Күндізгі бөлім

Online (қашықтықтан)

Білім беру бағдарламасы 6B11101 – «Туризм. Қонақжайлылықты басқару» мейрамхана бизнесін, туроператорингті басқарудың озық тәжірибесі бар қызмет көрсету және қызмет көрсету саласында мамандар даярлау үшін әзірленген; операциялық менеджмент, Стратегиялық жоспарлау, аудит және сапа мониторингі, mass media алаңдарында қонақ үй бизнесін маркетингтік жылжыту, туризм және қызмет көрсету саласында ақпараттық технологияларды жетік меңгерген.

6B11101 – «Туризм. Қонақжайлылықты басқару» бойынша білім беру бағдарламасының миссиясы жоғары білім беру саласында жоғары сапалы білім беру, Болон процесінің принциптерін, көптілділік принциптерін іске асыру, Оқытудың инновациялық технологияларын және Түркістан облысында және жалпы ҚР туризм саласында қазіргі заманғы сапа стандарттарын қолдану арқылы мамандық бойынша кадрларды даярлау бойынша ұлттық кеңістікте көшбасшылыққа қол жеткізу болып табылады.

6B11101 – «Туризм. Қонақжайлылықты басқару» білім беру бағдарламасының өзектілігі бірқатар жағдайларға байланысты. Туризм ЮНЕСКО-ның кәсіби білім берудің ең жетекші салаларының бірі болып табылады. Сондықтан 6B11101 «Туризм. Қонақжайлылықты басқару» білім беру бағдарламасы бүгінде бүкіл әлемде студенттер арасында өте танымал. Туризм-бұл демалысты ұйымдастыру бойынша қызметтердің барлық спектрін қамтитын қызмет саласы: Клиентті орналастырудан бастап бірегей экскурсиялық бағдарламаны қалыптастыруға дейін, туристік маршрутты құру, Қазақстан азаматтары мен шетелдік қонақтардың туристік және санаториялық-курорттық қызметтеріне тұтынушылық сұранысты қанағаттандыру. Бұл шығармашылық әлеуетті толық ашуға болатын түрлі дағдылар мен қабілеттерді қолдану үшін кең өріс.

Білім беру бағдарламасының артықшылығы жұмысқа орналасу орындарын таңдау мүмкіндігінің кеңдігі, жоғары ақы төленетін, тұрақты жұмыс, мансаптық өсу үшін жақсы мүмкіндіктер, сондай-ақ білім беру қызметтері саласында жеке кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру мүмкіндігі болып табылады.

БББ коды Жылдық оқу ақысы 1 ECTS кредитінің құны Игерілетін ECTS кредиттерінің саны
6B11101 300 000 теңге 5 000 теңге 60

Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері

Қызмет көрсету саласындағы мамандардың кәсіби қызметінің негізі болып табылатын коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру;

Туристік индустрияның негізгі секторларында кешенді туристік қызмет көрсетуді ұйымдастыру бойынша, тұтынушылардың талаптарын қанағаттандыратын туристік өнімді әзірлеу және өткізу бойынша маманды дайындау;

Жоғары жалпы зияткерлік даму деңгейін меңгеру, сауатты және дамыған сөйлеуді, гуманитарлық мәдениетті, жоғары адамгершілік, этикалық және құқықтық нормаларды, ойлау мәдениетін және еңбекті ғылыми ұйымдастыру дағдыларын меңгеру;

Шығармашылық әлеуетті, бастаманы және жаңашылдықты дамыту;

Ұйымдардың тапсырыстары бойынша мақсатты дайындықты қамтамасыз ету;

Студенттерге халықаралық деңгейде кәсіби ұтқырлыққа кепілдік беретін іргелі курстарды игеру;

Білім алушыларда өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қабілетін, олардың белсенді өмір сүру барысында жаңа білімдерді өз бетінше шығармашылық игеру қажеттілігі мен дағдыларын қалыптастыру;

Білім беру бағдарламасы бойынша негізгі құзыреттіліктер

Кәсіби қызметті жүзеге асыру және тілдік материалды коммуникативті және сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде дұрыс қолдану үшін шет тілдерін білу;

Кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану;

Time management тәсілдерін және Public Speaking дағдыларын меңгеру;

Туристерге қызмет көрсету бағдарламалары, Басқару стратегиясы, турлар, жобалар әзірлеу қабілеті;

Халықаралық туризм нарығында резервтеудің компьютерлік жүйелерін иелену – Amadeus, Galileo, Worldspan; "travelweb" туризм серверін, порталын білу Turpravda.com" "туризм туралы барлығы" "visitkazakhstan.kz/", сайт "Poiskturov.kz") және т.б.;

Тұтынушыға қызмет көрсету процесін ұйымдастыру қабілеті; қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласының өнімін әзірлеу және ұсыну;

Мейрамханаларда, қонақ үйлер мен туристік кешендерде қабылдау және орналастыру технологиясын анықтау қабілеті;

Зерттеу жұмыстарын ұйымдастыра білу, нәтижелерді талдау;

Өзін-өзі ұйымдастыру, өзін-өзі бақылау және өзін-өзі бағалау дағдылары.

Кәсіби қызмет түрлері

Жобалық;

Ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет;

Қызмет көрсету және пайдалану;

Зерттеу;

Туристік және рекреациялық;

Алдын-алу және іздестіру-құтқару.

Мамандарды жұмысқа орналастыру болашағы

Туризмді ұйымдастыруға байланысты мемлекеттік басқару органдары (Министрліктер, әкімдіктер, олардың өңірлік бөлімшелері мен құрылымдары);

Қонақ үй және мейрамхана бизнесімен айналысатын мемлекеттік және жеке компаниялар (мейрамханалар, қонақ үйлер және басқа құрылымдар);

Мүліктік кешендер (кәсіпорындар, мекемелер, ұйымдар) және қонақ үй индустриясының өзге де объектілері;

Туризм инфрақұрылымының объектілері;

Ішкі және сыртқы нарыққа туристік қызметтерді жылжытумен айналысатын жарнама агенттіктері;

Туризм бойынша орта буын мамандарын дайындайтын оқу орындары;

Ішкі және сыртқы нарыққа туристік қызметтерді жылжытумен айналысатын ғылыми-зерттеу ұйымдары;

Туристік саладағы консалтингтік компаниялар;

Туристік кәсіпорындардың маркетингтік қызметтері;

Туристік кәсіпорындар, фирмалар және агенттіктер, туроператорлық компаниялар;

Әуе агенттіктері;

Шипажай-профилакторийлер, қонақ үйлер, курорттық кешендер;

Мұражайлар;

Клубтар, федерациялар, туристік-спорттық одақтар;

Туристік базалар, ұлттық және табиғи парктер мен жерлердің рекреациялық-сауықтыру құрылымдары;

Жолаушыларды тасымалдаумен айналысатын компаниялар;

Паспорт-виза қызметтері;

Кеден органдары;

Туристік бюро;

Экскурсия бюросы;

Авиабилеттерді брондауды қамтамасыз ететін ұйымдар;

Туризм дамуының мәселелерін зерттеумен айналысатын ғылыми-зерттеу ұйымдары және т.б.

6B11101 – «Туризм. Қонақжайлылықты басқару» білім беру бағдарламасының бітірушілері кәсіпкерлер ретінде өз ісін жасай және дамыта алады.


