. Сөз таптарын топтастыру принциптері мен жіктелуі, жасалу жолдары туралы мәлімет беру. Сөзжасам – тіл білімінің жаңа мағыналы туынды сөздердің қалыптасуы мен мағыналық дамуын, жасалу тәсілдерін зерттейтін саласы.Зат не құбылыс туралы ұғым тілде таңбаланып, сөзжасамдық процесс негізінде атау ретінде танылады.Сөзжасамның зерттеу нысанына атаудың жасалуы, қалыптасуы, ұғымда қалыптасқан бейненің тілдік таңбасы,сөз жасаушы тәсілдер, сөз жасаушы тілдік элементтер, сөзжасамдық типтер мен тізбектер, сөзжасам үлгілері, туынды сөздер, олардың түрлері, сөзжасамдық зандылықтар мен мағына, сөзжасамның сөз таптарына қатысы сияқты күрделі мәселелер жатады. Бір сөзбен айтқанда, сөзжасам тілдің сөзжасам жүйесін зерттейді. Қазақ халық ауыз әдебиеті мен шешендік өнер БП 5 Оқытылатын мәселелер: Алғашқы қауымның ыдырау кезінде туып, күні бүгінге дейін өмір сүріп келе жатқан фольклорлық мұра туралы біртұтас ұғым қалыптастыру. «Шешендік өнер» – қазақ халқының ежелден келе жатқан дәстүрлі тіл өнері, ұлттық асыл мұрасы. Қазақ шешендік өнері – халықтың дүниетанымын көрсететін ерекше жанр екендігін ғылыми-практикалық тұрғыдан ұғындыру. Ауызша аударма тәжірибесі [minor] КП 5 Оқытылатын мәселелер: аудиторияның ерекшелігіне байланысты әртүрлі прагматикалық жағдайларда тілдік құралдар; жоғары арнайы мәтіндер негізінде Ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру; аударма техникасының әдістері мен құралдарын дамыту және бекіту; Қалыптастырылатын құзыреттер: аударма пәні бойынша біліміне сәйкес лексикалық бірліктерді таңдай білу, лексикалық және грамматикалық түрлендірулерді қолдану негізінде әртүрлі аударма түрлендірулерін орындау, арнайы бағыттағы терминдерді беру, жазылған сөйлемдерді дәйекті аудару және ""декодтау"" кезінде жазу техникасымен бөлектеу, аударма орны мен контекстіне сәйкес аударма қызметін жүргізу. Қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары [minor] КП 5 Оқытылатын мәселелер: когнитивтік лингвистика, тіл білімінің ғылыми бағыттары, когнитивтік лингвистика парадигмасының кезеңдері; шетелдік және орыс тіл біліміндегі когнитивтік лингвистика ғылымын зерттеудегі соңғы жетістіктер; Қазақ тіл біліміндегі ғылыми бағыттар; құрылымдық тіл білімі; антропоцентристік лингвистика ғылымын зерттеу тарихы. Қалыптасатын құзыреттер: антропоцентристік парадигма саласын, когнитивтік лингвистика парадигмасының кезеңдерін, мектептерді, өкілдерді, зерттеу барысын білу; қазақ тіл біліміндегі бағыттардың қалыптасуы; тіл біліміндегі құрылымдық, салыстырмалы-тарихи, антропоцентристік бағыттар. Салауатты өмір салтының негіздері [minor] КП 5 Оқытылатын мәселелер: салауатты өмір салтының негіздері, білімдерді, дағдыларды кеңейту, жүйелеу және тұлғалық делдалдық арқылы денсаулыққа мотивациялық-құндылық және белсенділік; Қалыптастырылатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыруға және насихаттауға, дене шынықтыру құралдарын, табиғаттың табиғи күштерін пайдалануға, жұмыс қабілеттілігін қалпына келтіруге, белсенді ұзақ өмір сүруді қамтамасыз етуге бағытталған. Қазақ тілін оқыту әдістемесі КП 5 Оқытылатын мәселелер: Сабақ өткізу мен оқытудың әдіс-тәсілдері, мазмұны, формалары, әдістері. Оқыту әдістерінің классификациясы. Пәнді оқыту ерекшеліктері: білім алушылардың іс-әрекеттерін ұйымдастыру, оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу. Инновациялық технологияларды пайдалану. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің ұстанымдары. Қазақ тілін оқыту әдістерінің жүйесі. Қазақ тілінің фонетикасын оқыту әдістемесі. Қазақ тілінің лексикасы мен фразеологиясын оқыту әдістемесі. Сөзжасамды оқыту әдістемесі. Морфологияны оқыту әдістемесі. Синтаксисті оқыту әдістемесі. Тіл дамыту әдістемесі. Сыныптан тыс жұмыстар әдістемесі Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі КП 5 Оқытылатын мәселелер: Мектептегі әдебиет пәнінің құрылымы мен мазмұны. Жалпы білім беретін мектептегі әдебиет курсының мазмұны мен құрылысы. Көркем шығарманы сабақта талдау жолдары. Әдебиетті оқыту әдістері. Әдебиет теориясынан берілетін тақырыптарды оқыту әдістері. Әдебиетін сабағын ұйымдастыру тәсілдері. Көркем шығарманы оқыту. Әдебиет бойынша оқу және сыныптан тыс жұмыстар. Әдебиет сабақтарында көркем шығармамен жұмыс істеу кезеңдері. Әдебиет сабағы Инклюзивті білім беру БП 5 Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім берудің рөлі мен теориялық-әдіснамалық негіздері; инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, шарттары, модельдері мен нысандары; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; бастауыш сыныптарда түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру; инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту тәсілдерін меңгеру. Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі БП 5 Оқытылатын мәселелер: Синтаксис пәні, ол туралы түсінік. Синтаксис терминінің мағынасы. Синтаксис пәнінің объектісі, мазмұны. Синтаксистік тұлғалар, олардың түрлері: коммуникативтік грамматикалық дербес синтаксистік тұлғалар, құрылымдық элемент ретінде, олардың лексикалық, морфологиялық формалармен байланысы, ерекшелігі. Сөз тіркесінің номинативті немесе грамматикалық мәні туралы. Сөз тіркесі туралы түсінік, анықтамасы. Сөздердің тек грамматикалық мағына тудыратын сөз тіркестері.Тұрлаулы сөйлем мүшелері. Бастауыш пен баяндауыштың арасындағы қатынас – предикативтілік туралы, олардың сөйлем құрылымындағы белсенділігі. Бастауыш мүше, оның формасы, жасалуы, түрлері: дара, күрделі, үйірлі бастауыштар. Баяндауыш, оның формасы, жасалуы, түрлері.Тұрлаусыз мүшелер. Жай сөйлемнің грамматикалық сипалы мен семантикасы. Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті БП 5 Оқытылатын мәселелер: Қазақ жазуының мәдениетті қалыптастыру мен сақтаудағы орнын айқындап, жазба дәстүр мен сөйлеуді зерделеу, Орхон таңбаларының маңызын бағамдау, бағалау. Араб таңбаларының негізінде жасалған қазақ мұралары туралы мағлұматтарды меңгеру. Қазақ әдебиеті тарихындағы елеулі бір сала - ХІ-ХҮІІІ ғасырлардағы қазақ әдебиетінің тарихы Қазақ аталатын дербес мемлекет – Қазақ хандығының негізі қалануымен байланысты өз алдына жеке әдебиет те қалыптасты. Төл әдебиетіміздің бастауларын оқыту мамандыққа сай міндетті болып саналады. Жазбаша аударма тәжірибесі [minor] КП 5 Оқытылатын мәселелер: шетел тілін, әсіресе аудару; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; жазбалардың жабдық беру; таңдау барабар лексикалық материал; ерекше назар аудара тұрғысынан дұрыс қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст. Когнитивті лингвистика [minor] КП 5 Оқытылатын мәселелер: Когнитивтік лингвистиканың қалыптасу тарихы, оның ғылымның басқа салаларымен байланысы, тіл біліміндегі көріністері; тіл біліміндегі ғылыми бағыттар; тұжырымдама ұғымы, тұжырымдама және тұжырымдамалық құрылым, тілдік тұлға, әлемнің тілдік бейнесі, тұжырымдамалық метафоралар, когнитивтік фразеология, оның ішінде этнографиялық ғылымның когнитивтік аспектісі туралы ғылыми тұжырымдамалар. фразеологизмдер.