7М01101 – Педагогика және психология (ғылыми-педагогикалық бағыт) білім беру бағдарламасы терең ғылыми-педагогикалық дайындыққа ие жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі және ғылыми сала үшін ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау бағыты шеңберінде педагогикалық ғылымдар саласында кадрлар даярлау үшін әзірленген.
7М01101 – Педагогика және психология (ғылыми-педагогикалық бағыт) білім беру бағдарламасының мақсаты жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі мен ғылыми-зерттеу секторы үшін, терең ғылыми және педагогикалық дайындыққа ие, жоғары рухани-адамгершілік қасиеттері бар, өз бетінше ойлауға және қоғамның прогрессивті ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті мамандар даярлау болып табылады.
Білім беру бағдарламасы оны білім беру стандарттары шеңберінде әрбір нақты білім алушының жеке қажеттіліктеріне бейімдеуге мүмкіндік беретін етіп жобаланған.
Магистратурада оқу білім алушының дербестігінің үлкен дәрежесін білдіреді, ал ғылыми-зерттеу жұмысы оның жарияланымдарында, есептерінде және қорытынды ғылыми жұмысында көрініс табады, бұл ғылыми ой-өрісін кеңейтуге, талдамалық ойлауды дамытуға және өзіндік зерттеу жұмысының дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.
Білім беру бағдарламасының ерекшеліктері:
- Жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие, кәсіби қызметке қабілетті, психологиялық-педагогикалық процестер мен құбылыстарды бақылау мен талдаудың зерттеу және эксперименттік әдістерін игеруге қабілетті, ғылыми ойлау мен дүниетаным жағдайында жалпыадамзаттық және әлеуметтік тұлғалық құндылықтарға ие магистранттарды даярлау.
- Білім беру бағдарламасы қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып іске асырылады.
- Білім беру бағдарламасы академиялық ұтқырлықты көздейді.
Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттеріМагистранттардың әлеуетті мүмкіндіктерін ашуға стратегиялық бағдар беру, құзыреттілікті қалыптастыру – өзгермелі жағдайларда кәсіби міндеттердің белгілі бір сыныбын шешуге магистранттардың интегралдық қабілеттерін қалыптастыру;
Аралас білім салалары, іргелі және гуманитарлық пәндер бойынша кәсіби дайындық бағыты бойынша терең білімді меңгеруді қамтамасыз ету;
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгеру, ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасын меңгеру, докторантурада ғылыми жұмысты жалғастыру;
Магистранттың әдіснамалық мәдениетін қалыптастыру;
Кәсіптік білім беру жүйесінің келесі сатысында білім алуды жалғастыруды қамтамасыз ету (докторантура);
Қарқынды дамып келе жатқан ортада өмір сүруге қабілетті, өзінің де, қоғам мүддесінде де өзін-өзі жүзеге асыруға дайын білімді тұлғаны қалыптастыру және дамыту.
Білім беру бағдарламасы бойынша негізгі құзыреттіліктерҒылым тарихы мен философиясы саласындағы білімдерін көрсете білу, ғылым философиясының негізгі ұғымдарын , логикалық талдаудың әдістері мен тәсілдерін білу;
Жоғары мектептің дидактикасы саласындағы білімдерін, жоғары мектепте сабақ өткізу дағдыларын көрсету қабілеті;
Басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясы саласындағы білімдерін, сондай-ақ басқарушылық қызметтің дағдылары мен қабілеттерін көрсете білу;
Халықаралық кәсіби ортаға ықпалдасу және кәсіби шетел тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану қабілеті;
Жеке тұлғаны әлеуметтендіруде жеке және кәсіптік дағдыларды қолдана отырып, жоғары кәсіптік педагогикалық білім беру мекемелерінде педагогика мен психологияны оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздері, нысандары мен құралдары туралы, білім беру саласындағы түзету жұмыстарының ерекшеліктері туралы, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдардың педагогикалық білім беру жүйелерінің өзіндік дамуы туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру қабілеті;
Қазіргі кросс-мәдени психологияда ғылыми-эксперименттік зерттеулер жүргізу қабілеті және білім беру кеңістігі субъектілеріндегі психодиагностикаға, кеңес беруге, деструктивті күйлердің психокоррекциясына қойылатын талаптарды қалыптастыру қабілеті;
