Күндізгі бөлім

Online (қашықтықтан)

6В01501 - «Химия және биология мұғалімі» білім беру бағдарламасы жаратылыстану - ғылыми пәндер бойынша мұғалімдерді даярлау бағыты аясында педагогикалық ғылымдар саласында кадрлар даярлау үшін әзірленген.

Білім беру бағдарламасының мақсаты: химия және биология саласында практикалық дағдылары мен теориялық білімі бар, өзгермелі әлеуметтік шындық жағдайында оқытудың инновациялық технологияларын енгізу арқылы ғылыми-педагогикалық міндеттерді тиімді шешуге және іске асыруға қабілетті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.

Білім беру бағдарламасы оны білім беру стандарттары шеңберінде әрбір нақты білім алушының жеке қажеттіліктеріне бейімдеуге мүмкіндік беретін етіп жобаланған.

Білім беру бағдарламасының ерекшеліктері:

- Студенттерді тәжірибеге бағытталған дағдыларды алу құралы ретінде қолданбалы жобаларға тарту.

- Дуальды оқыту элементтері, ҚР жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында академиялық ұтқырлықты іске асыру.

- Кешенді пәнаралық тәсіл (бірнеше функционалды салаларды зерттеу: химия, биология, экология, физика, математика, информатика)

- Химия мен биологияны оқытудың арнайы әдістері, мысалы, зертханалық эксперименттерді, тәжірибелік сабақтарды жоспарлау және қою, талдау және синтездеу, сабақтарды өткізудің әдістемелік әдістері мен тәсілдері, технологиялық схемаларды құрастыру, физика-химиялық есептеу әдістері және теориялық және практикалық есептерді шешу.



Білім алушыларды даярлау бейініне қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында, Minor бағдарламалары іске асырылуда, бұл тақырыптық байланысты элективті пәндердің трегі.






Білім беру бағдарламасы бойынша қол жетімді Minor:






Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері

Мамандық бойынша одан әрі жұмыс істеу үшін білім беру саласында жоғары білімі бар мамандардың сапасына қойылатын заманауи талаптарға жауап беретін білікті кадрларды даярлау;

Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесінің даму динамикалығына сәйкес білім беру бағдарламасының компоненттерін өзектендіру;

Оқу процесіне оқытудың инновациялық технологияларын енгізу және құзыреттілік тәсілге негізделген білім беру бағдарламасын меңгеру деңгейін бақылау;

Білім беру үдерісін құру, оқушылар ұжымында тәрбие жұмысын ұйымдастыру, педагогикалық процестің заңдылықтары, принциптері, тәрбиелік тетіктеріне сәйкес оқудан тыс іс-шараларды жоспарлау және өткізу дағдыларын қалыптастыру;

Кәсіптік құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; білім беру процесінің мониторингін жүзеге асыру;

Білім алушылардың өзіндік зерттеу және аналитикалық қызметі үшін алғышарттар жасау;

Кәсіби қызметте пайдалану, алынған ақпаратты жүйелеу үшін, арнайы ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру;

Әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру және дамыту: мақсаткерлік, еңбекқорлық, жауапкершілік, азаматтық, этикалық нормаларды ұстанушылық;

Оқыту процесінің ғылыммен байланысын қамтамасыз ету, зерттеу дағдыларын қалыптастыру;

Білім беру процесін қазіргі заманғы материалдық-техникалық базамен қамтамасыз ету;

Кәсіптік практиканы ұйымдастыру арқылы жұмысқа орналасуға білім беру бағдарламасының түлектеріне көмек көрсету.

Білім беру бағдарламасы бойынша негізгі құзыреттіліктер

Химия және биология саласындағы ғылыми зерттеу және сипаттау методологиясы мен әдістемесін меңгеру;

Кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану;

Time management тәсілдерін және Public Speaking дағдыларын меңгеру;

Дифференциалды және интеграцияланған оқытудың лайықты педагогикалық технологияларын таңдау; педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық менеджментті жүзеге асыру;

Сабақ мақсатына сәйкес оқу материалдарын әзірлеу;

Кәсіби қызметте озық зерттеу және ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру;

Өзін-өзі ұйымдастыру, өзін-өзі бақылау және өзін-өзі бағалау дағдыларын меңгеру.

Кәсіби қызмет түрлері

Оқыту;

Бақылаушы;

Тәрбиелік;

Әдістемелік;

Зерттеу;

Әлеуметтік-коммуникативтік;

Өздігінен білім алу.

Мамандарды жұмысқа орналастыру болашағы

Жалпы орта білімберетін және мамандандырылған мектептерде, колледждерде, гимназияларда, лицейлерде;

Білім бөлімдерінде;

Бейін бойынша ғылыми - зерттеу ұйымдарында (институттарда);

Әлеуметтік - гуманитарлық бейіндегі зерттеу ұйымдары (институттар).

Дуальды оқыту жүзеге асырылатын ұйымдардың атауы

«А.Асқаров атындағы Шымкент мемлекеттік дендрологиялық саябағы» МКҚК;

«Парасат АЖ» жеке мектебі;


ДАҒДЫЛАР МЕН ҚҰЗІРЕТТЕР

Жаратылыстану ғылымдарын оқытудың инновациялық мазмұны шеңберіндегі педагогикалық әрекет

Танымдық, шығармашылық, эксперементтік - зерттеу қызметіне қызығушылықты қалыптастыру

Зертханалық зерттеулерді жүргізудің икем дағдылары

Кәсіби салада дербес компьютерлермен, кеңсе техникасымен және бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеудің озық дағдылары. Бизнесті жоспарлау негіздері

Шет тілдерін көп деңгейлі оқытудың авторлық әдістемесі

Жеке құндылықтар мен жеке мотивацияның өзгеруі. Күйзеліске бейімделу және Медиация. Салауатты өмір салтына баулу. Мәдени және рухани даму


СПИКЕРЛЕР МЕН ТӘЛІМГЕРЛЕР

СЕРІКТЕСТЕР

ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРУ

Мектептер

Колледждер

Ғылыми-зерттеу орталықтары

Білім беру орталықтары

ТАБЫС

97 000-нан 350 000-ға ₸ дейін

ҚАЛАЙ ТҮСУГЕ БОЛАДЫ

Мектеп базасында

  • Құжаттар өткізу:
    ҰБТ, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Арнайы емтихан

  • Оқу ұзақтығы:
    3 жылдан бастап
Екінші жоғары білім

  • Құжаттар өткізу:
    Диплом, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Әңгімелесу, арнайы емтихан

  • Оқу ұзақтығы:
    1 жыл 8 айдан бастап
ТжКБ базасында

  • Құжаттар өткізу:
    ҰБТ, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Арнайы емтихан

  • Оқу ұзақтығы:
    2 жыл 6 айдан бастап


Мөлдір Сүлейменова. 2004 жыл түлегі. Биология ғылымдарының кандидаты, ассоцияланған профессор. Мирас университетінің химия, биология, дене шынықтыру және спорт кафедрасының меңгерушісі, 3 оқу құралының авторы.