ДАҒДЫЛАР МЕН ҚҰЗІРЕТТЕР

Сауықтыру, рекреациялық, діни турларды ұйымдастыру, жоспарлау және сүйемелдеу

Мейрамхана бизнесіндегі тамақтану мен сервисті ұйымдастыру. Басқару мен есепке алуды оңтайландыру

Event менеджмент

Кроссмәдени коммуникацияны құру, іскерлік қарым-қатынас

Production көрнекі фото және жарнамалық материалдарды бейнелеу

Брендтің танымалдылығын арттыру және сатуды ұлғайту

Дербес құндылықтарды және жеке мотивацияларды трансформациялау. Күйзеліске бейімделу және Медиация. Салауатты өмір салтына баулу. Мәдени және рухани даму

Шетел тілдерін көп деңгейлі оқытудың авторлық әдістемесі

Кәсіби салада дербес компьютермен, офистік техникамен және бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеудің озық дағдылары. Бизнес жоспарлау негіздері


СПИКЕРЛЕР МЕН ТӘЛІМГЕРЛЕР





СЕРІКТЕСТЕР







ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРУ

Қонақ үй-ресторан бизнесі

Туризм мемлекеттік басқармалары

Туристік агентіктер

Қонақ үйлер мен демалыс аймақтары

МАНСАП МЕН ТАБЫС

Тур менеджер — 75 000-нан 200 000-ға дейін ₸

Қонақ үй сервисінің менеджері — 90 000-нан 200 000-ға дейін ₸

Ресепшионист — 95 000-нан 150 000-ға дейін ₸

ҚАЛАЙ ТҮСУГЕ БОЛАДЫ

Мектеп базасында

  • Құжаттар өткізу:
    ҰБТ, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Жоқ

  • Оқу ұзақтығы:
    3 жылдан бастап
Екінші жоғары білім

  • Құжаттар өткізу:
    Диплом, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Әңгімелесу

  • Оқу ұзақтығы:
    1 жыл 8 айдан бастап
ТжКБ базасында

  • Құжаттар өткізу:
    ҰБТ, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Жоқ

  • Оқу ұзақтығы:
    2 жыл 6 айдан бастап


Жанар Махажанова. 2012 жылғы түлек Қазіргі кезде: ОҚО туризм басқарасы, жетекші маман

Грицук (Яким) Кристина. "Туризм" мамандығының түлегі (2016ж) Мирас университетінің "Менеджмент" магистратурасының түлегі (2018ж)
Жұмысы: "Shymkent Grand Hotel" қонақ үйінде брондау бөлімінің менеджері

Нұрмұхаммад Абдурахманов 2016 жылғы түлек "SKYLINE" туристік агенттігінің директоры

Әбу Нурдаулет. Бітірген жылы: 2017ж. "TURKISTAN TOURISM CENTER" туристік ақпарат орталығы менеджер-программист

Тоғжан Айшева. Бітірген жылы: 2017ж. "TURKISTAN TOURISM CENTER" туристік ақпарат орталығы, менеджер

Білім беру саласындағы сапаны қамтамасыз ету жөніндегі Қазақстандық тәуелсіз агенттік – IQAA. Мамандандырылған аккредиттеу туралы куәлік 2018 жылдың 29 қаңтарынан 2023 жылдың 27 қаңтарына дейін; SA №0130/4

М. Махкамбаева, М.Акрамова, М. Есмырза. ТР-711р-1 ,ТР-611к-1 тобы "Zhana Talap" туристік агенттігінде 3 айлық тағылымдамадан өтті (сертификаттар)

А. Сабыр ТР-811к-1 тобы "Қазіргі заманғы студентік ғылымның өзекті мәселелері: нақты жағдайлары мен перспективалары" ХСҒПК (2018ж) 1 орын

М. Бастарбек, А. Айдар. ТР-811к-1 тобы "Қазіргі заманғы студентік ғылымның өзекті мәселелері: нақты жағдайлары мен перспективалары" ХСҒПК (2018ж) 2 орын

Мирас Бағдат. ТР-711к-1 тобы "International Universities Save and Rescue Games 2019" халықаралық спартакиадасы, Солтүстік Кипр Республикасы, 2019 ж.

Ю. Бабик, В. Белоенко, Р. Хабиров. № ТР-711р-1 тобы Студенттердің ғылыми жұмыстарының "Қазіргі заманғы ғылым" ІI республикалық қашықтан конкурсы

А. Узновенко, А. Мағзұмова. Мирас университетінің "Granat" рекрутингтік агенттігімен бірлесіп Түркия, Кемер қаласында ұйымдастырған жазғы тағылымдама.

Ержігіт Жұмаділов. ҚР кірме және ішкі туризмді дамыту және ілгерілеу саласындағы жетістіктері үшін конкурсында "NATIONAL TOURISM AVARDS 2018" Ұлттық сыйлықақысының "Үздік гид-экскурсовод" номинациясындағы жеңімпазы

6B11101 – Туризм. Қонақжайлықты басқару білім беру бағдарламасының типтік оқу жоспары