Білім беру жүйесі психологының диагностикалық, түзету-дамытушылық, сараптамалық-бағалау жұмысында мәдени-тарихи және әрекеттік тәсілдер идеяларын іс жүзінде қолдануға дайындығын қалыптастыру қабілеті;
Шешілетін мәселенің пәндік саласын талдай білу, педагогикалық және психологиялық ғылымдардың, сондай-ақ кеңес беру психологиясының қазіргі заманғы әдістерінің теориялық негіздерін модельдей, жобалай, түсіндіре білу;
НЛБ-ны қолдануға қойылатын талаптарды қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынас психологиясының құралдарын қолдана отырып, университет жағдайында педагогикалық процесті жүзеге асыру және ұйымдастыру мүмкіндігі;
Оқу процесін жандандыру үшін инновациялық педагогикалық әдістерді қолдану, зерттеу мәдениетін және кәсіби дағдылары мен қасиеттерін арттыру.;
Басқалардың зерттеу қызметін талдау және өз психологиялық құрылымдарын әзірлеу үшін психологиялық принциптерді практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру қабілеті;
Виртуалды кеңістіктегі тәуелді құбылыстармен жұмыс жасауда психокоррекция дағдыларын қолдану мүмкіндігі (интернетке тәуелділік, интернет-байланысқа тәуелділік, теледидарға тәуелділік);
Адамның онтогенетикалық даму дағдарыстары кезеңдерінде тұлғалық бұзылулардың психокоррекция және психопрофилактика мәселелерін шешуде психокоррекциялық технологияларды практикалық қолдану, жеке тұлғаларға ситуациялық психологиялық көмек көрсету білімі мен іскерлігін қалыптастыру қабілеті.
Кәсіби қызмет түрлеріАналитикалық;;
Ұйымдастырушылық;
Өндірістік-басқару;
Жобалау;
Ғылыми-зерттеу;
Педагогикалық;
Әдістемелік.
Мамандарды жұмысқа орналастыру болашағыОрта жалпы білім беретін және мамандандырылған мектептер, колледждер, гимназиялар, училищелер, Білім бөлімдерінде;
Ғылыми-зерттеу ұйымдарында (институттарда);
Мемлекеттік және мемлекеттік емес мекемелерде (біліктілікті арттыру институттарында, баспаларда);
Консультациялық психологиялық орталықтарда, оқу орындарында (лаборант, кабинет меңгерушісі, консультант, менеджер және т. Б.) Және т.б.
ДАҒДЫЛАР МЕН ҚҰЗІРЕТТЕР
Жоғары оқу орнындағы педагогикалық қызмет және ғылыми зерттеулер жүргізу
Кәсіби білім беру жүйесінің келесі сатысында білім алуды жалғастыруды (докторантура) қамтамасыз ету
Басқарудың заманауи технологиялары мен құралдарын қолдана алу, стратегиялық ойлаумен білім беру саласындағы менеджмент
Білім беру саласында білім алушылардың жас және психофизиологиялық ерекшеліктері мен пән саласының ерекшелігін көрсететін технологияларды пайдалана отырып оқыту және тәрбие процесін ұйымдастыру
Білім алушылардың психикалық дамуын диагностикалау
Білім алушылардың жеке-психологиялық ерекшеліктерін есепке ала отырып педагогикалық түзету-дамыту бағдарламаларын құрастыру
СПИКЕРЛЕР МЕН ТӘЛІМГЕРЛЕР
Альмира ШоманбаеваПсихология ғылымдарының кандидаты, РФ Халықаралық психология ғылымдары академиясының (МАПН) мүше корреспонденті, сертификатталған жаттықтырушы - НЛП тәжірибеші, гештальтпсихология, арт-терапия, психодрама
Лаура Искакова"Өрлеу" БАҰО ПҚБАИ АҚ Түркістан облысындағы филиалының директоры – профессор, педагогика ғылымдарының докторы
Дана ҚыстаубаеваSuper Ego компаниясының бизнес жаттықтырушысы
Гүлназ ӘбілдаеваПедагогика ғылымдарының магистрі, А.С.Пушкин атындағы №1 мектеп-гимназиясының директоры
СЕРІКТЕСТЕР
"Назарбаев Зияткерлік мектептері" дербес білім беру ұйымы
"Өрлеу" біліктілікті аттыру ұлттық орталығы" АҚ
"Төржан" жекеменшік гимназиясы
№1 А.С.Пушкин атындағы мектеп-гимназия
ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРУ
Мектепке дейінгі мекемелер
Мектептер
Колледждер
Ғылыми-зерттеу орталықтары
Білім беру орталықтары
Әлеуметтік қызметтер
Психологичиялық орталықтар
Кадрлық қызмет
Жоғары оқу орындары
ТАБЫС
97 000-нан 450 000-ға ₸ дейін
ҚАЛАЙ ТҮСУГЕ БОЛАДЫ
Екінші жоғары
- Құжаттар өткізу:
Диплом, жеке куәлік
- Қабылдау сынақтарынан өту:
Әңгімелесу, арнайы емтиханЖулдызхан Балтабаева. 2016 жылғы түлек. Түркістан облыстық жастар ресурстық орталығының талантты жастарды қолдау бөлімінің бастығы
Ләззат Бақбергенова. 2015 жылғы түлек. "Күншуақ" балабақшасының меңгерушісі
Наталья Романова. 2012 жылғы түлек. "Оқушылар сарайы" МККК директоры, Шымкент қ.
