Күндізгі бөлім

Online (қашықтықтан)

6B01101 – «Педагогика және психология» білім беру бағдарламасы педагог-психологтарды даярлау бағыты аясында педагогикалық ғылымдар саласында кадрлар даярлау үшін әзірленген.

Білім беру бағдарламасының мақсаты: тиімді психологиялық-педагогикалық жобалауда, инновациялық білім беру процесін ұйымдастыруда және сүйемелдеуде кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау.

6B01101 – «Педагогика және психология» білім беру бағдарламасының өзектілігі жоғары жалпы интеллектуалды даму деңгейін алу үшін жағдай жасау, кең іргелі білімі бар, еңбек нарығы мен технологиялар талаптарына бейімделген, педагогика және психология саласында кәсіби дағдыларды сапалы меңгерген жаңа формация маманын дайындау болып табылады.

Бұл білім беру бағдарламасының артықшылығы академиялық ұтқырлық пен дуальды оқытуды жүзеге асыру мүмкіндігі болып табылады. Сондай-ақ жұмысқа орналасу орындарының кең таңдауы, жоғары ақы төленетін, тұрақты жұмыс және жақсы мансаптық мүмкіндіктер.

Академиялық ұтқырлық бағдарламасы "Мирас" университетінің студенттеріне бір академиялық кезең (семестр немесе оқу жылы) ішінде басқа шетелдік университеттерде оқуға мүмкіндік береді. Бұл ретте барлық игерілген кредиттер мен алынған бағалар міндетті түрде қайта есептеледі

Академиялық ұтқырлық студенттің Халықаралық еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыруға мүмкіндік береді, студенттерде өз елін салыстырмалы түрде ойлау және қарастыру қабілеті сияқты қасиеттерді бейсаналық түрде дамытады, сондай-ақ халықаралық коммуникация дағдыларын арттырады.

Университеттің академиялық серіктестері:

Академиялық ұтқырлық бойынша шетелдік ЖОО серіктестері Ел Сайт
Каршин Мемлекеттік Университеті Өзбекстан qarshidu.uz
Томск мемлекеттік педагогикалық университеті Ресей Федерациясы www.tspu.edu.ru
Балтық Халықаралық академиясы Латвия bsa.edu.lv
И. И. Ползунов атындағы " Алтай мемлекеттік техникалық университеті. " Ресей Федерациясы www.altstu.ru
Гуманитарлық ғылымдар және экономика академиясы Польша www.ahe.lodz.pl
Қырғызстан Халықаралық Университеті Қырғызстан iuk.kg
Дон мемлекеттік техникалық университеті Ресей Федерациясы donstu.ru
И. Арабаев атындағы Қырғыз мемлекеттік университеті Қырғызстан arabaev.kg
Пенджикент қаласындағы тәжік педагогикалық институты Тәжікстан www.tgpu.tj
БББ коды Жылдық оқу ақысы 1 ECTS кредитінің құны Игерілетін ECTS кредиттерінің саны ҰБТ
6B01101 390 000 теңге 6 500 теңге 60 75

Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері

Педагогика және психология саласында теориялық және практикалық білімнің кең ауқымын құру;

Болашақ мамандардың негізгі кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру;

Болашақ педагог-психологтардың кәсіби қызметінің негізі болып табылатын коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру;

Өзін-өзі дамыту әлеуеті бар және экономиканың өзгермелі жағдайларына тез бейімделетін білікті және бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу;

Барлық кезеңдерде эксперимент жүргізу аясында студенттердің өзіндік ізденіс-зерттеу іс-әрекеті үшін алғышарттар жасау;

Ғылыми-техникалық ақпаратпен жұмыс істей білу, кәсіби қызметте отандық және шетелдік тәжірибені пайдалану, алынған ақпаратты жүйелеу және жалпылау;

Еңбек және оқу іс-әрекеті процесін өз бетінше бақылай білу.

Білім беру бағдарламасы бойынша негізгі құзыреттіліктер

Ұйымдастырушылық-басқару қызметінің теориялық білімі мен практикалық іскерліктерін меңгеру;

Педагогикалық мониторингті қолдану, педагогикалық өлшеуіштер мен индикаторлар жүйесін және бақылау-бағалау материалдарын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру;

Дифференциалды және интеграцияланған оқытудың лайықты педагогикалық технологияларын таңдау; педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық менеджментті іске асыру;

Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпаратты интерпретациялау;

Оқу-танымдық іс-әрекетті мақсатты болжау, жоспарлау, талдау, рефлексия, өзін-өзі бағалау қабілеті;

Өзін-өзі дамыту, өздігінен білім алу және еңбекті ғылыми ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.

Кәсіби қызмет түрлері

Педагогикалық;

Ұйымдастырушылық-басқарушылық;

Ақпараттық-талдамалық;

Жобалық;

Әдістемелік;

Ғылыми-зерттеу.

Мамандарды жұмысқа орналастыру болашағы

Білім беру ұйымдары, балаларды дамыту орталықтары, орта кәсіптік оқу орындары (колледждер, училищелер);

Арнайы түзету ұйымдары (дене немесе ақыл-ой дамуында кемістігі бар балалар мен жасөспірімдерге арналған мектеп-интернаттар, сыныптар), біліктілікті арттыру институттары, баспалар, консультациялық психологиялық орталықтар, оқу орындары және т. б.

