Күндізгі бөлім

Online (қашықтықтан)

6B01401 – «Дене шынықтыру және спорт» білім беру бағдарламасы жалпы дамудың пәндік мамандандыруымен мұғалімдерді даярлау бағыты аясында педагогикалық ғылымдар саласындағы кадрларды даярлау үшін Қазақстан Республикасының Білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерінің талаптарына сәйкес және білім беру ұйымдарының өкілдерімен келісілген.

6B01401 – «Дене шынықтыру және спорт» білім беру бағдарламасының мақсаты салауатты өмір салтын іске асыруда дене шынықтыру және спорт құралдарын пайдалана алатын дене шынықтыру және спорт саласында практикалық дағдылар және теориялық білімдерімен қаруланған, ғылыми-педагогикалық міңдеттерді, мәселелерді оқытудың инновациялық технологияларын қолдану арқылы шеше алатын бәсекеге қабілетті маманды даярлау.

6B01401 – «Дене шынықтыру және спорт» білім беру бағдарламасының өзектілігі «100 нақты қадам» Ұлт жоспарын жүзеге асыру аясында негізделген, 12 жылдық білім беруді кезең-кезеңмен енгізу үдерісінде кадрлық педагогикалық құрамды толықтыруды қамтамасыз етуге бағытталған. Функционалдық сауаттылықты дамыту үшін мектеп стандарттарын жаңарту. Әлеуметтік-мәдени нормативтік үлгілерге сәйкес спорттық және мәдени өмірдің тұлғасын мақсатты түрде қалыптастыру.

Білім беру бағдарламасының артықшылығы жұмысқа орналасу орындарын таңдау мүмкіндігінің кеңдігі, жоғары ақы төленетін, тұрақты жұмыс, мансаптық өсу үшін жақсы мүмкіндіктер, сондай-ақ білім беру қызметтері саласында жеке кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру мүмкіндігі болып табылады.

БББ коды Жылдық оқу ақысы 1 ECTS кредитінің құны Игерілетін ECTS кредиттерінің саны
6B01401 300 000 теңге 5 000 теңге 60

Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері

Білім беру үдерісін құру, оқушылар ұжымында тәрбие жұмысын ұйымдастыру, педагогикалық процестің заңдылықтары, принциптері, тәрбиелік тетіктеріне сәйкес оқудан тыс іс-шараларды жоспарлау және өткізу дағдыларын қалыптастыру;

Оқыту процесінің ғылыммен байланысын қамтамасыз ету;

Студенттердің өзіндік зерттеу және аналитикалық қызметіне алғышарттар жасау;

Алынған ақпаратты жүйелеу, кәсіби қызметте пайдалану үшін арнайы ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын ояту;

Білім беру үдерісінде оқытудың инновациялық технологияларын енгізу және құзыреттілік тәсілге негізделген білім беру бағдарламасын меңгеру деңгейін бақылау;

Қазіргі заманғы материалдық-техникалық базамен білім беру процесін қамтамасыз ету;

Әлеуметтік және жеке қасиеттердің қалыптасуы мен дамуы: анықтылық, еңбексүйгіштік, жауапкершілік, азаматтық, этикалық нормаларды сақтау;

Кәсіптік практиканы ұйымдастыру арқылы жұмысқа орналасуға білім беру бағдарламасының түлектеріне көмек көрсету.

Білім беру бағдарламасы бойынша негізгі құзыреттіліктер

Оқу-танымдық іс-әрекетті жоспарлау, талдау, рефлексиялау, өзін-өзі бағалау, мақсат қою қабілеті;

Күнделікті кәсіби қызметке және ары қарай білім алуды жалғастыруға қажетті жаңа білімді алуға машықтана білу;

Ақпаратты іздеу және оның дұрыстығын тексеру, фактілерді бөліп көрсету мүмкіндігі;

Әр түрлі дерек көздерінен ақпаратты табу, өңдеу және талдай білу қабілеті;

Патриотизм, құрмет көрсету, ашық болу қабілеті;

Қоғамның әлеуметтік даму үрдістерін білу;

Мәдениеттің негізгі құндылықтарын сақтау, азаматтық пен гуманизмге ие болу;

Ресурстарға деген қажеттілікті бағалау және кәсіби қызметтегі міндеттерді шешу кезінде оларды пайдалануды жоспарлау, қарапайым экономикалық талдау жүргізе білу және экономикалық қызметтің нәтижелерін бағалау қабілеті;

Сауатты сөйлеуді, шешендік өнерді, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын (Public Speaking) білу, өз көзқарасын қорғай білу, әртүрлі адамдармен қарым-қатынас орнату қабілеті;

Өмір бойы жеке білім траекториясын құрай алу қабілеті;

Толыққанды қызметтің негізі ретінде салауатты өмір салтына бағдарлау.

Кәсіби қызмет түрлері

Оқыту;

Бақылаушы;

Тәрбиелік;

Әдістемелік;

Зерттеу;

Әлеуметтік-коммуникативтік.