Мизана Исмайлова. 2014 жылғы түлек. Шымкент қ. № 9 көркем гимнастика жөніндегі спорт мектебінің психологы, Көркем гимнастика жөніндегі халықаралық дәрежедегі шебер
7M01101 – Педагогика және психология білім беру бағдарламасының типтік оқу жоспары
Пәндердің атауы Пән циклі ECTS Пәннің қысқаша сипаттамасы Ғылым тарихы мен философиясы БД 3 Оқытылатын мәселелер: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі түсініктері; қазіргі өркениет мәдениетіндегі ғылым; ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері; ғылыми білімнің құрылымы; ғылымның динамикасы жаңа білімді қалыптастыру процесі ретінде; ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар,ғылыми рационалдылықтың тарихи типтері; ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктері; ғылыми прогресстің болашағы; ғылым әлеуметтік институт ретінде; қазіргі ғылыми білім құрылымындағы жаратылыстану ғылымдары; педагогика ғылымының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: білімнің, белсенділіктің және әлеуметтік институттың ерекше түрі ретінде ғылымның негізгі ерекшеліктерін білу; ғылымның негізгі тарихи кезеңдері мен әр түрлі ғылыми әдісін білу; ғылым дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді бағдарлай білу; ғылым философиясының терминологиялық аппаратын меңгеру; логикалық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Шетел тілі (кәсіби) БД 3 Оқытылатын мәселелер: грамматикалық материал, арнайы лексика, терминологиялық материал; мамандықтың негізгі пәндеріне сәйкес келетін оқу материалы; кәсіби салада оқу, сөйлеу, тыңдау және жазу. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушылардың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеру; иалықаралық кәсіби ортаға ықпалдасу; кәсіби шет тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдану. Жоғары мектеп педагогикасы БД 5 Оқытылатын мәселелер: жоғары мектеп педагогикасы ғылым ретінде, оның әдіснамалық негіздері; жоғары мектеп дидактикасының жалпы теориялық негіздері; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі; жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күштері мен принциптері; жоғары білімнің мазмұны; жоғары мектептегі заманауи білім беру технологиялары; жоғары мектеп тәрбие мен тұлғаны қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде; жоғары мектептегі тәрбиенің мәні. Қалыптастырылатын құзыреттер: жоғары мектепте оқыту негіздерін білу; ЖОО оқытушысының кәсіби-педагогикалық қызметінің нысандары, әдістері, білім беру технологиялары және ерекшелігі; жоғары мектепте сабақ өткізудің формалары мен әдістерін білу. Инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері БД 5 Оқытылатын мәселелер: ұйымдастырушылық аспектілер және инклюзивті білім беруді инфрақұрылымдық қамтамасыз ету (мекеме түрлері; қызметтің ұйымдастырушылық-педагогикалық нысандары; отбасымен, әлеуметтік қызметтермен және қоғамдық ұйымдармен өзара іс-қимыл және т.б.); есту, көру, зияткерлік, қозғалыс саласы бұзылған балаларды инклюзивті оқытуды психологиялық-педагогикалық қолдау процесінде мамандардың өзара іс-қимылы. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру саласындағы түзету жұмыстарының ерекшеліктері туралы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың педагогикалық білім беру жүйелерінің ерекше дамуы туралы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға жеке білім беру траекториясын таңдау үшін бұзушылықтың ерекшеліктері мен құрылымы туралы білімді меңгеру; әлеуметтік маңызы бар проблемалар мен процестерді талдай білу, кәсіби қызмет барысында туындайтын проблемалардың мәнін анықтай білу. Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдер ПД 5 Оқытылатын сұрақтар: орыс психологиясындағы белсенділік тәсілінің пайда болу тарихы туралы идеялар; Л.