Дуальды оқыту жүзеге асырылатын ұйымдардың атауы

«В.Комаров атындағы №8 орта мектеп» КММ;

"Мирас" Колледжі " Мекемесі;

МКҚК «Оқушылар сарайы»;


ДАҒДЫЛАР МЕН ҚҰЗІРЕТТЕР

Педагогикалық қызмет және психологиялық-педагогикалық кеңес беру, психологиялық мәселелерді шешуге жәрдемдесу

Басқару процестерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу

Жеке және топтық түзету-дамыту бағдарламасын құрастыра білу

Кәсіби салада дербес компьютермен, офистік техникалар және бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс жасаудың озық дағдылары

Шет тілдерін көп деңгейлі үйренудің авторлық әдістемесі

Жеке құндылықтар мен тұлғалық мотивацияның өзгеруі. Күйзеліске бейімделу. Салауатты өмір салтына баулу. Мәдени және рухани даму


СПИКЕРЛЕР МЕН ТӘЛІМГЕРЛЕР

СЕРІКТЕСТЕР

"Назарбаев Зияткерлік мектептері" дербес білім беру ұйымдары

"Өрлеу" біліктілікті аттыру ұлттық орталығы" АҚ

№1 А.С.Пушкин атындағы мектеп-гимназиясы

"Төржан" жекеменшік гимназиясы

ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРУ

Мектепке дейінгі мекемелер

Мектептер

Колледждер

Ғылыми-зерттеу орталықтары

Білім беру орталықтары

Әлеуметтік қызметтер

Психологиялық орталықтар

Кадр қызметі

ТАБЫС

97 000-нан 500 000-ға дейін ₸

ҚАЛАЙ ТҮСУГЕ БОЛАДЫ

Мектеп базасында

  • Құжаттар өткізу:
    ҰБТ, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Арнайы емтихан

  • Оқу ұзақтығы:
    3 жылдан бастап
Екінші жоғары білім

  • Құжаттар өткізу:
    Диплом, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Әңгімелесу, арнайы емтихан

  • Оқу ұзақтығы:
    1 жыл 8 айдан бастап
ТжКБ базасында

  • Құжаттар өткізу:
    ҰБТ, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Арнайы емтихан

  • Оқу ұзақтығы:
    2 жыл 6 айдан бастап


Жулдызхан Балтабаева. 2016 жылғы түлек. Түркістан облыстық жастар ресурстық орталығының талантты жастарды қолдау бөлімінің бастығы

Ләззат Бақбергенова. 2015 жылғы түлек. "Күншуақ" балабақшасының меңгерушісі

Романова Наталья. 2012 жылғы түлек. "Оқушылар сарайы" МККК директоры, Шымкент қ.

Исмайлова Мизана. 2014 жылғы түлек. Шымкент қ. № 9 көркем гимнастика жөніндегі спорт мектебінің психологы, Көркем гимнастика жөніндегі халықаралық дәрежедегі шебер

6В01101 – Педагогика және психология білім беру бағдарламасының типтік оқу жоспары

