7M01501 - Биология (ғылыми-педагогикалық бағыт) білім беру бағдарламасы жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдерді даярлау бағытының шеңберінде педагогикалық ғылымдар саласындағы кадрларды даярлау үшін әзірленген.
7M01501 - Биология (ғылыми-педагогикалық бағыт) білім беру бағдарламасының мақсаты магистранттар арасында ел заңнамасының талаптарына сәйкес жалпы мәдени және кәсіптік (жобалық, зерттеу, коммуникациялық, ұйымдастырушылық-басқарушылық, сыни сарапшылық, педагогикалық) құзіреттіліктерді қалыптастыру, оларды практикалық қызметке (жобалық, зерттеу, коммуникациялық, ұйымдастырушылық, басқарушылық, сыни, сарапшы, педагогикалық) қолдану дағдыларын дамыту.
Білім беру бағдарламасы оны білім беру стандарттары шеңберінде әрбір нақты білім алушының жеке қажеттіліктеріне бейімдеуге мүмкіндік беретін етіп жобаланған.
Магистратурада оқу білім алушының дербестігінің үлкен дәрежесін білдіреді, ал ғылыми-зерттеу жұмысы оның жарияланымдарында, есептерінде және қорытынды ғылыми жұмысында көрініс табады, бұл ғылыми ой-өрісін кеңейтуге, талдамалық ойлауды дамытуға және өзіндік зерттеу жұмысының дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді
Білім беру бағдарламасының ерекшеліктері:- Биологияның іргелі және өзекті бағыттары бойынша білім беру, ғылыми ұйымдарды тиімді басқаруға және өзгермелі әлеуметтік шындық жағдайында білім беру саласындағы жобаларды іске асыруға мүмкіндік беретін терең ғылыми және педагогикалық дайындық.
- Кәсіби қызмет саласындағы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы заманауи IT-технологиялар.
- ҚР жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында академиялық ұтқырлықты көздейді.
- Шетелдік жоғары оқу орындарына академиялық ұтқырлықты көздейді.
- Өз бизнес-жобаңызды құру және инвестиция тарту мүмкіндігі.
- Тәжірибеге бағдарланған дағдыларды алу құралы ретінде білім алушыларды қолданбалы жобаларға тарту.
Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттеріБілім берудің жеке бағытын таңдау;
Биологияның әр түрлі салаларында теориялық және практикалық жеке дайындықты тереңдету, мемлекет пен нарықтың қажеттіліктерінің негізінде, кафедралардың ғылыми және практикалық қызметіне байланысты, педагогикалық қызметте, магистрлерді даярлау;
Әлемнің және биосфераның ғылыми бейнесінің тұтас көрінісін қамтамасыз ететін маңызды және іргелі білімдерді игеру;
Үздіксіз өзін-өзі жетілдіруге және өзін-өзі дамытуға деген ұмтылысты қалыптастыру, белсенді өмір бойы жаңа білімнің тәуелсіз шығармашылық шеберліктің қажеттіліктері мен дағдыларын дамыту;
Жалпы кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейлі мамандарын даярлау, коммуникациялық мәдениетті қоса алғанда, азаматтық ұстанымы бар, заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, жоғары оқу орындарында сабақ бер, ғылыми-зерттеу, өндірістік, ұйымдастырушылық және басқару қызметін сәтті жүзеге асыру;
Өзгермелі әлемде кәсіби ұтқырлықты қамтамасыз ете отырып, ғылымдар тоғысында іргелі білімді игеру;
Далалық және зертханалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын игеру, докторантурада ғылыми жұмысты жалғастыру үшін қажетті құзіреттілікті жүзеге асыру;
Практикалық мәселелерді шеше алатын, ұйымдастырушылық жұмыс және басқару қағидаттарына ие мамандар даярлау;
Жоғары оқу орын педагогикасы мен психологиясы саласында қажетті минималды білім алу, жоғары оқу орынында сабақ беру тәжірибесін алу.