С. Выготскийдің және оның ғылыми мектебінің іс-әрекеттің психологиялық теориясының пайда болуындағы рөлі. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру жүйесі психологының диагностикалық, түзету-дамытушылық, сараптамалық-бағалау жұмысында мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдер идеяларын іс жүзінде пайдалануға дайындығын меңгеру. Оқу орындарында ҒЗЖ ұйымдастыру және жоспарлау ПД 5 Оқытылатын мәселелер: ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы, олардың түрлері; ЖОО-да ҒЗЖ ұйымдастыру; ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері; ақпарат көздерінің түрлері; ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы; ғылыми ізденістің мазмұны; теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру; ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру дағдыларын, ғылыми ізденіс әдістерін, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ресімдеу дағдылары. ЖОО-да психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі БД 5 Оқытылатын мәселелер: ЖОО оқытушысының кәсіби қызметі; психология және педагогикалық пәндерді оқытудың әдістемелік ерекшеліктері; ғылыми-әдістемелік білімді дамыту: әдістеме түсінігі, даму кезеңдері; оқыту әдістемесінің негізгі әдіснамалық сипаттамалары: объект, пән, міндеттер, функциялар; оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы: дидактика, психология, кибернетика, математикалық статистика; оқыту құралдарының сипаттамасы;оқыту құралдарының түсінігі және жіктелуі; оқытудың белгілік жүйелерінің ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: жоғары кәсіптік педагогикалық білім беру мекемелерінде педагогика мен психологияны оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздері, нысандары мен құралдары туралы ғылыми білімдер мен түсініктер жүйесін меңгеру; психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытудың кәсіби шеберліктерін меңгеруге бағытталуды қалыптастыру. Ғылыми мәдениет және академиялық жазу ПД 5 Оқытылатын мәселелер: ғылыми-зерттеу жұмысы, ғылыми Мәдениет және академиялық жазу туралы түсінік; ғылыми логика мен ғылыми-зерттеу жұмысының деңгейлері, негізгі бағыттары, компоненттері; ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және жүргізу. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми-зерттеу жұмысы туралы, ғылыми-зерттеу жұмысының деңгейі, негізгі бағыттары, компоненттері, ғылыми логикасы туралы білім; ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдыларын меңгеру; ғылыми мәдениетті, ғылыми ақпаратпен жұмыс істеуде академиялық қабілеттерді дамыту. Теориялық оқудан алшақсыз жүргізілетін магистрлік диссертацияны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы [ПП] 1 Дополнительный цикл дисциплин 4 Оқытылатын мәселелер: ғылыми зерттеулер; бекітілген ҒЗЖ тақырыбы мен магистрлік диссертация тақырыбына негізделген нақты объектіні зерттеу нысанындағы практика. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми ізденістерді іске асыру дағдыларын қалыптастыру; қойылған міндеттерді шешу; жұмыс тақырыбы бойынша ақпараттық дереккөздерді таңдау; іс жүзінде маңызды сәттерді анықтау бойынша талдамалық жұмысты жүргізу. Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі БД 5 Оқытылатын мәселелер: педагогика мен психологиядағы ғылым мен ғылыми қызметтің қазіргі жағдайы; психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері; Психологиялық-педагогикалық зерттеудің құрылымы; озық педагогикалық тәжірибені пайдалану. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім берудегі қазіргі жағдайды, жаңа стратегиялық бағдарларды анықтау дағдыларын меңгеру; психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін меңгеру. Басқару психологиясы БД 5 Оқытылатын мәселелер: ғылыми білім жүйесіндегі басқару психологиясы; басқару жүйесін зерттеудің негізгі тәсілдері; басшының жеке кәсіби тұжырымдамасы; басқарушылық қызмет аспектісі ретінде басқарушылық өзара іс-қимыл және шешім қабылдау процесі; негізгі басқару функцияларын іске асырудың психологиялық ерекшеліктері; басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясы; жеке басқару стилінің психологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұнын, басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасын, басқарушылық өзара іс-қимылдың теориялық негіздерін, негізгі басқарушылық функцияларды іске асырудың психологиялық ерекшеліктерін, басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясын білу; басқарушылық қызмет және өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістемелерін меңгеру. Тұлға әлеуметтенуінің педагогикасы мен психологиясы БД 5 Оқытылатын мәселелер: әлеуметтік педагогика мен психологияның категориялары мен әдістері; тұлғаның әлеуметтік қалыптасу ерекшеліктері; тұлғаның әлеуметтік-психологиялық сипаттамалары; ұғымдар: әлеуметтік топтар мен қоғамдастықтардың психологиясы, әлеуметтену психологиясы, әлеуметтену факторлары мен механизмдері, әлеуметтік тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық процесс. Қалыптастырылатын құзыреттер: әлеуметтік өзара іс-қимыл, өзін-өзі талдау және рефлексия дағдыларын қалыптастыру; жағдайларды модельдеу процесінде өзінің кәсіби іс-әрекеттерін түзету білігі. ЖОО-дағы психологтың кеңес беру жұмысының әдіснамасы мен әдістемесі ПД 3 Оқытылатын мәселелер: психологиялық кеңес берудің мәні; психологиялық кеңес берудің динамикасы; консультациялық көмек тиімділігінің қағидаттары мен шарттары; түзету әсерінің тетіктері мен тәсілдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызмет түрі ретінде және адамға психологиялық көмек көрсетудің ерекше технологиясы ретінде консультация берудегі проблемаларды сыни және жүйелі талдау қабілетін меңгеру; психологиялық көмек қызметтері мен орталықтарының қызметін регламенттейтін халықаралық және қазақстандық нормативтік-құқықтық құжаттар негізінде психодиагностика және психологиялық консультация жүргізу дағдылары. НЛБ бойынша практикум ПД 4 Оқытылатын мәселелер: метамодель құрылымы және бағдарламалау тілі; НЛП-дағы өкілдік жүйелер; психодиагностика және тұлғааралық қарым-қатынас процесінде көз үлгілерінің рөлі; якорь жүйке процестерін басқару технологиясы ретінде. Қалыптастырылатын құзыреттер: психотерапевтік және психокоррекциялық қызметте НЛП технологияларын, нейролингвистикалық стратегиялар мен техникаларды қолдану дағдылары; адамдармен қарым-қатынас жасау дағдысы; раппортты орнату және қолдау дағдылары; ""дыбыссыз тілде"" сөйлеу кезінде практикалық дағдыларды меңгеру, субмодальдық және психокинезиологиялық техникаларға назар аудару. Инновациялық педагогикалық технологиялар және білім беру менеджменті ПД 5 Оқытылатын мәселелер: инновациялық-педагогикалық технологиялар; білім берудегі менеджмент, заманауи білім беруді ұйымдастыру, басқару, жүйелеу әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазіргі заманғы білім беруді ұйымдастыру, басқару, жүйелеу практикасы мен әдістерінде инновациялық-педагогикалық технологияларды пайдаланудың шарттары мен тиімділігі туралы білім; кәсіби құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған инновациялық-педагогикалық және білім беру менеджменті бойынша ғылыми-практикалық тәжірибені зерделеу үшін қажетті білімді, іскерлікті және дағдыларды толық қамтамасыз етуді жүзеге асыру дағдыларын меңгеру. Жоғары мектептегі іскерлік қарым-қатынас мәдениеті мен психологиясы ПД 5 Оқытылатын мәселелер: іскерлік қарым-қатынас; академиялық ортадағы болашақ маман үшін іскерлік қарым-қатынас мәдениеті; маманның көшбасшылық, тәлімгерлік, рефлексиялық қасиеттерін дамыту. Қалыптастырылатын құзыреттер: іскерлік қарым-қатынас психологиясы мен мәдениетін білу; ғылыми-зерттеу қызметімен тікелей айналысу қабілетін меңгеру; көшбасшылық қасиеттерді меңгеру. Магистрлік диссертацияны орындауды қоса алғанда магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы [ПП] 1 Дополнительный цикл дисциплин 4 Оқытылатын мәселелер: ғылыми зерттеулер; бекітілген ҒЗЖ тақырыбы мен магистрлік диссертация тақырыбына негізделген нақты объектіні зерттеу нысанындағы практика. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми ізденістерді іске асыру дағдыларын қалыптастыру; қойылған міндеттерді шешу; жұмыс тақырыбы бойынша ақпараттық дереккөздерді таңдау; іс жүзінде маңызды сәттерді анықтау бойынша талдамалық жұмысты жүргізу. Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы (ғылыми тағылымдама) Дополнительный цикл дисциплин 4 Оқытылатын мәселелер: ғылыми зерттеулер; бекітілген ҒЗЖ тақырыбы мен магистрлік диссертация тақырыбына негізделген нақты объектіні зерттеу нысанындағы практика. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми ізденістерді іске асыру дағдыларын қалыптастыру; қойылған міндеттерді шешу; жұмыс тақырыбы бойынша ақпараттық дереккөздерді таңдау; іс жүзінде маңызды сәттерді анықтау бойынша талдамалық жұмысты жүргізу. Білім беру кеңістігі субъектілеріндегі деструктивті жағдайлардың психодиагностикасы және психокоррекциясы БД 5 Оқытылатын сұрақтар: психологтың кәсіби қызметін психодиагностикалық қызметке теориялық және практикалық дайындау; психодиагностика мен психокоррекцияның негізгі ұғымдарының жүйесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: психодиагностикалық әдістемелердің рөлі мен орны туралы барабар түсініктерді қалыптастыру қабілеті, осы әдістемелердің мүмкіндіктері мен шектеулері; қазіргі кезеңдегі психодиагностиканың дамуының негізгі үрдістерін аша білу. Заманауи кросс-мәдениет психологиядағы ғылыми эксперименталды зерттеулер БД 5 Оқытылатын сұрақтар: мәдениаралық зерттеулердегі эксперименттердің түрлері; табиғи эксперименттер; этнопсихологиялық зерттеулердегі контент-талдау; психосоматикалық әдістер. Қалыптастырылатын құзыреттер: пікіртерім, әңгімелесу, сұхбат әдісін талдау дағдылары мен іскерліктерін, мәдениетаралық дағдыларды үйрету; қазақстандық этнопсихология мектебінің этникалық сана феномендерін және қазақстандық психология мектебінің тұлғаның құндылықтық бағдарлары мен этникалық наным феноменін зерттеу дағдыларын меңгеру. Педагогикалық іс-тәжірибе БД 4 Педагогикалық іс-тәжірибе алынған теориялық білімді, оларды педагогикалық қызметте қолдану дағдыларын тереңдетуге, жетілдіруге және шоғырландыруға бағытталған. Педагогикалық практика магистранттардың ғылыми-теориялық және практикалық дайындығы арасындағы тығыз байланысты қамтамасыз етуге, оларға педагогикалық іс-әрекеттің бастапқы тәжірибесін және ғылыми-психологиялық және педагогикалық зерттеудің белгілі бір дағдыларын беруге арналған. Тұлға дамуының және тұлғааралық қарым-қатынастардың алдын алу және түзету ПД 5 Оқытылатын мәселелер: алдын-алу және түзетудің теориялық негіздері: тұлға теориясы және олардың қолданбалы психокоррекциялық маңызы; тұлғаның дамуы мен тұлғааралық қатынастарды түзетудің әдістері мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: адамның онтогенетикалық дамуының дағдарыстар кезеңдерінде тұлғалық бұзылулардың психокоррекция және психопрофилактика мәселелерін шешуде психокоррекциялық технологияларды практикалық қолдану білімдері мен дағдыларын игеру, Жеке тұлғаларға ситуациялық психологиялық көмек көрсету. Психологиялық эксперименттің техникасы мен әдістемесі ПД 6 Оқытылатын мәселелер: ғылыми ізденістің жалпы әдіснамасы және психологиялық эксперименттің әдіснамалық негізі; Психологиялық эксперименттің ғылыми аппараты мен логикалық құрылымы; психологиядағы