Пәндердің атауы Пән циклі ECTS Пәннің қысқаша сипаттамасы
Қазақ (орыс) тілі 1
ЖБП5Қарастырылатын мәселелер: қазақ тілінің фонетикалық ерекшеліктері, грамматикалық құрылысы; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері, фразеологиялық бірліктер; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; Қазақстанның мәдениеті мен дәстүрлері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативтік мінез-құлық ережелері Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; электрондық пошта арқылы байланыстарды қолдау; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Шетел тілі 1
ЖБП5Қарастырылатын мәселелер: фонетикалық ерекшеліктер, грамматикалық құрылым, ағылшын тілі; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайларында мәдениаралық ерекшеліктер және коммуникативтік мінез-құлық ережелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология)
ЖБП8Қарастырылатын мәселелер: саясаттану, әлеуметтану, мәдениеттану және психологияның негізгі санаттары; қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтары; қоғамның қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі контекстіндегі әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттары және олардың жұмыс істеу қағидаттары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану, Психология ұғымдарын, идеяларын, теорияларын түсіндіру және түсіндіру; қазіргі қазақстандық қоғамның өзекті проблемаларын, әлеуметтік процестерді сипаттау, талдау; әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі тұрғысынан олардың ерекшеліктерін талдау; қазақстандық қоғамның даму перспективаларын жобалау, әлеуметтік, саяси, жеке мәселелерді, тұлғааралық және әлеуметтік жанжалдарды шешу; әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін білдіру;; қоғамның әлеуметтік-саяси даму мәселелері бойынша идеяларды генерациялау және оларды таныстыру.
Дене шынықтыру 1
ЖБП2Қарастырылатын мәселелер: пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру.
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
ЖБП5Қарастырылатын мәселелер: экологияның мазмұны мен міндеттері; экожүйе мен биосфера ұғымдары; экожүйелердегі заттар айналымы мен энергия ағыны; адамзаттың жаһандық проблемалары; табиғатты қорғау жөніндегі заңнамалық шаралар; экологиялық қауіпті және төтенше жағдайлардың туындау жағдайлары, олардың көріну заңдылықтары; ТЖ жіктемесі, сипаттамасы және болжауы; адам мен мекендеу ортасын теріс әсерлерден қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру, алғашқы медициналық көмек және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: экологиялық факторлардың адам денсаулығының жай - күйіне әсерін бағалау; адам мекендейтін ортаның негізгі қауіптерін сәйкестендіру; қауіптерден қорғау әдістерін таңдау; төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологияларын меңгеру; алғашқы медициналық өзіндік және өзара көмек көрсете білу; төтенше жағдайлар мен ТЖ қаупі және туындауы кезінде тиімді әрекет ету; жарақат кезінде адам ағзасы жағдайының симптомдарын анықтау; медициналық дәрі қобдишасы құралдарын дұрыс қолдану.
Құқық негіздері
ЖБП5Қарастырылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
ЖБП5Қарастырылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
ЖБП5Қарастырылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.
Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
ЖБП5Қарастырылатын мәселелер: «инновациялар», «инновациялық қызмет», «инновациялық жоба» ұғымдарының мәні; инновацияларды жіктеу; инновациялық қызметті айқындайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру.
Көшбасшылық және команда құру негіздері
ЖБП5Қарастырылатын мәселелер: «көшбасшылық», «команда», «команда құру» ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын бағалау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.
Академиялық жазу негіздері
БП5Қарастырылатын мәселелер: ""академиялық жазу"" ұғымдары, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және олардың тұсаукесері. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді құру; жазбаша мәтінді, талаптарды, баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау дағдылары мен дағдыларын ресімдеу; ғылыми көздермен талдамалық жұмыс істеу дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау.
Шешендік өнер
БП5Қарастырылатын мәселелер: негізгі категориялық аппарат, шешендік өнер тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді қоғамдық хабарлама құру алгоритмі; пікірталас және дау. Қалыптасқан құзыреттіліктер: өз ойларын нақты жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін, серіктестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістерін, әдістерін, әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару;
Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
БП5Қарастырылатын мәселелер: табиғаты, құрылымы, функциялары, модельдері, ынталандыру әдістері, сыни және креативті ойлау түрлері; шешім қабылдаудың заманауи теориялары; шешім қабылдау процесін тұжырымдамалық қамтамасыз ету; сыни және креативті ойлау құралдары. Қалыптасқан құзыреттіліктер: ойлау тәсілдерін ажырата білу; шешім қабылдауда креативті ойлаудың, сыни талдаудың әдістері мен әдістерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада қолдану; тұжырымдау, өз ұстанымын дәлелді түрде қорғау, қарсыластың позициясын дұрыс теріске шығару.
Қарым-қатынас психологиясы және жанжалдарды басқару
БП5Қарастырылатын мәселелер: қарым-қатынас мәні, тараптары, функциялары, құрылымы, түрлері, модельдері, деңгейлері, құралдары; Әлеуметтік табиғат, себептер, қақтығыс түрлері; жанжалдың динамикасы мен механизмдері; қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте қарым-қатынас техникасы мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынаста мінез-құлықты өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; себептерді анықтау, жанжалдарды талдау; жанжал процесін басқару білімін практикада пайдалану; келіссөздерді ұйымдастыру және келіссөздер технологияларын пайдалану
Қазақ (орыс) тілі 2
ЖБП5Қарастырылатын мәселелер: қазақ тілінің фонетикалық ерекшеліктері, грамматикалық құрылысы; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері, фразеологиялық бірліктер; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; Қазақстанның мәдениеті мен дәстүрлері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативтік мінез-құлық ережелері Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; электрондық пошта арқылы байланыстарды қолдау; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Шетел тілі 2