Мамандарды жұмысқа орналастыру болашағы

Жалпы орта білім беретін және мамандандырылған мектептер, колледждер, гимназиялар, лицейлер, білім бөлімдері (дене шынықтыру мұғалімі / оқытушысы ретінде);

Мемлекеттік және мемлекеттік емес мекемелер (біліктілікті арттыру мекемелері);

Өндірістік-басқарушылық деятельность в государственных структурах различного уровня (Білім бөлімдерінде, акиматы);

Білім беру( педагогикалық): БЖСМ, ЖСШМ, ОРМБЖМ спорт түрлері бойынша жаттықтырушы ретінде жұмыс жасау.


ДАҒДЫЛАР МЕН ҚҰЗІРЕТТЕР

Кәсіби құзыреттілік шеңберіндегі педагогикалық қызмет

Мектептегі дене тәрбиесі процесін басқаруды жүзеге асыру

Жеке және топтық түзету-дамыту бағдарламаларын құру

ҚР аттестаттау талаптарына кәсіби құзыреттіліктің сәйкестігі

Шет тілдерін көп деңгейлі оқытудың авторлық әдістемесі

Жеке құндылықтар мен жеке мотивацияның өзгеруі. Күйзеліске бейімделу және медиация. Салауатты өмір салтына баулу. Мәдени және рухани даму


СПИКЕРЛЕР МЕН ТӘЛІМГЕРЛЕР

СЕРІКТЕСТЕР

"Назарбаев Зияткерлік мектептері" дербес білім беру ұйымы

"Өрлеу" біліктілікті аттыру ұлттық орталығы АҚ

№9 Олимпиадалық резервтегі мамандандырылған балалар-жасөспірімдер мектебі

ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРУ

Мектепке дейінгі мекемелер

Мектептер

Колледждер

Спорт орталықтары

Білім беру орталықтары

ТАБЫС

97 000-нан 350 000-ға ₸ дейін

ҚАЛАЙ ТҮСУГЕ БОЛАДЫ

Мектеп базасында

  • Құжаттар өткізу:
    ҰБТ, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Мамандану бойынша нормативтер, Жалпы дене даярлығы бойынша нормативтер

  • Оқу ұзақтығы:
    3 жылдан бастап
Екінші жоғары білім

  • Құжаттар өткізу:
    Диплом, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Тестілеу


  • Оқу ұзақтығы:
    1 жыл 8 айдан бастап
ТжКБ базасында

  • Құжаттар өткізу:
    ҰБТ, жеке куәлік

  • Қабылдау сынақтарынан өту:
    Жалпы дене даярлығы бойынша нормативтер

  • Оқу ұзақтығы:
    2 жыл 6 айдан бастап


Магамед Гусейнов. Доцент, Қазақстан Республикасының еңбегі сіңген жаттықтырушысы, кикбоксинг бойынша спорт шебері, халықаралық дәрежедегі төреші.
ҚР-ның президенті Н.Ә.Назарбаевтың халықтар ынтымақтастығын нығайтқаны және білім саласын дамытқаны үшін "Құрмет" грамотасымен марапатталған

Нұрхан Қадыр. Студент, ҚР-ның 3 дүркін чемпионы, армрестлинг бойынша 2 дүркін Әлем чемпионы, халықаралық дәрежедегі еңбегі сіңген спорт шебер

Айдана Мухтарханова. Студент, садақ атудан Қазақстан Республикасының халықаралық дәрежедегі спорт шебері, Қазақстан Республикасының чемпионы, халықаралық сайыстардың жүлдегері, 2019 жылғы Х универсиаданың қола жүлдегері

6B01401 – Дене шынықтыру және спорт білім беру бағдарламасының типтік оқу жоспары

