Қазақ тілі мен әдебиеті секторы

ФОТО

Менеджер: Усербаева Малика Акылтаевна

Маман, аға оқытушы

 
Сектор 5В011700 – "Қазақ тілі әдебиеті" білім беру бағдарламасы бойынша білім алушыларды даярлауды жүзеге асырады»
 
Қазіргі уақытта сектор штаты 14 оқытушы құрайды.
Оның ішінде 8 ғылым кандидаты, 1 магистр, дәрежесіз -5.
 
Қазақ тілі мен әдебиеті секторы жоғары білікті кадрларды даярлау мақсатында Кәсіби қызметтің міндеттерін шешеді: толыққанды және сапалы кәсіби білім беруді, қоғамдық, гуманитарлық, нақты және жаратылыстану ғылымдары саласындағы кәсіби құзыреттілікті қамтамасыз ету; гуманитарлық мәдениетті, этикалық және құқықтық нормаларды, еңбекті ғылыми ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру, өз бетінше ізденуді және жаңа білімдерді талдауды ұйымдастыру білігі.
Мамандарды дайындаудың маңызды міндеттерінің бірі: бітіруші түлек білім беру және педагогикалық, ғылыми-зерттеу (әдебиет, мәдениет, баспа саласы), ұйымдастыру-басқару (орта мектептер, гимназиялар және лицейлер, колледждер, сондай-ақ мекеменің басқа да), БАҚ қызметкері, әдеби кеңесші, аудармашы және т. б. бітірушінің жалпы білім беру, орта-арнайы және кәсіби мектептерде қызметін жүзеге асыра алуы, ғылыми-зерттеу және шығармашылық ұйымдарда, мемлекеттік және мемлекеттік емес мекемелерде жұмыс істей алуы үшін бітірушінің кәсіби қызмет саласын кеңейту.
 
Кафедраның профессорлық-оқытушылық құрамы
  • Жакипбеков Б.А., ф. ғ. к., доцент
  • Кистаубаева Д.М.,ф. ғ. к., доцент
  • Алиева Г.А. ф. ғ. к., аға оқытушы
  • Тажибаева Ж.Ш., аға оқытушы
  • Усербаева М.А.,аға оқытушы
  • Душанова К.А., аға оқытушы
  • Усенбаева С.С., ф. ғ. к., аға оқытушы
  • Айдарбекова А.С., аға оқытушы
  • Курбанов А.Г. ф. ғ. к., доцент
 
Оқу қызметі
Сектор келесі пәндер бойынша оқу жұмыстарын жүргізеді:
- Қазақ тілі, Орыс тілі, Кәсіби қазақ тілі, университеттің барлық білім беру бағдарламаларының студенттеріне арналған Кәсіби орыс тілі;
- "Қазақ тілі мен әдебиеті"білім беру бағдарламасының студенттеріне арналған пәндер.
Толыққанды білім алу, сапалы кәсіби білім алу, кәсіби қызметте қажетті Қазақ тілі мен әдебиеті саласында мәдени таным қалыптастыру міндеттеріне сүйене отырып, сектордың ПОҚ арсеналында формалар мен әдістер жетілдіріледі, оқыту технологиялары мен әдістемелерін апробациялайды, тілді оқытудың инновациялық технологиялары қолданылады. Білім алушылардың интерактивті, функционалдық сауаттылығын дамыту және фонетика, морфология, лексикология, синтаксис, стилистикалық пунктуация туралы теориялық ақпаратты кеңейту үшін практика базалары, ғылыми-практикалық конференциялар, дөңгелек үстелдер, пікірталастар, пікірталас алаңшалары, дискуссиялық клубтар, студенттік үйірмелер, мұғалімдер, оқушылар және басқа жоғары оқу орындарының студенттері шақырылады.
(Толығырақ сілтеме бойынша …)
 