Білім беру бағдарламасы бойынша негізгі құзыреттіліктерҒылым тарихы мен философиясы саласындағы білімдерін көрсете білу, ғылым философиясының негізгі ұғымдарын , логикалық талдаудың әдістері мен тәсілдерін білу;
Жоғары мектептің дидактикасы саласындағы білімдерін, жоғары мектепте сабақ өткізу дағдыларын көрсету қабілеті;
Басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясы саласындағы білімдерін, сондай-ақ басқарушылық қызметтің дағдылары мен қабілеттерін көрсете білу;
Халықаралық кәсіби ортаға кірігу және кәсіби шет тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану қабілеті;
Қарым-қатынастың диалогтық формаларын, биология сабақтарында проблемалық-диалогтық оқыту технологияларын практикалық қолдану білімдері мен дағдыларын қалыптастыру қабілеті;
Жеке және кәсіптік дағдыларды қолдана отырып, жоғары кәсіптік педагогикалық білім беру мекемелерінде биологиялық пәндерді оқу кезінде қазіргі кезеңде биологияны оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздері, нысандары мен құралдары туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру қабілеті;
Педагогикалық цифрлық технологиялар саласында бағдарлау қабілеті, ақпараттың барлық түрлерімен жұмыс істеу дағдылары, оқу процесінде және биологияны электрондық оқытуда ақпараттық-іздестіру міндеттерін шешу үшін ақпаратты іздеудің қазіргі заманғы технологияларын практикада қолдана білу;
Теориялық биология заңдары туралы білімді қалыптастыру қабілеті, теориялық биологияның теориялық негіздері мен модельдерін қолдана білу;
Биоәртүрліліктің қалыптасу заңдылықтары, оның географиялық кеңістікте саралануы туралы білімді қалыптастыру қабілеті, биоәртүрліліктің экологиялық мониторингі жүйелері және оны сақтау жолдары туралы түсінікке ие болу, Қазақстанда сирек кездесетін және қорғалатын өсімдіктер мен жануарлар түрлерінің таралу ерекшеліктерін білу;
Жәндіктер және олардың әртүрлі экожүйелерге әсері туралы білімді қалыптастыру, тіндер мен жасушалардың химиялық құрамын, олардағы метаболикалық процестердің молекулалық механизмдерін және осы процестерді реттеу жолдарын білу;
Түркістан облысындағы аймақтық фитоценоздардың құрылымы мен құрылымының негізгі параметрлері, дәрілік өсімдіктердің экологиясы туралы білімді қалыптастыру қабілеті;
Иммунитет реакциясының химиялық, биохимиялық және молекулярлық-биологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру қабілеті, зертханалық жабдықпен жұмыс істеу дағдылары, ғылыми - зерттеу жұмысы барысында физиологиялық, молекулярлық-биологиялық, иммунологиялық тәсілдерді пайдалану алгоритмін әзірлеу қабілеті;
Биология саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізудің заманауи әдістерінің негіздерін түсіндіре білу; физиологияның осы саласындағы зерттеулердің заманауи әдістерін талдау;
Биохимия саласындағы білімдерін көрсете білу, зат алмасу процестерін білу, зат алмасу жолдарының өзара байланысының жалпы принциптері және метаболизмді реттеудің негізгі аспектілері, Биохимияның қазіргі проблемаларын бағдарлай білу.
Кәсіби қызмет түрлеріОқыту;
Бақылаушы;
Тәрбиелік;
Әдістемелік;
Ғылыми-зерттеу;
Педагогикалық;
Әлеуметтік-коммуникативтік.
Мамандарды жұмысқа орналастыру болашағыЖалпы орта білім беретін және мамандандырылған мектептерде, колледждерде, гимназияларда, лицейлерде, білім беру бөлімдерінде;
Жоғары оқу орындары;
Бейін бойынша ғылыми - зерттеу ұйымдарында (институттарда);
Білім беру қызметі: мұғалім; басқару қызметі: әкімдіктерде, көгалдандыру, экология және т.б.;
Білім беру жүйесі қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттары;
Ғылыми-зерттеу қызметі: әртүрлі ұйымдарда (ботаника, зоология, адам анатомиясы, физиология, экология, генетика, биология, биотехнология және т.б.) Профильді пәндер бойынша ғылыми зерттеулерді орындау;
Мемлекеттік және мемлекеттік емес ғылыми-өндірістік, жобалау және геоботаникалық мекемелер және т.б.;
Аудандық және облыстық әкімдіктер жанындағы экология бөлімдері; салалық зертханалар, бөлімшелер, секциялар, секторлар, республикалық табиғат қорғау ведомстволарының департаменттері (ЕҚТА); ғылыми-зерттеу, өндірістік, медициналық, ауылшаруашылық, фармацевтикалық, әкімшілік, сараптамалық, табиғатты қорғау мекемелері және т.б.;
Кеңес беру фирмалары, оқу орындары (биология бойынша маманның әдістемелік кабинетінің меңгерушісі ретінде).
ДАҒДЫЛАР МЕН ҚҰЗІРЕТТЕР
Жоғары оқу орнындағы педагогикалық қызмет және ғылыми зерттеулер жүргізу
Кәсіптік білім беру жүйесінің (докторантура) келесі сатысында білім алуды жалғастыруды қамтамасыз ету
Қазіргі заманғы технологиялар мен басқару құралдарын қолдана отырып, стратегиялық ойлаумен білім беру саласындағы менеджменті
Зертханалық-қолданбалы жұмыстарды жоспарлау және жүргізу, биотехнологиялық процестерді бақылау
Педагогикалық және ғылыми қызметте ілгері және қолданбалы білімді шығармашылық негізінде қолдану
Ақпаратты талдау, ілгері мәселелерді шешу, міндеттер қою және оларды шешу
СПИКЕРЛЕР МЕН ТӘЛІМГЕРЛЕР
Бейбіт Мошқалов"Шымкент дендрологиялық саябағы" КҚК директоры.