Пәннің қазақ тіліндегі атауы Пән циклі ECTS Пәннің қазақ тіліндегі қысқаша сипаттамасы
Қазақ (орыс) тілі 1 ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: қазақ тілінің фонетикалық ерекшеліктері, грамматикалық құрылысы; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері, фразеологиялық бірліктер; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; Қазақстанның мәдениеті мен дәстүрлері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативтік мінез-құлық ережелері
Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; электрондық пошта арқылы байланыстарды қолдау; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Шетел тілі 1 ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: фонетикалық ерекшеліктер, грамматикалық құрылым, ағылшын тілі; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайларында мәдениаралық ерекшеліктер және коммуникативтік мінез-құлық ережелері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде) ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мазмұны мен даму үрдістері; ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістері, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдері; компьютерлік жүйелер, операциялық жүйелер мен желілер архитектурасының тұжырымдамалық негіздері; Компьютерлік жүйелер мен желілер архитектурасы, негізгі компоненттердің мақсаты мен функциялары; желілік және веб-қосымшаларды, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету құралдарын әзірлеу тұжырымдамалары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста және басқа да мақсаттарда қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдылары; нақты міндеттерді шешу үшін неғұрлым қолайлы технологияны таңдауды негіздеу; ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және тарату үшін ақпараттық Интернет ресурстарын, бұлтты және мобильді сервистерді пайдалана білу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілерді бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді қолдана білу; ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын таңдауды талдау және негіздеу; әртүрлі қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу іскерлігі; қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып жобалау қызметін жүзеге асыру.
Қазақстанның қазіргі заман тарихы ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: "Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы" курсының пәні, мақсаты мен міндеттері; қазіргі Қазақстан тарихының негізгі кезеңдері және олардың сипаттамасы; дүниежүзілік және еуразиялық тарихи процесс мәнмәтінінде тәуелсіз қазақстандық мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи негіздері мен кезеңдері; Қазақстанда мемлекеттік құрылыстың кеңестік моделін іске асыру; ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы экономикалық және саяси реформалар; тәуелсіз Қазақстанның қалыптасуы мен дамуы.
Қалыптастырылатын құзыреттер: Тарихи өткеннің жекелеген құбылыстары мен оқиғаларын сыни, ретроспективті, салыстырмалы-тарихи талдау арқылы әлемдік-тарихи процестің жалпы парадигмасымен байланыстыра білу; қазіргі Қазақстанның тарихи процестерін, құбылыстары мен тарихи тұлғаларын талдау; тарихи дерек көздермен жұмыс істеу біліктері мен дағдылары; тарихи оқиғалар мен құбылыстарды бағалау және сипаттау; оқиғалар мен құбылыстардың себеп-салдарлық байланыстарын түсіндіру; логикалық ойлау, өз пікірін еркін талқылау және қорғау, негізгі тарихи ұғымдардың мәні мен мағынасын түсіндіру қабілеті.
Философия ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: философия категориялары, білім, ғылым, техника, технология, адам, өнер, Бостандық, мәдениет, қоғамдағы діннің рөлі мен орнын философиялық түсіну және түсіну, ғылыми таным әдістері, ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі философиялық ойдың эволюциясы.
Қалыптастырылатын құзыреттер: шындықты философиялық ұғынудың ерекшелігін түсіну және түсіндіру; мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұны мен өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру және негіздеу; жобалау және зерттеу қызметін жүзеге асыруда әлемді ғылыми және философиялық танудың әдістерін көрсету; қазіргі қоғамның өзекті философиялық мәселелеріне, жаһандық проблемаларына қатысты өз ұстанымын дәлелдеу.
Құқық негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.
Дене шынықтыру 1 ЖБП 2 Оқытылатын мәселелер: пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру.
Педагогика БП 5 Оқытылатын мәселелер: педагогика ғылым ретінде: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері мен функциялары; педагогиканың категориялық аппараты; оқытудың дидактикалық тұжырымдамалары мен принциптері; білім беру педагогикалық процесс ретінде; оқытудың формалары мен құралдары;тәрбиенің мәні, түрлері және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны; тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері; отбасы педагогикалық өзара іс-қимыл субъектісі және тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың әлеуметтік-мәдени ортасы ретінде.
Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін білу; оқыту және тәрбиелеу бағдарламаларын талдау және әзірлеу тәсілдерін меңгеру; дидактиканың жалпы қағидаттарын және оларды оқытудың пәндік әдістемелерінде іске асыру тәсілдерін білу; педагогикалық процестің мақсатын, қағидаттарын, мазмұнын, әдістерін, құралдарын, нысандарын айқындау, ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдістерін қолдану, білім беру процесінің сапасын бағалау дағдыларын меңгеру; алған педагогикалық білімді оқу және кәсіби қызметте қолдана білу.