ПОҚ және сектор білім алушыларының ғылыми қызметі
Қазақ тілі мен әдебиеті секторының ПОҚ ҒЗЖ жоспарға сәйкес жүзеге асырылады, "Көптілділікті және аударма ісін оқытудың заманауи технологиялары" секторының ғылыми бағытының тақырыбы ҒТИ ҒО АҚ тіркелді, Тіркеу картасы №0116РК00124 01.01.2016 ж.. Осыған орай, оқу құжаттамаларын зерттеу және талдау, педагогикалық құбылыстар мен фактілерді салыстырмалы талдау қорытындылары сектордың ПОҚ-ның ғылыми мақалаларында жинақталды. Сектордың ғылыми бағытының тақырыбы бойынша "Мирас" университетінің МҒПК жинақтарында, ММА (Ресей) ХҒТК жинақтарында, ҚР БҒМ БҒСБК журналында, Импактфактор 0,28 журналында мақалалар жарияланды. Сектор тақырыбы бойынша оқу процесіне актілер енгізілді.
Қазақ тілі мен әдебиеті секторының ПОҚ ҒЗЖ және СҒЗЖ бөлімінің жеке жоспары бойынша іс-шараларды орындайды. Теориялық материалдарды іздеу жүзеге асырылды, БҒСБК және РИНЦ ұсынған журналдарда, сондай - ақ European scientific journal-Импактфактор журналында (0.28, h-index 31, h - median 46) ғылыми мақалалар және ЖОО-ның Халықаралық ғылыми-практикалық конференцияларының жинақтарында мақалалар жарияланды.Сектордың ПОҚ сыртқы ұйымдармен өткізілетін іс-шараларға, Халықаралық ғылыми – практикалық конференцияларға, соның ішінде Шымкент, Алматы қалаларында және Мәскеу, Ресей қалаларында шетелдік конференцияларға қатысады.
Сектордың ПОҚ өздерінің ғылыми-зерттеу және оқу-әдістемелік жұмыстарының нәтижелерін оқу процесіне дайындаудың әртүрлі бағыттары бойынша Оқу құралдары ретінде енгізеді: Қазақ тілі мен әдебиеті, Заңтану, сонымен қатар барлық мамандықтар үшін ортақ құралдар. Секторда ғылыми семинар жұмысы жүргізіледі, оның отырыстарында өзекті тақырып бойынша баяндамалар талқыланады. Сектор ғылыми қызмет саласында басқа ЖОО-мен ынтымақтасады: екі жақ шеберлік-класс жұмысына, зерттелетін мәселелер бойынша дәрістер ұйымдастыруға қатысады; студенттерді ғылыми-зерттеу жұмыстарына тартады және студенттердің ғылыми-практикалық конференцияларға қатысу үшін баяндамаларын дайындауға көмек көрсетеді, оларды кейіннен жариялау арқылы; студенттердің ғылыми жобаларына және оқытушылардың баяндамаларына пікір береді.
Қазақ тілі мен әдебиеті секторының студенттері ПОҚ жетекшілігімен университеттің және ҚР басқа да ЖОО-ның студенттік конференцияларына, "Мирас" университетінің «Өз ісі» конкурсына белсенді қатысады: қазақ тілі мен әдебиеті мамандығының студенттері Алматы қ. Абай атындағы ҚазҰПУ-нің "XXI ғасырдағы тіл және мәдениет" атты халықаралық студенттік ғылыми-тәжірибелік конференциясына қатысты, сәуір 2019 ж., осы конференцияға қатысқаны үшін екінші дәрежелі диплом алды.
Ғылыми студенттік үйірменің қызметі үшін биылғы оқу жылында Қазақ тілі мен әдебиеті мамандығы бойынша білім алушылардың білімін арттыру және терең зерттеу жұмыстарын жүргізу мақсатында екі есе көп сағат бөлінді. Үйірме сабақтарының тақырыбы студенттердің ой-өрісін және ғылыми эрудициясын кеңейтуге, ғылыми-педагогикалық және практикалық міндеттерді шығармашылықпен шеше алатын білікті маман, жаңа формация педагогын қалыптастыруға ықпал етеді.
 