Бейбіт Мошқалов. 2018 жыл түлегі. Жаратылыстану ғылымдарының магистрі. "Шымкент дендрологиялық саябағы" МКҚК директоры

Жиенбек Спанов. 2014 жыл түлегі. Жаратылыстану ғылымдарының магистрі. №36 Қ.Х.Тоқмұмедов атындағы ЖОМ директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Жаналиева Рашида. Оқытушы, химия ғылымдарының кандидаты. 2017 жылдың "Қазақ елінің үздік ұстазы" марапатының иегері

Шимелкова Роза. Оқытушы, ауылшаруашылық ғылымдарының кандидаты. 2015 жылдың "Еңбек Даңқы" және 2019 жылдың "Құрмет грамотасы" марапаттарының иегері

Құрбанкүл Халтаева және Сандуғаш Сенбі Студент, "Ғылым шарайнасы" Республикалық ғылыми жұмыстар конкурсының І орын иегері

Лидия Джавадова. Студент, "Заманауи ғылым" Республикалық ғылыми жұмыстар конкурсының ІІ орын иегері

Меруерт Ерсін және Мадина Әбдіхалық. Студенттер, "Ғылым шарайнасы" Республикалық ғылыми жұмыстар конкурсының ІІ орын иегері

Эльмира Байтасова. Студент, "Өз ісім" ІІІ халықаралық инновациялық жобалар конкурсының ІІІ орын иегері

6В01501 – «Химия және биология мұғалімі» білім беру бағдарламасының типтік оқу жоспары