Искакова Лаура"Өрлеу" БАҰО" ПҚБАИ» АҚ Түркістан облысындағы филиалының директоры – профессор, педагогикалық ғылымдар докторы
Бауржан НүркешовБиотехнология магистрі, химии және биология бағыты бойынша модератор, PISA, CLIL жаттықтырушысы
Абилдаева ГульназПедагогика ғылымдарының магистрі, №1 АС.Пушкин атындағы мектеп-гимназиясының директоры
СЕРІКТЕСТЕР
"Назарбаев Зияткерлік мектептері" дербес білім беру ұйымы
"Өрлеу" біліктілікті аттыру ұлттық орталығы АҚ
"Шымкент дендрологиялық саябағы" КҚК
№1 А.С.Пушкин атындағы мектеп-гимназия
Дарынды балаларға арналған мамандандырылған №2 "Дарын" мектебі
Маржан Тасова атындағы үш тілде оқытатын № 12 мамандандырылған мектеп-интернаты
ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРУ
Мектепке дейінгі мекемелер
Мектептер
Колледждер
Ғылыми-зерттеу орталықтары
Білім беру орталықтары
Жоғары оқу орындары
ТАБЫС
97 000-нан 450 000-ға ₸ дейін
ҚАЛАЙ ТҮСУГЕ БОЛАДЫ
Екінші жоғары
- Құжаттар өткізу:
Диплом, жеке куәлік
- Қабылдау сынақтарынан өту:
Кешенді тестілеуМөлдір Сүлейменова. 2004 жыл түлегі. Биология ғылымдарының кандидаты, ассоцияланған профессор. Мирас университетінің химия, биология, дене шынықтыру және спорт кафедрасының меңгерушісі, 3 оқу құралының авторы
Бейбіт Мошқалов. 2018 жыл түлегі. Жаратылыстану ғылымдарының магистрі. "Шымкент дендрологиялық саябағы" МКҚК директоры
Жиенбек Спанов. 2014 жыл түлегі. Жаратылыстану ғылымдарының магистрі. №36 Қ.Х.Тоқмұмедов атындағы ЖОМ директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
Рашида Жаналиева. Оқытушы, химия ғылымдарының кандидаты. 2017 жылдың "Қазақ елінің үздік ұстазы" марапатының иегері.
Роза Шимелкова. Оқытушы, ауылшаруашылық ғылымдарының кандидаты. 2015 жылдың "Еңбек Даңқы" және 2019 жылдың "Құрмет грамотасы" марапаттарының иегері
Құрбанкүл Халтаева және Сандуғаш Сенбі. Студенттер, "Ғылым шарайнасы" Республикалық ғылыми жұмыстар конкурсының І орын иегерлері
Лидия Джавадова. Студент, "Заманауи ғылым" Республикалық ғылыми жұмыстар конкурсының ІІ орын иегері
Меруерт Ерсін және Мадина Әбдіхалық. Студенттер, "Ғылым шарайнасы" Республикалық ғылыми жұмыстар конкурсының ІІ орын иегерлері
Эльмира Байтасова. Студент, "Өз ісім" ІІІ халықаралық инновациялық жобалар конкурсының ІІІ орын иегері
7M01501 Биология білім беру бағдарламасының типтік оқу жоспары
Пәндердің атауы Пән циклі ECTS Пәннің қысқаша сипаттамасы Ғылым тарихы мен философиясы БД 3 Оқытылатын мәселелер: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі түсініктері; қазіргі өркениет мәдениетіндегі ғылым; ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері; ғылыми білімнің құрылымы; ғылымның динамикасы жаңа білімді қалыптастыру процесі ретінде; ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар,ғылыми рационалдылықтың тарихи типтері; ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктері; ғылыми прогресстің болашағы; ғылым әлеуметтік институт ретінде; қазіргі ғылыми білім құрылымындағы жаратылыстану ғылымдары; педагогика ғылымының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: білімнің, белсенділіктің және әлеуметтік институттың ерекше түрі ретінде ғылымның негізгі ерекшеліктерін білу; ғылымның негізгі тарихи кезеңдері мен әр түрлі ғылыми әдісін білу; ғылым дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді бағдарлай білу; ғылым философиясының терминологиялық аппаратын меңгеру; логикалық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Жоғары мектеп педагогикасы БД 5 Оқытылатын мәселелер: жоғары мектеп педагогикасы ғылым ретінде, оның әдіснамалық негіздері; жоғары мектеп дидактикасының жалпы теориялық негіздері; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі; жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күштері мен принциптері; жоғары білімнің мазмұны; жоғары мектептегі заманауи білім беру технологиялары; жоғары мектеп тәрбие мен тұлғаны қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде; жоғары мектептегі тәрбиенің мәні. Қалыптастырылатын құзыреттер: жоғары мектепте оқыту негіздерін білу; ЖОО оқытушысының кәсіби-педагогикалық қызметінің нысандары, әдістері, білім беру технологиялары және ерекшелігі; жоғары мектепте сабақ өткізудің формалары мен әдістерін білу. Шетел тілі (кәсіби) БД 3 Оқытылатын мәселелер: грамматикалық материал, арнайы лексика, терминологиялық материал; мамандықтың негізгі пәндеріне сәйкес келетін оқу материалы; кәсіби салада оқу, сөйлеу, тыңдау және жазу. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушылардың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеру; иалықаралық кәсіби ортаға ықпалдасу; кәсіби шет тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдану. Жоғарғы оқу орнынан кейінгі биологияны оқыту әдістемесі БД 5 Оқытылатын мәселелер: ЖОО-да биологиялық білім мазмұнының ерекшеліктері; ЖОО-да оқыту нысандары; ЖОО-да оқыту әдістері мен технологиялары; биологиялық білім беруде қолданылатын педагогикалық технологиялардың алуан түрлілігі; ЖОО-да биологиялық пәндерді оқу кезінде қолданылатын әдістемелер. Қалыптастырылатын құзыреттер: ЖОО-да Биологияны оқыту әдістемесі теориясын меңгеру; ЖОО-да биологиялық білім мазмұнының ерекшеліктері туралы білімді меңгеру; ЖОО-да оқыту әдістері мен технологияларын пайдалана отырып инновацияларды көрсете білу; жоғары оқу орындарында биологиялық пәндерді оқу кезектілігі туралы білімді меңгеру; жаратылыстану ғылымдары жүйесінде биологиялық ғылымдардың орнын нақты анықтау қабілеті; ЖОО-да биологиялық пәндерді оқу кезінде қолданылатын әртүрлі әдістемелерді меңгеру. Биологияны оқытуда пәнаралық байланыстарды қолдану БД 5 Оқытылатын мәселелер: пәнаралық байланыстардың жіктелуі; биологиядағы ғылымаралық өзара әрекеттестіктің жалпы бағыттары; биологияны оқытудағы пәнаралық аспектілер; биологиялық білім берудегі пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру және жоспарлау әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: пәнаралық байланыстарды қолдану, олардың функцияларын білу, жоспарлау мен іске асыруды қолдану; биологиядағы ғылымаралық өзара іс-қимылдың жалпы бағыттарын меңгеру; биологияны оқытудағы пәнаралық аспектілерді білу; биологиялық білім беруде пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру және жоспарлау әдістерін практикада қолдана білу; оқытуда пәнаралық байланыстарды іске асырудың жеке жоспарларын әзірлеу дағдылары; алынған білімді теориялық және басқа да әдістемелік міндеттерді шешу үшін қолдану. Теориялық биология ПД 5 Оқытылатын мәселелер: теориялық биология заңдары (г. н. Чернов); органикалық әлем жүйесі; қайта құрылған эволюция; негізгі биологиялық ұғымдар; теориялық биология аксиомалары; ақпарат теориясы, биологиялық құбылыстардың ақпараттық шарттылық заңы немесе Ваддингтон Заңы; теориялық биологияның әдіснамалық негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Теориялық биология заңдарын білу; теориялық биологияның теориялық негіздері мен модельдерін пайдалана білу; теориялық биологияның қазіргі мәселелері туралы практикалық білімді меңгеру; г.н.Чернов және Ваддингтон заңдарын кәсіби салада қолдану. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы ПД 5 Оқытылатын мәселелер: гормондардың жіктелуі; эндокриндік бездерді зерттеудің негізгі заманауи әдістері; қалқанша без, бүйрек үсті бездері және гипоталамус-гипофиз жүйесі мысалындағы эксперименттік (физиологиялық) зерттеу әдістері және клиникалық әдістер. Қалыптастырылатын құзыреттер: ішкі секреция бездері қызметінің негізінде жатқан биохимиялық механизмдер туралы білімді меңгеру; гормондар әсерінің биохимиялық механизмдері туралы қазіргі заманғы түсініктерді бағдарлай білу; ағзаның эндокриндік жүйесінің функциялары туралы теориялық білімді меңгеру; тәжірибелік дағдыларды және эксперименттік физиологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін меңгеру. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру ПД 5 Оқытылатын мәселелер: ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылымның дамуының негізгі кезеңдері; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы, олардың түрлері; ғылыми зерттеулерді жоспарлау негіздері; ЖОО-да ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау; ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері; ақпарат көздерінің түрлері; ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы; ғылыми ізденістің Мазмұны; теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру; ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын меңгеру; ғылыми іздестіру әдістемесін меңгеру, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру; ғылыми зерттеулер нәтижелерін ресімдеу дағдыларын меңгеру; теориялық және эксперименттік зерттеулер әдістерін, эксперимент нәтижелерін өңдеуді көрсету. Қазіргі заманғы физиологиялық әдістерді зерттеу ПД 5 Оқытылатын мәселелер: физиологиялық зерттеулердің заманауи әдістері; физиологиялық зерттеу әдістері; физиологияның даму тарихы; заманауи электрофизиологиялық әдістер; физиологиядағы заманауи оптикалық әдістер; қазіргі физиологиялық зерттеудегі биохимиялық және химиялық әдістер; физиологиялық деректерді статистикалық талдаудың заманауи әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: физиологияның әртүрлі салаларында қолданылатын қазіргі заманғы әдістемелер туралы білімді меңгеру; физиологиялық эксперименттің негізгі әдістемелік тәсілдерін жоспарлай және орындай білу; физиологиялық эксперимент техникасын меңгеру; нақты физиологиялық зерттеуді жүзеге асыру кезінде алынған білімді қолдану; физиологиялық зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін практикада қолдану; қазіргі физиологияда биохимиялық және химиялық зерттеулер дағдыларын меңгеру. Теориялық оқудан алшақсыз жүргізілетін магистрлік диссертацияны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы Дополнительный цикл дисциплин 4 Оқытылатын мәселелер: ғылыми зерттеулер; бекітілген ҒЗЖ тақырыбы мен магистрлік диссертация тақырыбына негізделген нақты объектіні зерттеу нысанындағы практика. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми ізденістерді іске асыру дағдыларын қалыптастыру; қойылған міндеттерді шешу; жұмыс тақырыбы бойынша ақпараттық дереккөздерді таңдау; іс жүзінде маңызды сәттерді анықтау бойынша талдамалық жұмысты жүргізу. Басқару психологиясы БД 5 Оқытылатын мәселелер: ғылыми білім жүйесіндегі басқару психологиясы; басқару жүйесін зерттеудің негізгі тәсілдері; басшының жеке кәсіби тұжырымдамасы; басқарушылық қызмет аспектісі ретінде басқарушылық өзара іс-қимыл және шешім қабылдау процесі; негізгі басқару функцияларын іске асырудың психологиялық ерекшеліктері; басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясы; жеке басқару стилінің психологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұнын, басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасын, басқарушылық өзара іс-қимылдың теориялық негіздерін, негізгі басқарушылық функцияларды іске асырудың психологиялық ерекшеліктерін, басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясын білу; басқарушылық қызмет және өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістемелерін меңгеру. Биологияда диалогпен оқыту ПД 4 Оқытылатын мәселелер: коммуникациялардың диалогтық формалары;биология сабақтарында проблемалық-диалогтық оқыту технологиясы; Биологиялық білім берудің ғылыми, құндылық, эстетикалық және практикалық компоненттері; биологиядағы оқытудың стратегиялық, тақырыптық және нақты мақсаттары; биологияны оқытудың заманауи технологиялары; биология бойынша қосымша білім беру саласындағы жұмысты ұйымдастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: биология сабақтарында проблемалық-диалогтік оқыту технологиясын білу және пайдалану; когнитивті (танымдық) және құндылыққа бағдарланған оқу мақсаттарын, оларға қол жеткізу деңгейін бақылау нысандарын, әдістерін орната білу; жанжалды жағдайларды шешу және шешім қабылдауды талап ететін проблемалар бойынша ауызша және жазбаша пікірталастар ұйымдастыра отырып, диалог мәдениетін қалыптастыра білу; биологияның қазіргі заманғы проблемаларына бағдарлай білу қабілеті; кәсіби қызметте іргелі биологиялық ұғымдарды пайдалана білу. Қоршаған орта және биологиялық алуантүрлілікті сақтау БД 5 Оқытылатын мәселелер: биоалуантүрліліктің және қоршаған табиғи ортаның қазіргі жай-күйі; экожүйелердің орнықтылығын және биоалуантүрлілікті сақтауды зерделеу бойынша мониторингтік зерттеулер жүргізу қағидаттары; биоалуантүрліліктің өзгеруінің жалпы үрдістері және қауіп-қатері; Қазақстанның өсімдіктер мен жануарлар дүниесі ресурстарының биоалуантүрлілігін сақтау. Қалыптастырылатын құзыреттер: биологиялық саналуандықты сақтау және табиғатты ұтымды пайдалану саласында дербес зерттеулер жүргізу үшін алынған білімді практикада қолдану; Қазақстанның өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің алуан түрлілігі туралы білімді меңгеру; экожүйелердің орнықтылығын зерделеу бойынша мониторингтік зерттеулер жүргізу қағидаттарын білу; өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің сан алуандығы мен жай-күйін талдау дағдыларын меңгеру. Қазақстан Республикасының қорықтары мен қорықшалары БД 5 Оқытылатын мәселелер: Қазақстан қорықтарының географиялық сипаттамасы; ерекше қорғауды қажет ететін түрлердің биологиялық сипаттамасы мен ерекшеліктері; өңірдің табиғатты қорғау іс-шаралары жүйесін дамытудың экологиялық қағидаттары; ҚР қорықтары мен қаумалдарының маңызы мен рөлі. Қалыптастырылатын құзыреттер: Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи аумақтарының географиялық орналасуы мен біліміне ие болу; Қазақстан қорықтарының географиялық және биологиялық сипаттамасы туралы барабар түсініктерді қалыптастыру қабілетіне ие болу; ҚР қорықтары мен қаумалдарының маңызы мен рөлін аша білу; қоршаған