Қалыптасқан құзыреттіліктер: тұжырымдама ұғымдарын түсіну және түсіну, мағынасы, сондай-ақ тұжырымдаманың құрылымы және оны сипаттау әдістемесі; студенттердің лингвистикалық көкжиегін қалыптастыру; ғылымның негізгі ұғымдарын жүйелеу дағдыларын қалыптастыру когнитивті лингвистика; заманауи ғылыми парадигманы, зерттеу және практикалық қызметте жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше игеру және пайдалану қабілетін меңгереді; Әлеуметтік және кәсіби байланыстардың барабарлығын қамтамасыз ететін әлеуметтік-мәдени және мәдениетаралық коммуникация дағдыларына ие. Шығармашылық ойлау психологиясы [minor] КП 5 Оқытылатын мәселелер: психологиялық құбылыстар, категориялар, психиканың заңдылықтары мен шығармашылық процесінің механизмдерін зерттеу және сипаттау әдістері, шығармашылық тұлғаның психологиялық ерекшеліктері және оның өмір жолы, шығармашылықтың адам өміріндегі орны мен рөлі қарастырады. Оқытылатын мәселелер: креативті ойлауды дамыту бойынша психологиялық әдістемелерді қолдану; кәсіби қызметтегі креативті рефлексия дағдылары; күрделі кәсіби жағдайларға бейімделу дағдылары; кәсіби қызмет процесінде ұжымның басқа мүшелерінің креативті әдістерді қолдану тәжірибесін беру дағдылары. Педагогикалық практика БП 5 ХІХ ғасыр әдебиеті БП 6 Оқытылатын мәселелер: ХІХ ғасыр әдебиеті – үлгісі, түрі мол, сан жанрлы әдебиет. Сондықтан бұл курстың негізгі міндеті филолог студенттерді ХІХ ғасыр әдебиетіне байланысты жалпы қазақ әдебиеті тарихына қатысты бұрын-соңды жасалған, тиянақталған зерттеу нәтижелерін меңгере отырып, ХІХ ғасыр әдебиет үлгілерінің көркемдік табиғаты, әлеуметтік негіздері жөнін әрі қарай зерделеуге тарту. ХІХ ғасырдың әдебиеттің тарихы,қоғамдық-әлеуметтік жағдайлармен тығыз байланысын қарастыру арқылы әдебиеттің ұлт ой-санасын оятудағы міндетін айқындау. ХХ ғасыр және қазіргі заман әдебиеті КП 7 Оқытылатын мәселелер: ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті дамуының алғашқы кезеңі 1900-1940 жылдар аралығын қамтиды. Бұл кезең жалпы қазақ әдебиеті тарихындағы ең бір жемісті де түрлі ізденістер мен қайшылықтарға толы кезең болып табылады. Сондықтан да қазақ әдебиеті тарихын оқытудың күрделі мәселелері осы тұсқа жинақталған. Соңғы 10-20 жылдықта қазақ әдебиетінде болып жатқан әртүрлі үрдістерді айқындап, идеялық-тақырыптық тұрғыдан анализ жасау. Әдеби процесс дамуының түйткіл мәселелерін ажырата алу. Ұлттық құндылықтарды әдеби процеспен байланыста қарай алу. Шығармашылық психологиясын анализ жасай алу. Идея ұғымын жете түсіну. Форма ерекшеліктерін саралай алу. Қазақ тілінің тарихи грамматикасы БП 7 Оқытылатын мәселелер: қазақ тілінің түркі тілдері жүйесіндегі орны, қазіргі тілдің грамматикалық құрылымының эволюциясы, сөздерді грамматикалық жіктеу тарихы, жекелеген грамматикалық категориялардың қалыптасу эволюциясы, тілдің грамматикалық жүйесіндегі тарихи өзгерістер, олардың тілдің грамматикалық құрылымына әсері. Қалыптастыратын құзыреттіліктер: тілдің грамматикалық құрылымын тани білу, оның негізгі белгілері