Пәндердің атауы Пән циклі ECTS Пәннің қысқаша сипаттамасы
Қазақ (орыс) тілі 1
ЖБП5Оқытылатын мәселелер: қазақ тілінің фонетикалық ерекшеліктері, грамматикалық құрылысы; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері, фразеологиялық бірліктер; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; Қазақстанның мәдениеті мен дәстүрлері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативтік мінез-құлық ережелері Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; электрондық пошта арқылы байланыстарды қолдау; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Шетел тілі 1
ЖБП5Оқытылатын мәселелер: фонетикалық ерекшеліктер, грамматикалық құрылым, ағылшын тілі; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайларында мәдениаралық ерекшеліктер және коммуникативтік мінез-құлық ережелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология)
ЖБП8Оқытылатын мәселелерр: саясаттану, әлеуметтану, мәдениеттану және психологияның негізгі санаттары; қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтары; қоғамның қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі контекстіндегі әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттары және олардың жұмыс істеу қағидаттары. Қалыптастырылатын құзыреттер: әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология ұғымдарын, идеяларын, теорияларын түсіндіру және түсіндіру; қазіргі қазақстандық қоғамның өзекті проблемаларын, әлеуметтік процестерді сипаттау, талдау; әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі тұрғысынан олардың ерекшеліктерін талдау; қазақстандық қоғамның даму перспективаларын жобалау, әлеуметтік, саяси, жеке мәселелерді, тұлғааралық және әлеуметтік жанжалдарды шешу; әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін білдіру; қоғамның әлеуметтік-саяси даму мәселелері бойынша идеяларды генерациялау және оларды таныстыру.
Дене шынықтыру 1
ЖБП2Оқытылатын мәселелер: пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру.
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
ЖБП5Оқытылатын мәселелер: экологияның мазмұны мен міндеттері; экожүйе мен биосфера ұғымдары; экожүйелердегі заттар айналымы мен энергия ағыны; адамзаттың жаһандық проблемалары; табиғатты қорғау жөніндегі заңнамалық шаралар; экологиялық қауіпті және төтенше жағдайлардың туындау жағдайлары, олардың көріну заңдылықтары; ТЖ жіктемесі, сипаттамасы және болжауы; адам мен мекендеу ортасын теріс әсерлерден қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру, алғашқы медициналық көмек және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: экологиялық факторлардың адам денсаулығының жай - күйіне әсерін бағалау; адам мекендейтін ортаның негізгі қауіптерін сәйкестендіру; қауіптерден қорғау әдістерін таңдау; төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологияларын меңгеру; алғашқы медициналық өзіндік және өзара көмек көрсете білу; төтенше жағдайлар мен ТЖ қаупі және туындауы кезінде тиімді әрекет ету; жарақат кезінде адам ағзасы жағдайының симптомдарын анықтау; медициналық дәрі қобдишасы құралдарын дұрыс қолдану.
Құқық негіздері
ЖБП5Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
ЖБП5Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
ЖБП5Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.
Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
ЖБП5Оқытылатын мәселелер: «инновациялар», «инновациялық қызмет», «инновациялық жоба» ұғымдарының мәні; инновацияларды жіктеу; инновациялық қызметті айқындайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру.
Көшбасшылық және команда құру негіздері
ЖБП5Оқытылатын мәселелер: «көшбасшылық», «команда», «команда құру» ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын бағалау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.
Академиялық жазу негіздері
БП5Оқытылатын мәселелер: «академиялық жазу» түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау білігі мен дағдысы; ғылыми көздермен талдау жұмысы дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау.
Шешендік өнер
БП5Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.
Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
БП5Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.
Қарым-қатынас психологиясы және жанжалдарды басқару
БП5Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым-қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым-қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым-қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез-құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.
Қазақ (орыс) тілі 2
ЖБП5Оқытылатын мәселелер: қазақ тілінің фонетикалық ерекшеліктері, грамматикалық құрылысы; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері, фразеологиялық бірліктер; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; Қазақстанның мәдениеті мен дәстүрлері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативтік мінез-құлық ережелері Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; электрондық пошта арқылы байланыстарды қолдау; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Шетел тілі 2
ЖБП5Оқытылатын мәселелер: фонетикалық ерекшеліктер, грамматикалық құрылым, ағылшын тілі; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайларында мәдениаралық ерекшеліктер және коммуникативтік мінез-құлық ережелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Қазақстан тарихы
ЖБП5Оқытылатын мәселелер: тарихи процестің тұтастығы мен жүйелілігін сипаттайтын негізгі фактілер, процестер мен құбылыстар, ұғымдар, теориялар, гипотезалар; дүниежүзілік және отандық тарихты кезеңге бөлу; отандық және дүниежүзілік тарихтың маңызды мәселелерінің заманауи нұсқалары мен түсіндірмелері; Қазақстанның тарихи жолының ерекшеліктері, оның әлемдік қоғамдастықтағы рөлі. тарихи процестің маңызды әдіснамалық тұжырымдамалары, олардың ғылыми және дүниетанымдық негіздері; өткен оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды тарихи, тарихи-әлеуметтанулық, тарихи-саясаттанушылық, тарихи-мәдени, антропологиялық талдаудың ерекшеліктері; қоғамдық институттардың, әлеуметтік өзара іс-қимыл жүйелерінің, адам мінез-құлқының нормалары мен уәждерінің қалыптасуы мен эволюциясының тарихи шарттылығы; Қазақстан мен әлем тарихының, ұлттық және өңірлік, конфессиялық, этноұлттық, жергілікті тарихтың өзара байланысы мен ерекшеліктері. қоғамдық даму заңдылықтары; Қазақстанның даму ерекшеліктері; Қазақстанның дамуының барлық кезеңдеріндегі әлеуметтік-экономикалық және саяси өмірінің негізгі тарихи фактілері мен оқиғалары. Қалыптасатын құзыреттер: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі негізгі кезеңдері туралы, этногенездің үздіксіздігі мен сабақтастығы, қазақ халқының мемлекеттілігінің қалыптасуы мен дамуы туралы объективті тарихи білімді қалыптастыру; адамзат қоғамының ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі әлеуметтік, экономикалық, саяси, рухани және адамгершілік салалардағы дамуының негізгі кезеңдері туралы білімді ерекше назар аудара отырып меңгеру Қазақстанның әлемдік-тарихи үдерістегі орны мен рөлі; тарихшылдық қағидатын басшылыққа ала отырып, өткен және қазіргі оқиғалар мен құбылыстар туралы әртүрлі дереккөздердегі ақпаратты талдау қабілетін дамыту, олардың динамикасы, өзара байланысы мен өзара тәуелділігі және тарихи ойлауды қалыптастыру — оқиғалар мен құбылыстарды олардың тарихи шарттылығы тұрғысынан қарау, тарихи оқиғалар мен тұлғалардың әртүрлі нұсқалары мен бағалауларын салыстыру, олардың көзқарастары мен принциптерін өзара байланыстыру тарихи пайда болған дүниетанымдық жүйелер өткен және қазіргі заманның пікірталас мәселелеріне өзіндік көзқарасын анықтайды.