ЖБП5Қарастырылатын мәселелер: фонетикалық ерекшеліктер, грамматикалық құрылым, ағылшын тілі; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайларында мәдениаралық ерекшеліктер және коммуникативтік мінез-құлық ережелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Қазақстан тарихы
ЖБП5Қарастырылатын мәселелер: «Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы» курсының пәні, мақсаты мен міндеттері; қазіргі Қазақстан тарихының негізгі кезеңдері және олардың сипаттамасы; дүниежүзілік және еуразиялық тарихи процесс мәнмәтінінде тәуелсіз қазақстандық мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи негіздері мен кезеңдері; Қазақстанда мемлекеттік құрылыстың кеңестік моделін іске асыру; ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы экономикалық және саяси реформалар; тәуелсіз Қазақстанның қалыптасуы мен дамуы. Қалыптастырылатын құзыреттер: Тарихи өткеннің жекелеген құбылыстары мен оқиғаларын сыни, ретроспективті, салыстырмалы-тарихи талдау арқылы әлемдік-тарихи процестің жалпы парадигмасымен байланыстыра білу; қазіргі Қазақстанның тарихи процестерін, құбылыстары мен тарихи тұлғаларын талдау; тарихи дерек көздермен жұмыс істеу біліктері мен дағдылары; тарихи оқиғалар мен құбылыстарды бағалау және сипаттау; оқиғалар мен құбылыстардың себеп-салдарлық байланыстарын түсіндіру; логикалық ойлау, өз пікірін еркін талқылау және қорғау, негізгі тарихи ұғымдардың мәні мен мағынасын түсіндіру қабілеті.
Дене шынықтыру 2
ЖБП3Қарастырылатын мәселелер: пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру.
Стресс психологиясы
БП5Қарастырылатын мәселелер: стресс психологиясы, стресс түрлері, сипаты, негіздері, формасы, әдістері, стресстік жағдайлар, психокоррекциялық жұмыс, стресстің алдын алу және алдын алу шаралары. Қалыптасатын құзыреттер: заманауи түзету шаралары туралы білім негіздерін қалыптастыру, психологиялық араласу мақсаттарын анықтау және қажетті ақпаратты талдау, стресстік жағдайларда мінез-құлықты жеңу стратегиялары, стресстік жағдайларда тұлғаның жағымсыз өзгерістерін диагностикалау және кеңес беру мүмкіндігі
Білім беру мекемелеріндегі педагогикалық менеджмент және басқару
БП5Қарастырылатын мәселелер: теория, технология, мәні , ерекшеліктері, негізгі түсініктері, мақсаттары, міндеттері, функциялары, жүйе құраушы факторлары, сапа критерийлері, білім беру мекемелеріндегі педагогикалық менеджменттің әдіснамалық тәсілдері, басқару нәтижесі; білім беру жүйесін басқарудың мемлекеттік-қоғамдық сипаты. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру менеджменті саласындағы теориялық және практикалық білімді, дағдыларды қалыптастыру; білім беру ұйымын басқарудың әдістері мен әдістерін іс жүзінде меңгеру және қолдану қабілетін оңтайлы қамтамасыз ету.
Оқу іс-тәжірибе
БП2Оқу практикасы білім беру саласында бастапқы кәсіби дағдылар мен дағдыларды алуға, педагог мамандығына тұрақты қызығушылықты қалыптастыруға, кәсіптік бағдарлауға бағытталған.
Философия
ЖБП5Қарастырылатын мәселелер: философия категориялары, білім, ғылым, техника, технология, адам, өнер, Бостандық, мәдениет, қоғамдағы діннің рөлі мен орнын философиялық түсіну және түсіну, ғылыми таным әдістері, ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі философиялық ойдың эволюциясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: шындықты философиялық ұғынудың ерекшелігін түсіну және түсіндіру; мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұны мен өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру және негіздеу; жобалау және зерттеу қызметін жүзеге асыруда әлемді ғылыми және философиялық танудың әдістерін көрсету; қазіргі қоғамның өзекті философиялық мәселелеріне, жаһандық проблемаларына қатысты өз ұстанымын дәлелдеу.
Дене шынықтыру 3
ЖБП3Қарастырылатын мәселелер: пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру.
Жобалық қызметті ұйымдастыру
БП5Қарастырылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; деректерді жинау әдістері және жобаларды жобалау, әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалау қызметін ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде Мақсат пен міндеттерді қою; мәселені шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
БП5Қарастырылатын мәселелер: Педагогтің кәсіби қызметінде ақпараттық технологияларды қолдану құрамы, функциялары, мүмкіндіктері; ""Ақпараттық жүйелер"", ""ақпараттық технологиялар"" ұғымдары; мәліметтер базасының теориялық негіздері, түрлері мен құрылымдары; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану, жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстары.
Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы
БП5Қарастырылатын мәселелер: әлеуметтік функциялар, білім беру жүйесінің маңыздылығы, педагогтың кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтың жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагог қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; мансапты дамыту траекториялары, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім берудің, педагогиканың, тәрбие процесінің қазіргі заманғы мәселелерін түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика қағидаттары мен қағидаларын қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету.
Жалпы және жас психологиясы
БП7Қарастырылатын мәселелер: жалпы және жас психологиясының пәні, міндеттері, әдістері; психикалық процестер; психиканың құрылымы, ерекшеліктері; негізгі теориялар, принциптер, проблемалар, жас кезеңдері, психикалық қасиеттері , жеке тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздерін, психикалық процестердің ерекшеліктері мен заңдылықтарын, даму кезеңіндегі тұлғаның психологиялық сипаттамаларын білу; психологиялық зерттеу жүргізу дағдыларын меңгеру; тұлғаны дамытудың стратегиялары мен құралдарын қолдану.
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