мен заңдылықтарын анықтай білу, негізгі грамматикалық ұғымдар мен олардың белгілерін білу. Белгілі бір жүйені, құрылыстағы заңдылықты сипаттайтын грамматикалық ұғымдарды білу, атап айтқанда, тілдегі сөздерді белгілі бір жалпы грамматикалық қасиеттер арқылы байланыстыру, бұл сөздерді сөйлеуде бір-бірімен байланыстыру, құрастыру дағдысын қалыптастыру. Инновациялық аударма технологиялары (теория және практика) [minor] КП 5 Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы аударма технологиялары. Қазіргі заманғы халықаралық трансфер нарығының талаптары. Translation Memory технологиясы. Translation Memory технологиясын пайдаланып бағдарламалық қамтамасыз ету. Wordfast жұмыс бағдарламасы және оның аналогтар принципі. Электрондық аударма ақпараттық ресурстары. Аударма процесі кезінде Интернетті пайдалану жолдары. Лингвистикалық ақпараттық ресурстары. Аударма электрондық ресурстарының кешенді пайдалануы. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік сөз процессор мен, негізгі ақпараттық-іздестіру және сараптамалық жүйелермен жұмыс жасау, білім өкілдік, синтаксистік және морфологиялық талдау, автоматты сөйлеу синтездеу және тану, жеке басын куәландыратын лексикографиялық ақпаратты және автоматтандырылған аударма өңдеу, автоматтандырылған жүйелер сәйкестендіру және тексеру бойынша аударылған мәтінді орындау стандартын бөлектеу қабілеті лингвистикалық қолдау ақпараттандыру саласындағы проблемалар және басқа да қолданбалы жүйелердің негізгі түрлерін шешу, ақпаратты дәстүрлі тасымалдаушылардың жұмыс істеу ғаламдық компьютерлік желідегі ақпаратпен жұмыс істеуге дерекқорларды және білімдерін тарату, лингвистикалық мәселелерді шешу үшін электрондық сөздіктер мен басқа да электрондық қорымен жұмыс жасай білу. Этнолингвистика [minor] КП 5 Оқытылатын мәселелер: когнитивтік лингвистиканың қалыптасу формалары, мақсаттары, міндеттері, тарихы, оның ғылымның басқа салаларымен байланысы, қазақ тіл біліміндегі көріністері; қазақ тіл біліміндегі ғылыми бағыттар; тұжырымдама ұғымы, тұжырымдама және тұжырымдамалық құрылым, тілдік тұлға, әлемнің тілдік бейнесі, тұжырымдамалық метафоралар, когнитивтік фразеология, оның ішінде когнитивтік фразеология туралы ғылыми тұжырымдамалар этнографиялық фразеология аспектісі.Қалыптасқан құзыреттіліктер: тұжырымдама ұғымдарын түсіну және түсіну, мағынасы, сондай-ақ оны сипаттау тұжырымдамасы мен әдістемесінің құрылымы; студенттердің лингвистикалық көкжиегін қалыптастыру; ғылымның негізгі ұғымдарын жүйелеу дағдыларын қалыптастыру когнитивті лингвистика; заманауи ғылыми парадигманы, зерттеу және практикалық қызметте жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше игеру және пайдалану қабілетін меңгерген; әлеуметтік-мәдени және мәдениетаралық коммуникация дағдыларына ие, Әлеуметтік және кәсіби байланыстардың барабарлығын қамтамасыз етеді. Қалыптастырылатын құзыреттер: этнолингвистикалық сөздіктермен, лексикалық атластармен жұмыс істей білу; мәтінмен жұмыс істеу кезінде алған теориялық және практикалық білімдерін қолдану; іске асырылатын пән шеңберінде бірегей білім беру өнімдерін жасау; мәдениеттердің әртүрлілік факторын ескере отырып, кәсіби қызмет саласында жұмыс жазу кезінде этнолингвистика бойынша білімдерін қолдану. Психосоматика [minor] КП 5 Оқытылатын мәселелер: психосоматикалық бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, олардың адамдарындағы жағдайды оңтайландыруға бағытталған психологиялық әсерлер, негізгі психосоматикалық теориялар, психосоматикалық бұзылулардың түрлері, адамның ауруға қатынасы және оның қалыптасу факторлары туралы зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі кәсіби қызмет түрлері шеңберіндегі өзгерістерді болжау және қалыпты және патологиядағы психиканың әртүрлі компоненттерінің қызметін түсіну қабілеті Оқушының жас ерекшелік, педагогикалық психологиясы мен физиологиясы БП 5 Оқытылатын мәселелер: психиканың жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтары; психиканың онтогенездегі дамуы, психиканың құрылымы мен функцияларының өзгеруі; бала мен жасөспірім психикасының дамуын зерттеудің негізгі әдістері; жас кезеңдеріндегі психологиялық ісіктер; негізгі жас дағдарыстарының мазмұны; әр түрлі жас кезеңдеріндегі балалар мен жасөспірімдердің психикалық даму шарттары; педагогикалық іс-әрекеттің психологиялық мәні; тәрбие процесінің психологиялық механизмдері; эмоционалды, сенсорлық, ақыл-ой және сөйлеу дамуына әсер ететін негізгі факторлар және оқыту мен тәрбиелеу процесіндегі олардың заңды өзгерістері. Пәнді оқу процесінде білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: педагогикалық міндеттерді шешу үшін қолда бар білімді қолдану; оқушылар психикасының жас ерекшеліктерін анықтау және зерделеу; жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық фактор факторлары туралы білімді ескере отырып, педагогикалық жағдайларды талдау Түзету педагогикасы арнайы психология негіздерімен БП 5 Оқытылатын мәселелер: арнайы психология мен түзету педагогикасының пәні, міндеттері, тарихы, мәні, мазмұны мен құрылымы; бұзылулардың принциптері, негізгі категориялары, механизмдері; дамуында ауытқулары бар оқушылардың психикалық процестерінің ерекшеліктері; даму бұзылыстарының негізгі классификациясы; шектеулі даму мүмкіндіктері бар дамудың негізгі заңдылықтары; мүмкіндігі шектеулі балаларды саралап және интеграцияланған оқыту, Әлеуметтік және білім беру интеграциясы; оқушылардың даму бұзылыстарын диагностикалау мен түзетудің рөлі; дамуы мен мінез-құлқындағы ауытқулары бар балаларды тәрбиелеу мен білім берудің ерекшелігі; түзету бағдарламаларын жасау және іске асыру принциптері. Пәнді оқу процесінде білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: оқыту мен тәрбиелеуде қиындық көріп отырған балаларды сүйемелдеудің түзету бағдарламаларын құра білу; оқыту мен тәрбиелеуде қиындықтарды түзетудің негізгі әдістерін пайдалану дағдыларын меңгеру; стандартты түзету бағдарламаларын жүргізу кезінде дидактикалық тәсілдерді іске асыру; оқушылардың дамуындағы және оларға көмек көрсетуді ұйымдастыру мәселелеріндегі бұзушылықтарды тану саласындағы базалық іскерліктер; алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын кәсіби қызметте қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсету Педагогикалық шеберлік БП 5 Оқытылатын мәселелер: Педагогикалық шеберлік, оның әлеуметтік мәні мен мазмұны; кәсіби педагогикалық қызмет-педагогикалық шеберлікті қалыптастырудың негізі; педагогикалық техника педагог шеберлігінің элементі ретінде; педагог-психологтың өздігінен білім алуы және кәсіби шеберлігін қалыптастыру; сынып мұғалімінің кәсіби қызметтегі педагогикалық қарым-қатынасы және