Философия
ЖБП5Оқытылатын мәселелер: философия категориялары, білім, ғылым, техника, технология, адам, өнер, бостандық, мәдениет, қоғамдағы діннің рөлі мен орнын философиялық түсіну және түсіну, ғылыми таным әдістері, ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі философиялық ойдың эволюциясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: шындықты философиялық ұғынудың ерекшелігін түсіну және түсіндіру; мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұны мен өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру және негіздеу; жобалау және зерттеу қызметін жүзеге асыруда әлемді ғылыми және философиялық танудың әдістерін көрсету; қазіргі қоғамның өзекті философиялық мәселелеріне, жаһандық проблемаларына қатысты өз ұстанымын дәлелдеу.
Дене шынықтыру 2
ЖБП3Оқытылатын мәселелер: пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру.
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
БП5Оқытылатын мәселелер: балалардың жас анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы пәні;балалар организмінің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары; жас кезеңділігі; балалар организмінің реттеуші жүйелерінің дамуы; дені сау бала ағзалары жүйелерінің құрылымы мен функциялары; балалар дамуының жас анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері; балалар гигиенасының негіздері; онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде денсаулықты сақтау мен нығайтудың гигиеналық нормалары, талаптары мен ережелері; қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: бала организмінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру; баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін анықтай білу; қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктерін білу; балалар гигиенасының негізгі ережелерін білу; балалардың гигиеналық тәрбиесін ұйымдастыра білу; жалпы гигиеналық талаптарды бағалау әдістерін білу; балалардың мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу іс-тәжірибе
БП2Оқу практикасы білім беру саласында бастапқы кәсіби шеберлік пен дағдыларды алуға, химия және биология педагогы мамандығына тұрақты қызығушылықты қалыптастыруға, кәсіптік бағдарлауға бағытталған.
Дене шынықтыру 3
ЖБП3Оқытылатын мәселелер: пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру.
Жобалық қызметті ұйымдастыру
БП5Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
ЖБП5Оқытылатын мәселелер: ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мазмұны мен даму үрдістері; ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістері, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдері; компьютерлік жүйелер, операциялық жүйелер мен желілер архитектурасының тұжырымдамалық негіздері; компьютерлік жүйелер мен желілер архитектурасы, негізгі компоненттердің мақсаты мен функциялары; желілік және веб-қосымшаларды, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету құралдарын әзірлеу тұжырымдамалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста және басқа да мақсаттарда қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдылары; нақты міндеттерді шешу үшін неғұрлым қолайлы технологияны таңдауды негіздеу; ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және тарату үшін ақпараттық Интернет ресурстарын, бұлтты және мобильді сервистерді пайдалана білу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілерді бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді қолдана білу; ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын таңдауды талдау және негіздеу; әртүрлі қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу іскерлігі; қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып жобалау қызметін жүзеге асыру.
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
БП5Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; «ақпараттық жүйелер», «ақпараттық технологиялар» ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану білігі.
Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы
БП5Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.
Инклюзивті білім беру
БП5Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім берудің рөлі мен теориялық-әдіснамалық негіздері; инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, шарттары, модельдері мен нысандары; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; бастауыш сыныптарда түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру; инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту тәсілдерін меңгеру.
Инклюзивті білім берудегі тьюторлық қызмет
БП5Оқытылатын мәселелер: тьюторлық туралы түсінік;инклюзивті білім берудегі тьютордың мақсаты, міндеттері мен құзыреті; инклюзивті практика жағдайында ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды тьюторлық сүйемелдеуді ұйымдастыру кезеңдері;ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің теориялық негіздері; инклюзивті білім беру ортасы; инклюзивті білім берудің педагогикалық шарттары мен технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім беруде тьюторлықтың негізгі сипаттамаларын білу; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен түзету-дамыту жұмысын ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға инклюзивті білім беруді ұйымдастыру процесінде білім беру интеграциясының нысанын таңдауды жүзеге асыру; арнайы және интеграцияланған білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдау сапасын арттыру тетігі ретінде кәсіби құзыреттерді игеру.
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
БП6Оқытылатын мәселелер: бейорганикалық химияның теориялық негіздері; химияның жалпы заңдары; атомдық молекулалық ілімдер, периодтық жүйенің құрылымы мен заңдары; химиялық реакциялардың термодинамикасы; химиялық және кинетикалық реакциялардың заңдары. Қалыптасқан құзыреттер: химияның жалпы заңдылықтарын білу; периодтық жүйенің құрылымы мен заңдылықтарын білу; химиялық тепе-теңдік әдістерін білу.
Жалпы химия негіздері
БП6Оқытылатын мәселелер: жалпы химияның теориялық негіздері; элементтер химиясы; зертханалық зерттеулер техникасы; молекулалардың химиялық байланысы мен құрылымы; тотығу-тотықсыздану реакциялары; заттармен, реактивтермен және аспаптармен жұмыс істеу техникасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: жалпы химияның теориялық негіздерін білу; зертханалық кабинетте жұмыс істей білу; тотығу-тотықсыздану реакцияларын жүзеге асыра білу; реактивтермен және аспаптармен жұмыс істеу дағдылары.
Цитология, гистология және эмбриология
