Күндізгі бөлім

Online (қашықтықтан)

6B01101 – «Педагогика және психология» білім беру бағдарламасы педагог-психологтарды даярлау бағыты аясында педагогикалық ғылымдар саласында кадрлар даярлау үшін әзірленген.

6B01101 – «Педагогика және психология» білім беру бағдарламасының мақсаты білім беру үдерісін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етуге, білім алушылардың тұлғалық және психологиялық дамуына, олардың өмірде және кәсіби қызметінде өзін-өзі танытуы мен өзін-өзі бекітуіне бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыратын педагог-психологтарды даярлау, сондай-ақ оқытудағы қиындықтарды жеңу бағдарламаларын жүзеге асыру, кәсіби саладағы ынтымақтастыққа дайын түзету-дамытушылық қолдау алу үшін жағдай жасау болып табылады.

6B01101 – «Педагогика және психология» білім беру бағдарламасының өзектілігі жоғары жалпы интеллектуалды даму деңгейін алу үшін жағдай жасау, кең іргелі білімі бар, еңбек нарығы мен технологиялар талаптарына бейімделген, педагогика және психология саласында кәсіби дағдыларды сапалы меңгерген жаңа формация маманын дайындау болып табылады.

Білім беру бағдарламасының артықшылығы жұмысқа орналасу орындарын таңдау мүмкіндігінің кеңдігі, жоғары ақы төленетін, тұрақты жұмыс, мансаптық өсу үшін жақсы мүмкіндіктер, сондай-ақ білім беру қызметтері саласында жеке кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру мүмкіндігі болып табылады.

Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері

Педагогика және психология саласында теориялық және практикалық білімнің кең ауқымын құру;

Болашақ мамандардың негізгі кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру;

Болашақ педагог-психологтардың кәсіби қызметінің негізі болып табылатын коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру;

Өзін-өзі дамыту әлеуеті бар және экономиканың өзгермелі жағдайларына тез бейімделетін білікті және бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу;

Барлық кезеңдерде эксперимент жүргізу аясында студенттердің өзіндік ізденіс-зерттеу іс-әрекеті үшін алғышарттар жасау;

Ғылыми-техникалық ақпаратпен жұмыс істей білу, кәсіби қызметте отандық және шетелдік тәжірибені пайдалану, алынған ақпаратты жүйелеу және жалпылау;

Еңбек және оқу іс-әрекеті процесін өз бетінше бақылай білу.

Білім беру бағдарламасы бойынша негізгі құзыреттіліктер

Ұйымдастырушылық-басқару қызметінің теориялық білімі мен практикалық іскерліктерін меңгеру;

Педагогикалық мониторингті қолдану, педагогикалық өлшеуіштер мен индикаторлар жүйесін және бақылау-бағалау материалдарын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру;

Дифференциалды және интеграцияланған оқытудың лайықты педагогикалық технологияларын таңдау; педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық менеджментті іске асыру;

Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпаратты интерпретациялау;

Оқу-танымдық іс-әрекетті мақсатты болжау, жоспарлау, талдау, рефлексия, өзін-өзі бағалау қабілеті;

Өзін-өзі дамыту, өздігінен білім алу және еңбекті ғылыми ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.

Кәсіби қызмет түрлері

Диагностикалық;

Ұйымдастырушылық;

Басқарушылық;

Жобалық;

Ғылыми-зерттеу;

Білім беру.

Мамандарды жұмысқа орналастыру болашағы

Барлық үлгідегі мектепке дейінгі ұйымдарда;

Орта жалпы білім беретін және мамандандырылған мектептерде, лицейлерде, гимназияларда, шағын жинақты мектептерде, спорт мектептерінде, балалар үйлерінд;

Орта кәсіптік оқу орындарында (колледждерде, училищелерде);

Арнайы түзету ұйымдарында (мектеп-интернаттар, дене немесе ақыл-ой дамуында кемшіліктері бар балалар мен жасөспірімдерге арналған сыныптар);

Білім бөлімдерінде;

Ғылыми-зерттеу ұйымдарында (институттарда);

Мемлекеттік және мемлекеттік емес мекемелерде (біліктілікті арттыру институттарында, баспаларда);

Консультациялық психологиялық орталықтарда, оқу орындарында (лаборант, кабинет меңгерушісі, консультант, менеджер және т. Б.) Және т.б.


ДАҒДЫЛАР МЕН ҚҰЗІРЕТТЕР

Педагогикалық қызмет және психологиялық-педагогикалық кеңес беру, психологиялық мәселелерді шешуге жәрдемдесу

Басқару процестерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу

Жеке және топтық түзету-дамыту бағдарламасын құрастыра білу

Кәсіби салада дербес компьютермен, офистік техникалар және бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс жасаудың озық дағдылары

Шет тілдерін көп деңгейлі үйренудің авторлық әдістемесі

Жеке құндылықтар мен тұлғалық мотивацияның өзгеруі. Күйзеліске бейімделу. Салауатты өмір салтына баулу. Мәдени және рухани даму


СПИКЕРЛЕР МЕН ТӘЛІМГЕРЛЕР

СЕРІКТЕСТЕР

"Назарбаев Зияткерлік мектептері" дербес білім беру ұйымдары

"Өрлеу" біліктілікті аттыру ұлттық орталығы" АҚ

№1 А.С.Пушкин атындағы мектеп-гимназиясы

"Төржан" жекеменшік гимназиясы

ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРУ

Мектепке дейінгі мекемелер

Мектептер

Колледждер

Ғылыми-зерттеу орталықтары

Білім беру орталықтары

Әлеуметтік қызметтер

Психологиялық орталықтар

Кадр қызметі

ТАБЫС

97 000-нан 500 000-ға дейін ₸

ҚАЛАЙ ТҮСУГЕ БОЛАДЫ

Мектеп базасында

  • Құжаттар өткізу:
    ҰБТ, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Арнайы емтихан

  • Оқу ұзақтығы:
    3 жылдан бастап
Екінші жоғары білім

  • Құжаттар өткізу:
    Диплом, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Әңгімелесу, арнайы емтихан

  • Оқу ұзақтығы:
    1 жыл 8 айдан бастап
ТжКБ базасында

  • Құжаттар өткізу:
    ҰБТ, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Арнайы емтихан

  • Оқу ұзақтығы:
    2 жыл 6 айдан бастап


ТӨЛЕМАҚЫ

180 000 ₸ жылына (Кредитті төлеу)


ЖЕҢІЛДІКТЕР
• Түсу үшін өтінім қалдыру •• Кері қоңырауға тапсырыс беру •

Жулдызхан Балтабаева. 2016 жылғы түлек. Түркістан облыстық жастар ресурстық орталығының талантты жастарды қолдау бөлімінің бастығы

Ләззат Бақбергенова. 2015 жылғы түлек. "Күншуақ" балабақшасының меңгерушісі

Романова Наталья. 2012 жылғы түлек. "Оқушылар сарайы" МККК директоры, Шымкент қ.

Исмайлова Мизана. 2014 жылғы түлек. Шымкент қ. № 9 көркем гимнастика жөніндегі спорт мектебінің психологы, Көркем гимнастика жөніндегі халықаралық дәрежедегі шебер