БП5Қарастырылатын мәселелер: балалардың жас анатомиясы, физиологиясы, гигиенасы пәні; балалар ағзасының өсуінің, дамуының негізгі заңдылықтары; балалар гигиенасының негіздері; денсаулықты сақтаудың, нығайтудың гигиеналық нормалары; балалардың денсаулығына қоршаған ортаның әсер ету ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: бала ағзасының құрылымы, жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру; баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін анықтай білу; қоршаған орта факторларының балалардың денсаулығына әсерін білу; балалардың гигиеналық тәрбиесін ұйымдастыру; балалардың мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру.
Педагогика
БП5Қарастырылатын мәселелер: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері, функциялары, категориялық аппараты; дидактикалық тұжырымдамалар, принциптер, формалар, оқыту құралдары; білім беру процесінің тұтас құрылымындағы тәрбиенің мәні, түрлері, орны; отбасында тәрбиелеу Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін, дидактика қағидаттарын және оларды іске асыру тәсілдерін білу; оқыту мен тәрбиелеу бағдарламаларын талдау және әзірлеу қабілеті; ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін қолдану, білім беру процесінің сапасын бағалау; алған педагогикалық білімді практикада қолдану.
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
ЖБП5Қарастырылатын мәселелер: ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мазмұны мен даму үрдістері; ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістері, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдері; компьютерлік жүйелер, операциялық жүйелер мен желілер архитектурасының тұжырымдамалық негіздері; Компьютерлік жүйелер мен желілер архитектурасы, негізгі компоненттердің мақсаты мен функциялары; желілік және веб-қосымшаларды, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету құралдарын әзірлеу тұжырымдамалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста және басқа да мақсаттарда қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдылары; нақты міндеттерді шешу үшін неғұрлым қолайлы технологияны таңдауды негіздеу; ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және тарату үшін ақпараттық Интернет ресурстарын, бұлтты және мобильді сервистерді пайдалана білу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілерді бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді қолдана білу; ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын таңдауды талдау және негіздеу; әртүрлі қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу іскерлігі; қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып жобалау қызметін жүзеге асыру.
Инклюзивті білім беру
БП5Қарастырылатын мәселелер: инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық, психологиялық негіздері; инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, шарттары, үлгілері мен нысандары; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; бастауыш сыныптарда түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру; инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқыту, тәрбиелеу, дамыту тәсілдерін меңгеру.
Инклюзивті білім берудегі тьюторлық қызмет
БП5Қарастырылатын мәселелер:инклюзивті білім берудегі тьютордың мақсаты, міндеттері мен құзыреті; инклюзивті практика жағдайында ЕББҚ бар балаларды тьюторлық сүйемелдеуді ұйымдастыру кезеңдері; ЕББҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу; инклюзивті білім берудің педагогикалық шарттары мен технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудегі тьюторлықтың негізгі сипаттамаларын білу; ЕББҚ бар балалармен түзету-дамыту жұмыстарын ұйымдастыру дағдыларын игеру; инклюзивті білім беруді ұйымдастыру процесінде интеграцияны жүзеге асыру; кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Әлеуметтік педагогика
БП5Қарастырылатын мәселелер:әлеуметтік педагогиканың мәні, мазмұны, объектісі, пәні, негізгі категориялары, принциптері, функциялары, міндеттері, құрылымы, әдістері; әлеуметтік педагогиканың ғылым және практика ретіндегі принциптері; принциптердің негізгі талаптары; принциптер арасындағы байланыс. Қалыптастырылатын құзыреттер: Әлеуметтік педагогиканың негіздерін, қазіргі жай-күйі мен даму перспективаларын білу; балалардың әртүрлі санаттарымен әлеуметтік қорғаудың, әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттің негізгі әдістері мен нысандарын меңгеру; қоғамда әлеуметтену жағдайында балалардың, жасөспірімдердің, жастардың тіршілік әрекетін ұйымдастырудың практикалық іскерліктері мен дағдылары.
Денсаулық психологиясы
БП5Қарастырылатын мәселелер: денсаулық психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері, психологиялық ғылымдағы орны, денсаулық психологиясының, физикалық, психикалық, рухани және әлеуметтік денсаулықтың өзекті мәселелері, әдістері; салауатты психиканың қалыптасуы Қалыптасқан құзыреттер: денсаулық психологиясының өзекті қолданбалы мәселелері туралы түсінік қалыптастыру, денсаулық психологиясының тұжырымдамалық негіздерін практикада қолдана білу, салауатты психиканы қалыптастыру және оның қызметін қолдау, физикалық, психикалық, рухани және әлеуметтік денсаулықты сақтауды насихаттау, бұзылуының алдын алу
Психологиялық-педагогикалық іс-тәжірибе
БП5Психологиялық-педагогикалық практика оқушылардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру ортасында баланың дамуын психологиялық-педагогикалық қолдау дағдыларын қалыптастыруға; жалпы кәсіптік құзыреттілік модулі 2 пәндерін оқу кезінде алынған теориялық білімді қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған.
Ауызша аударма тәжірибесі [minor]
КП5Қарастырылатын мәселелер: мобильді операциялық жүйелердің архитектурасы; Android платформасы үшін мобильді қосымшаларды құру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Android платформасын білу; Java бағдарламалау тілін және XML белгілеу тілін пайдалана отырып, Android Studio әзірлеу ортасында Мобильді қосымшаларды әзірлеу дағдылары; Android Studio әзірлеу ортасында Интернет-сервистер мен интернет-дүкендердің мобильді нұсқаларын бағдарламалау дағдыларын меңгеру.
Қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары [minor]
КП5Қарастырылатын мәселелер: Шетел тілін атап түсіндіру; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; экономиканың мәнi; қазіргі даму кезеңінде экономикалық процестер мен халықаралық ұйымдар; макро- және микроэкономика; нарығының түсінігі және оның жұмыс істеуі; кәсіпкерлік; ақша және олардың функциялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.
Салауатты өмір салтының негіздері [minor]