Пәндердің атауы Пән циклі ECTS Пәннің қысқаша сипаттамасы
Қазақ (орыс) тілі 1 ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: қазақ тілінің фонетикалық ерекшеліктері, грамматикалық құрылысы; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері, фразеологиялық бірліктер; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; Қазақстанның мәдениеті мен дәстүрлері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативтік мінез-құлық ережелері
Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; электрондық пошта арқылы байланыстарды қолдау; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Шетел тілі 1 ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: фонетикалық ерекшеліктер, грамматикалық құрылым, ағылшын тілі; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайларында мәдениаралық ерекшеліктер және коммуникативтік мінез-құлық ережелері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде) ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мазмұны мен даму үрдістері; ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістері, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдері; компьютерлік жүйелер, операциялық жүйелер мен желілер архитектурасының тұжырымдамалық негіздері; Компьютерлік жүйелер мен желілер архитектурасы, негізгі компоненттердің мақсаты мен функциялары; желілік және веб-қосымшаларды, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету құралдарын әзірлеу тұжырымдамалары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста және басқа да мақсаттарда қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдылары; нақты міндеттерді шешу үшін неғұрлым қолайлы технологияны таңдауды негіздеу; ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және тарату үшін ақпараттық Интернет ресурстарын, бұлтты және мобильді сервистерді пайдалана білу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілерді бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді қолдана білу; ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын таңдауды талдау және негіздеу; әртүрлі қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу іскерлігі; қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып жобалау қызметін жүзеге асыру.
Қазақстанның қазіргі заман тарихы ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: "Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы" курсының пәні, мақсаты мен міндеттері; қазіргі Қазақстан тарихының негізгі кезеңдері және олардың сипаттамасы; дүниежүзілік және еуразиялық тарихи процесс мәнмәтінінде тәуелсіз қазақстандық мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи негіздері мен кезеңдері; Қазақстанда мемлекеттік құрылыстың кеңестік моделін іске асыру; ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы экономикалық және саяси реформалар; тәуелсіз Қазақстанның қалыптасуы мен дамуы.
Қалыптастырылатын құзыреттер: Тарихи өткеннің жекелеген құбылыстары мен оқиғаларын сыни, ретроспективті, салыстырмалы-тарихи талдау арқылы әлемдік-тарихи процестің жалпы парадигмасымен байланыстыра білу; қазіргі Қазақстанның тарихи процестерін, құбылыстары мен тарихи тұлғаларын талдау; тарихи дерек көздермен жұмыс істеу біліктері мен дағдылары; тарихи оқиғалар мен құбылыстарды бағалау және сипаттау; оқиғалар мен құбылыстардың себеп-салдарлық байланыстарын түсіндіру; логикалық ойлау, өз пікірін еркін талқылау және қорғау, негізгі тарихи ұғымдардың мәні мен мағынасын түсіндіру қабілеті.
Философия ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: философия категориялары, білім, ғылым, техника, технология, адам, өнер, Бостандық, мәдениет, қоғамдағы діннің рөлі мен орнын философиялық түсіну және түсіну, ғылыми таным әдістері, ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі философиялық ойдың эволюциясы.
Қалыптастырылатын құзыреттер: шындықты философиялық ұғынудың ерекшелігін түсіну және түсіндіру; мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұны мен өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру және негіздеу; жобалау және зерттеу қызметін жүзеге асыруда әлемді ғылыми және философиялық танудың әдістерін көрсету; қазіргі қоғамның өзекті философиялық мәселелеріне, жаһандық проблемаларына қатысты өз ұстанымын дәлелдеу.
Құқық негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.
Дене шынықтыру 1 ЖБП 2 Оқытылатын мәселелер: пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру.
Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасы КП 5 Зерттелетін мәселелер: туризмнің белсенді түрлері технологиясы мен тактикасының негізгі түсініктері; белсенді туристік саяхаттардың отандық және шетелдік классификациясы; туризмнің белсенді түрлеріндегі тактикалық әзірлемелерді құрастырудың мазмұны мен әдістемесі; белсенді туристік сапарға тамақтану; белсенді туристік іс-шараларға физикалық дайындық; белсенді туристік саяхатқа арналған жабдықтың жалпы сипаттамалары; туризммен айналысу кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету; Қазақстанның туристік-рекреациялық ресурстарының ерекшеліктері; тау және су саяхатының сипаттамалары.
Қалыптасқан құзыреттер: туризмнің рекреациялық ресурстарының аймақтық ерекшеліктерін ескере отырып, Қазақстандағы туристік құрылымдар қызметінің перспективалы түрлерінің бірі ретінде туризмнің әр түрлі түрлерінде белсенді саяхаттардың техникасы, тактикасы және ұйымдастырылуы туралы білімді қалыптастыру. Қазақстан; туристік индустрия мамандарын кәсіби даярлауға бағытталған техникалық және тактикалық әдістерді ескере отырып, туризмнің белсенді түрлерін дамытуға ықпал ету дағдыларын игеру.
Туризм тарихы БП 5 Зерттелетін мәселелер: антикалық кезеңдегі саяхат: саяхаттардың пайда болуы мен дамуының алғышарттары; қарабайырлық дәуіріне саяхаттау; Ежелгі Шығыстағы туризм; антикалық дәуірдегі туризмді жандандыру; орта ғасырлардағы жорықтар мен саяхаттар: қажылық және крест жорықтары; Батыс пен Шығыстың ұлы географиялық ашылулары; қазіргі заманғы туризмнің дамуы; ХХ ғасырдағы туризм; қазіргі кезеңдегі туризм және оның болашағы.
Қалыптасқан құзыреттер: туризмнің пайда болуы мен дамуының негізгі кезеңдерін білу; алғашқы қауымдық жүйе, Ежелгі Шығыстағы туризм индустриясының пайда болу дәуіріндегі көші-қон процестерінің себептері мен алғышарттарын талдау мүмкіндігі; туристік-экскурсиялық қызметтердің пайда болуы мен генезисі, халықаралық туризмнің пайда болуы мен қалыптасуы, сонымен қатар қазіргі ішкі және халықаралық туризмнің сипаттамалық ерекшеліктері және олардың болашағы туралы білім.
Халықаралық туризм географиясы БП 5 Зерттелетін мәселелер: Еуропа: Еуропаның жалпы сипаттамалары; Солтүстік Еуропаның туристік сипаттамалары; Батыс Еуропа; Оңтүстік Еуропа және Шығыс Жерорта теңізі елдері; Орталық-Шығыс Еуропа (ТМД мен Балтық елдерін қоспағанда); ТМД және Балтық елдері; Америка: Американың жалпы сипаттамалары. Солтүстік Америка; Орталық және Оңтүстік Америка, Кариб теңізі аймағы; Азия және Тынық мұхиты: Азия мен Тынық мұхитының жалпы туризм сипаттамасы. Солтүстік-Шығыс Азия; Оңтүстік Азия, Оңтүстік-Шығыс Азия және Океанияның туристік сипаттамалары; Африка макроөңірі: Африканың туристік сипаттамасы; Таяу және Таяу Шығыс: Таяу және Таяу Шығыстың туристік сипаттамасы.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: континенттер мен жекелеген елдердің туристік ресурстары туралы кеңістіктік және нақты түсінікті қалыптастыру.