БП6Оқытылатын мәселелер: цитология, гистология және эмбриологияның даму тарихы; жасуша және жасушалық емес құрылымдар; цитоплазма органеллалары; жасуша құрылысы мен қызметі; көбею, жасушалардағы патологиялық процестер; тіндердің пайда болуы мен эволюциясының заңдылықтары, тіндердің жіктелуі. Қалыптастырылатын құзыреттер: цитологияның, гистология мен эмбриологияның даму тарихын білу; ағзаның, тіндер мен органдардың дамуы мен тіршілік әрекетінің негізгі заңдылықтарын меңгеру; гистологиялық, цитологиялық, иммуногистохимиялық препараттарды зерттеу кезінде үлкейткіш техникамен (микроскоптармен, оптикалық және қарапайым луптармен) жұмыс істей білу; тіндердің жіктелуін білу.
Педагогика
БП5Зерттелетін мәселелер: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері мен функциялары; педагогиканың категориялық аппараты; оқытудың дидактикалық тұжырымдамалары мен принциптері; білім беру педагогикалық процесс ретінде; оқыту нысандары мен құралдары; тәрбиенің мәні, түрлері және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны; тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері; Педагогикалық өзара іс-қимыл және жеке тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың әлеуметтік-мәдени ортасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін білу; оқыту мен тәрбиелеу бағдарламаларын талдау және әзірлеу тәсілдерін меңгеру; дидактиканың жалпы қағидаттарын және оларды оқытудың пәндік әдістемелерінде іске асыру тәсілдерін білу; педагогикалық процестің мақсатын, қағидаттарын, мазмұнын, әдістерін, құралдарын, нысандарын айқындау, ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін қолдану, білім беру сапасын бағалау дағдыларын меңгеру педагогикалық білімді оқу және кәсіби қызметте қолдана білу.
Психологиялық-педагогикалық іс-тәжірибе
БП5Психологиялық-педагогикалық іс-тәжірибе оқушылардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру ортасында баланың дамуын психологиялық-педагогикалық қолдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Химия элементі
БП5Оқытылатын мәселелер: Д.И. Менделеевтің периодтық жүйесі элементтерінің электрондық құрылымы; химиялық элементтерді топтар мен кезеңдер бойынша жіктеу; s, p, d, f - элементтері мен олардың қосылыстарының химиялық қасиеттері; қарапайым заттардың қасиеттері. Қалыптастырылатын құзыреттер: периодтық жүйенің элементтерін білу; топтар мен кезеңдер бойынша химиялық элементтерді жіктеуді меңгеру; s, p, d, f - элементтердің химиялық қасиеттерінің ерекшеліктерін талдау; оксидтерді, гидроксидтерді, оттектерді, көміртектерді алу процесінде дағдыларды меңгеру.
Бейметалдар химиясы
БП5Оқытылатын мәселелер: бейметалдар химиясының теориялық негіздері; химиялық элементтердің таралуы; периодтық жүйеде бейметалдардың электрондық құрылымы; Менделеевтің химиялық элементтерінің периодтық жүйесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: бейметалдар химиясының теориялық негіздерін меңгеру; бейметалдардың электрондық құрылымы туралы түсініктерді қалыптастыру; s - және p-элементтерінің құрылысы мен қасиеттерін білу; сутек оксиді мен сутек пероксидінің құрылымы мен қасиеттерінің салыстырмалы сипаттамаларын білу.
Өсімдіктер анатомиясы және морфологиясы
БП5Оқытылатын мәселелер: өсімдіктердің анатомиясы мен морфологиясы туралы ғылыми білім; өсімдік жасушасы; ұлпаларды жіктеудің анықтамалары мен принциптері; өсімдіктердің көбеюі мен көбеюі; өсімдіктердің тіршілік формалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы бойынша негізгі білімді меңгеру; өсімдіктердің жасушалық құрылысын білу; ұлпаларды жіктеу принциптерін анықтау; Өсімдіктердің көбеюі туралы жалпы мәліметтерді білу.
Геоботаника
БП5Оқытылатын мәселелер: геоботаниканың пәні мен міндеттері; өсімдік жамылғысын зерттеу әдістері; геоботаниканың қалыптасу тарихы; флористикалық геоботаника; экологиялық геоботаника; ценологиялық геоботаника; геоботаникалық зерттеулердің негізгі әдістері (фитоценоздардың құрамы мен құрылымын анықтау, эксперименттік фитоценология; өсімдік қауымдастықтарының жіктелуі). Қалыптасатын құзыреттер: биология ғылымдары жүйесіндегі геоботаниканың негізгі бөлімдері мен мақсаттарын, міндеттерін және мақсаттарын білу; негізгі ұғымдар мен терминдерді білу; геоботаниканың қалыптасу тарихын баяндауды білу; геоботаникалық зерттеулердің негізгі әдістерін түсіну; фитоценоздардың құрылымы мен құрамын анықтай білу; эксперименттік фитоценология, өсімдік қоғамдастықтарының жіктелуі туралы білімді білу.
Омыртқасыздар зоологиясы
БП5Оқытылатын мәселелер: қазіргі зоология туралы ғылыми білім; омыртқалылар жануарлардың морфологиясы, физиологиясы, экологиясы және систематикасы; зертханада омыртқасыздар жануарлармен жұмыс істеудің негізгі тәсілдері; омыртқалылар жануарлардың топтары мен түрлерінің жалпы сипаттамасы: жүйелі шолу, өмір салты, географиялық таралуы. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазіргі зоология туралы ғылыми білімді қалыптастыру; омыртқалылар морфологиясын,физиологиясын, экологиясын және жүйеленуін білу; Негізгі зоологиялық және салыстырмалы- анатомиялық түсініктерді меңгеру; омыртқалылардың топтары мен типтерінің сипаттамаларын білу.
Жануарлар жүйеліктілігі
БП5Оқытылатын мәселелер: жануарлардың даму заңдылықтары; жануарлар организмінің құрылымы, функциялары; жануарлардың анатомиялық, топографиялық, физиологиялық түрлері мен жас ерекшеліктерін тұтас зерттеу; метаболизм, гомеостаз, жануарлардың физиологиялық бейімделуі. Қалыптастырылатын құзыреттер: жануарлар ағзалары мен жүйелерінің құрылымын, олардың түрлік ерекшеліктерін білу және түсіну; тіршілік әрекеті процестерінің сипаттамаларын, метаболизм, гомеостаз, адам мен жануарлардың физиологиялық бейімделу түсінігін түсіну.
Ауызша аударма тәжірибесі (minor)
КП5Оқытылатын мәселелер: Шетел тілін атап түсіндіру; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; экономиканың мәнi; қазіргі даму кезеңінде экономикалық процестер мен халықаралық ұйымдар; макро- және микроэкономика; нарығының түсінігі және оның жұмыс істеуі; кәсіпкерлік; ақша және олардың функциялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.
Салауатты өмір салтының негіздері (minor)
КП5Оқытылатын мәселелер: салауатты өмір салтының негіздері, білімдерді, дағдыларды кеңейту, жүйелеу және тұлғалық делдалдық арқылы денсаулыққа мотивациялық-құндылық және белсенділік; Қалыптастырылатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыруға және насихаттауға, дене шынықтыру құралдарын, табиғаттың табиғи күштерін пайдалануға, жұмыс қабілеттілігін қалпына келтіруге, белсенді ұзақ өмір сүруді қамтамасыз етуге бағытталған.
Медиация негіздері (minor)
КП5Оқытылатын мәселелер: медиация саласында қолданылатын нормативтік актілердің негізгі ережелері; даулы мәселелердің алдын алу, реттеу және шешу, бейтарап делдалдың (медиатордың)қатысуымен келіссөздер ұйымдастыру саласындағы теориялық білім; Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: бұл білімді кейінгі практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі.
Аналитикалық және физикалық химия