ортаның экологиялық мониторингін жүзеге асыру дағдыларына ие болу. Бунақденелілердің систематикасы және биологиясы ПД 5 Оқытылатын мәселелер: жәндіктердің пайда болу гипотезасы, жәндіктердің маңызы; жүйелеудің негізгі міндеттері мен принциптері; жәндіктердің эмбриональды және постэмбриональды дамуы; жәндіктердің көбею әдістері; жәндіктердің биологиясы мен экологиясы; жәндіктердің жіктелуі. Қалыптастырылатын құзыреттер: омыртқасыз жануарлар туралы білім кешенін, олардың экожүйелердегі рөлін одан әрі өзінің практикалық қызметінде қолдана отырып игеру; тірі организмдермен және олардың қауымдастықтарымен табиғатта және зертханалық жағдайда жұмыс істей білу; зоологиялық зерттеу дағдыларын меңгеру; жәндіктерді анықтаушылармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; Алған білімдерін өзінің кәсіби қызметінде қолдану. Жасушалық биология ПД 5 Оқытылатын мәселелер: жасуша эволюциясының негізгі кезеңдері; жасушалардың қоршаған ортамен өзара әрекеттесуі; ядролық геномның ұйымдастырылуы мен эволюциясы; жасушаның бөліну механизмдері; жасушааралық сигнализация. Қалыптастырылатын құзыреттер: жасушалық эволюция және жасушалық теория негіздерін білу; теориялық негіздерді, жасушалар эволюциясының негізгі ұғымдары мен модельдерін пайдалана білу; Көп жасушалы организмнің жасушалық популяцияларының құрамын, жасушалардың негізгі түрлерін талдай білу; жасушалық биологияның қазіргі заманғы проблемалары бойынша теориялық білімді меңгеру; жасушалық биологияның өзекті мәселелері туралы ғылыми деректерді меңгеру; талдау жұмысын жүргізе білу және кәсіби салада ғылыми зерттеулер жүргізу әдіснамасын меңгеру. Биологиялық химияның қазіргі мәселелері ПД 3 Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы физика-химиялық биологияның негізгі құрамдас бөлігі ретінде биологиялық химияның қазіргі заманғы мәселелері; жануарлар мен өсімдіктер организмдерінде жүретін химиялық процестер; зат алмасу ерекшеліктері, биологиялық белсенді қосылыстардың түзілу көздері, олардың организмге әсері; биохимиялық зерттеу әдістері; организмдердің химиялық құрамы, әртүрлі организмдердің химиялық элементтерге қажеттілігі. Қалыптастырылатын құзыреттер: Биохимияның қазіргі заманғы әдістерін білу; зерттеудің эксперименттік және есептік-теориялық әдістерін кәсіби қызметте таңдау және қолдану білігі; Биохимия саласында қазіргі заманғы деңгейде зерттеулер жүргізу қабілеті; Биохимияның қазіргі жетістіктері және оның қолданбалы қолданылуы туралы ақпаратты сыни талдау білігі; биохимиялық терминологияны және биохимиялық түсініктерді меңгеру. Зат алмасу биохимиясы ПД 3 Оқытылатын мәселелер: ағзадағы заттар мен энергия алмасуы; ағзаның энергетикалық ресурстары; катаболизмнің ерекше және жалпы жолдары; көмірсулар алмасуын реттеу; липидтердің алмасуы мен функциялары; метаболизм жолдарының өзара байланысының жалпы принциптері және метаболизмді реттеудің негізгі аспектілері. Қалыптастырылатын құзыреттер: «зат алмасу», «метаболизм», «анаболизм», «катаболизм» ұғымдарының маңызы және олардың өзара байланысы туралы білімге ие болу; трикарбон қышқылдары циклының өзгеру схемаларын құра білу; организмнің негізгі зат алмасу процестерінің мәні мен ішкі табиғатын түсіну; негізгі биохимиялық заңдылықтар туралы білімге ие болу; метаболизм жолдарының өзара байланысының және метаболизмді реттеудің негізгі аспектілерінің жалпы принциптері туралы білімге ие болу. Магистрлік диссертацияны орындауды қоса алғанда магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы Дополнительный цикл дисциплин 4 Оқытылатын мәселелер: ғылыми зерттеулер; бекітілген ҒЗЖ тақырыбы мен магистрлік диссертация тақырыбына негізделген нақты объектіні зерттеу нысанындағы практика. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми ізденістерді іске асыру дағдыларын қалыптастыру; қойылған міндеттерді шешу; жұмыс тақырыбы бойынша ақпараттық дереккөздерді таңдау; іс жүзінде маңызды сәттерді анықтау бойынша талдамалық жұмысты жүргізу. Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы (ғылыми тағылымдама) Дополнительный цикл дисциплин 4 Оқытылатын мәселелер: ғылыми зерттеулер; бекітілген ҒЗЖ тақырыбы мен магистрлік диссертация тақырыбына негізделген нақты объектіні зерттеу нысанындағы практика. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми ізденістерді іске асыру дағдыларын қалыптастыру; қойылған міндеттерді шешу; жұмыс тақырыбы бойынша ақпараттық дереккөздерді таңдау; іс жүзінде маңызды сәттерді анықтау бойынша талдамалық жұмысты жүргізу. Педагогикалық іс-тәжірибе БД 4 Педагогикалық іс-тәжірибе алынған теориялық білімді, оларды педагогикалық қызметте қолдану дағдыларын тереңдетуге, жетілдіруге және шоғырландыруға бағытталған. Педагогикалық практика магистранттардың ғылыми-теориялық және практикалық дайындығы арасындағы тығыз байланысты қамтамасыз етуге, оларға педагогикалық іс-әрекеттің бастапқы тәжірибесін және ғылыми-психологиялық және педагогикалық зерттеудің белгілі бір дағдыларын беруге арналған. Биологияны электронды оқыту әдістемесі БД 5 Оқытылатын мәселелер: заманауи электрондық білім беру ресурстары; оқу материалының тиімділігі және электрондық оқыту процесінің сапасы; электрондық ғылыми-ақпараттық ресурстар; биологияны оқытудың ақпараттық ресурстары; Қашықтықтан оқыту жүйесіндегі электрондық технологиялар. Қалыптастырылатын құзыреттер: педагогикалық инновациялар, педагогикалық цифрлық технологиялар саласында бағдарлана білу; ақпараттық технологияларды меңгеру, ақпараттың барлық түрлерімен жұмыс істеу дағдылары; Ғаламдық және жергілікті компьютерлік желілерде ақпаратты іздеу және алмасу әдістерін қолдану дағдылары; оқу процесінде және электрондық оқытуда ақпараттық-іздестіру міндеттерін шешу үшін ақпаратты іздеудің қазіргі заманғы технологияларын практикада қолдана білу; компьютерлік техниканы пайдалануға негізделген оқытудың қазіргі заманғы әдістемелерін меңгеру. Биологияны оқыту әдістемесіндегі инновациялық технологиялар БД 5 Оқытылатын мәселелер: педагогикалық қызмет саласындағы заманауи инновациялық технологиялар; оқытудың заманауи технологияларын жіктеу; өнімді оқыту технологиясы; шоғырланған оқыту технологиясы; модульдік оқыту технологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазіргі заманғы оқыту технологияларының сыныптамасын және оларды биологияны оқытуда қолдану әдістемесін білу; биологияны оқытудың инновациялық технологияларының талаптарына сәйкес биологияны оқытудың перспективалық және тақырыптық жоспарын әзірлей білу; биологияны оқытуда инновациялық технологиялардың бейімделуін білу; кәсіби-педагогикалық қызмет процесінде инновациялық технологияларды қолдану қабілеті. Фитоценология негіздері ПД 5 Оқытылатын мәселелер: қазіргі фитоценология мен өсімдіктер экологиясындағы зерттеу әдістері; өсімдіктер қауымдастығының жалпы сипаттамасы; фитоценоздардың құрылымы туралы түсінік; фитоценоздардың динамикасы; фитоценоздардың қайтымды өзгерістері: тәуліктік, маусымдық, әртүрлі жылдық (флюктуациялық) және жастық; фитоценоздардың құрылымы. Қалыптастырылатын құзыреттер: өсімдіктер, жануарлар, саңырауқұлақтар мен микроорганизмдердің морфологиясының, экологиясының, көбеюі мен географиялық таралуының ерекшеліктері туралы білімді меңгеру; тірі организмдердің табиғаттағы және адамның шаруашылық қызметіндегі рөлі туралы барабар түсініктерді қалыптастыру қабілетін меңгеру; өңірлік фитоценоздардың құрылымы мен құрылымының негізгі параметрлері туралы білімді меңгеру; биологиялық процестердің химиялық негіздерін және өсімдіктердің әртүрлі жүйелері мен органдары жұмысының физиологиялық механизмдерін түсіндіру қабілетін меңгеру; түрлер мен геоботаникалық сипаттамалардың қарапайым мәліметтер базасын құру дағдыларын игеру. Түркістан облысындағы дәрілік өсімдіктерінің экологиясы ПД 5 Оқытылатын мәселелер: дәрілік өсімдіктердің жіктелуі; Түркістан облысындағы дәрілік шөптердің биохимиялық құрамы мен түрлік әртүрлілігі; негізгі дәрілік өсімдіктердің сипаттамасы; халықтық және ғылыми медицина үшін дәрілік өсімдіктердің маңызы; Түркістан облысындағы дәрілік өсімдіктердің түрлері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дәрілік өсімдіктер саласындағы ғылыми зерттеулердің негізгі даму кезеңдері, қазіргі бағыттары туралы білімді меңгеру; ғылыми медицинада қолданылатын Түркістан облысы дәрілік өсімдіктерінің таралуы мен мекендеу орны туралы білімді меңгеру; тірі және гербарийленген түрдегі дәрілік өсімдіктерді морфологиялық белгілері бойынша анықтай білу; дәрілік өсімдіктер бойынша өз білімін өзінің болашақ кәсіби қызметінде қолдана білу. Молекулярлық иммунология ПД 5 Оқытылатын мәселелер: антигендер; антигенді тану рецепторлары; адамның иммундық жүйесінің функциялары; антиденелерге арналған жасушалық рецепторлар; иммундық жауаптың даму және реттеу механизмдері; цитокиндер; иммунитет реакцияларының химиялық, биохимиялық және молекулалық-биологиялық негіздері; Қалыптастырылатын құзыреттер: адамның иммундық жүйесінің құрылымы мен функциялары, иммунитеттің түрлері, иммундық жауапты реттеу туралы білімді меңгеру; иммундық жауаптың даму және реттеу тетіктері туралы талдау жұмысын жүргізе білу; иммунитет реакцияларының