Туризмдегі инфрақұрылым БП 5 Зерттелетін мәселелер: туризм инфрақұрылымының құрамы; туристік инфрақұрылым кәсіпорындарында қызметтерді ұйымдастыру: факторлар мен жағдайлар; туризм инфрақұрылымы кәсіпорындарында қызметтерді ұйымдастырудың пәндік және функционалдық аспектілері; туристік инфрақұрылым кәсіпорындарындағы қызметтерді оңтайландыру жөніндегі қызметтің негізгі бағыттары.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: туризм инфрақұрылымының компоненттерін талдауға кешенді тәсіл туралы білім; қазақстандық туристік нарықтың ерекшеліктерін ескере отырып, республикадағы ұлттық туристік әкімшіліктер мен туристік кәсіпорындар қызметінің тәжірибесін жалпылауды қолдану мүмкіндігі; Қазақстанның туристік инфрақұрылымын дамытуға байланысты жағдайларды және осы процеске кедергі болатын факторларды практикалық талдау дағдылары; туристік инфрақұрылым объектілерінің мәліметтер банкін қалыптастырудың теориялық негіздерін білу; шетелдік тәжірибені қолданудың практикалық дағдылары.
Туристерге қызмет көрсету технологиясы КП 5 Зерттелген мәселелер: туризм саласындағы іске асыруға дейінгі процестердің технологиясы; туристік компанияның кеңсесінде клиенттерге қызмет көрсету технологиясы; туристік қызметтерді тұтынушының сатып алу тәртібі; туристік өнімді жобалау технологиясы; туристік өнімді сату технологиясы, күнделікті өмірде серіктестер таңдау; туристік өнімді жылжытудың технологиясы мен нормативтік-құқықтық базасы; клиентпен жұмыс жүргізуді ұйымдастыру және технологиясы; туристік формальдылық; шетелдік туристерді қабылдау және қызмет көрсету технологиясы; туристік шағымдарды қарау технологиясы.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: негізгі туристік қызмет көрсету технологияларын білу; операторлық және агенттік қызметтің мәнін, туристік өнімнің негізгі сипаттамалары мен құрылымын, туристік маркетингтік қызметтің ерекшеліктерін білу; брондауды уақтылы және дәл жасау, клиентпен келісім жасау мүмкіндігі; туристік өнімді тиімді әзірлеу (жобалау) үшін туристік нарықты талдау мүмкіндігі мен дағдылары; жаңа технологияларды енгізу шарттарын білу.
Туризмдегі қоғаммен байланыстар КП 5 Зерттелетін мәселелер: қоғамдық қатынастардың даму тарихы; қоғамдық қатынастардың сипаты мен мазмұны; ұйымның функционалдық құрылымындағы қоғаммен байланыс бөлімдері; қоғаммен байланыс бағдарламасын жоспарлау; қоғаммен байланыс мақсаттары; PR-дағы қоғамның рөлі; ақпарат құралдары және олармен жұмыс жасау әдістері; қоғаммен байланыс құралдары, баспасөз қатынастары; арнайы құрылған жеке ақпарат құралдары; коммуникация және көпшілікке ықпал ету; Көрмелер мен конференциялардағы PR; маркетинг пен қоғаммен байланыс; демеушілік; Қоғаммен байланыс: дағдарыс және мүмкіндіктерді басқару; көпмәдениетті ортадағы қоғамдық қатынастар.
Қалыптасқан құзыреттер: қоғамдық қатынастар институтының жұмыс істеу теориясы мен практикасы, принциптері, заңдылықтары, модельдері және оның қоғамның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуындағы рөлі туралы білім; қазіргі әлемдегі қоғамдық қатынастар институтының табиғаты, бағыттары, принциптері, қызметтері мен механизмдері туралы білім мен идеяларды меңгеру.
Туроперейтинг БП 5 Зерттелетін мәселелер: туристік сапарлар негіздері: туроператордың қызметі тұжырымдамасы мен түрлері; тартымды туристік өнімді құру; қызмет көрсету сыныптары; қызметтер пакеті; тур дизайны; қызмет көрсету бағдарламасы; қызмет көрсетушілер; тур жоспарлау, келісім-шарт жоспары; қызмет көрсетушілермен келіссөздер; қызмет көрсетушілермен келісімдер жасау, туроператорлар арасындағы келісім; туристік құжаттама; визалық қолдау; туристік өнімді насихаттау: сату желісін қалыптастыру, туристік өнімді сатудың негізгі формаларының сипаттамалары; сату бойынша серіктестерді таңдау; агент келісімі; туристік өнімді жарнамалаудың әдістері мен нормативтік-құқықтық базасы, жарнаманың тактикалық шешімдері; туристік өнімді жылжыту, сатуды ынталандыру және жылжытудың жарнамалық емес әдістері; туристік өнімді ілгерілету үшін ақпараттың негізгі тасымалдаушысы ретіндегі туроператор каталогы; көрмелерге қатысу; туристік қызметті ұйымдастыру: стратегия және қызметті басқару; бағдарламалық туризм заманауи туристік рейтингтің және туристік қызметтің негізі ретінде; қызмет анимациясы; туроператорлардың шетелдік өкілдері; қызмет көрсету сапасы және оны реттеу тәсілдері.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: туристік сапарлардың негіздерін, туристік қызметті ұйымдастыру принциптерін білу; туроператордың сату желісін қалыптастыру және туристік өнімді насихаттау мүмкіндігі; туроператорға туристік құжаттама рәсімдеу, елден кететін және кіретіндерге визалық қолдау көрсету мүмкіндігі; саяхат кезінде туристердің қауіпсіздігін ұйымдастыру дағдылары; туроператорға қойылатын біліктілік талаптарын білу.
Туризмдегі кәсiпкерлiкті жоспарлау КП 5 Зерттелген мәселелер: пәннің пәні мен міндеттері; бизнес-жоспарлаудың мәні мен мазмұны; туризмдегі бизнес-жоспарлаудың әдістемесі мен ұйымдастырылуы; бизнес-жоспардың қысқаша мазмұны; туристік кәсіпорынның ішкі ортасын талдау; нарықты зерттеу және талдау; бәсекелестік ортаны зерттеу; туристік кәсіпорынның стратегиясын қалыптастыру; туристік өнімдер мен қызметтерді дамыту; маркетинг жоспары; өндірістік жоспар; ұйымдастыру жоспары; қаржылық жоспар; тәуекелді бағалау және сақтандыру; бизнес-жоспарларды дайындау және талдау кезінде қолданылатын компьютерлік бағдарламалық өнімдер.
Қалыптасқан құзыреттер: туристік индустрия кәсіпорнында жоспарлаудың теориялық негіздері мен заңдылықтарын, туристік кәсіпорынның бизнес жоспарларын құру әдістемесін, инвестицияларды жобалау, бизнес-жоспарлау саласындағы нақты жағдайларды зерттеудің қолданыстағы әдістерін білу; инвестицияларды жобалауда, бизнесті жоспарлауда қолданылатын негізгі бағдарламалық өнімдерді білу; нақты жағдайларды талдау кезінде туристік кәсіпорынның экономикасымен байланысты проблемаларды анықтау, оларды шешу жолдарын ұсыну және осы шешімдердің салдарын болжау, туристік фирма жұмысының тиімділігін қамтамасыз ететін шараларды жоспарлау мүмкіндігі; қойылған мақсаттарға сәйкес стратегиялық шешімдер қабылдау және негіздеу, туристік кәсіпорынның стратегиясын құру, бизнес-жоспардың бөлімдерін жасау дағдыларын игеру; бизнес-жоспарлауда ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндігі; инвестициялық жобалау және бизнесті жоспарлау саласындағы құбылыстарды, туристік кәсіпорындардың қызметін және олардың нарықтағы жағдайын талдау әдістерін зерттеуге, талдауға және болжауға мүмкіндік беретін әдістемелік және әдістемелік аппараттағы дағдылар; туристік индустриядағы кәсіпорынның бизнес-жоспарын құру, туристік индустриядағы кәсіпорынның бизнес-жоспарын құру бойынша жұмысты ұйымдастыру дағдылары.