КП5Оқытылатын мәселелер: заттардың химиялық құрамы мен құрылымы; химиялық элементтерді немесе элементтер тобын анықтау; химияның іргелі заңдары негізінде заттардың сапалық және сандық талдауы; талдаудың жаңа әдістері; Аналитикалық әдістердің теориялық негіздері; термодинамика және кинетика негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: заттың химиялық құрамы мен құрылымын білу; элементтер тобының химиялық элементтерін анықтай білу; заттардың сапалық және сандық талдауы туралы білімді меңгеру; талдаудың жаңа әдістерімен жұмыс істей білу; аналитикалық әдістердің теориялық негіздерін білу; термодинамика және кинетика заңдарын білу.
Талдаудың физика-химиялық әдістері
КП5Оқытылатын мәселелер: талдаудың физика-химиялық әдістерінің жіктелуі, мақсаттары, міндеттері және қолданылу саласы; талдаудың физика-химиялық әдістерінің негізгі заңдары; заттарды сәйкестендіру және анықтау әдістері (сапалық және сандық талдау): элементтік, молекулалық, фазалық талдау. Қалыптастырылатын құзыреттер: талдаудың физика-химиялық әдістеріндегі негізгі ұғымдар мен анықтамаларды білу; құбылыстардың мәні бойынша талдау әдістерінің жіктелуін түсіну; талдаудың негізгі объектілерін білу; анықтаудың шегін төмендету, талдаудың дәлдігін арттыру және т.б. сияқты негізгі талдамалық проблемаларды білу; сапалық және сандық талдауды ажырата білу.
Биологияны оқыту әдістемесі
КП5Оқытылатын мәселелер: биологияны оқыту әдістемесінің даму тарихы; мектептегі биологиялық білім берудің дидактикалық принциптері, құрылымы мен мазмұны; биологияны оқытудың әдістері мен әдістемелік тәсілдері; биологиядан оқу процесін ұйымдастыру нысандары; оқыту әдістерінің сыныптамасы; сабақты модельдеу; оқыту нәтижелеріне қойылатын қазіргі заманғы талаптар; демонстрациялық, зертханалық тәжірибелер мен практикалық сабақтар өткізу әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: биологияны оқыту әдістемесінің даму тарихын білу; мектептегі биологиялық білім беру мазмұнының жүйесін түсіну; әдістерді және олардың сыныптамасын меңгеру: оқу әдісі, сөздік әдіс; көрнекі әдістер, практикалық әдістер; биология сабақтарының типтері мен құрылымдарын білу; демонстрациялық, зертханалық тәжірибелер және практикалық сабақтар өткізе білу.
Биохимия
КП5Оқытылатын мәселелер: биохимияның даму кезеңдері және жетістіктері; аминқышқылдары; ақуыздардың қасиеттері мен қызметі; ферменттер, нуклеин қышқылдары, көмірсулар, липидтер дәрумендер; гормондар, жіктелуі, олардың ерекше қасиеттері; метаболизм биохимиялық процестердің бірыңғай жүйесі ретінде. Қалыптастырылатын құзыреттер: биохимиялық реакцияларды білу; ағзада болатын химиялық реакциялардың мәнін, реттеу механизмдерін және олардың ағзаның тіршілік әрекетін қамтамасыз етудегі рөлін түсіну; биологиялық материалдағы нуклеин қышқылдарын, ақуыздарды, майларды, көмірсуларды, витаминдер мен гормондарды сапалық және сандық талдау әдістерін білу.
Өсімдіктер жүйесі
БП5Оқытылатын мәселелер: өсімдіктердің әртүрлілігін жіктеу; таксономия бөлімдері: систематика, номенклатура және филогенетика; прокариоттар, саңырауқұлақтар, төменгі және жоғары өсімдіктер систематикасының негіздері; өсімдіктердің тіршілік формалары мен экологиялық топтары, оларды қоршаған орта жағдайларына байланысты бөлу; өсімдіктердің қазіргі заманғы систематикасы бойынша теориялық және практикалық білім; қорғауға жататын және ""Қызыл кітапқа"" енгізілген өсімдіктердің сирек және жойылып бара жатқан түрлері"". Қалыптасқан құзыреттер: өсімдіктердің алуан түрлілігін жіктеуді білу; өсімдіктердің систематикасын, номенклатурасын және филогенетикасын білу; төменгі және жоғары өсімдіктердің систематикасын ажырата білу; өсімдіктердің тіршілік формалары мен экологиялық топтарын түсіну; қорғауға жататын және ""Қызыл кітапқа""енгізілген өсімдіктердің сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерін анықтай білу"".
Адам анатомиясы
БП5Оқытылатын мәселелер: анатомия ғылымының салалары; анатомия ғылымының зерттеу әдістері; адам анатомиясының тарихы, адамның табиғаттағы орны; жасуша,ұлпа,мүше,мүшелер жүйесі,аппарат және ағза ұғымдары; Қалыптастырылатын құзыреттер: анатомия ғылымының салалары білу; анатомия ғылымының зерттеу әдістерін анықтау; адам анатомиясының тарихы, адамның табиғаттағы орны білу; жасуша,ұлпа,мүше,мүшелер жүйесі,аппарат және ағза ұғымдарын білу;
Адам морфологиясы
БП5Оқытылатын мәселелер: онтогенездегі және филогенездегі адам ағзасының құрылымдық принциптері; адамды зерттеу дағдылары мен дағдыларын және оған қоршаған орта жағдайларының әсерін және адам тіндері мен мүшелерінің дамуындағы ауытқулардың себептерін қалыптастырады
Жазбаша аударма тәжірибесі (minor)
КП5Оқытылатын мәселелер: шетел тілін, әсіресе аудару; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; жазбалардың жабдық беру; таңдау барабар лексикалық материал; ерекше назар аудара тұрғысынан дұрыс қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.
Радиациялық қауіпсіздік негіздері (minor)
КП5Оқытылатын мәселелер: иондаушы сәулеленудің радиоактивтілігі мен дозиметриясы туралы жалпы ұғымдары, иондаушы сәулеленудің биологиялық объектілермен өзара әрекеттесу механизмдері, қоршаған ортаның радиоактивті ластануының табиғи және техногендік көздері, радиациялық бақылау әдістерін және радиоактивті сәулелену көздерімен қауіпсіз жұмыс істеу шарттары. Қалыптастырылатын құзыреттер: табиғатты қорғау проблемаларын диагностикалау, оны қорғау және тұрақты дамуды қамтамасыз ету бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі
Шығармашылық ойлау психологиясы (minor)
КП5Оқытылатын мәселелер: психологиялық құбылыстар, категориялар, психиканың заңдылықтары мен шығармашылық процесінің механизмдерін зерттеу және сипаттау әдістері, шығармашылық тұлғаның психологиялық ерекшеліктері және оның өмір жолы, шығармашылықтың адам өміріндегі орны мен рөлі қарастырады. Оқытылатын мәселелер: креативті ойлауды дамыту бойынша психологиялық әдістемелерді қолдану; кәсіби қызметтегі креативті рефлексия дағдылары; күрделі кәсіби жағдайларға бейімделу дағдылары; кәсіби қызмет процесінде ұжымның басқа мүшелерінің креативті әдістерді қолдану тәжірибесін беру дағдылары.
Химияны оқыту әдістемесі
КП5Оқытылатын мәселелер: химияны оқыту әдістемесінің даму тарихы; мектептегі химиялық білім берудің дидактикалық принциптері, құрылымы мен мазмұны; химияны оқытудың әдістері мен әдістемелік тәсілдері; химиядан оқу процесін ұйымдастыру нысандары; оқыту әдістерінің сыныптамасы; сабақты модельдеу; оқыту нәтижелеріне қойылатын қазіргі заманғы талаптар; демонстрациялық, зертханалық тәжірибелер мен практикалық сабақтар өткізу әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: химияны оқыту әдістемесінің даму тарихын білу; мектептегі химиялық білім беру мазмұнының жүйесін түсіну; әдістерді және олардың сыныптамасын меңгеру: оқу әдісі, сөздік әдіс; көрнекі әдістер, практикалық әдістер; химия сабақтарының типтері мен құрылымдарын білу; демонстрациялық, зертханалық тәжірибелер және практикалық сабақтар өткізе білу.
Педагогикалық іс-тәжірибе