химиялық, биохимиялық және молекулалық-биологиялық негіздері туралы білімді меңгеру; иммунитет туралы білімді ғылыми және практикалық өмірде пайдалануға мүмкіндік беретін дағдыларды меңгеру. Жасушалық иммунология ПД 5 Оқытылатын мәселелер: иммундық жүйенің жасушалары; лимфоидты жасушалар; табиғи өлтірушілер; MHC енгізу; белсенді және ингибиторлық рецепторлар; байланыс цитолиз механизмдері; протеосомалар. Қалыптастырылатын құзыреттер: жасушалық иммунологияның негізгі ұғымдары: антиген, антидене, рецепторлар, цитокиндер, иммунокомпетентті жасушалар, иммундық жауап, иммундық патология туралы білімді меңгеру; адам ағзасында туа біткен және жүре пайда болған иммунитетті қалыптастыру тетіктері туралы теориялық білімді меңгеру. Физиологияның заманауи мәселелері ПД 5 Оқытылатын мәселелер: физиологияның қазіргі даму кезеңдері; жүрек-тамыр жүйесі физиологиясы; нутрициологияның қазіргі даму кезеңі; зат алмасу физиологиясы; ақуыз алмасуының физиологиясы мен патофизиологиясы; май алмасуының физиологиясы мен патофизиологиясы; зат алмасуды зерттеу әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: тірі организмдердің және олардың жеке жүйелерінің, органдарының, тіндері мен жасушаларының жұмыс істеу заңдылықтары туралы білімді меңгеру; ағза функцияларын талдау үшін мінез-құлық, физиологиялық, биохимиялық, генетикалық, молекулярлық-биологиялық тәсілдерді пайдалана білу; Зертханалық жағдайларда биологиялық объектілермен және заманауи аппаратурамен жұмыс істеудің қазіргі заманғы эксперименттік әдістерін қолдану; тірі организмдердің, олардың жеке жүйелерінің, тіндер мен жасушалар органдарының функционалдық жағдайын талдау дағдыларын меңгеру; қазіргі заманғы аппаратураның көмегімен далалық және зертханалық жағдайларда биологиялық объектілермен жұмыс істеудің қазіргі заманғы эксперименттік әдістерін меңгеру. Физиология бойынша зертханалық сабақтар өткізуді ұйымдастыру ПД 5 Оқытылатын мәселелер: физиология бойынша зертханалық сабақтарды өткізудің ұйымдастырушылық аспектілері; Білім берудегі физиологияның рөлі; зертханалық сабақтардың мәні мен ұйымдастырылуы, олардың түрлері; ЖОО-да зертханалық сабақтарды ұйымдастыру; физиологиядағы зерттеу әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: физиология, ғылыми іздеу әдістері бойынша зертханалық сабақтар өткізуді ұйымдастыру, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; зертханалық зерттеулер нәтижелерін ресімдеу дағдыларын меңгеру; зертханалық жануарлармен эксперименттік жұмыс әдістерін меңгеру; негізгі физиологиялық әдістерді (пульсометрия, электрокардиография, спирометрия, қан анализі, нервтерді ынталандыру және кесу, мүшелерді оқшаулау, кардиограмма, миограмма, пнеймограмма жазу)практикада қолдана білу; қауіпсіздік техникасының талаптарын сақтауды ескере отырып, зертханалық сабақтарды ұйымдастыру, жүргізу және талдау дағдыларын меңгеру; зертханалық экспериментті қою, зертханалық жабдықпен жұмыс істеу техникасын меңгеру. Теориялық оқудан алшақсыз жүргізілетін магистрлік диссертацияны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы Дополнительный цикл дисциплин 10 Оқытылатын мәселелер: ғылыми зерттеулер; бекітілген ҒЗЖ тақырыбы мен магистрлік диссертация тақырыбына негізделген нақты объектіні зерттеу нысанындағы практика. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми ізденістерді іске асыру дағдыларын қалыптастыру; қойылған міндеттерді шешу; жұмыс тақырыбы бойынша ақпараттық дереккөздерді таңдау; іс жүзінде маңызды сәттерді анықтау бойынша талдамалық жұмысты жүргізу. Зерттеу іс-тәжірибе ПД 16 Зерттеу практикасы таңдалған мамандық саласындағы кәсіби білімді қалыптастыруға және дамытуға, бағыт пәндері мен магистрлік бағдарламаның арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекітуге, мамандандырылған дайындықтың таңдалған бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттіліктерді меңгеруге бағытталған. Магистрлік диссертацияны орындауды қоса алғанда магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы Дополнительный цикл дисциплин 2 Оқытылатын мәселелер: ғылыми зерттеулер; бекітілген ҒЗЖ тақырыбы мен магистрлік диссертация тақырыбына негізделген нақты объектіні зерттеу нысанындағы практика. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми ізденістерді іске асыру дағдыларын қалыптастыру; қойылған міндеттерді шешу; жұмыс тақырыбы бойынша ақпараттық дереккөздерді таңдау; іс жүзінде маңызды сәттерді анықтау бойынша талдамалық жұмысты жүргізу. Магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау Дополнительный цикл дисциплин 8