Инклюзивті білім беру БП 5 Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім берудің рөлі мен теориялық-әдіснамалық негіздері; инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, шарттары, модельдері мен нысандары; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету.
Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; бастауыш сыныптарда түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру; инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту тәсілдерін меңгеру.
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.
Гимнастиканың теориясы мен әдістемесі БП 5 Зерделенетін мәселелер: дене тәрбиесі саласындағы гимнастика; гимнастика теориясы мен әдістемесінің негіздері; гимнастикалық жаттығулар техникасының негіздері; гимнастикалық жаттығуларды оқыту негіздері; ережелер, құрал-саймандар мен жабдықтар. Қалыптасатын құзыреттер: гимнастика теориясы мен әдістемесі саласында білімді, іскерлікті және дағдыларды қолдану қабілеті; снарядтарда гимнастикалық жаттығуларды орындау техникасын меңгеру, гимнастика бойынша сабақтар мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу кәсіби-педагогикалық дағдылары мен қабілеттерін игеру.
Жүзу және оқыту әдістемесі БП 5 Зерделенетін мәселелер: жүзуді оқытудың құралдары мен әдістері; қолданбалы жүзу; қолданбалы жүзуді жіктеу; жүзу сабақтары кезіндегі қауіпсіздік техникасы; жүзу бойынша жарыстарды ұйымдастыру және төрешілік ету.
Қалыптастырылатын құзыреттер: жүзу әдістемесі және оларды дәйекті зерделеу саласындағы білімді, іскерлікті және дағдыларды көрсету, қозғалыс сапаларының дамуымен сүйемелденетін жүзудің жекелеген стильдері мен техникаларын игеру; қауіпсіздік ережелерін сауатты тұжырымдай білу, көмек көрсету; жүзу бойынша жарыстарды ұйымдастыра және өткізе білу.
Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі/ КП 6 Зерделенетін мәселелер: дене шынықтыру негіздері, негізгі заңдылықтар, қағидалары, денені жетілдіру бойынша қызметті ұйымдастырудың құралдары, әдістері мен нысандары; спорттық даярлық түрлерінің жіктелуі, жүйеленуі, әдістері мен технологияларының терминологиясы.
Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыруды оқыту әдістемесінің теориялық және тәжірибелік негіздерінің білімін, іскерлігін, дағдыларын көрсету; кәсіби спорт терминологиясын меңгеру; оқу үдерісіне дене шынықтырудың жаңа заманауи технологияларын енгізу; спорт әдістерін тәжірибеде қолдану.
Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі КП 5 Зерделенетін мәселелер: балалар-жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориялық негіздері; жас спортшылардың спорттық қабілеттері мен дарындылығын анықтау; жас спортшылармен жаттығу үдерісін жүргізуді ұйымдастыру, жаттығу жүктемелерін жас кезеңінде кезеңдестіру.
Қалыптастырылатын құзыреттер: балалар мен жасөспірімдер спортының психологиялық, тактикалық, техникалық дайындығын талдай білу; балалар-жасөспірімдер және кәсіби спорт теориясы мен әдістемесінің негіздерін тәжірибеде қолдану; спортшылардың анатомиялық-физиологиялық, психологиялық және жыныстық-жас ерекшеліктерін игеру және оларды кәсіби қызметте пайдалану.
Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша) КП 6 Зерделенетін мәселелер: мектеп бағдарламасы бойынша базалық спорт түрлерін оқытудың теориялық негіздері; базалық спорт түрлері санатының негізгі түсініктері; мектептегі білім беру жүйесіндегі спорттың ойын түрлері; дене шынықтыру сабақтарында дене қасиеттерін тәрбиелеу; мектептегі спорттық-бұқаралық жұмыс.
Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп бағдарламасы бойынша спорттың базалық түрлерін оқытудың теориялық негіздері бойынша білімдерін көрсету; жаңартылған білім беру бағдарламалары және инклюзивті оқыту бойынша базалық спорт түрлерін оқыту қағидаларын, әдістерін, құралдарын, үдерістерін меңгеру.
Олимпиадалық қозғалыс БП 5 Зерделенетін мәселелер: ежелгі Грециядағы Олимпиада ойындарының пайда болуы және дамуы; қазіргі заманғы Олимпиада ойындары; қысқы Олимпиада ойындары; Паралимпиада ойындары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қоғамда және дене шынықтыру саласында болып жатқан тарихи және қазіргі заманғы үдерістердің ерекшеліктерін білу, түсіну; Халықаралық Олимпиадалық қозғалыстың тарихы мен құндылықтарын зерделеу; Олимпиадалық қозғалыста қолданылатын негізгі ұғымдар; спорт саласының қазіргі жағдайын талдау қабілетін дамыту.
Анатомия және кинезиология БП 5 Зерделенетін мәселелер: дененің өсуі мен даму заңдылықтары; қаңқа бұлшықеттері; жүрек-тамыр жүйесі; ішкі секреция мүшелері; жүйке жүйесі; жасуша құрылымы; тіндер, тіндердің жіктелуі, құрылымы.
Қалыптастырылатын құзыреттер: адам ағзасының жұмыс істеуі мен дамуын, дене белсенділігі мен қалпына келу үдерістерінің физиологиялық заңдылықтарын білу; дене шынықтырумен және спортпен шұғылдану кезінде зат алмасудың жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіну.
Спорттық физиология негіздері КП 5 Зерделенетін мәселелер: дененің физиологиялық резервтері туралы түсінік, олардың сипаттамасы және жіктелуі; дене белсенділігі кезіндегі ағзадағы функционалдық өзгерістер; спорттық іс-әрекеттегі ағзаның физиологиялық сипаттамасы; спортшының физикалық өнімділігі.
Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының физиологиялық жіктелуін, жарыс алдындағы жай-күйдің сипаттамаларын, шаршау және қалпына келу үдерстерінң физиологиялық сипаттамаларын білу және түсіну; жүйелер мен мүшелердің функцияларын, олардың тыныштықта реттелуін, қайталанатын дене жүктемелеріне бейімделу жағдайында және сыртқы ортаның әртүрлі факторлары жағдайында бұлшық ет қызметі кезінде бағалау.
Дене тәрбиесінің физиологиялық негіздері және спорт түрлері КП 5 Зерделенетін мәселелер: дененің физиологиялық резервтері туралы түсінік, олардың сипаттамасы және жіктелуі; дене белсенділігі кезіндегі ағзадағы функционалдық өзгерістер; спорттық іс-әрекеттегі ағзаның физиологиялық сипаттамасы; спортшының физикалық өнімділігі.
Қалыптастырылатын құзыреттер: ағзаның физиологиялық жүйелерін және заңдылықтарын білу бағытталған дене жаттығуларының әсерінен ағзаның жекелеген жүйелерін жетілдіру, спорттық қызмет түріне байланысты ағзаның әртүрлі функционалдық жай-күйлерінде жаттығудың физиологиялық өлшемдері; дене шынықтырумен және спортпен шұғылдану кезеңінде ағзаның функционалдық жай-күйін бағалау.
Спорттық биомеханика КП 5 Зерделенетін мәселелер: биомеханика; спортшы денесінің құрылымы, қасиеттері және қозғалыс функциялары; спортшы денесінің құрылымы, құрылымы, қасиеттері мен қозғалыс функцияларын зерттеудегі спорт биомеханикасының міндеттері; спортшыны ұтымды спорттық техника және техникалық жетілдіру.
Қалыптастырылатын құзыреттер: спорттық биомеханика саласындағы білім, дағдыларды, ағзаның және оның жеке жүйелерінің жұмыс істеу ерекшеліктерін, адамның физиологиялық және жас ерекшеліктерін қолдану; денелердің кеңістіктегі орналасуындағы өзгерістер және осы өзгерістерді тудыратын себептер немесе күштер туралы білімді меңгеру; дене шынықтыру құралдарының ағзаның әр түрлі жүйелеріне әсер ету сипатын бағалау мүмкіндігі.
Емдік дене шынықтыру және массаж КП 5 Зерделенетін мәселелер: емдік дене шынықтыру мен массаждың жалпы негіздерін қалыптастыру, әртүрлі аурулардың емдік дене шынықтыру; ЕДШ мен массаждағы дене жаттығуларын жіктеу; ЕДШ-дағы дене жүктемесінің мөлшері мен өлшемдері; ЕДШ құралдары, әдістері мен нысандары; ЕДШ көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдері; өздігінен массаж жасау.
Қалыптасқан құзыреттілік: студенттердің әртүрлі контингенттері үшін сауықтыру жаттығуларының бағдарламаларын жүзеге асыра білу, олардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, қатысушылардың жағдайын түзету үшін қозғалыс әрекетінің құралдары мен әдістерін дұрыс таңдай білу.
Шешендік өнер БП 5 Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика.
Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.
Спорт биохимиясы КП 5 Зерделенетін мәселелер: ағзаның химиялық құрамы; зат алмасудың жалпы сипаттамасы; бұлшықет биохимиясы, бұлшықет жиырылуы және релаксация; спорттық жұмысқа қабілеттіліктің биохимиялық негіздері; тамақтанудың биохимиялық негіздері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: дене дамуы мен спорттық жаттығудың биохимиялық заңдылықтарын, спорттық дайындықтың әртүрлі кезеңдері мен биохимиялық көрсеткіштерді білу; жүйелі дене жаттығуларының әсерінен ағзада болатын өзгерістердің механизмдері мен заңдылықтарын түсіну.
Дене шынықтыру 2 ЖБП 3 Оқытылатын мәселелер: пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру.
Дене шынықтыру 3 ЖБП 3 Оқытылатын мәселелер: пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: адам өміріндегі дене шынықтырудың маңызы; дене шынықтыру мен спорттың құндылықтары; адам денсаулығын анықтайтын факторлар; салауатты өмір салты ұғымы және оның құрамдас бөліктері; дене тәрбиесінің әдістемелік негіздері, физикалық қасиеттер мен жеке қасиеттердің өзін-өзі жетілдіру негіздері; денсаулықты нығайтуға дене тәрбиесінің сауықтыру жүйелерінің әсері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының, оның ішінде сауықтыру және бейімделетін дене шынықтырудың міндетті және жеке таңдалған кешендерінің орындалуын көрсету; салауатты өмір салтын қолдау; дене шынықтырумен айналысу процесінде негізгі дене қасиеттерін қолдау және дамыту; табысты әлеуметтік-мәдени және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, қозғалыс белсенділігінің әртүрлі нысандарын меңгеру.
Шетел тілі 2 ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: фонетикалық ерекшеліктер, грамматикалық құрылым, ағылшын тілі; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайларында мәдениаралық ерекшеліктер және коммуникативтік мінез-құлық ережелері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Қазақ (орыс) тілі 2 ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: қазақ тілінің фонетикалық ерекшеліктері, грамматикалық құрылысы; қолдану салалары бойынша базалық лексика (тұрмыстық, терминологиялық, жалпы ғылыми, іскерлік); сөзжасам тәсілдері, фразеологиялық бірліктер; аударма техникасының ережелері; орфография және пунктуация ережелері; Қазақстанның мәдениеті мен дәстүрлері; сөйлеу этикетінің ережелері; күнделікті, іскерлік, ғылыми-кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативтік мінез-құлық ережелері
Қалыптастырылатын құзыреттер: тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында диалогтік және монологиялық нысандарда ауызша коммуникацияны жүзеге асыру; жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді іске асыру; электрондық пошта арқылы байланыстарды қолдау; ресми және бейресми байланыстар процесінде, күнделікті және кәсіби коммуникация саласында қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; ауызша және жазбаша аударма дағдылары.