КП5Қарастырылатын мәселелер: пән салауатты өмір салтының негіздерін, білімдерді, іскерліктер мен дағдыларды кеңейту, жүйелеу және тұлғалық делдалдық арқылы денсаулыққа мотивациялық-құндылық және белсенділік қатынасы Қалыпстырылатын құзіреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыруға және насихаттауға, дене шынықтыру құралдарын, жұмыс қабілеттілігін қалпына келтіру табиғатының табиғи күштерін пайдалануға, Белсенді ұзақ өмір сүруді қамтамасыз ету.
Медиация негіздері [minor]
КП5Қарастырылатын мәселелер: медиация саласында қолданылатын нормативтік актілердің негізгі ережелері; даулы мәселелердің алдын алу, реттеу және шешу, бейтарап делдалдың (медиатордың)қатысуымен келіссөздер ұйымдастыру саласындағы теориялық білім; Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: бұл білімді кейінгі практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі.
Әлеуметтік психология
БП5Қарастырылатын мәселелер: әлеуметтік психология ғылым ретінде; адамдардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің заңдылықтары; адамдарды әлеуметтік топтарға қосу; әлеуметтік топтардың түрлері; жеке тұлғаны әлеуметтендіру. Қалыптастырылатын құзыреттер: зерттеу жұмысының әртүрлі жағдайларын, құбылыстарын, әсерлері мен құбылыстарын әлеуметтік-психологиялық талдау дағдыларын меңгеру; жанжалды жағдайларды шешу үшін әлеуметтік психология әдістерін қолдану, топ жұмысын ұйымдастыру, әлеуметтік әсер ету түрін анықтау.
Жеке тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау
БП5Қарастырылатын мәселелер: психодиагностика мәселесінің тақырыбы, мақсаты, міндеттері; гипотезаны тұжырымдау,гипотезаны тексеру әдістерін таңдау және психологиялық диагноз қою; адамдардың психикалық құбылыстары мен психологиялық ерекшеліктері; психодиагностиканың негізгі әдістері және алынған нәтижелерді түсіндіру.. Қалыптастырылатын құзыреттер: диагностика әдістерін әзірлеу және қолдану кезеңдерін білу; диагностикалық әдістерді құрастыру және сынақтан өткізу дағдылары; тұлғаның жеке ерекшеліктерін тану, бағалау және өлшеу дағдылары; шамаларды өлшеуге арналған құралдарды қолдану дағдылары.
Практикалық психология
КП5Қарастырылатын мәселелер: психологияны практикалық қолдану саласы; жалпы білім беретін мекемелердегі практикалық психологтың кәсіби қызметі; практикалық психологтың әртүрлі кәсіби іс-әрекеттерін жүргізу әдістері, оның нәтижелерін бағалау. Қалыптастырылатын құзыреттер: кеңес беру процесінің кезеңдері мен рәсімдерін білу; мектепте, отбасында психологиялық кеңес беру әдістемелерін, принциптерін білу; психологтың психокоррекциялық және дамытушылық жұмысының мазмұнын білу; практикалық психологтың әртүрлі кәсіптік қызмет түрлерін жүргізу әдістемелері мен әдістерін қолдану.
Педагогикалық шеберлік
КП5Қарастырылатын мәселелер: педагогикалық шеберлік, педагогикалық мәдениет компоненттерінің мәні мен мазмұны; педагогикалық эрудиция және құзыреттілік; педагогикалық техника; педагогикалық қарым-қатынас; педагогикалық этика мен тактика; педагогтің өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби шеберлігін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен диагностиканың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану қабілеті; білім алушылардың әлеуметтенуін және кәсіби өзін-өзі анықтауын педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру қабілеті; білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-қимылға дайындығы; білім беру бағдарламаларын жобалау қа
Психологиялық кеңес беру негіздері
КП5Қарастырылатын мәселелер: психологиялық кеңес беруге кіріспе; психологиялық кеңес берудің мақсаттары, міндеттері, түрлері, тиімділік шарттары; психологиялық кеңес беру жұмысын ұйымдастыру; психологиялық кеңес беруді дайындау және жүргізу; психологиялық кеңес беру техникасы. Қалыптастырылатын құзіреттер: психологиялық кеңес берудің практикалық негіздерін білу; психологиялық көмектің қарапайым дағдыларын игеру; кеңес берудің психотехникалық әдістерін, кеңес беру процесінің ұзақтығы мен тиімділігін анықтау тәсілдерін қолдана білу; психологиялық кеңес беруді, оның кезеңдері мен рәсімдерін дайындау және жүргізу дағдылары.
Жазбаша аударма тәжірибесі [minor]
КП5Қарастырылатын мәселелер: шетел тілін, әсіресе аудару; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; жазбалардың жабдық беру; таңдау барабар лексикалық материал; ерекше назар аудара тұрғысынан дұрыс қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.
Когнитивті лингвистика [minor]
КП5Қарастырылатын мәселелер: Когнитивтік лингвистиканың қалыптасу тарихы, оның ғылымның басқа салаларымен байланысы, тіл біліміндегі көріністері; тіл біліміндегі ғылыми бағыттар; тұжырымдама ұғымы, тұжырымдама және тұжырымдамалық құрылым, тілдік тұлға, әлемнің тілдік бейнесі, тұжырымдамалық метафоралар, когнитивтік фразеология, оның ішінде этнографиялық ғылымның когнитивтік аспектісі туралы ғылыми тұжырымдамалар. фразеологизмдер. Қалыптастырылатын құзыреттер: тұжырымдама ұғымдарын түсіну және түсіну, мағынасы, сондай-ақ тұжырымдаманың құрылымы және оны сипаттау әдістемесі; студенттердің лингвистикалық көкжиегін қалыптастыру; ғылымның негізгі ұғымдарын жүйелеу дағдыларын қалыптастыру когнитивті лингвистика; заманауи ғылыми парадигманы, зерттеу және практикалық қызметте жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше игеру және пайдалану қабілетін меңгереді; Әлеуметтік және кәсіби байланыстардың барабарлығын қамтамасыз ететін әлеуметтік-мәдени және мәдениетаралық коммуникация дағдыларына ие.
Радиациялық қауіпсіздік негіздері [minor]
КП5Қарастырылатын мәселелер: пән иондаушы сәулеленудің радиоактивтілігі мен дозиметриясы туралы жалпы ұғымдарды қарастырады, иондаушы сәулеленудің биологиялық объектілермен өзара әрекеттесу механизмдерін зерттейді, қоршаған ортаның радиоактивті ластануының табиғи және техногендік көздерін, радиациялық бақылау әдістерін және радиоактивті сәулелену көздерімен қауіпсіз жұмыс істеу шарттарын қарастырады.
Шығармашылық ойлау психологиясы [minor]
КП5Қарастырылатын мәселелер: психологиялық құбылыстар, категориялар, психиканың заңдылықтары мен шығармашылық процесінің механизмдерін зерттеу және сипаттау әдістері, шығармашылық тұлғаның психологиялық ерекшеліктері және оның өмір жолы, шығармашылықтың адам өміріндегі орны мен рөлі қарастырады. Қарастырылатын мәселелер: креативті ойлауды дамыту бойынша психологиялық әдістемелерді қолдану; кәсіби қызметтегі креативті рефлексия дағдылары; күрделі кәсіби жағдайларға бейімделу дағдылары; кәсіби қызмет процесінде ұжымның басқа мүшелерінің креативті әдістерді қолдану тәжірибесін беру дағдылары.