БП5Педагогикалық іс-тәжірибе студенттерде дене жаттығуларын, дене шынықтыру мен спортты оқыту әдістемесін, қозғалыс қызметін, мектепте дене тәрбиесі әдістемесін оқыту дағдыларын қалыптастыруға; ақпараттық-коммуникациялық технологиялар дағдыларын, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешу кезінде меңгеруге бағытталған
Өсімдіктер физиологиясы
КП5Оқытылатын мәселелер: өсімдік жасушасының физиологиясы; өсімдік жасушасының құрамына кіретін химиялық заттар; зат алмасу және оны реттеу ерекшеліктері; осмотикалық, коллоидты химиялық механизм; Транспирация механизмі, транспирацияны реттеу; фотосинтетикалық пигменттер, пигменттік жүйелер; тыныс алу алмасу жолдары; өсімдіктердің химиялық құрамы, макро - және микро-элементтер; элементтердің жетіспеушілігі және артықтығының белгілері; өсудің жалпы заңдылықтары. Қалыптастырылатын құзыреттер: өсімдіктер физиологиясы саласында білімді меңгеру; өсімдік жасушаларының құрамына кіретін химиялық заттармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; зат алмасуды және оны реттеу ерекшеліктерін білу; процестерді түсіну: транспирация, фотосинтез, АТФ синтезі, бейімделу; өсімдік объектілерін функционалдық ұйымдастыру принциптерін және гомеостатикалық реттеу механизмдерін білу; өсімдіктер тіршілігінің молекулалық тетіктерінің физиологиялық-биохимиялық негіздерін білу.
Өсімдіктер физиологиясы және биохимиясы
КП5Оқытылатын мәселелер: өсімдіктердің физиологиялық процестері; өсу мен дамудың негізгі заңдылықтары; өсімдіктердің қоршаған орта жағдайларына бейімделуі мен тұрақтылығының физиологиялық негіздері; егіннің сапасын қалыптастырудың физиологиясы мен биохимиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: өсімдіктердің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын білу; өсімдіктерді зерттеудің заманауи биофизикалық және биохимиялық әдістерін меңгеру.
Органикалық химияның теориялық негіздері
БП5Оқытылатын мәселелер: Органикалық химияның теориялық негіздері; химияның жалпы заңдары; атомдық молекулалық ілімдер, периодтық жүйенің құрылымы мен заңдары; химиялық реакциялардың термодинамикасы; химиялық және кинетикалық реакциялардың өту заңдары. Қалыптастырылатын құзыреттер: химияның жалпы заңдарын меңгеру; периодтық жүйенің құрылымы мен заңдылықтарын білу; химиялық тепе-теңдік әдістерін меңгеру.
Органикалық химия
БП5Оқытылатын мәселелер: негізгі теориялық ережелер, Органикалық химия құрылымының заңдылықтары, органикалық қосылыстардың әртүрлі кластарының қасиеттері мен өзара түрленуі, Қалыптасқан құзыреттер: Органикалық химия зертханасында жұмыс істеудің бастапқы дағдылары, химиялық ойлау мен білім берудің тұтас жүйесін қалыптастыру, теориялық Органикалық химия тұжырымдамалары, органикалық қосылыстардың құрылымы мен реактивтілігін анықтаудың соңғы физика-химиялық әдістері, практикалық қолдану жолдары
Омыртқалылар зоологиясы
БП5Оқытылатын мәселелер: қазіргі зоология туралы ғылыми білім; омыртқалылар жануарлардың морфологиясы, физиологиясы, экологиясы және систематикасы; зертханада омыртқасыздар жануарлармен жұмыс істеудің негізгі тәсілдері; омыртқалылар жануарлардың топтары мен түрлерінің жалпы сипаттамасы: жүйелі шолу, өмір салты, географиялық таралуы. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазіргі зоология туралы ғылыми білімді қалыптастыру; омыртқалылар морфологиясын,физиологиясын, экологиясын және жүйеленуін білу; Негізгі зоологиялық және салыстырмалы- анатомиялық түсініктерді меңгеру; омыртқалылардың топтары мен типтерінің сипаттамаларын білу.
Жануарлардың анатомиясы және физиологиясы
БП5Оқытылатын мәселелер: пән жануарлардың даму заңдылықтары мен олардың денесінің тұтастығы туралы дүниетанымды қалыптастырады; жануарлар денесінің құрылымы, қызметі, оның қоршаған ортамен байланысы туралы білім. Ағылшын тіліндегі терминологияның интеграциясы және оны кәсіби контексте қолданудың функционалдық ерекшеліктері жануарлардағы анатомиялық, топографиялық, физиологиялық, түрлік және жас ерекшеліктерін тұтас түсінуге ықпал етеді
Инновациялық аударма технологиялары (теория және практика) (minor)
КП5Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы аударма технологиялары. Қазіргі заманғы халықаралық трансфер нарығының талаптары. Translation Memory технологиясы. Translation Memory технологиясын пайдаланып бағдарламалық қамтамасыз ету. Wordfast жұмыс бағдарламасы және оның аналогтар принципі. Электрондық аударма ақпараттық ресурстары. Аударма процесі кезінде Интернетті пайдалану жолдары. Лингвистикалық ақпараттық ресурстары. Аударма электрондық ресурстарының кешенді пайдалануы. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік сөз процессор мен, негізгі ақпараттық-іздестіру және сараптамалық жүйелермен жұмыс жасау, білім өкілдік, синтаксистік және морфологиялық талдау, автоматты сөйлеу синтездеу және тану, жеке басын куәландыратын лексикографиялық ақпаратты және автоматтандырылған аударма өңдеу, автоматтандырылған жүйелер сәйкестендіру және тексеру бойынша аударылған мәтінді орындау стандартын бөлектеу қабілеті лингвистикалық қолдау ақпараттандыру саласындағы проблемалар және басқа да қолданбалы жүйелердің негізгі түрлерін шешу, ақпаратты дәстүрлі тасымалдаушылардың жұмыс істеу ғаламдық компьютерлік желідегі ақпаратпен жұмыс істеуге дерекқорларды және білімдерін тарату, лингвистикалық мәселелерді шешу үшін электрондық сөздіктер мен басқа да электрондық қорымен жұмыс жасай білу.
Нанотехнология (minor)
КП5Оқытылатын мәселелер: нанотехнологияның бағыттары, биологиялық және технологиялық әдістердің жиынтығы, табиғи ортада қалыпты функционалдық тіршілікті қамтамасыз ететін организмдердің тіршілік әрекетінің процесін басқару үшін нанобөлшектерді, наноқұрылымдарды, наноматериалдарды, наноқосылыстарды және басқаларды зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: наноматериалдардың құрылымы, құрамы мен қасиеттері арасында байланыс жасай білу, олардың құрылымы мен қасиеттері бойынша анықтамалық материалдарды қолдана білу.
Психосоматика (minor)
КП5Оқытылатын мәселелер: психосоматикалық бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, олардың адамдарындағы жағдайды оңтайландыруға бағытталған психологиялық әсерлер, негізгі психосоматикалық теориялар, психосоматикалық бұзылулардың түрлері, адамның ауруға қатынасы және оның қалыптасу факторлары туралы зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі кәсіби қызмет түрлері шеңберіндегі өзгерістерді болжау және қалыпты және патологиядағы психиканың әртүрлі компоненттерінің қызметін түсіну қабілеті
Мектепте ҒЗЖ-ын жоспарлау және ұйымдастыру
БП5Оқытылатын мәселелер: пән шығармашылық қабілеттерін дамытады, зерттеудің белсенді формалары мен әдістерін қолдануға үйретеді; Қалыптасқан құзыреттіліктер: ғылым ұғымын және оның негізгі тұжырымдамаларын қалыптастырады; ғылыми жұмыстағы психологиялық және әлеуметтік факторларды анықтайды
Химиялық технология және жоғарғы молекулалық қосылыстар химиясы
КП7Оқытылатын мәселелер: негізгі ұғымдар мен анықтамалар; полимерлердің жіктелуі; макромолекулалар және олардың ерітінділердегі әрекеті; полимерлердің молекулалық массасы, макромолекулалардың мөлшері мен формалары; полимерлердің синтезі; процестердің жіктелуі: гидромеханикалық, сүзу процесі, жылу алмасу, жылу сәулеленуі, жылу беру, қыздыру, салқындату және конденсация. Қалыптастырылатын құзыреттер: гидромеханикалық және жылу алмасу процестерін білу; сүзу, жылу беру, қыздыру, салқындату, конденсациялау және жылу сәулелену процестерін білу; полимерлердің молекулалық массасын анықтау дағдылары.