Экология және тіршілік қауіпсіздігі ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: экологияның мазмұны мен міндеттері; экожүйе мен биосфера ұғымдары; экожүйелердегі заттар айналымы мен энергия ағыны; адамзаттың жаһандық проблемалары; табиғатты қорғау жөніндегі заңнамалық шаралар; экологиялық қауіпті және төтенше жағдайлардың туындау жағдайлары, олардың көріну заңдылықтары; ТЖ жіктемесі, сипаттамасы және болжауы; адам мен мекендеу ортасын теріс әсерлерден қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру, алғашқы медициналық көмек және т.б.
Қалыптастырылатын құзыреттер: экологиялық факторлардың адам денсаулығының жай - күйіне әсерін бағалау; адам мекендейтін ортаның негізгі қауіптерін сәйкестендіру; қауіптерден қорғау әдістерін таңдау; төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологияларын меңгеру; алғашқы медициналық өзіндік және өзара көмек көрсете білу; төтенше жағдайлар мен ТЖ қаупі және туындауы кезінде тиімді әрекет ету; жарақат кезінде адам ағзасы жағдайының симптомдарын анықтау; медициналық дәрі қобдишасы құралдарын дұрыс қолдану.
Жеңіл атлетика БП 5 Зерделенетін мәселелер: дене шынықтыру жүйесіндегі жеңіл атлетиканың орны мен маңызы; жеңіл атлетикалық спорт түрлерінің жіктелуі мен жалпы сипаттамасы; ережелер, құрал-саймандар мен жабдықтар; жеңіл атлетикалық спорт түрлерінің техникасы мен тактикасы; жеңіл атлетикадан жарыстарды ұйымдастыру және өткізу.
Қалыптастырылатын құзыреттер: жеңіл атлетиканы оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша оқыту принциптерін, әдістерін, құралдарын, рәсімдерін тұжырымдау және қолдану; техникалық тәсілдер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеру; жеңіл атлетикадағы жаттығу үдерісңн жоспарлау үшін қажетті дағдыларды игеру, жеңіл атлетика бойынша жарыстарды ұйымдастыра және өткізе білу.
Дене шынықтыру және спорт тарихы БП 5 Зерделенетін мәселелер: ежелгі әлемдегі дене шынықтыру; ежелгі Грециядағы дене шынықтырудың дамуы; орта ғасырлардағы дене шынықтыру; қазіргі уақыттағы дене шынықтыру; қазіргі Олимпиада ойындарының тарихы.
Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыру мен спортты қалыптастыру және дамыту саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті көрсету; дене тәрбиесі мен спорттың отандық және шетелдік жүйелерінің тарихын зерделеу; әлемдегі дене шынықтыру мен спорттың қазіргі жай - күйін бағалау; дене шынықтыру және спорт саласындағы әртүрлі заманауи түсініктерді, санаттарды, жүйелерді меңгеру.
Әлеуметтік-саяси білім модулі (саясаттану, әлеуметтану, мәдениеттану, психология) ЖБП 8 Оқытылатын мәселелерр: саясаттану, әлеуметтану, мәдениеттану және психологияның негізгі санаттары; қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтары; қоғамның қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі контекстіндегі әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттары және олардың жұмыс істеу қағидаттары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану, Психология ұғымдарын, идеяларын, теорияларын түсіндіру және түсіндіру; қазіргі қазақстандық қоғамның өзекті проблемаларын, әлеуметтік процестерді сипаттау, талдау; әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі тұрғысынан олардың ерекшеліктерін талдау; қазақстандық қоғамның даму перспективаларын жобалау, әлеуметтік, саяси, жеке мәселелерді, тұлғааралық және әлеуметтік жанжалдарды шешу; әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін білдіру;; қоғамның әлеуметтік-саяси даму мәселелері бойынша идеяларды генерациялау және оларды таныстыру.
Экономика және кәсіпкерлік негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.
Инноватика және инновациялық қызмет негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: "инновациялар", "инновациялық қызмет", "инновациялық жоба" ұғымдарының мәні; инновацияларды жіктеу; инновациялық қызметті айқындайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру.
Көшбасшылық және команда құру негіздері ЖБП 5 Оқытылатын мәселелер: "көшбасшылық", "команда", "команда құру" ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын бағалау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.
Академиялық жазу негіздері БП 5 Оқытылатын сұрақтар: "академиялық жазу" түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру.
Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау білігі мен дағдысы; ғылыми көздермен талдау жұмысы дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау.
Жобалық қызметті ұйымдастыру БП 5 Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар БП 5 Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; "Ақпараттық жүйелер", "ақпараттық технологиялар" ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану білігі.
Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум БП 5 Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.
Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы БП 5 Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, Педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика.
Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.