Креативті психология
БП5Қарастырылатын мәселелер: креативті психологияның мақсаты мен міндеттері; К.К. Платоновтың креативті зерттеуі; Дж. Гилфорд; адамның шығармашылық қабілеттері; психологиялық шығармашылық механизмдері; шығармашылық психологияның дамуы, интеллектуалды, шығармашылық қабілеттер; адамның адам қабілеттерін дамыту, табиғаты, қалыптасуы. Қалыптасатын құзыреттер: шығармашылық процестің теориялық негіздерін білу; әдістерді, тәсілдерді және психотехниканы білу; кәсіби және өмірлік жағдайларда стандартты емес мәселелерді шешу дағдыларын қалыптастыру; топтық шығармашылық жұмыс дағдылары.
Медиация психологиясы
БП5Қарастырылатын мәселелер: медиация психологиясының объектісі, пәні, міндеттері мен негіздері; медиация психологиясына кіріспе; медиация психологиясының негізгі түсініктері мен принциптері; медиация психологиясын қолдану ерекшеліктері; медиатор жаттықтырушыларын даярлау ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: медиация психологиясының негізгі ұғымдарын, жанжалдың табиғатын, оның құрылымын, түрлерін, детерминистік факторларын, медиацияны жүргізу ерекшеліктерін білу; жанжалдармен жұмыс істеудің мүмкін тәсілдерін білу; жанжалдардың алдын алуды, шешуді және басқаруды қамтамасыз ететін жағдайлар мен технологияларды білу.
Психологияны оқыту әдістемесі
БП5Қарастырылатын мәселелер: психологияны оқыту әдістемесінің мақсаты, міндеттері мен мазмұны, принциптері мен әдістері, оқытудың қазіргі тәжірибесі; психологиялық білім беру мазмұны, оқытуды ұйымдастыру және психология бойынша оқу сабақтарының түрлері; психология оқытушысының кәсіби дайындығы мен қызметі. Қалыптастырылатын құзыреттер: психология, оқу сабақтарының нысандары және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі туралы білім; психологиялық пәндерді оқытудың практикалық дағдыларын меңгеру; психология оқытушысының кәсіби қызметінде психологиялық өзара әрекеттесу дағдыларын меңгеру.
Эксперименттік психология
БП5Қарастырылатын мәселелер: психологиядағы эксперименттік әдістің даму тарихы; Психологиялық эксперименттің теориялық және практикалық негіздері, оны ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері; психологиялық экспериментті ұйымдастыру және жоспарлау. Қалыптастырылатын құзыреттер: эксперименттік зерттеулер жүргізу теориясы мен практикасы туралы білім; психологиялық зерттеулердің негізгі теориялық-эмпирикалық әдістерін білу; тұлғаның психологиялық сипаттамасын талдау, тұлғаның психикалық құбылыстарын талдау және түсіндіру дағдыларын меңгеру; психологиялық зерттеулерді ұйымдастыруда әдіснамалық принциптерді қолдану дағдылары.
Психодиагностика негіздері
БП5Қарастырылатын мәселелер: психологиялық диагностиканың тарихы мен шығу тегі; психодиагностикаға кіріспе; жасқа байланысты психодиагностика; Психодиагностика әдістері; тестілеу және сауалнама әдістері; сәттілік пен үлгерім сынақтары; мотивация, қызығушылық, жеке құндылықтар, психодиагностикадағы көзқарастар. Қалыптасқан құзыреттер: психодиагностиканың негізгі міндеттерін анықтау, тиісті психодиагностикалық құралдарды таңдау, психодиагностикалық зерттеу жүргізу, алынған нәтижелерді жас нормасына сәйкес түсіндіру және талдау; психодиагностикалық зерттеу жүйесінде психодиагностикалық әдістерді қолдану.
Педагогикалық іс-тәжірибе [ПП]
БП5Педагогикалық іс-тәжірибе студенттерде дене жаттығуларын, дене шынықтыру мен спортты оқыту әдістемесін, қозғалыс қызметін, мектепте дене тәрбиесі әдістемесін оқыту дағдыларын қалыптастыруға; ақпараттық-коммуникациялық технологиялар дағдыларын, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешу кезінде меңгеруге бағытталған.
Психокоррекциялық және психологиялық алдын-алу жұмыстарының негіздері
КП5Қарастырылатын мәселелер: психокоррекция және психопрофилактика психологиялық көмек жүйесінің құрамдас бөлігі ретінде; психопрофилактика мен психокоррекциядағы психолог пен клиенттің негіздері, түсінігі, мақсаты, міндеттері, принциптері, түрлері, ұстанымдары; психокоррекциялық кешен; арттерапевтикалық түзету әдістері; психологиялық түзету әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: психопрофилактикалық және психокоррекциялық жұмыстың мәнін түсіну, психикалық дамудың ауытқуларының негізгі салаларын талдау қабілеті; нақты психологиялық мәселелерді шешуде түзету жұмыстарының әртүрлі әдістерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Инновациялық аударма технологиялары (теория және практика) [minor]
КП5Қарастырылатын мәселелер: қазіргі заманғы аударма технологиялары. Қазіргі заманғы халықаралық трансфер нарығының талаптары. Translation Memory технологиясы. Translation Memory технологиясын пайдаланып бағдарламалық қамтамасыз ету. Wordfast жұмыс бағдарламасы және оның аналогтар принципі. Электрондық аударма ақпараттық ресурстары. Аударма процесі кезінде Интернетті пайдалану жолдары. Лингвистикалық ақпараттық ресурстары. Аударма электрондық ресурстарының кешенді пайдалануы. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік сөз процессор мен, негізгі ақпараттық-іздестіру және сараптамалық жүйелермен жұмыс жасау, білім өкілдік, синтаксистік және морфологиялық талдау, автоматты сөйлеу синтездеу және тану, жеке басын куәландыратын лексикографиялық ақпаратты және автоматтандырылған аударма өңдеу, автоматтандырылған жүйелер сәйкестендіру және тексеру бойынша аударылған мәтінді орындау стандартын бөлектеу қабілеті лингвистикалық қолдау ақпараттандыру саласындағы проблемалар және басқа да қолданбалы жүйелердің негізгі түрлерін шешу, ақпаратты дәстүрлі тасымалдаушылардың жұмыс істеу ғаламдық компьютерлік желідегі ақпаратпен жұмыс істеуге дерекқорларды және білімдерін тарату, лингвистикалық мәселелерді шешу үшін электрондық сөздіктер мен басқа да электрондық қорымен жұмыс жасай білу.
Этнолингвистика [minor]