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.
Шешендік өнер БП 5 Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика.
Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.
Бар қызметін ұйымдастыру және қызмет көрсету КП 5 Зерттелген мәселелер: барлар, олардың түрлері мен сипаттамалары; адвокатурадағы жұмысты ұйымдастыру; бардағы жабдықтар, тауарлық-материалдық құндылықтар және ыдыс-аяқ; барменнің қызметтік міндеттері мен кәсіби этикасы; бар мен барменді жұмысқа дайындау; бармен жұмыс орнында қауіпсіздік шаралары және өрт қауіпсіздігі шаралары; коктейльдер мен аралас сусындар жасау технологиясы.
Қалыптасқан құзыреттер: ғылыми зерттеулердің объектісіндегі әзірлемелерді сынау мүмкіндігі мен қолданылуымен қонақжайлылық қызметін өндіру және енгізу сапасы бойынша халықаралық стандарттарға негізделген заманауи адвокаттар менеджментінің негіздері туралы теориялық білім; қоғамдағы әлеуметтік қатынастардың қалыптасуы, қонақ үй қызметі мен қоршаған ортаның экологиялық қауіпсіздігінің негіздері.
Турларды ұйымдастыру және жоспарлау КП 5 Зерттелетін мәселелер: туристік өнім және туризм индустриясының технологиясы; маршруттарды дамыту және турларды қалыптастыру; турагент пен туроператор арасындағы шарттық қатынастардың ерекшеліктері; турларды брондау, туристің сұранысын орындау; туристік формальдылық; туристік өнімді қалыптастыруда жолаушыларды тасымалдау; туристік өнімді өткізу және сатуды ұйымдастыру технологиялары.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: туристік кәсіпорындардың қызметін ұйымдастыру мен жоспарлаудың негізгі ұғымдары, процестері мен әдістерін білу, оларды тиімді жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру; шығыс және келу туризмі бойынша турларды жоспарлау және ұйымдастыру дағдылары.
Бар ісі КП 5 Зерттелетін сұрақтар: қызмет көрсету процесінің жалпы сипаттамалары; барлар туралы жалпы ақпарат; жүзім өсіру және шарап жасау; тұтыну мәдениеті шараптар мен сусындардың дәмін көру; алкогольдік сусындар (негізгі); ыдыс-аяқ пен бар жабдықтары; аралас сусындардың (коктейльдердің) жіктелуі мен дайындалу әдістері; коктейльдер аперитивтері мен дайджестифтер; аралас сусындар.
Қалыптасқан құзыреттер: адвокатура саласындағы білім, білік және дағдылар; бар жұмысын ұйымдастыру, шарап пен арақ өнімдерінің, сусындардың, талғамды тағамдар мен тағамдардың сипаттамалары, аралас сусындар дайындау технологиясы бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Тамақтануды ұйымдастыруды басқару КП 5 Зерттелетін мәселелер: тамақтану орындары объект ретінде
басқару; ұйымның сыртқы және ішкі ортасы; тамақтандыру кәсіпорындарын басқару жүйелері; кәсіпорынды басқарудың ұйымдық құрылымдары
тамақ; қоғамдық тамақтандыру кәсіпорнын басқарудағы коммуникация процесінің рөлі; қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының қызметіндегі жоспарлаудың рөлі; басқару шешімдерін қабылдау процесі; тамақтандыру персоналы; басқару қызметіндегі мотивация; тамақтандыру мекемесіндегі бақылау; қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарындағы менеджменттің тиімділігі.
Қалыптасқан құзыреттер: тамақтандыруды басқару дағдылары; асүйдің технологиялық операцияларының құрылымын, тағамға қызмет көрсету сапасының көрсеткіштерін білу; басқаруда заманауи технологияларды қолдану дағдылары; қонақтармен кездесу техникасын және сапалы қызмет көрсетудің негізгі ережелерін білу; кестелерді брондау техникасын, тапсырысты қабылдау кезінде сәтті келіссөздер жүргізу техникасын, тұтынушылармен есеп айырысу техникасын білу.
Мейрамхана шаруашылығын ұйымдастыру және басқару КП 5 Зерттелетін мәселелер: мейрамхана бизнесінің құрылу тарихы; мейрамхананың негізгі бизнес-процестері: үй; мейрамхананың негізгі бизнес-процестері: алдыңғы үй; мейрамхана бизнесін ұйымдастыруда жиһаз, ыдыс-аяқ және қызмет көрсету; мейрамхана бизнесіндегі бизнесті жоспарлау негіздері.
Қалыптасқан құзыреттер: мейрамхана бизнесін ұйымдастыру және қоғамдық тамақтандыру кәсіпорнын басқару туралы білім; ас үй мен мейрамхана залының технологиялық операцияларының құрылымын, мейрамханаға қызмет көрсету сапасының көрсеткіштерін білу; мейрамхана өнімін басқаруда, дамытуда және енгізуде заманауи технологияларды қолдану дағдылары.
Тамақтану саласындағы бағаларды басқару КП 5 Зерттелген мәселелер: бағаның экономикалық мәні; баға құрамы, үстеме ақы; қоғамдық тамақтану орындарында бағаны қалыптастыру; бағаларды мемлекеттік реттеудің объективті қажеттілігі.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: бағаны басқарудың әлеуметтік-экономикалық мәні, түрлері, функциялары, баға жүйесі, салалық баға белгілеу ерекшеліктері туралы білім; тауарлар мен қызметтер нарығындағы жағдайды талдау дағдылары; өнімге (қызметке) баға белгілеу тетіктерін, бағаны басқару әдістерін, нарық конъюнктурасының тұжырымдамалары мен индикаторларын және оны бағаны болжау үшін қолдануды білу; бағаларды мемлекеттік реттеудің мақсаты мен міндеттерін білу.
Туризмдегі баға белгілеу КП 5 Зерттелетін сұрақтар: бағаның мәні және оның негізгі функциялары; туризмдегі баға белгілеудің айрықша ерекшеліктері; баға факторлары; баға белгілеу әдістері; туризмдегі баға белгілеудің негізгі тәсілдері.
Қалыптасқан құзыреттер: бәсекелі нарықтағы баға белгілеу әдістері мен стратегияларын білу, тауарлар мен қызметтерге бағаны саралау; туристік тауарлар мен қызметтерге шығындар құрылымын, туристік қызметтер нарығында кәсіпорын қызметін жетілдірудегі бағалар әдістері мен стратегияларының тиімділігін анықтау мүмкіндігі.
Дене шынықтыру 2 ЖБП 3 Оқытылатын мәселелер: пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру.
Дене шынықтыру 3 ЖБП 3 Оқытылатын мәселелер: пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру.
Шетел тілі 2 ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: фонетикалық ерекшеліктер, грамматикалық құрылым, ағылшын тілі; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайларында мәдениаралық ерекшеліктер және коммуникативтік мінез-құлық ережелері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Қазақ (орыс) тілі 2 ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: қазақ тілінің фонетикалық ерекшеліктері, грамматикалық құрылысы; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері, фразеологиялық бірліктер; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; Қазақстанның мәдениеті мен дәстүрлері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативтік мінез-құлық ережелері
Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; электрондық пошта арқылы байланыстарды қолдау; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Оқу іс-тәжірибе [ТР] БП 2 Білім беру практикасы туризм және қонақжайлылық менеджменті саласындағы алғашқы кәсіби дағдыларды алуға, мамандыққа тұрақты қызығушылықты, кәсіби бағдарды қалыптастыруға бағытталған.