эксперименттік зерттеулердің әдістерін, озық педагогикалық тәжірибені пайдалану. Қалыптастырылатын құзыреттер: басқалардың зерттеу қызметін талдау және өзіндік психологиялық құрылыстарды дамыту үшін психологиялық принциптерді тәжірибеде қолдана білу. Медиа өзара әрекетінің психологиясы ПД 5 Оқытылатын мәселелер: медиакоммуникация психологиясы; теледидар мен интернеттің жастар аудиториясына әсері; бұқаралық ақпарат құралдарының жастардың танымдық және эмоционалды дамуына әсері; «виртуалды шындық» ұғымының психологиялық мазмұны. Қалыптастырылатын құзыреттер: виртуалды кеңістіктегі тәуелді құбылыстармен жұмыс жасауда психокоррекция дағдыларын игеру (интернетке тәуелділік, интернет-байланысқа тәуелділік, телекәпір). Интегративті психология негіздері ПД 6 Оқытылатын мәселелер: білім беру, психологиялық көмек саласындағы интегративті психологияның принциптері мен әдістері; интегративті психологияның теориясы мен практикасы, психологиялық кеңес беру, психотерапия; психологиялық тренингтерді әзірлеу және өткізу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әлеуметтік-психологиялық және мәдени стереотиптер туралы білім; жеке әлеуетті дамыту және сананы кеңейту дағдылары; адамның дене, эмоционалды, сезімдік, когнитивті және креативті мүмкіндіктерін ашу және өзектендіру дағдылары, қатаң барабар емес шындық; көшбасшылық әлеуетті іске асыру әдістерін, ерік, сезім және сананы зерттеудің арнайы әдістерін меңгеру. Теориялық оқудан алшақсыз жүргізілетін магистрлік диссертацияны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы [ПП] 2 Дополнительный цикл дисциплин 10 Оқытылатын мәселелер: ғылыми зерттеулер; бекітілген ҒЗЖ тақырыбы мен магистрлік диссертация тақырыбына негізделген нақты объектіні зерттеу нысанындағы практика. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми ізденістерді іске асыру дағдыларын қалыптастыру; қойылған міндеттерді шешу; жұмыс тақырыбы бойынша ақпараттық дереккөздерді таңдау; іс жүзінде маңызды сәттерді анықтау бойынша талдамалық жұмысты жүргізу. Психологиялық қызметтің ғылыми-теориялық негіздері ПД 4 Оқытылатын мәселелер: білім беру ұйымдарындағы психолог қызметінің мазмұнын, оларды басқарудың психологиялық-педагогикалық негіздерін, білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің ұйымдастырылуы мен қызметінің нысандарын, өзара қарым-қатынасты реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды түсіну. Қалыптастырылатын құзыреттер: диагностикалық және коррекциялық дамытушылық міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін бекітілген стандартты әдістер мен технологияларды қолдануға дайын болу, студенттердің кәсіби өзін-өзі анықтауын арттыру үшін консультациялар, кәсіби сұхбаттар, тренингтер өткізу қабілеті. Зерттеу іс-тәжірибе ПД 16 Зерттеу практикасы таңдалған мамандық саласындағы кәсіби білімді қалыптастыруға және дамытуға, бағыт пәндері мен магистрлік бағдарламаның арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекітуге, мамандандырылған дайындықтың таңдалған бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттіліктерді меңгеруге бағытталған. Магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау Дополнительный цикл дисциплин 8 Магистрлік диссертацияны орындауды қоса алғанда магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы [ПП] 2 Дополнительный цикл дисциплин 2 Оқытылатын мәселелер: ғылыми зерттеулер; бекітілген ҒЗЖ тақырыбы мен магистрлік диссертация тақырыбына негізделген нақты объектіні зерттеу нысанындағы практика. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми ізденістерді іске асыру дағдыларын қалыптастыру; қойылған міндеттерді шешу; жұмыс тақырыбы бойынша ақпараттық дереккөздерді таңдау; іс жүзінде маңызды сәттерді анықтау бойынша талдамалық жұмысты жүргізу.