Тәрбие жұмысы
Оқу-тәрбие қызметі саласында сектор ПОҚ алдында педагогикалық үдерістің заңдарына, принциптеріне, тәрбие тетіктеріне сәйкес оқу-тәрбие жұмысын жүзеге асыру міндеті тұр. Осы мақсатта студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі формалары мен әдістерін пайдалана отырып, сабақтан тыс және сабақтан тыс уақытта нақты тәрбиелік міндеттер шешіледі: кәсіби қызметте қажетті іргелі білімді, іскерлікті және құзыреттілікті қалыптастыру; экологиялық, дене және этикалық, құқықтық мәдениетті және ойлау мәдениетін қалыптастыру.; мамандық бойынша тереңдетілген тілдік дайындық. Сондықтан ПОҚ ұсынылған мәтіндерге, жаттығуларға жоғары талаптар, сабақтағы сөзге ұқыпты және ұқыпты қарау және педагог образына өзін-өзі сын тұрғысынан қарау.
Қазақ халқының ауызша шығармашылығын зерттеу, қазақ әдебиетін талдау, батырлық ертегілердің, лирикалық поэмалар мен көркем шығармалардың мәтіндерімен жұмыс істеу дағдыларын дамыту мақсатында әдістемелік тәсілдерді енгізу, тек қазақ әдебиетінен ғана емес, сонымен қатар шетелдік әдебиеттермен де студенттердің қазақ халқының өнері мен шығармашылығына саналы қарым-қатынас алуына мүмкіндік береді, кәсіби қызметте қажетті Қазақ тілі мен әдебиеті саласында мәдени таным қалыптастырады, жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды қалыптастырады, патриоттық рухта тәрбиелейді., Қазақстан Республикасы халықтарының достығы, толеранттық.
Оқу топтарында, курстарда, университетте, Студенттік үйірмеде өткізілетін іс-шаралар (кураторлық сағаттар, концерттер, сахналау, конкурстар, дөңгелек үстелдер, викториналар, пікірталастар және т. б.) гуманитарлық мәдениетті, адамға, қоғамға, қоршаған ортаға қарым-қатынасты реттейтін әлеуметтік-құқықтық нормаларды қалыптастырады, ойлау мәдениетін дамытады, Әлеуметтік-этикалық құзыреттіліктерді әзірлейді: қоғамдық пікірге, әдет-ғұрыпқа, нормаларға негізделген Социум құндылықтарын білу және оларға өзінің кәсіби қызметінде бағдарлау.;  Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін білу, командада жұмыс істей білу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, жаңа шешімдер ұсыну, ымыраға келу, кәсіби және жеке өсуге ұмтылу.
 
 
(Толығырақ сілтеме бойынша …)
 
Сектордың материалдық-техникалық базасы
Мамандық бойынша сабақтарды сапалы деңгейде өткізуді әдістемелік қамтамасыз ету мақсатында және мемлекеттік стандарт талаптарына сәйкес компьютерлермен, ноутбуктармен, мультимедиялық жабдықтармен жабдықталған интерактивті тақталармен жабдықталған аудиториялар пайдаланылады. Осы міндетті шешу кезінде аудиовизуалды (АВСО), техникалық (ТСО), мультимедиялық оқыту құралдары; фоноупражнения, мәтіндердің фоножазбалары, аудиоурокалар, аудиолекциялар; бейнеөнімдер: бейнефильмдер, бейнефильмдер, видеолекциялар, тақырыптық слайдтар мен транспаранттар; компьютерлік оқу құралдары: электрондық оқулықтар, өзін-өзі оқыту құралдары, анықтамалар, сөздіктер, тесттер және оқу ойындары; интернет жүйесі: деректердің желілік базалары, бейнеконференциялар, бейнетрансляциялар, виртуалды семинарлар және т. б., телеконференциялар.
Аудиовизуалды құралдарды пайдалану оқытудың қарқынды нысандары мен әдістерін іске асыруды, дербес оқу қызметін ұйымдастыруды қамтамасыз етеді, ақпаратты эмоциялық қабылдау деңгейін арттыру есебінен заманауи кешенді ұсыну құралдарын пайдалану және аудиовизуалды ақпаратты манипуляциялау мүмкіндігі есебінен оқытудың уәждемесін арттыруға ықпал етеді.