орны; педагогтің тәрбиелік ықпал ету және білім беру құралы ретіндегі сөзі; кәсіби шеберлік құрылымындағы педагогикалық қарым-қатынас; педагогикалық қарым-қатынастың қажетті элементтері; педагогикалық этика және тактика; педагогикалық қарым-қатынас нысаны; педагог этикасы; педагог қарым-қатынасының негіз қалаушы элементінің этикасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: мұғалімнің педагогикалық қызметінің құрылымы, оның тұлғасы туралы білім; педагогикалық шеберліктің мәні мен мазмұнымен танысу; педагогикалық қабілеттерді, педагогикалық техниканы, педагогикалық ықпал ету құралдары мен шешендік өнерді меңгеру дағдылары; қарым-қатынас мәдениетін меңгеру; мұғалімдер ұжымымен, оқушылармен, ата-аналармен өзара іс-қимыл орната білу; коммуникативті және басқарушылық дағдыларды қалыптастыру. Қазақ тілінің стилистикасы мен тіл мәдениеті БП 7 Оқытылатын мәселелер: Стилистика және тіл мәдениетінің жалпы мәселелері. Стилистиканың анықтамасы, зерттейтін мәселелері. Тіл мәдениеті туралы түсінік. Тіл мәдениетінің нысаны, сөз мәдениеті туралы ғылыми көзқарастар. Стилистика ғылымының ұғымдары мен категориялары туралы. Функционалдық стилистика. Тіл ярустарының стилистикасы. Лексика-фразеологиялық стилистика. Морфологиялық стилистика. Грамматикалық стилистика тулары жалпы түсінік беру. Жалпы тіл білімі КП 5 Оқытылатын мәселелер: Тілдің өзіндік табиғаты мен мәні, тілдің құрылысы, яғни қүрылымдық, жүйелік, таңбалық сипаттары; дыбыс тілінің шығуы туралы түсінік беру. Тіл білімінің тарихы. Ондағы дәуірлер мен ағымдар. Тіл білімінің қазіргі бағыт-бағдары. Тілді зерттеу әдістері. Салыстырмалы-тарихи әдіс. Шет тілдер тіл біліміндегі концепциялар Шетел әдебиеті КП 5 Оқытылатын мәселелер: Шетел әдебиеті курсында шетел әдебиетінің даму тарихы, қалыптасуы, зерттелуі жайында түсінік беріледі, жазушының эстетикалық талғамын дұрыс танып, ұғына білуіне бағыт береді. «Антикалық әдебиет» термині және оның мәні, тарихы, хронологиялық сипаттары. Ежелгі дәуірлік әдебиеттің кезеңдерге бөлінуі. Курстың негізгі міндеттері: грек-римдік құл иеленушілік әдебиеттердің дамуы мен эволюциясының негізгі кезеңдерінде тарихи-нақты талдау, грек-рим әдебиеттерінің жеке –дара өзгешеліктерін айқындау, тұңғыш әдеби жанрларының қалыптасуына, дамуына, кейінгі дәстүрлі даму жолына талдау, негізгі жанрлар мен олардың көрнекті авторларының шығармашылығының аясында ең маңызды көркемдік шеберлік үлгілерін ашу Әдебиет теориясы КП 5 Оқытылатын мәселелер: Көркем әдебиеттің табиғаты.Типтілік мәселесі. Әдеби жанрлар. Көркемдік әдіс және стиль. Дәстүр мен жаңашылдық. Әдебиет теориясының негізін түсіну. Әдебиет сыны тарихын меңгеру. Әдеби процесс заңдылықтарын игеру. Шығарма құрылымын талдай алу. Образ ұғымын жете түсіну. Әдеби процесс дамуының түйткіл мәселелерін ажырата алу. Ұлттық құндылықтарды әдеби процеспен байланыста қарай алу. Шығармашылық психологиясын анализ жасай алу. Идея ұғымын жете түсіну. Форма ерекшеліктерін саралай алу. Стилистика және сөйлеу мәдениеті БП 7 Оқытылатын мәселелер: студенттерге қарым-қатынастың әртүрлі салаларында, ең алдымен кәсіби салада тілдік құралдарды нормативті және мақсатты қолдануға үйрету. Сөйлеу мәдениеті мұғалімнің педагогикалық мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі, Кәсіби даму мен жетілдірудің шарты болып табылады. Мұғалім тек