Негізгі өндірістің технологиясы
КП7Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы өндірістердің негізгі технологиялық процестері және олардың даму перспективалары; технологияның қоршаған ортаға әсер ету себептері мен көздері; қазіргі заманғы энергия өндірісінің технологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: негізгі технологиялық процестер туралы білімді меңгеру; технологияның қоршаған ортаға әсер ету себептері мен көздерін білу; қазіргі заманғы энергия өндіру технологиясын түсіну.
Қазақстанның биогеографиясы мен биоресурсы
КП5Оқытылатын мәселелер: Қазақстанның өсімдіктер мен жануарлар әлемі ресурстарының әртүрлілігі; Қазақстандағы пайдалы өсімдіктер мен жануарлардың жекелеген топтары мен түрлерін зерттеу және шаруашылық игеру тарихының негізгі кезеңдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: шикізат алу әдістерін және оларды қолдану салаларын меңгеру; ғылыми-зерттеу және табиғатты қорғау қызметін ұйымдастыру дағдылары.
Қазіргі заманның биология және химия ғылымдарының мәселелері
БП5Оқытылатын мәселелер: химия және биология саласындағы заманауи ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттары мен мәселелері туралы білімді қалыптастырады; әдістемелік жетістіктермен және негізгі пәндерді дамытудың перспективалық бағыттарымен таныстырады; пәнді оқып-үйрену кезінде өзіндік жұмыс дағдыларын және өзіндік ғылыми зерттеулердің нәтижелерін әдеби ақпараттармен салыстыру және талдау қабілеттерін бекітуге бейімдейді, пәнді оқу кезінде ағылшын тіліндегі элементтер қарастырылады
Микробиология және вирусология негіздері
КП5Оқытылатын мәселелер: қазіргі микробиология мен вирусологияның негізгі бөлімдері; микроорганизмдердің қасиеттері мен сипаттамалары, микроорганизмдердің систематикасы мен морфологиясының принциптері; микроорганизмдер мен вирустардың өмір сүру және даму заңдылықтары; микроорганизмдер мен вирустардың қоректік ортасы; вирустарды анықтау реакциясы. Қалыптасатын құзыреттер: қазіргі микробиология және вирусологияның негізгі бөлімдерін білу; микроорганизмдердің маңызды қасиеттерін, олардың табиғаттағы және адам қызметінің әртүрлі салаларындағы рөлін білу; Негізгі микробиологиялық әдістерді және оларды қолдану аясын білу; микроорганизмдердің таза дақылдарын алу үшін қоректік ортаны дайындау; вирустарды анықтау бойынша реакцияларды жүргізу.
Иммунология
КП5Оқытылатын мәселелер: адамның иммундық жүйесінің құрылымы мен жұмыс істеу принциптері; әртүрлі иммунопатологиялық жағдайлардағы иммундық жүйенің реакциясы; гуморальды және жасушалық иммундық жауаптың қалыптасу механизмі; иммундық жүйенің жұмысына әртүрлі факторлардың әсері; иммунологиялық реакциялардың молекулалық-генетикалық негіздері және оларды реттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: адамның иммундық жүйесінің құрылымын, жас ерекшеліктерін және функцияларын білу; әртүрлі иммунопатологиялық жағдайлардағы иммундық жүйенің реакцияларын білу; жасушалық иммундық жауап туралы білімге ие болу.
Генетика
БП5Оқытылатын мәселелер: генетика пәні, мақсаттары мен міндеттері; қазіргі генетиканың құрылымы мен негізгі бағыттары; генетикалық зерттеу әдістері; Г.Мендель заңдары; гендердің өзара әрекеттесу түрлері; тұқым қуалаушылықтың молекулалық негіздері; хромосомалардың құрылымы мен функциялары; жасушалық цикл: митоз, мейоз, гаметогенез; жыныс генетикасы; тіркелген мұрагерлік, кроссинговер; цитоплазмалық тұқым қуалаушылық; өзгергіштік, мутагенез; хромосомалардың өзгеруі; гендік мутация түрлері. Қалыптастырылатын құзыреттер: генетиканың мақсаттары мен міндеттерін білу; қазіргі генетиканың құрылымы мен негізгі бағыттарын түсіну; генетикалық зерттеулер әдістерін білу; генетиканың негізгі терминдері мен ережелерін, белгілердің тұқым қуалау заңдарын түсіну; әртүрлі генетикалық процестерді түсіну.
Генетика сұрыптау негіздермен
БП5Оқытылатын мәселелер: зерттеудің пәні мен әдістері; селекциядағы бастапқы материал туралы ілім; Н.И. Вавилов бойынша мәдени өсімдіктердің шығу орталықтары; тұқым, сорт, штамм туралы түсінік; іріктеуге арналған өзгергіштік көздері; комбинативтік өзгергіштік; мутациялық өзгергіштік; өсімдіктер мен жануарлар селекциясындағы будандастыру жүйелері; инбридинг; желілік селекция; аутбридинг; қашықтықтан будандастыру; гетерозис, оның генетикалық тетіктері; жеке және жаппай іріктеу және олардың маңызы; молекулярлық генетика мен жануарлар селекциясының цитогенетика. Қалыптастырылатын құзыреттер: селекция әдістерін түсіну және түсіндіру; тұқым, сорт, штамм туралы түсінік; өзгергіштік түрлерін білу; молекулярлық генетика және цитогенетика жетістіктеріне байланысты селекцияның дамуын білу.
Эволюциялық ілім
КП5Оқытылатын мәселелер: эволюциялық процестің қозғаушы күштері және шектеу факторлары, эволюцияның бағыты мен болжамдылығы, тірі әлемнің дамуының механизмдері мен жалпы заңдылықтары; эволюциялық идеялар тарихы, Дж.Б. Ламарк, ч. Дарвин ілімдері, табиғи сұрыпталу тұжырымдамалары, түрленудің монофилетикалық теориясы, дарвинизм тағдыры. Қалыптастырылатын құзыреттер: пәнді оқу ағылшын тілінде техникалық терминдерді қолдануды қамтиды
Эволюцияның қазіргі заманғы теориясы
КП5Оқытылатын мәселелер: микроэволюциялық процесті құрайтын эволюция теориясы саласындағы жүйелі білімді қалыптастырады, макроэволюцияның жолдары мен бағыттарын, адамның табиғи тарихын және оның өмір эволюциясындағы орнын түсінуді зерттейді, әлемнің тұтас бейнесін қайта құру үшін эволюцияның анықталған заңдылықтарын қолданады. Қалыптастырылатын құзыреттер: пән бойынша оқу материалдары ағылшын тілінің элементтерімен оқытылады.
Мектепте зертханалық жұмыстар мен химиялық-биологиялық эксперименттер ұйымдастыру
КП5Оқытылатын мәселелер: биология мен химияның негізгі теориялық ұғымдары, оқудағы мектептегі биологиялық эксперимент ұғымдары, биологиялық құбылыстар мен биологиялық заттарды көрнекі қабылдауды қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: биологиялық зертханада жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасы қағидаларын сақтау туралы, биологиялық ыдыстарды және химиялық реактивтерді, сондай-ақ газ оттықтарын, электрохимиялық жылытқыштарды қолдана білу
Химия-биологиядағы компьютерлік модельдеу
КП5Оқытылатын мәселелер: тірі заттар мен олардың қоршаған ортамен өзара әрекеттесуі болып табылатын биологияның тұтас көзқарасын зерттейді; жалпы және арнайы биологиялық мәселелерді талдауға және шешуге кешенді көзқарасты қамтамасыз ететін ғылыми және биологиялық ойлау; жаратылыстану ғылымының қазіргі даму кезеңіндегі және қазіргі химияның негізгі проблемаларын сипаттайтын биологиялық жүйелерді зерттейді
Дипломалды іс-тәжірибе
КП15Дипломалды іс-тәжірибе дипломдық жұмыс тақырыбы бойынша материалдарды жүйелі түрде жинауға бағытталған
Дипломдық жұмысты/жобаны жазу және қорғау
Қосымша пәндер циклі8