Жалпы және жас психологиясы БП 8 Оқытылатын мәселелер: психологияның пәні, міндеттері мен әдістері; психикалық процестер; психиканың құрылымы; тұлғаның эмоционалды-еріктік және мотивациялық саласы; тұлға және психикалық қасиеттер; психиканың жеке ерекшеліктері; жас психологиясының пәні, міндеттері мен әдістері; балалардың психикалық дамуының негізгі теориялары, принциптері, проблемалары, жас кезеңдері, заңдылықтары мен ерекшеліктері; баланың психикалық дамуындағы қарым-қатынас пен қызметтің рөлі.
Қалыптастырылатын құзыреттер: жалпы психологияның әдіснамалық және теориялық негіздерін, психикалық процестер ағымының ерекшеліктері мен заңдылықтарын білу; онтогенетикалық дамудың әр кезеңінде тұлғаның психологиялық сипаттамаларын білу; жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын қолдана білу; психологиялық зерттеу жүргізу дағдыларын меңгеру;жеке тұлғаның жас дамуының негізгі сипаттамаларын білу; психологиялық денсаулықты, әл-ауқатты, жеке тұлғаның зияткерлік, рухани әлеуетін тиімді және үйлесімді дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасау стратегиялары мен құралдарын білу.
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы БП 5 Оқытылатын мәселелер: балалардың жас анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы пәні;балалар организмінің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары; жас кезеңділігі; балалар организмінің реттеуші жүйелерінің дамуы; дені сау бала ағзалары жүйелерінің құрылымы мен функциялары; балалар дамуының жас анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері; балалар гигиенасының негіздері; онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде денсаулықты сақтау мен нығайтудың гигиеналық нормалары, талаптары мен ережелері; қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: бала организмінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру; баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін анықтай білу; қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктерін білу; балалар гигиенасының негізгі ережелерін білу; балалардың гигиеналық тәрбиесін ұйымдастыра білу; жалпы гигиеналық талаптарды бағалау әдістерін білу; балалардың мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру.
Инклюзивті білім берудегі тьюторлық қызмет БП 5 Оқытылатын мәселелер: тьюторлық туралы түсінік;инклюзивті білім берудегі тьютордың мақсаты, міндеттері мен құзыреті; инклюзивті практика жағдайында ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды тьюторлық сүйемелдеуді ұйымдастыру кезеңдері;ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің теориялық негіздері; инклюзивті білім беру ортасы; инклюзивті білім берудің педагогикалық шарттары мен технологиялары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім беруде тьюторлықтың негізгі сипаттамаларын білу; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен түзету-дамыту жұмысын ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға инклюзивті білім беруді ұйымдастыру процесінде білім беру интеграциясының нысанын таңдауды жүзеге асыру; арнайы және интеграцияланған білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдау сапасын арттыру тетігі ретінде кәсіби құзыреттерді игеру.
Қарым-қатынас психологиясы және жанжалдарды басқару БП 5 Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым-қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым-қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым-қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез-құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.
Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі БП 9 Зерделенетін мәселелер: спорттық ойындардың жалпы сипаттамасы (баскетбол, волейбол, гандбол); спорттық ойындардың техникалық және тактикалық дайындық негіздерін оқыту әдістемесі; жалпы және арнайы дене шынықтыру даярлығы; шабуыл және қорғауда ойнау техникасы; ойын ережелері және жарыстарды ұйымдастыру.
Қалыптастырылатын құзыреттер: спорттық ойындарды оқыту әдістемесінің білімін, іскерлігін және дағдыларын көрсету, жаттығу үдерісін жоспарлау үшін техникалық әдістер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеру, спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыра және өткізе білу; қауіпсіздік техникасы мен төрешілік қағидаларын білу.
Футбол және оқыту әдістері БП 9 Зерделенетін мәселелер: футболды оқыту әдістемесі; футболдағы техникалық тәсілдер мен тактикалық әрекеттер; футболдағы жаттығу үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру, футбол бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу дағдылары мен біліктері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: футболды оқыту әдістемесінің білімін, іскерлігін және дағдыларын көрсету, техникалық тәсілдер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеру, футбол бойынша жарыстарды ұйымдастыра және өткізе білу; қауіпсіздік техникасы мен төрешілік қағидаларын білу.
Қозғалмалы ойындар және ұлттық спорт түрлері БП 8 Зерделенетін мәселелер: қозғалмалы ойындар туралы негізгі түсініктер; қозғалмалы ойындардың педагогикалық негіздері; дене тәрбиесі жүйесіндегі қозғалмалы ойындар мен ұлттық спорт түрлері; дене шынықтыру сабақтарындағы қозғалмалы ойындар мен ұлттық спорт түрлері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: ұлттық спорт түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша оқыту қағидаттарын, әдістерін, құралдарын қалыптастыру және қолдану; қозғалмалы ойындардағы жаттығу үдерісін жоспарлау үшін техникалық тәсілдер мен тактикалық іс-қимылдарды және қажетті дағдыларды меңгеру; жарыстарды ұйымдастыру және өткізу білу қабілеті.