Француз тілі (А1 деңгейі) БП 5 Зерттелетін мәселелер: француз тілінде ауызша және жазбаша түрде практикалық қарым-қатынас дағдылары; лингвистикалық, дискурстық, әлеуметтік-стратегиялық құзыреттілік, ауызша және жазбаша қарым-қатынас формалары.
Қалыптасқан құзыреттер: француз тілінде ауызша және жазбаша түрде коммуникативті дағдыларды меңгеру; компоненттері лингвистикалық, дискурстық, әлеуметтік-стратегиялық құзыреттілік болып табылатын коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру, қарым-қатынастың ауызша және жазбаша түрлерінің негіздерін көрсету.
Француз тілі (А2 деңгейі) БП 5 Зерттелетін мәселелер: француз тілінде ауызша және жазбаша түрде практикалық қарым-қатынас дағдылары; оқытушылардың, студенттердің және ана тілінде сөйлейтіндердің сөйлеуін тыңдау және түсіну; шетел тіліндегі мәтінді оқу техникасы.
Қалыптасқан құзыреттер: практикалық қарым-қатынас дағдыларын француз тілінде ауызша және жазбаша түрде алу; оқытушылардың, студенттердің және ана тілінде сөйлейтіндердің тыңдау және сөйлеу дағдылары; шетел тіліндегі мәтінді оқу дағдылары; оқылған мәтіндерден ақпарат іздеу және шығару дағдылары; графикалық, пунктуациялық және орфографиялық дағдылар.
Экология және тіршілік қауіпсіздігі ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: экологияның мазмұны мен міндеттері; экожүйе мен биосфера ұғымдары; экожүйелердегі заттар айналымы мен энергия ағыны; адамзаттың жаһандық проблемалары; табиғатты қорғау жөніндегі заңнамалық шаралар; экологиялық қауіпті және төтенше жағдайлардың туындау жағдайлары, олардың көріну заңдылықтары; ТЖ жіктемесі, сипаттамасы және болжауы; адам мен мекендеу ортасын теріс әсерлерден қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру, алғашқы медициналық көмек және т.б.
Қалыптастырылатын құзыреттер: экологиялық факторлардың адам денсаулығының жай - күйіне әсерін бағалау; адам мекендейтін ортаның негізгі қауіптерін сәйкестендіру; қауіптерден қорғау әдістерін таңдау; төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологияларын меңгеру; алғашқы медициналық өзіндік және өзара көмек көрсете білу; төтенше жағдайлар мен ТЖ қаупі және туындауы кезінде тиімді әрекет ету; жарақат кезінде адам ағзасы жағдайының симптомдарын анықтау; медициналық дәрі қобдишасы құралдарын дұрыс қолдану.
Неміс тілі (А1 деңгейі) БП 5 Зерттелетін мәселелер: неміс тілінде ауызша және жазбаша түрде практикалық қарым-қатынас дағдылары; лингвистикалық, дискурстық, әлеуметтік-стратегиялық құзыреттілік; ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздері.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: неміс тілінде ауызша және жазбаша түрде коммуникативті дағдыларды меңгеру; компоненттері лингвистикалық, дискурстық, әлеуметтік-стратегиялық құзыреттілік болып табылатын коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру, қарым-қатынастың ауызша және жазбаша түрлерінің негіздерін көрсету.
Араб тілі (А1 деңгейі) БП 5
Зерттелген мәселелер: ауызша және жазбаша түрде араб тіліндегі практикалық қарым-қатынас дағдылары; лингвистикалық, дискурстық, әлеуметтік-стратегиялық құзыреттілік, ауызша және жазбаша қарым-қатынас формалары.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: араб тілінде ауызша және жазбаша түрде коммуникативті дағдыларды меңгеру; компоненттері лингвистикалық, дискурстық, әлеуметтік-стратегиялық құзыреттілік болып табылатын коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру, қарым-қатынастың ауызша және жазбаша түрлерінің негіздерін көрсету.
Неміс тілі (А2 деңгейі) БП 5 Зерттелетін мәселелер: неміс тілінде ауызша және жазбаша түрде практикалық қарым-қатынас дағдылары; оқытушылардың, студенттердің және ана тілінде сөйлейтіндердің сөйлеуін тыңдау және түсіну; шетел тіліндегі мәтінді оқу техникасы.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: неміс тілінде ауызша және жазбаша түрде практикалық қарым-қатынас дағдыларын алу; оқытушылардың, студенттердің және ана тілінде сөйлейтіндердің тыңдау және түсіну дағдылары; шетел тіліндегі мәтінді оқу дағдылары; оқылған мәтіндерден ақпарат іздеу және шығару дағдылары; графикалық, пунктуациялық және орфографиялық сауаттылық дағдылары.
Араб тілі (А2 деңгейі) БП 5 Зерттелген мәселелер: ауызша және жазбаша түрде араб тіліндегі практикалық қарым-қатынас дағдылары; оқытушылардың, студенттердің және ана тілінде сөйлейтіндердің сөйлеуін тыңдау және түсіну; шетел тіліндегі мәтінді оқу техникасы; графикалық, пунктуациялық және орфографиялық сауаттылық дағдылары.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: ауызша және жазбаша түрде араб тілінде практикалық қарым-қатынас дағдыларын алу; оқытушылардың, студенттердің және ана тілінде сөйлейтіндердің тыңдау және түсіну дағдылары; шетел тіліндегі мәтінді оқу дағдылары; оқылған мәтіндерден ақпарат іздеу және шығару дағдылары; графикалық, пунктуациялық және орфографиялық сауаттылық дағдылары.
Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) ЖБП 8 Оқытылатын мәселелерр: саясаттану, әлеуметтану, мәдениеттану және психологияның негізгі санаттары; қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтары; қоғамның қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі контекстіндегі әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттары және олардың жұмыс істеу қағидаттары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану, Психология ұғымдарын, идеяларын, теорияларын түсіндіру және түсіндіру; қазіргі қазақстандық қоғамның өзекті проблемаларын, әлеуметтік процестерді сипаттау, талдау; әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі тұрғысынан олардың ерекшеліктерін талдау; қазақстандық қоғамның даму перспективаларын жобалау, әлеуметтік, саяси, жеке мәселелерді, тұлғааралық және әлеуметтік жанжалдарды шешу; әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін білдіру;; қоғамның әлеуметтік-саяси даму мәселелері бойынша идеяларды генерациялау және оларды таныстыру.
Өндірістік іс-тәжірибе 3 КП 10 Өндірістік іс-тәжірибе 3 процестердің технологиясын меңгеруге, кәсіби дағдыларды алуға, нақты жағдайдағы мамандық бойынша жұмыс ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған.
Экономика және кәсіпкерлік негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.
Инноватика және инновациялық қызмет негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: "инновациялар", "инновациялық қызмет", "инновациялық жоба" ұғымдарының мәні; инновацияларды жіктеу; инновациялық қызметті айқындайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру.
Көшбасшылық және команда құру негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: "көшбасшылық", "команда", "команда құру" ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын бағалау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.
Академиялық жазу негіздері БП 5 Оқытылатын сұрақтар: "академиялық жазу" түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру.
Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау білігі мен дағдысы; ғылыми көздермен талдау жұмысы дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау.
Жобалық қызметті ұйымдастыру БП 5 Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.
Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум БП 5 Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.
Қарым-қатынас психологиясы және жанжалдарды басқару БП 5 Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым-қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым-қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым-қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез-құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.
Туризм негiздері БП 5 Зерттелетін мәселелер: антикалық кезеңдегі саяхат: саяхаттардың пайда болуы мен дамуының алғышарттары; қарабайырлық дәуіріне саяхаттау; Ежелгі Шығыстағы туризм; антикалық дәуірдегі туризмді жандандыру; орта ғасырлардағы жорықтар мен саяхаттар: қажылық және крест жорықтары; Батыс пен Шығыстың ұлы географиялық ашылулары; қазіргі заманғы туризмнің дамуы; ХХ ғасырдағы туризм; қазіргі кезеңдегі туризм және оның болашағы.
Қалыптасқан құзыреттер: туризмнің пайда болуы мен дамуының негізгі кезеңдерін білу; алғашқы қауымдық жүйе, Ежелгі Шығыстағы туризм индустриясының пайда болу дәуіріндегі көші-қон процестерінің себептері мен алғышарттарын талдау мүмкіндігі; туристік-экскурсиялық қызметтердің пайда болуы мен генезисі, халықаралық туризмнің пайда болуы мен қалыптасуы, сонымен қатар қазіргі ішкі және халықаралық туризмнің сипаттамалық ерекшеліктері және олардың болашағы туралы білім.
Қызмет көрсету саласындағы маманның кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар БП 5 Зерттелетін мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды қызмет көрсету саласындағы маманның кәсіби қызметінде қолдану мүмкіндігі; бағдарламалық пакеттермен жұмыс жасаудың негізгі ережелері мен әдістері; «ақпараттық жүйелер», «ақпараттық технологиялар» ұғымдары; мәліметтер қорының теориялық негіздері, типтері мен құрылымдары; ақпаратпен жұмыс жасаудың желілік технологияларының мүмкіндіктері.
Қалыптасқан құзыреттер: бағдарламалық қамтамасыз етуді қызмет көрсету саласы маманының кәсіби қызметінде қолдану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды қолдану; жергілікті және ғаламдық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану мүмкіндігі.
Қызмет көрсету саласындағы маманның кәсіби жетістік технологиясы БП 5 Зерттелетін мәселелер: әлеуметтік функциялар және туризм мен қонақжайлылықты басқарудың маңыздылығы, қызмет көрсету саласы маманының кәсіби қызметінің құндылық негіздері; қызмет көрсету саласындағы маманның жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; қызмет көрсету саласындағы маман қызметін реттейтін нормативтік құжаттар; қызмет көрсетудің көрнекті мамандары; мансап траекториясы, кәсіби этика.
Қалыптасқан құзыреттер: туризм және қонақ үй бизнесі, кәсіптік этика саласындағы заманауи мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикеттің қағидалары мен ережелерін қолдану; кәсіби бейнені модельдеудің жеке ерекшеліктерін иелену және көрсету; кәсіби және жеке бейнелеу әдістерін меңгеру.
Туризмде көліктік қызмет көрсетуді ұйымдастыру БП 5 Зерттелген мәселелер: туристерге көлік қызметі; туристерді әуе көлігімен тасымалдау; туристерді теміржол көлігімен тасымалдау; туристерді автомобильмен тасымалдау; туристерді су көлігімен тасымалдау; туристерді басқа көлік құралдарымен тасымалдау; туристерге арналған көлік қызметтерін ілеспе рәсімдер.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: тасымалдауды жүзеге асыратын да, олардың жұмыс істеуі мен қызмет көрсетуін қамтамасыз ететін де барлық салалар мен көлік кәсіпорындарының жиынтығын, сондай-ақ логистиканың негіздерін, туристермен байланыс құралы ретінде автомобиль жолдарында қызмет көрсету пункттерін ұйымдастыруды білу; туризмдегі көлік-коммуникациялық базаны дамытудың тиімді бағдарламаларын әзірлеу және жүзеге асыру мүмкіндігі.
Экскурсиятану БП 5 Зерттелетін сұрақтар: экскурсия негіздері: экскурсия ғылым ретінде; экскурсияның мәні; экскурсияның функциялары мен белгілері; танымның экскурсиялық әдісі; экскурсия педагогикалық процесс ретінде; экскурсиядағы психология элементтері; экскурсиядағы логика; экскурсиялардың жіктелуі; экскурсияның тақырыбы мен мазмұны; экскурсия кезінде көрсету; экскурсиядағы оқиға; экскурсия, экскурсия техникасында демонстрациялау мен әңгімелеудің үйлесімі: экскурсия техникасы және оны жетілдіру жолдары; жаңа экскурсияны дайындау технологиясы; экскурсия маршрутын дайындау; экскурсия әдістемесі; экскурсияның механикасы, гидтің кәсіби шеберлігі: гид - кәсіп; гидтің жеке басы; экскурсиялық дағдылар; гидтің дағдылары мен дағдылары; гидтің сөйлеуі; қарым-қатынастың вербалды емес құралдары.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: экскурсия теориясының негіздерін, әдістемесі мен техникасын, гидтің кәсіби шеберлігі негіздерін білу; экскурсияның педагогикалық процесс ретіндегі құндылығы; экскурсияның әр түрін жүргізу дағдыларын меңгеру.
Туризмдегі менеджмент және маркетинг БП 7 Зерттелетін мәселелер: менеджмент ғылым және практика ретінде; туризмді басқару және оның ерекшелігі; туристік кәсіпорынды басқару бойынша жұмысты ұйымдастыру; туризм саласындағы ішкі және сыртқы орта; туристік компанияны стратегиялық және ағымдағы жоспарлау; туризм саласындағы бизнесті жоспарлау; басқару шешімдері және оларды туризмде дамыту әдістері; туристік кәсіпорынның тәуекелдерін басқару; туризмдегі өндірістік менеджмент негіздері; туристік кәсіпорын басшысының өзін-өзі басқаруы; туристік фирмадағы жұмыс мотивациясы; туризмдегі коммуникация жүйесі; туризмдегі қақтығыстарды басқару және басқару психологиясы; маркетинг туристік индустрияны дамыту құралы ретінде; туристік маркетинг жүйесі; туристік индустрия кәсіпорындарының маркетингтік қызметін ұйымдастыру және қызметі; туристік агенттіктің маркетингтік стратегиясы; туристік қызметтер нарығын сегментациялау; туристік өнімді дамыту; туристік компанияның баға саясаты; туристік бизнестегі маркетингтік коммуникация; туризмдегі халықаралық маркетинг; туристік компанияның маркетингтік жүйесінде бақылау.
Қалыптасқан құзыреттер: туристік агенттіктер мен қонақ үйлердегі жалпы басқару функциялары, туристік бизнесті стратегиялық жоспарлау мәселелері, менеджерлердің көшбасшылығы және бағыныштыларды ынталандыру, туристік ұйымдарды басқаруда маркетингтік кешенді қолдану туралы білім; туристік бизнесте маркетингті басқару дағдыларын меңгеру; сыртқы маркетингтік ортаны, маркетингтік коммуникация кешенінің орнын, рөлін және элементтерін, маркетингтік қызмет құрылымын зерттеу әдістемесін білу.