қабілеттер, білім мен дағдылардың толық жиынтығы болған жағдайда ғана кәсіби бола алады. Егер барлық педагогикалық құралдар өзара байланысты болса және педагогикалық процесс тұтастық пен жүйелілікпен сипатталатын болса, білім беру мен оқыту тиімді болады. Шығармашылық, үйлесімді дамыған тұлға оқыту, тәрбие және дамудың біртұтас тұтастығына біріктірілген кезде қалыптасады. Білім беру қызметін тьюторлық сүйемелдеу БП 5 Оқытылатын мәселелер: негізгі ұғымдардың мәні: "педагог-тьютор", "тьюторлық сүйемелдеу", "тьюторлық сүйемелдеу қағидаттары", "тьюторлық сүйемелдеу технологиясы", "жеке білім беру траекториясы"; тьюторлық қызметтің негізгі теориялық негіздері; тьюторлық әрекеттің схемалары мен тәсілдері; тьюторлық сүйемелдеу әдістері; тьюторлық әрекеттің тиімділігін бағалаудың жалпы тәсілдері; отандық және шетелдік білім беру практикасындағы тьюторлық тәжірибе. Пәнді оқу процесінде білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: жеке білім беру бағдарламаларын жоспарлау және әзірлеу; тьюторлық сүйемелдеуді жоспарлау және іске асыру; оқу-тәрбие процесін тьюторлық сүйемелдеу процесінде қол жеткізілген нәтижелерді бағалау; тьюторлық құзыреттерді игеруде тұрақты және жан-жақты кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілеті мен дайындығын көрсету; білім алушылармен тьюторлық қарым-қатынас жасай білу және тьюторлық сүйемелдеудің тиімді технологияларын пайдалану; білім алушылардың; оқушыларды әртүрлі формада тьюторлық сүйемелдеуді ұйымдастыру; тьюторлық сүйемелдеуді жүзеге асыру кезінде тиісті оқу құралдарын іріктеу және пайдалану Білім беру стратегиялары және оқыту технологиялары БП 5 Оқытылатын мәселелер: заманауи білім беруді дамытудың тұжырымдамалары мен заманауи тенденциялары; білім беру жүйесінің қайшылықтары; қазақстандық білім беруді реформалаудың қазіргі жағдайы мен стратегиялары; оқытудың заманауи технологиялары; педагогикалық технологиялардың құрылымы, негізгі қасиеттері мен жіктелуі; оқу процесінде педагогикалық технологияларды іске асыру әдістемелері. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың оңтайлы нысандарын, құралдарын, әдістерін, технологияларын таңдау; оқу процесінде педагогикалық технологияларды жоспарлау және іске асыру; педагогикалық міндеттерді шешуге бағытталған стратегиялар мен технологияларды модельдеу; оқу-тәрбие процесінде оқытудың педагогикалық технологияларын іске асыру әдістерін меңгеру; кәсіби қызметте стратегиялар мен технологияларды іске асыру кезінде кәсіби-педагогикалық іс-әрекеттерді негіздеу қабілеті мен дайындығы Қазіргі әдеби үдеріс КП 5 Оқытылатын мәселелер: Бұл пән болашақ мамандардың кең мәдени дүниетанымын қалыптастыруға бағытталған, бұл оларға қазіргі әдеби процестің өзекті мәселелерін еркін шешуге мүмкіндік береді. Пән ХХ ғасырдың соңғы онжылдықтарындағы әдеби үрдістің заңдылықтары мен ерекшеліктерін анықтайды, онда қазіргі қазақ әдеби процесі зерттеледі, студенттерге отандық әдебиеттің белгілі бір кезеңіндегі әдеби дамудың ерекшеліктері мен заңдылықтарын, яғни әдеби процестің ерекшеліктері мен заңдылықтарын түсінуге мүмкіндік беріледі. Курс барысында модернизм, постмодернизм, әдебиеттегі заманауи тенденциялар егжей-тегжейлі зерттеледі. Дипломалды практика КП 15 Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау немесе кешенді емтихан тапсыру Қосымша пәндер циклі 8