Үстел ойындары және оқыту әдістері БП 8 Зерделенетін мәселелер: үстел ойындарының тарихы; үстел ойындарының түрлері; үстел ойынының механикасы; үстел ойынының ережелері; үстел ойындарының әртүрлі түрлерін ұйымдастыру; әр түрлі жас топтарында және сыныптан тыс жұмыстарда мектеп бағдарламасы бойынша үстел ойындарын ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: үстел ойындарын оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша оқыту қағидаттарын, әдістерін, құралдарын қалыптастыру және қолдану; үстел ойындарының (дойбы, шахмат, үстел теннисі) қағидалары мен техникасын білу; үстел ойындары (дойбы, шахмат, үстел теннисі) бойынша жарыстарды ұйымдастыра және өткізе білу.
Анатомия және спорт морфология негіздері БП 5 Зерделенетін мәселелер: дененің өсуі мен даму заңдылықтары; қаңқа бұлшықеттері; жүрек-тамыр жүйесі; ішкі секреция мүшелері; жүйке жүйесі; жасуша құрылымы; тіндер, тіндердің жіктелуі, құрылымы.
Қалыптасатын құзыреттер: адам ағзасының анатомиялық, морфологиялық, физиологиялық және биохимиялық жүйелерінің негіздерін білу; Физикалық және ақыл-ой жұмысы кезіндегі шаршау үдерістерін, гипокинезия мен гиподинамияның адам ағзасына әсерін түсіну; жеке типологиялық, жас параметрлерін ескере отырып, әртүрлі бағыттағы қозғалыс белсенділігінің және адамның морфо-функционалдық сипаттамаларының өзара байланысының ерекшеліктерін пайдалана білу.
Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі КП 6 Зерделенетін мәселелер: дене шынықтыру және таңдалған спорт түрі бойынша оқытушы-жаттықтырушының кәсібилігін құрайтын негізгі құзыреттер; педагогикалық және спорттық технологиялар, қозғалыс әрекеттерінің техникасы мен тактикасына оқыту, таңдалған спорт түрінде дене қасиеттерін дамыту; жарыстарды жоспарлау және ұйымдастыру.
Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыру және таңдалған спорт түрі саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыны және құзыреттілікті көрсету; спорт теориясының әдістерін тәжірибеде қолдана білу және психологиялық, тактикалық, техникалық даярлықты талдай білу; жаттығу үдерісінде спорттың жаңа заманауи технологияларын енгізу.
Таңдаған спорт түрінің техникалық-тактикалық, жалпы және арнайы дене дайындығы КП 7 Зерделенетін мәселелер: спорттағы техникалық және тактикалық дайындық, спорттық дайындық жүйесі, спорттық дайындықтың басқа түрлерімен өзара байланыс; жалпы және арнайы дене дайындығы бойынша оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру; жалпы және арнайы дене дайындығы бойынша жаттығу сабақтарын таңдап алынған түрде құру қағидаттары; қозғалыс қабілеттерін дамыту.
Қалыптастырылатын құзыреттер: жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізу, денсаулықты нығайту және қорғау мақсатында таңдалған спорт түріндегі жаттығу үдерісін жоспарлау үшін техникалық тәсілдер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеру; жалпы және арнайы дене дайындығы бойынша оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру әдістемесін білу және қолдану.
Жарыс қызметіндегі төрешілік шеберлігі КП 7 Зерделенетін мәселелер: таңдалған спорт түрінің жарыс ережесі; таңдалған спорт түріндегі жарыстарды өткізуді ұйымдастыру құрылымы; төрешілік әдістемесі; жарыстың бас төрешісінің міндеттері; жарыс хатшысының міндеттері; төрешілік қызметті басқару.
Қалыптастырылатын құзыреттер: өңірлік маңызы бар жарыстарда және жоғары деңгейдегі жарыстарда спортшылардың жарыс қызметін бағалау дағдыларын және жарыс ережелерін білуін көрсету; таңдалған спорт түріндегі жарыс қызметінің нәтижелерін талдай білу; таңдалған спорт түріндегі төрешілік қызметінің құрылымы және төрешілік әдістемесі туралы білімді меңгеру.
Оқу іс-тәжірибе БП 2 Оқу іс-тәжірибесі дене шынықтыру және спорт саласындағы білім беру, дене шынықтыру және спорт педагогы мамандығына тұрақты қызығушылықты қалыптастыру, кәсіптік бағдар беру саласында бастапқы кәсіби машықтар мен дағдыларды алуға бағытталған.
Психологиялық-педагогикалық іс-тәжірибе БП 5 Психологиялық-педагогикалық іс-тәжірибе оқушылардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру ортасында баланың дамуын психологиялық-педагогикалық қолдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; жалпы кәсіптік құзыреттілік 2 Модулі пәндерін оқуда алынған теориялық білімді қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған.
Педагогикалық іс-тәжірибе БП 5 Педагогикалық іс-тәжірибе студенттерде дене жаттығуларын, дене шынықтыру мен спортты оқыту әдістемесін, қозғалыс қызметін, мектепте дене тәрбиесі әдістемесін оқыту дағдыларын қалыптастыруға; ақпараттық-коммуникациялық технологиялар дағдыларын, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешу кезінде меңгеруге бағытталған.
Өндірістік-педагогикалық іс-тәжірибе 1 КП 10 Педагогикалық іс-тәжірибе студенттердің бойында жалпы дамудың пәндік мамандануы бойынша пәндерді оқыту әдістемесі саласында дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Дипломалды іс-тәжірибе КП 5 Дипломалды іс-тәжірибе дипломдық жұмыс тақырыбы бойынша материалдарды жүйелі түрде жинауға бағытталған.
Өндірістік-педагогикалық іс-тәжірибе 2 КП 5 Педагогикалық іс-тәжірибе студенттерде оқу, әдістемелік, мәдени, сыныптан тыс тәрбие іс-әрекеттерін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға; ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру дағдыларын, оның ішінде кәсіптік міндеттерді шешу кезінде жетілдіруге бағытталған.
Дипломдық жұмысты/жобаны жазу және қорғау Қосымша пәндер циклі 12