Туристік индустриядағы персоналды басқару БП 6 Зерттелетін мәселелер: жалпы басқару теориясы; басқару шешімдерін қабылдау; қызметкерлерді ынталандыру жүйесі; туризмдегі менеджменттің жүйелік тұжырымдамалары; туристік индустриядағы корпоративті мәдениет; туристік индустриядағы персоналды басқару қызметінің ұйымдастырушылық құрылымы; туристік-қонақ үй кешенінің еңбек ресурстарын басқару; ұйымдардың кадр саясаты; туристік кешендердегі персоналды басқарудың психологиялық және әлеуметтік аспектілері; басқару шешімдерін қабылдау, қызметкерлерді ынталандыру жүйесі, басшылар мен бағынушылар арасындағы қатынастардың нормалары.
Қалыптасқан құзыреттер: туристік индустриядағы менеджмент функциялары, басқарудың ұйымдастырушылық түрлері, қонақ үй индустриясы қызметкерлерінің лауазымдық міндеттері, инновациялық әзірлемелер және оларды өндірісте қолдану туралы білім; туристік индустрияда модельдеуді басқарудың әртүрлі әдістерін, туристік қызметті дамыту стратегиясын қолдану; қонақ үй кәсіпорындарындағы өндірістік қызметті ұйымдастыру қабілеті, шығармашылық топты басқару, қызметкерлердің әкімшілік жауапкершілігі шеңберінде шешім қабылдау, ғылыми әлеуетті кәсіпорындағы проблемалық жағдайларды шешу үшін пайдалану, сапаны бағалау жеке және ұжымдық жауапкершіліктің нәтижелері, ұжымдардағы қолайлы моральдық-психологиялық ахуалды қалыптастыру, туристік индустриядағы ұйымдастырушылық басқарудың басым бағыттарын анықтау, туристік өнімді әзірлеу және талдау, қонақ үй қызметін болжау мен жоспарлауға қатысу, туристік кәсіпорындарды басқару қызметіне үйрету, менеджмент технологияларын қолдану; менеджментті модельдеудің әртүрлі әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру.
Қонақжайлылық индустриясында басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістері БП 6 Зерттелетін мәселелер: қонақжайлылық индустриясында басқару шешімдерін қабылдаудың мәні мен маңызы; басқару мәселелерін жіктеу және қонақжай индустриясындағы басқару шешімдерінің типологиясы; басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау әдістерін талдау қонақжайлылық индустриясында; қонақжайлылық индустриясында басқарушылық шешімдер қабылдау процесінде экономикалық зерттеулер жүргізу әдістерін талдау; қонақжайлылық индустриясында басқару шешімдерін қабылдау тиімділігі.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: қонақжайлылық индустриясына қатысты басқарушылық шешімдер қабылдаудың қазіргі заманғы теорияларының негізгі негіздері туралы білімді меңгеру; қонақ үй кәсіпорнының персоналын басқару негіздерін, әр түрлі типтегі қонақ үй қызметтерінің стратегиялары мен бағдарламаларын жобалау, ұйымдастыру және жүзеге асыру негіздерін білу; қонақжайлылық индустриясында басқару шешімдерін жүзеге асыру дағдылары; қонақжайлылық саласы кәсіпорны мен тұтынушылар (клиенттер) арасындағы өзара әрекеттесудің негізгі теориялық және практикалық бағыттары мен мәселелерін талдау дағдылары; қонақ үй қызметін жүзеге асыру барысында туындайтын проблемалық жағдайларды шешу дағдыларын, қонақжайлылық индустриясын бақылау; клиенттердің қонақжайлылық индустриясының қызметтеріне қанағаттануын бағалау дағдыларын меңгеру.
Қонақ үй бизнесі БП 7 Зерттелген мәселелер: қонақ үй бизнесінің негізгі түсініктері мен категориялары; қонақжайлылық индустриясының тарихы; қонақжайлылық индустриясының құрылымы; қонақ үй бөлімдерінің өзара әрекеттестігі және қонақ үй нарығының қазіргі жағдайын түсіну; оның даму болашағы.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: қонақжайлылық саласындағы білімді қалыптастыру; қонақ үй бизнесін ұйымдастыру дағдылары; қолданыстағы қонақ үйді жіктеу жүйелерін білу; туризмді мемлекеттік реттеу бойынша әдеби көздермен және нормативтік құқықтық материалдармен жұмыс істеу дағдылары; қонақтарға қызмет көрсету технологиясын иелену, заманауи технологиялар мен дизайн әдістерін қолдана отырып, жаңа қонақ үй өнімдері мен қызметтерін құру дағдыларын меңгеру.
Қонақ үй индустриясының технологиялары БП 7 Зерттелген мәселелер: даму тарихы және қонақ үй индустриясының қазіргі құрылымы; қонақ үй кәсіпорнын ұйымдастыру және басқару; қонақ үй кәсіпорнында қолданылатын негізгі қызмет көрсету технологиялары.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: қонақ үй кәсіпорындарының заманауи классификациялық жүйелері туралы білімдерін көрсету; қонақ үй бизнесін ұйымдастыру технологиясының негізгі ережелерін иелену; клиенттермен өзара әрекеттесу дағдылары мен дағдылары, қонақ үй кәсіпорындарының негізгі қызметтерінің қызметін жобалау.
Бағдарламалық туризм КП 5 Зерттелетін мәселелер: бағдарламалық туризм негіздері; бағдарламалық туризмнің рекреациялық негіздері; қызмет түрлері және сервистік бағдарлама; бағдарламалық туризмнің мотивациясы; курорттық туризм; білім беру туризмі; ойын-сауық турлары; экологиялық туризм; іскерлік туризм; спорттық туризм; білім беру турлары; отбасылық туризм; әуесқой турлар.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: бағдарламалық туризм, бағдарламалық қамтамасыз ету сервисінің тұжырымдамасы мен негіздерін білу; тұру, тамақтану, экскурсиялар, көлік, демалыс және ойын-сауық, спорт, курорттық, тұрмыстық қызмет көрсету және т.с.с. қызметтер түрін ескере отырып, туристік бағдарламаны құру мүмкіндігі.
Туризм және қонақжайлылық саласындағы анимациялық қызмет КП 5 Зерттелетін мәселелер: туризм мен қонақжайлылықтағы анимация мен анимацияның теориялық негіздері; анимациялық технология; қонақ үй анимациясы; анимациялық қызметті ұйымдастыру ерекшеліктері; анимациялық бағдарламаларды дайындау және дамыту; туризм мен қонақжайлылықтағы анимациялық бағдарламаларды ұйымдастыру; тарихи қайта құру және мұражай анимациясы; анимациялық қызметті басқару.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: тұтынушылардың қажеттіліктері мен қоғамның әлеуметтік-мәдени құндылықтарын қанағаттандыратын заманауи анимациялық технологияларды, анимациялық бағдарламаларды әзірлеу және енгізу дағдылары.
Өндірістік ic-тәжірибе 1 БП 5 Өндірістік іс-тәжірибе 1 туризм және қонақжайлылықты басқару саласындағы кәсіби дағдыларды алуға, еңбек нарығында шарлауға және болашақ мамандықта өзіңізді табуға мүмкіндік беретін мамандыққа деген қызығушылықты қалыптастыруға бағытталған.
Өндірістік ic-тәжірибе 2 БП 5 Өндірістік іс-тәжірибе 2 теориялық білімді бекітуге, нақты еңбек жағдайында кәсіби дағдылар мен дағдыларды машықтандыруға бағытталған.
Дипломалды іс-тәжірибе КП 5 Дипломалдындағы іс-тәжірибе - бұл болашақ маманды мамандық бойынша теориялық білімді бекітуге және практикалық жұмыс дағдыларын алуға бағытталған кәсіби қызметке даярлау, сондай-ақ дипломдық жұмысты орындаудың дайындық кезеңі, оның барысында білім алушы зерттеу жүргізу үшін бастапқы деректерді жинайды.
Өндірістік ic-тәжірибе 4 КП 5 Өндірістік іс-тәжірибе 4 кәсіби дағдыларды алуға және нығайтуға, туризм және қонақжайлылықты басқару саласында тәжірибе ресурсын құруға бағытталған.
Дипломдық жұмысты/жобаны жазу және қорғау Қосымша пәндер циклі 12 Арнайы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қорыту, кез-келген құбылысты немесе өзекті мәселені зерттеу, мәселелерді шешудің жаңа әдістерін жасау, жұмыс істеу қабілетін жақсарту, жұмыс тиімділігін арттыру.