КП5Қарастырылатын мәселелер: Когнитивтік лингвистиканың қалыптасу формалары, мақсаттары, міндеттері, тарихы, оның ғылымның басқа салаларымен байланысы, қазақ тіл біліміндегі көріністері; қазақ тіл біліміндегі ғылыми бағыттар; тұжырымдама ұғымы, тұжырымдама және тұжырымдамалық құрылым, тілдік тұлға, әлемнің тілдік бейнесі, тұжырымдамалық метафоралар, когнитивтік фразеология, оның ішінде когнитивтік фразеология туралы ғылыми тұжырымдамалар этнографиялық фразеология аспектісі. Қалыптастырылатын құзыреттер: тұжырымдама ұғымдарын түсіну және түсіну, мағынасы, сондай-ақ оны сипаттау тұжырымдамасы мен әдістемесінің құрылымы; студенттердің лингвистикалық көкжиегін қалыптастыру; ғылымның негізгі ұғымдарын жүйелеу дағдыларын қалыптастыру когнитивті лингвистика; заманауи ғылыми парадигманы, зерттеу және практикалық қызметте жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше игеру және пайдалану қабілетін меңгерген; әлеуметтік-мәдени және мәдениетаралық коммуникация дағдыларына ие, Әлеуметтік және кәсіби байланыстардың барабарлығын қамтамасыз етеді.
Нанотехнология [minor]
КП5Қарастырылатын мәселелер: нанотехнологияның бағыттары, Биологиялық және технологиялық әдістердің жиынтығы, табиғи ортада қалыпты функционалдық тіршілікті қамтамасыз ететін организмдердің тіршілік әрекетінің процесін басқару үшін нанобөлшектерді, наноқұрылымдарды, наноматериалдарды, наноқосылыстарды және басқаларды зерттеу.
Психосоматика [minor]
КП5Қарастырылатын мәселелер: психосоматикалық бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, олардың адамдарындағы жағдайды оңтайландыруға бағытталған психологиялық әсерлер, негізгі психосоматикалық теориялар, психосоматикалық бұзылулардың түрлері, адамның ауруға қатынасы және оның қалыптасу факторлары туралы зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі кәсіби қызмет түрлері шеңберіндегі өзгерістерді болжау және қалыпты және патологиядағы психиканың әртүрлі компоненттерінің қызметін түсіну қабілеті
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
БП7Қарастырылатын мәселелер: мектепте тәрбие қызметін жүзеге асыру; сынып жетекшісінің тәрбие жұмысының мазмұны мен әдістемесі; білім беру мекемелерінде білім алушылармен тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім берудің теориялық негіздері туралы ғылыми дүниетанымдық түсініктерді қалыптастыру; балаларды тәрбиелеу және дамыту әдістемесін меңгеру; мектепте тәрбиеге әдістемелік басшылықты жүзеге асыра білу; тәрбие берудің әртүрлі жүйелері мен теорияларын талдау; балаларды тәрбиелеудің заманауи технологияларын меңгеру.
Дефектология негіздері
БП8Қарастырылатын мәселелер: дефектологияның объектісі, пәні, міндеттері, ұғымдары; ЕББҚ бар балалардың сипаттамасы, отбасымен жұмыс; интеллектуалды дамуы, сөйлеуі, тірек-қимыл аппараты, мінез-құлқы, сенсорлық бұзылыстары және күрделі ақаулары бар баланы оқыту ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ЕББҚ бар балаларды сараланған және интеграцияланған оқыту тұжырымдамасын қалыптастыру; ОP бар балалардың дамуындағы бұзылулардың негізгі жіктемелерін білу; Арнайы педагогика ұғымдарын қолдана білу, ЕББҚ бар балалармен қарым-қатынас жасау дағдылары
Арнайы педагогика және психология негіздері
БП8Қарастырылатын мәселелер: арнайы педагогика және психология ғылымның дербес салалары ретінде; дамудың бұзылуы: жіктеу мәселелері, көріністері, аспектісі; даму ауытқулары: тірек-қимыл аппаратының бұзылуы, мінез-құлық, эмоционалдық бұзылулар, психикалық аурулардың бастапқы көріністері; балаларға психологиялық-педагогикалық көмекті диагностикалау және ұйымдастыру негіздері; Психологиялық кеңес беруді ұйымдастыру және мазмұны. Қалыптастырылатын құзыреттер: әдістерді, нысандар мен әдістерді қолдану ерекшеліктерін білу; балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді көрсете білу; практикалық дағдыларды игеру: жеке тұлғаға психологиялық зерттеу жүргізу.
Этнопсихология
БП8Қарастырылатын мәселелер: этнопсихологияның мақсаттары, міндеттері, объектілері, іргелі ұғымдары; психологиялық бағыттары мен теориялары; этникалық және жеке ерекшеліктерін заманауи психологиялық теориялар мен қолданбалы зерттеулер. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазіргі әлемдегі этнопсихологиялық Білім; ұлттық психологиясын анықтау және психологиялық сипаттамаларын құрастыру мақсатында халықтардың этнопсихологиялық ерекшеліктерін салыстырмалы зерттеу жүргізу мүмкіндігі; этносаралық қарым-қатынас пен өзара іс-қимылдың одан әрі дамуын болжау және мониторингілеу дағдылары.
Гендерлік психология
БП8Қарастырылатын мәселелер: гендерді әлеуметтік-психологиялық түсіну; балалар мен ересектердегі және гендерлік психология саласындағы моторика; жылдамдық, дәлдік және психомоторлық жаттығулар; гендерлік айырмашылықтарды зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: гендерлік психологияға қажетті теориялық негіздерді, практикалық дағдылар мен дағдыларды білу; жыныс факторын, жас кезеңдерін және даму дағдарыстарын ескере отырып, адамның жұмыс істеу ерекшелігін анықтау дағдылары; психологиялық қызметте гендерлік талдау әдістері мен технологияларын қолдана білу.
Педагогикалық психология
КП7Қарастырылатын мәселелер: педагогикалық психологияның пәні мен мақсаттары; оқытушылардың мотивациясы, педагогикалық қабілеттері; педагог тұлғасының психологиялық сипаттамалары; оқушылардың педагогтарды қабылдауы мен түсінуі; оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу; оқытушының жұмысындағы белсенді формалардың элементтері. Қалыптастырылатын құзыреттер: педагогикалық педагогика мен психологияның ғылым ретіндегі сипаттамаларын білу; педагогикалық процесті құру кезінде алынған деректерді пайдалану; педагогикалық өзара әрекеттесуді құрудың оңтайлы жолдарын анықтау; оқу-танымдық процесте инновациялық кіріспелерді оңтайлы пайдалану.
Педагогиканы оқыту әдістемесі
КП7Қарастырылатын мәселелер: әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесіне кіріспе; әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту нысандары мен әдістері; педагогикалық бақылау функциялары мекемелерінде педагогиканы оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздері, қағидаттары, мазмұны, әдістері, нысандары мен құралдары туралы білу және түсінік беру; білім беру процесін жарақтандыру үшін әдістемелік құралдарды анықтау және іріктеу біліктері мен дағдыларын меңгеру; қазіргі заманғы оқыту құралдарын пайдалана отырып, педагогикалық іс-әрекетте оқытудың белсенді әдістерін қолдана білу.
Дипломалды іс-тәжірибе
КП15Дипломалды іс-тәжірибе дипломдық жұмыс тақырыбы бойынша материалдарды жүйелі түрде жинауға бағытталған.
Дипломдық жұмысты/жобаны жазу және қорғау
Қосымша пәндер циклі8